ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
Ο ΝΕΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ, Η ΟΠΑΔΙΚΗ ΒΙΑ & Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ
(Θ’ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ;)
Ο Ν. 4908/2022 ο οποίος δημοσιεύτηκε στις 11 Μάρτη είναι ένα νομοθέτημα με την υπογραφή του Λευτέρη Αυγενάκη. Κύριο αντικείμενο του είναι η αντιμετώπιση της οπαδικής βίας. Η λύση στο ζήτημα αυτό επιδιώκεται να δοθεί μέσω της αλλαγής του νομικού πλαισίου▪ ενός πλαισίου που ήδη υφίσταται αλλά στην πράξη υπολειτουργεί. Επί της ουσίας αυτό που έκανε η Κυβέρνηση της Ν.Δ. δεν είναι τίποτα άλλο από το ν’ ανακατέψει εκ νέου την τράπουλα. Και όπως είναι προφανές κάθε νέο ανακάτεμα της το μόνο που προσφέρει είναι μια αναδιάταξη των τραπουλόχαρτων (τα οποία συνεχίζουν να παραμένουν 52). Τελικά, το ερώτημα του 1 εκ. Ευρώ είναι αν μια τέτοια αναδιάταξη του νομικού πλαισίου μπορεί να φέρει αποτέλεσμα.
Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ.: ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ Ν.9
(14/21 ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, 3/6 ΣΤΟ CL)
Στην ένατη τετράδα αγώνων της η «Βασίλισσα» αγωνίστηκε σε τρία παιχνίδια για το Πρωτάθλημα και ένα για το CL. Με πολλές και σημαντικές ελλείψεις νίκησε μόνο το ένα (του CL) χάνοντας τα τρία του Πρωταθλήματος (το εντός έδρας με το Λαύριο στην παράταση). Με εκκρεμότητα τους αγώνες Προμηθέα – Π.Α.Ο. & Περιστέρι - Λάρισα, η «Βασίλισσα» σε 21 αγώνες έχει 14-7 και έχει πετύχει στην επίθεση 1.718 (μ.ο. 82) και στην άμυνα 1.562 (μ.ο. 74) πόντους έως τώρα. Από πλευράς ποσοστού νικών προς ήττες η «Βασίλισσα» βρίσκεται προσωρινά τέταρτη θέση με ποσοστό 67%. Όσον αφορά το CL η Α.Ε.Κ. με τρείε νίκες σε έξι παιχνίδια αποκλείστηκε από τους «8» έχοντας αποτύγει σ' όλους τους μέχρι τώρα στόχους της εκτός του Πρωταθλήματος.
ΤΙ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΝΤΕΡΜΠΙ ΜΕ ΤΟΝ «ΓΑΥΡΟ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ»
(ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΝΙΚΗΣΕ)
Στον χθεσινό αγώνα στο Ο.Α.Κ.Α. η νίκη για την Α.Ε.Κ. ήταν επιτακτική. Όχι μόνο γιατί έπρεπε επιτέλους να νικήσει τον «Γαύρο του Βορρά», ούτε επειδή αν δεν νίκαγε θα έμενε πίσω στην κούρσα του τίτλου. Ήταν επιτακτική επειδή όφειλε ν’ αποδείξει σε εχθρούς και φίλους ότι μπορεί. Γιατί κακά τα ψέματα από την «επάνοδο» και μετά η ομάδα μοιάζει σαν να στήνεται για την Ευρώπη και μόλις πετύχει τον στόχο της (ή αποτύχει) να μένει από όρεξη και ν’ αναλώνεται σε μέτριας απόδοσης εμφανίσεις. Φέτος, όμως, με τόσα νέα πρόσωπα (κάποια από τα οποία εγνωσμένης αξίας) οι απαιτήσεις αλλά και η προσμονή για καλύτερες εμφανίσεις είναι μεγαλύτερες. Μ’ όλα αυτά το χθεσινό παιχνίδι το περίμενα με μεγάλο ενδιαφέρον.
Θ’ ΑΝΕΒΕΙ ΦΕΤΟΣ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΣΤΗΝ Α1;
(ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΓΑΥΡΙΚΕΣ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ)
Ο τρόπος με τον οποίο έχει επιλέξει να υπηρετήσει την ομάδα του ο Γ. Κογκαλίδης τον έχει καταστήσει απολύτως γραφικό. Με τον τρόπο που προσπαθεί να τα βάζει συχνά-πυκνά με τον Βασιλακόπουλο (λες και οι Αγγελόπουλοι δεν ευθύνονται για τη σημερινή κατάσταση) μοιάζει με τον Δον Κιχώτη που έβλεπε παντού τους ίδιους εχθρούς. Βέβαια, για να είμαι δίκαιος μεγάλη συνεισφορά στην γραφικότητα της πένας του (και όχι μόνο της δικής του) έχει και η πολιτική (και οι αποφάσεις) των Αφων Αγγελόπουλων, αφού καθείς μας δίνει την μάχη του στο πεδίο και με τα όπλα που πολλές φορές έχουν αποφασίσει άλλοι γι’ αυτόν. Αυτή, όμως, είναι η τύχη των «στρατευμένων» δημοσιογράφων («χατζηαβάτηδων»).
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΣΟΥΜΑ ΤΩΝ ΧΡΕΩΝ ΤΗΣ Κ.Α.Ε.
(ΣΕ 38 ΜΗΝΕΣ Η FIBA ΤΗΝ ΧΡΕΩΣΕ ΜΕ 1,75 ΕΚ.)
Την ώρα που η «Βασίλισσα» αγωνίζεται να εδραιωθεί ξανά ως μεγάλη δύναμη στην Α1 η Διοίκηση της την διασύρει στο Διαιτητικό Δικαστήριο της FIBA, η οποία έχει βαρεθεί να βγάζει σε βάρος της «ΝΕΑΣ Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ.» αποφάσεις για οφειλές σε παίκτες και μάνατζερ. Σήμερα, λοιπόν, είμαστε σε θέση να σας παρουσιάσουμε τόσο τις τελευταίες τρείς αποφάσεις (σε κίτρινο φόντο), όσο και έναν πίνακα με τα επιδικασθέντα ποσά σε $ και σε €. Για την διευκόλυνση όλων μας θεωρούμε ότι $ & € δεν έχουν διαφορά στην ισοτιμία. Ωστόσο, για λόγους ακρίβειας υπάρχουν και τα αντίστοιχα ανά νόμισμα ποσά. Τέλος ΔΕΝ μπήκαμε στον κόπο να υπολογίσουμε τόκους υπερημερίας (5% κατ’ έτος) για κάθε μια καταδικαστική απόφαση.
Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ.: ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ Ν.8
(12-10 ΣΤΗΝ Α1)
Στην όγδοη τετράδα αγώνων της η «Βασίλισσα» αγωνίστηκε σε τέσσερα παιχνίδια στο Πρωτάθλημα με απολογισμό τρείς νίκες και μια ήττα. Για το Πρωτάθλημα βρίσκεται με βάση τους βαθμούς στην 4η θέση με 34 βαθμούς (12-10). Δεδομένου ότι οι ομάδες στην Α1 έχουν απομείνει 13 δεν έχουν όλες τα ίδια παιχνίδια ως τώρα η θέση της ομάδας είναι πλασματική. Σε 22 αγώνες η Α.Ε.Κ. έχει πετύχει 1.677 πόντους (76,2) και έχει δεχτεί 1.757 (79,9). Παρά τα ποικίλα προβλήματα της η «Βασίλισσα» έχει ακόμη σφυγμό και παλεύει για το καλύτερο δυνατό.
ΤΙ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΟΝ Α’ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ
(ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΑΝΟΗΤΗ ΗΤΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΛΟ)
Ολοκληρώθηκε ο Α’ Γύρος του Πρωταθλήματος και όπως φαίνεται ο Ματίας Αλμέιδα έχει πλέον καταφέρει να δημιουργήσει ένα θελκτικό για τους οπαδούς της ομάδας σύνολο. Ένα σύνολο που κατά βάση καταφέρνει να κερδίζει παίζοντας καλό μπάλα κατά διαστήματα κατά φέρνοντας παράλληλα να σκοράρει ικανοποιητικά την ίδια ώρα που η άμυνα της είναι (για τα μέχρι τώρα δεδομένα της) «βράχος». Ωστόσο, αν η ήττα στη «Λεωφόρο» μπορεί να θεωρηθεί «εντός προγράμματος» εντός έδρας από τον Βόλο θα την «στοιχειώνει» για το υπόλοιπο του Πρωταθλήματος.
ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΣ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ
(ΥΒΡΙΣ, ΑΤΙΣ, ΝΕΜΕΣΙΣ & ΤΙΣΙΣ)
Ο εκνευρισμός και η κούραση του πνευματική και σωματική ήταν ολοφάνερα. Περπατούσε ανήσυχος πάνω-κάτω οργώνοντας το παχύ χαλί στο γραφείο του κοιτάζοντας τον μεγάλη χάρτη που ήταν κρεμασμένος πάνω από την δερμάτινη καρέκλα του. Αυτός ο χάρτης ήταν η πηγή του άγχους που τον κυρίευε από χρόνια. Ήταν η επιτομή της ανασφάλειας (εξ ου και το άγχος) που είχε διαμορφώσει το Έθνος του και ειδικά την εκάστοτε ηγεσία του.
ΟΙ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ
(ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΠΑΣΚΕΤ)
«Δει, δη χρημάτων, ω άνδρες Αθηναίοι, και άνευ τούτων ουδέν εστί γενέσθαι των δεόντων.», συμπέραινε ο Δημοσθένης πριν από 2.371 χρόνια. Προφανώς, το συμπέρασμα αυτό ίσχυε και πριν από το 349 Π.Χ. όταν και εκφωνήθηκε ο Α’ Ολυνθιακός. Άλλο, όμως, είναι να το ξέρεις και εντελώς διαφορετικό είναι να το ακούς από άτομο με κύρος. Ωστόσο, το σημαντικότερο της φράσης αυτής είναι το περιεχόμενο του «δεόντων».
ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ;
(ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΝΑΛΤΙ ΣΤΟ Α.Ε.Κ. - Ο.Φ.Η.)
Κανείς δεν θέλει να χάνει. Ακόμα περισσότερο αν λέγεται Αλεξανδρής οπότε δεν θέλει να χάνει ούτε από τον γιό του. Υποτίθεται πως για τα πάντα υπάρχουν κανόνες οι οποίοι πρέπει να είναι σεβαστοί απ’ όλους και όταν αυτό δεν συμβαίνει κάποιος τρίτος οφείλει να επιβάλλει την εφαρμογή τους. Είναι τότε που ξεκινούν τα προβλήματα σχετικά με το «πνεύμα» και το «γράμμα» του Νόμου, τον τρόπο με τον οποίο δικάζει ο δικαστής και την ύπαρξη πρόθεσης από τον «εγκληματία».
ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΡ
(ΚΑΙ Η «ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ»)
Είναι δύσκολο για έναν οργανισμό με πολλά χρόνια στην πλάτη του να πρωτοπορεί. Από την άλλη δεν είναι και αδύνατο να βλέπεις από καιρό σε καιρό ένα γέρικο σκυλί να μαθαίνει νέα κόλπα. Κάπως έτσι, η FIFA πρωτοπόρησε αναθέτοντας στο Κατάρ τη διενέργεια ενός Παγκοσμίου Κυπέλλου το οποίο λόγω των κλιματολογικών συνθηκών της περιοχής θα είναι το πρώτο (και το μοναδικό;) που θα γίνει Χειμώνα. Ωστόσο, αυτό το Π.Κ. γεννά μια σειρά από πολύ σημαντικά ερωτήματα.























































































Χρονολόγιο