Font Size

SCREEN

Cpanel
Νέα σε τίτλους:

ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ

ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΠΙΟ ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ & ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
(Ο ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΜΟΣ Σ’ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ)

Είναι από τις περιπτώσεις που τα λόγια (ακόμη και της Ελληνικής Γλώσσης) είναι φτωχά για να περιγράψουν αυτό που ζούμε. Γιατί πολύ απλά ο Υφυπουργός Αθλητισμού είναι ανεκδιήγητος. Αφήνοντας στην άκρη τα έργα και τις ημέρες του σχετικά με τον Τελικό Κυπέλλου Ελλάδας ας δούμε σήμερα πως διαχειρίστηκε τις απειλές και τις επιθέσεις σε διαιτητές ποδοσφαίρου και μπάσκετ. Αναφέρομαι στις επιθέσεις σε Τζήλο και Τσαμούρη και στις απειλές και την σκόπιμη στοχοποίηση του Αναστόπουλου. Ενώ στις περιπτώσεις των ποδοσφαιρικών διαιτητών η διαχείριση πριν την επίθεση ήταν η ίδια, σ’ αυτή του μπασκετικού Αναστόπουλου ο Υφυπουργός έδειξε πως έμαθε από τα λάθη του. Αυτή, όμως, η τελευταία περίπτωση μπορεί να τον εκθέσει ανεπανόρθωτα αν δεν αποφασίσει ν’ ασκήσει τα καθήκοντα του ως Πολιτική Ηγεσία του Αθλητισμού.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ Α.Ε.Κ. Ν.10.
(ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ)

Συμπληρώθηκαν και οι 30 αγωνιστικές του Πρωταθλήματος το οποίο κατέκτησε η Α.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης με τον Γαύρο 5β. πίσω του. Τρίτη 23β. πίσω τερμάτισε η Α.Ε.Κ. ενώ ο Ατρόμητος είναι 28β. πίσω στην τέταρτη θέση. Πέμπτος τερμάτισε ο Άρης με 49β. παίρνοντας και το τελευταίο Ευρωπαϊκό εισιτήριο. Τέλος ο Π.Α.Ο. με 36β. τερμάτισε όγδοος έχοντας τελικά δεχτεί συνολικά αφαίρεση 11β. Από πλευράς τερμάτων η Α.Ε.Κ. έχει 50 γκολ υπέρ και 19 κατά, και έχει την τρίτη καλύτερη επίθεση μετά την Α.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης με 66 και τον Γαύρο με 71. Στην άμυνα η Α.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης με 14 έχει την καλύτερη επίδοση με τον Γαύρο δεύτερο με 17 γκολ. Τρίτη από πλευρά αμυντικής επίδοσης ήταν η Α.Ε.Κ. με 19 γκολ. Υπενθυμίζουμε ότι εκτός της ποινής του Π.Α.Ο. και η Α.Ε.Κ. έχει -3β.

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
(ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ)

Τελικά, δεν είναι διόλου τυχαίο πως στην 4ετία ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ούτε ένας τελικός δεν έχει γίνει κατορθωτό να διεξαχθεί κανονικά. Πρόκειται περί ενός μεγάλου ρεκόρ το οποίο προστιθέμενο στις επιδόσεις των προηγούμενων (ειδικά όσον αφορά τους Τελικούς Κυπέλλου στο μπάσκετ) κατατάσσουν την Ελλάδα απελπιστικά μόνη σε μια δική της κατηγορία χωρών. Της χώρας που η Κυβέρνηση της αυτοθαυμαζόμενη αδυνατεί να κάνει τ’ αυτονόητα επικαλούμενη το «δημόσιο συμφέρον». Δεν έχει σημασία αν μιλάμε για Τελικό Κυπέλλου στο χάντμπολ ή το ποδόσφαιρο. Το πρόβλημα είναι οι οπαδοί των ομάδων που φτάνουν στον εκάστοτε Τελικό. Χθες, ελήφθη από τον Υφυπουργό Αθλητισμού η τελική απόφαση για τις συνθήκες διεξαγωγής του Τελικού Κυπέλλου το Σάββατο.

ΟΙ «ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝΤΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ «ΜΑΓΙΚΗ» ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
(ΒΟΥΡ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ)

Άλλη μια μαγική τελευταία αγωνιστική Ελληνικού Πρωταθλήματος ολοκληρώθηκε χωρίς να «σπάσουν καρδιές» τόσο για τις ομάδες που έπεσαν όσο και γι’ αυτές που βγήκαν στην Ευρώπη. Άσε που κατάφερε και ο «Γαύρος του Βορρά» να κατακτήσει αήττητος το Πρωτάθλημα. Αυτό που το πας; Από στατιστικής άποψης οι τρείς πρώτοι κατάφεραν να νικήσουν εκτός έδρας ενώ η τέταρτη ομάδα της βαθμολογίας κατάφερε να χάσει εντός έδρας προκειμένου ο Ο.Φ.Η. να πάει στο μπαράζ παραμονής με αντίπαλο τον Πλατανιά. Έτσι για να μην λέτε πως ο κύριος Σπανός δεν είναι συνεργάσιμος. Ωστόσο, το πλέον συνταρακτικό της χθεσινής αγωνιστικής δεν ήταν ο υποβιβασμός του Πας Γιάννινα, αλλά αυτός του Λεβαδειακού.

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ. ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.

Οι σχέσεις μεταξύ πολίτη και Κράτους ήταν ανέκαθεν αυτές του κυριαρχούμενου προς τον κυρίαρχο του. Άλλωστε, το Κράτος αντικατέστησε τόσο τον απόλυτο μονάρχη όσο και το ντόπιο φεουδάρχη. Κάθε πολίτης ήταν κάτω από την εξουσία ενός από τους δύο (ή και στους δύο ανά περίπτωση). Στις περιπτώσεις της υποκατάστασης ελάχιστα πράγματα αλλάζουν στη σχέση κυριαρχίας. Έτσι και στη σχέση πολίτη-Κράτους τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις παρέμειναν τόσο σταθερά μέσα στο χρόνο που έγιναν εθιμικά. Αργότερα και προς το τέλος του 18 αιώνα μετά από δύο Επαναστάσεις (την Αμερικανική και την Γαλλική) δημιουργήθηκε προς στιγμή η ψευδαίσθηση ότι κάτι θα μπορούσε ν’ αλλάξει προς το καλύτερο για τον πολίτη. Επί της ουσίας τίποτα δεν άλλαξε προς το καλύτερο▪ απλώς οι σχέσεις κυριαρχίας έγιναν γραπτές.

ΟΙ «ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝΤΕΣ» ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: «ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ;»
(ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΤΟ «ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ» ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ)

Τελικά η απάντηση σε κάποια χρονίζοντα ερωτήματα μπορεί να είναι μπροστά μας και να την αγνοούμε προκλητικά. Πόσοι πολιτικοί άντρες από τον Χ. Τρικούπη, τον Αλ. Παπαναστασίου και τον Κ. Καραμανλή δεν αναρωτήθηκαν κάποια στιγμή για τις αιτίες των προβλημάτων αυτού του τόπου; Ο Χ. Τρικούπης με το περίφημο άρθρο του «Τις πταίει;» θεώρησε ως αίτιο της κακοδαιμονίας αυτού του τόπου το γεγονός ότι ο Βασιλέας μπορούσε μέχρι τότε ν’ αλλάζει κατά τις διαθέσεις του τους Πρωθυπουργούς. Μετά το άρθρο αυτό καθιερώθηκε και στην Ελλάδα «η αρχή της δεδηλωμένης». Την περίοδο της κατάρρευσης του «Μικρασιατικού Μετώπου» ο Αλ. Παπαναστασίου έθετε βασικά το ίδιο ερώτημα υπογράφοντας μαζί με άλλους ένα άρθρο-μανιφέστο («Δημοκρατικό Μανιφέστο»), για το οποίο και φυλακίστηκε. Τέλος, σύμφωνα με τον αστικό μύθο ο Κ. Καραμανλής μετά την δολοφονία του Γρ. Λαμπράκη αναρωτήθηκε μεγαλόφωνα: «Ποιος κυβερνά αυτό τον τόπο;».

ΟΙ «ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝΤΕΣ» ΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΠΟΣΟΙ ΠΟΝΤΙΟΙ «ΕΞΥΓΙΑΝΤΕΣ» ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΕΛΙΚΟ;
(ΠΟΣΟ ΚΥΡΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ;)

Κι όμως τ’ ανέκδοτα με τους Πόντιους είχαν κάποια βάση. Ειδικά εκείνο με τους Πόντιους που απαιτούνται για να αλλαχθεί μια λάμπα είχε κάτι το προφητικό όσον αφορά την διεξαγωγή ενός Τελικού Κυπέλλου Ελλάδος. Πιθανότατα δεν υπάρχει μόνο μια «σωστή» απάντηση. Το σίγουρο είναι πως υπάρχει τουλάχιστον μια «λάθος» απάντηση και αυτή είναι «δύο». Γιατί, όπως αποδεικνύεται για τρίτη φορά την τελευταία 3ετία με «δύο» Πόντιους και μάλιστα ιδιοκτήτες των δύο φιναλίστ κανονικός Τελικός Κυπέλλου Ελλάδος ΔΕΝ μπορεί να γίνει. Μπορεί να γίνεται με έναν, τρείς ή με κανέναν, αλλά με δύο κανονικός Τελικός ΔΕΝ γίνεται. Να φταίει ο αριθμός; Να φταίνε και οι δύο ή μήπως να φταίει ο ένας απ’ τους δυό;

ΟΤΑΝ Η ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΓΙΝΕ «ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ»
(ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΖΑΚΙΑ»)

Όλες οι κοινωνίες έχουν σαν θεμέλιο τους την οικογένεια. Και είναι τόσο πετυχημένη η θεμελίωση πάνω στην οικογένεια που ακόμη και οι ομάδες την αντέγραψαν. Όλοι μας έχουμε ακούσει για την «οικογενειακή ατμόσφαιρα» την οποία αφού πρώτα την επιτύχουν, ύστερα (οι ομάδες) την διαφυλάττουν «ως κόρη οφθαλμού». Η οικογένεια αναλόγως του μεγέθους της και της περιουσίας της παρέχει στον «αρχηγό» της μεγάλη δύναμη. Δύναμη, την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει όπως κάθε φορά τον βολεύει. Βέβαια, αυτό είναι το «βασικό σενάριο» όπου η εξουσία του «πάτερ φαμίλια» δεν αμφισβητείται (ή οι αμφισβητίες έχουν καθυποταχθεί).

ΟΙ «ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝΤΕΣ» ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ: ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΙ Η Α.Ε.Κ. ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ;
(ΑΝΤΕ ΜΕΤΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ)

Στις 18 Απρίλη η Ε.Ε.Α. συζήτησε και θα εκδώσει απόφαση σχετικά με την συμμετοχή της Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ. στο κουπόνι του στοιχήματος του Ο.Π.Α.Π. (βλέπε εδώ). Η απόφαση της Επιτροπής θα είναι προφανέστατα θετική και έτσι αφ’ ενός η Π.Α.Ε. θα μετάσχει στο κουπόνι του στοιχήματος που διοργανώνει ο Ο.Π.Α.Π. και αφ’ ετέρου θα ικανοποιηθεί και το «δίκαιο αίτημα» του Οργανισμού. Προφανώς και η θετική απόφαση της Ε.Ε.Α. οφείλεται αποκλειστικά στην πρόσφατη τροποποίηση του «Αθλητικού Νόμου» από τον Γ. Βασιλειάδη άνευ της οποίας θα συνέχιζε να ισχύει η απαγόρευση συμμετοχής της Π.Α.Ε. στο κουπόνι του πάλαι ποτέ κρατικού Ο.Π.Α.Π.

ΟΙ «ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝΤΕΣ» ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ «ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ»
(ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟ)

Την Κυριακή του Πάσχα το έθιμο επιβάλλει την μαζική κατανάλωση αρνιών, τα οποία μάλιστα «πρέπει» να σουβλιστούν. Η «Ανάσταση» σηματοδοτεί την αναγέννηση της Φύσης εξ’ αιτίας της επιστροφής της Περσεφόνης (Κόρης) από τον Κάτω Κόσμο και της χαράς που φέρνει αυτή η επιστροφή στην μάνα της Δήμητρα. Από την πλευρά των Χριστιανών την Κυριακή του Πάσχα εορτάζεται η Ανάσταση του Χριστού, ο οποίος για τους Χριστιανούς συμβολίζεται και ως ο «αμνός» (αρνί) του Θεού. Συνεπώς, για τους Χριστιανούς η κατανάλωση αρνιού προσομοιάζει με την «Θεία Κοινωνία», η οποία μάλιστα προϋποθέτει την Νηστεία.

ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ ΤΗΣ Γ.Σ. ΤΗΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ
(ΟΤΑΝ Ο ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ)

Δε φτάνει που χαραμίζεις αμισθί τον χρόνο σου προσπαθώντας να διοικήσεις ένα σωματείο, έχεις και τις χαζές (τυπικές) υποχρεώσεις της λογοδοσίας. Άκου εκεί να πρέπει να κάνεις Τακτική Γενική Συνέλευση για να υποβάλλεις Απολογισμό υπόψη των μελών του σωματείου! Να πρέπει, δηλαδή, να κριθείς από κάποιους που δεν κάνουν τίποτα για να βοηθήσουν και νομίζουν πως επειδή πληρώνουν μια συνδρομή ότι έχουν το δικαίωμα να σου βγάζουν και γλώσσα. Βέβαια, μια λύση είναι ν’ αυξήσεις τη συνδρομή για να μπορούν να την πληρώνουν μόνον όσοι είναι πολύ αποφασισμένοι. Τους υπόλοιπους θα τους διαγράψεις στη συνέχεια επειδή δεν θα έχουν εξοφλήσει τις (αυξημένες) συνδρομές τους. Όσο για την Ετήσια Τακτική Γ.Σ. ποιος λέει ότι δεν μπορείς να κάνεις και 3 μαζεμένες; Αυτή ήταν η τελευταία σκέψη του πριν ξυπνήσει. Επιτέλους είχε βρει τις λύσεις που έψαχνε. Τώρα, απλά θα έπρεπε να τις εφαρμόσει.

 
 
   
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Χρονολόγιο