ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
ΤΙ ΕΙΔΕ ΧΘΕΣ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ MEGA
(Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΧΕΙ «ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ»)
«Κομίζει γλαύκας εις Αθήνας» αυτός που υποστηρίζει ότι από την στιγμή που το MEGA πέρασε στα χέρια του Μαρινάκη έχει καταστεί «γαυροκάναλο». Μέχρι πέρυσι η προπαγάνδα τους είχε βγει. Λίγο το CONFERENCE LEAGUE, λίγο η επάνοδος του ελέγχου του Πρωταθλήματος μπορούσαν να προπαγανδίζουν όπως θέλουν. Φέτος, όμως, που ο «γνήσιος Γαύρος» επανήλθε στο CL η προπαγάνδα δεν είναι το ίδιο αποδοτική. Γιατί, όχι μόνο το επίπεδο είναι πολύ διαφορετικό σε σχέση με το CONFERENCE, αλλά πολύ περισσότερο γιατί με το νέο φορμάτ το CL έχει γίνει αψυχολόγητο και κανείς δεν ξέρει ακριβώς τι να περιμένει. Πάντως το τρέιλερ του χθεσινού αγώνα που έκανε λόγο για κάτι χρωστούμενα στη Ρεάλ δεν επιβεβαιώθηκε.
Χθες το βράδυ στο «Καραϊσκάκης» η Ρεάλ παρατάχθηκε με σημαντικές ελλείψεις στην άμυνα. Οι «ερυθρόλευκοι» που δεν είχαν άλλα περιθώρια όφειλαν να τα δώσουν όλα από την αρχή εκμεταλλευόμενοι την έδρα τους. Αφού ο Τσολάκης τους γλύτωσε από το 0-1 βγάζοντας την μπάλα κόρνερ κατάφεραν να μετατρέψουν την πίεση τους σε γκολ στο 8’ με τον Τσικίνιο να στέλνει την μπάλα στα δίχτυα. Με ομάδες όπως η Ρεάλ το γκολ αυτό δεν προδίκαζε τίποτα. Ωστόσο, ο Αντώνης Κατσαρός έκανε φιλότιμες προσπάθειες όσο οι «ερυθρόλευκοι» ήταν μπροστά να δημιουργήσει έναν πανηγυρικό τόνο.
Δυστυχώς, για τους «ερυθρόλευκους» ο Μπαπέ το πήρε προσωπικά και με 3 γκολ σε 7’ (22’, 24’ & 29’) έβαλε τους Μαδριλένους μπροστά. Στο 1-2 η προπαγάνδα του MEGAλου καναλιού κατέρρευσε. Στο 29’ με το 1-3 ο Αντώνης σίγασε. Ευτυχώς που στο 32’ το γκολ του Βινίσιους ήταν οφσάιντ και στο 36’ το δοκάρι έσωσε τους γηπεδούχους από τι 1-4.
ΟΤΑΝ Ο ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΑΝΕΙΖΕΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟ
(OPTIMA – WHITE VEIL VENUE – Κ.Α.Ε.)
Την ώρα που οι Αφοι Αγγελόπουλοι προχωρούν σε έργα βιτρίνας αντί πλήρους ανακαίνισης του Σ.Ε.Φ. το δίδυμο Βαρδινογιάννης-Γιαννακόπουλος συνεχίζουν την συνεργασία τους. Ο Βαρδινογιάννης δανείζει και ο Γιαννακόπουλος χρησιμοποιεί τα δανεικά για το Κλειστό του Ο.Α.Κ.Α. Για την ακρίβεια η OPTIMA BANK ιδιοκτησίας Βαρδινογιάννη δανείζει την WHITE VEIL VENUE ιδιοκτησίας Γιαννακόπουλου μέσω της έκδοσης «ομολογιακού δανείου». Προκειμένου να συμβεί αυτό και αφού η WHITE VEIL VENUE δεν έχει περιουσιακά στοιχεία για να εγγυηθεί ένα τέτοιο δάνειο μπήκε ως εγγυήτρια η Κ.Α.Ε. Π.Α.Ο. Δεν είναι άλλωστε η Κ.Α.Ε. που έχει εκχωρήσει στην WHITE VEIL VENUE τα δικαιώματα της στο Κλειστό του Ο.Α.Κ.Α. (βλέπε εδώ);
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Κ.Α.Ε. δίνει εγγύηση για «ομολογιακό δάνειο» της WHITE VEIL VENUE. Για την ακρίβεια είναι η 2η φορά. Η 1η ήταν τον Οκτώβρη του 2023 (και τώρα Οκτώβρη εκδόθηκε το «ομολογιακό δάνειο») και την σχολιάσαμε εδώ. Βάζοντας τα γεγονότα σε μια χρονολογική σειρά βρίσκουμε αναρτημένη 14 Σεπτέμβρη 2024 την απόφαση του Δ.Σ. της 12ης Σεπτέμβρη με την οποία παρέχεται εγγύηση για πίστωση ύψους 1,5 εκ. Ευρώ (βλέπε εδώ).
ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΑΚΕΦΑΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ;
(ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΧΩΡΙΣ Δ.Σ.;)
Έγιναν (με τον τρόπο που γίνονται επί Αλεξίου) στις 2 Νοέμβρη οι εκλογές στην «Μάνα Α.Ε.Κ.». Εκλέχτηκε για 5η συνεχή φορά ο Αλεξίου και μαζί μ’ αυτόν και τα υπόλοιπα 14 μέλη του Δ.Σ. (βλέπε εδώ). Από εκείνη τη μέρα και μέχρι σήμερα δεν έχει «συγκληθεί σε σώμα» το Δ.Σ. και αυτή η καθυστέρηση γεννά ερωτηματικά. Γιατί η «σύγκληση σε σώμα» ενός Δ.Σ. (ειδικά ενός σωματείου) δεν είναι μια τυπική υπόθεση. Το μοίρασμα των αρμοδιοτήτων (ειδικά κάποιων όπως του Γενικού Αρχηγού και του Ταμία) δεν είναι μια τυπικότητα καθώς αφορά την καθημερινή λειτουργία του.
Ακόμα περισσότερο ακατανόητη είναι η καθυστέρηση αν συγκρίνουμε τη σύνθεση του νεο-εκλεγμένου Δ.Σ. μ’ αυτή του απερχόμενου. Κοιτάζοντας το απερχόμενο Δ.Σ. στην ιστοσελίδα του Σωματείου (βλέπε εδώ) παρατηρούμε πως από τα συνολικά 16 ονόματα μόνο 4 δεν επανεκλέγονται: ο Γεώργιος Σουλτανάκης, η Ελένη Κώνστα, η Βασιλική Πολίτη και ο Ευστάθιος Παπαχαρτοφύλης (ο οποίος είναι επιλαχών). Βλέπουμε, λοιπόν, πως οι 12 (μαζί με τον Αλεξίου) του νεο-εκλεγμένου Δ.Σ. είναι οι ίδιοι με του απερχόμενου. Οπότε, γιατί ακόμη δεν έχει «συγκληθεί σε σώμα»;
Στην καθημερινή λειτουργία του Σωματείου απαιτείται επικοινωνία του Γενικού Αρχηγού με τις Ομοσπονδίες και την Γ.Γ.Α., χρειάζεται να πληρωθούν δαπάνες που θα πρέπει να έχε εγκρίνει ο Ταμίας. Αυτά δεν είναι απλές τυπικότητες και προφανώς μιας και έχει λήξει η θητεία του προηγούμενου Δ.Σ. δεν νομιμοποιούνται ο μέχρι τώρα Γενικός Αρχηγός και ο Ταμίας να συνεχίσουν να το κάνουν (ακόμη και αν έχουν επανεκλεγεί) μέχρι να «συγκληθεί σε σώμα» το νέο Δ.Σ. Και να σκεφτείτε πως ο Αλέξης είναι και δικηγόρος.
ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ «BIG-4» ΤΗΝ ΕΝΔΕΚΑΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
(4 ΝΙΚΕΣ)
Η 11η αγωνιστική σηματοδοτούσε την επανεκκίνηση του Πρωταθλήματος μετά την τελευταία διακοπή του Πρωταθλήματος για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Βορείου Αμερικής. Την 11η αγωνιστική το «BIG-4» αγωνίστηκε σε 2 δόσεις. Το Σάββατο το βράδυ ο «γνήσιος Γαύρος» φιλοξενούσε τον Ατρόμητο, ενώ την Κυριακή αγωνίστηκαν οι άλλοι 3. Το απόγευμα της Κυριακής ο Π.Α.Ο. έπαιζε εκτός έδρας στις Σέρρες με την ομώνυμη ομάδα, ενώ 2 ώρες αργότερα ο «Γαύρος του Βορρά» υποδεχόταν την Κηφισιά. Τέλος στο τελευταίο παιχνίδι της ημέρας (αλλά όχι και της αγωνιστικής) η Α.Ε.Κ. υποδεχόταν τον Άρη. Η νίκη και για τους «4» ήταν απολύτως απαραίτητη τόσο βαθμολογικά όσο και ψυχολογικά εν’ όψη των Ευρωπαϊκών τους παιχνιδιών.
Το βράδυ του Σαββάτου στις 8 ο «γνήσιος Γαύρος» υποδεχόταν τον Ατρόμητο. Για τους «ερυθρόλευκους» η νίκη ήταν απολύτως απαραίτητη όχι μόνο για να παραμείνουν στην κορυφή, αλλά κυρίως για ψυχολογικούς λόγους εν’ όψη του εντός έδρας αγώνα με την Ρεάλ Μαδρίτης. Το όποιο άγχος των γηπεδούχων κράτησε μέχρι το 1-0 στο 37’ με πέναλτι. Εκτός του γκολ το δοκάρι στο 45’+2’ ήταν ότι άξιζε από το α’ ημίχρονο. Ακόμα 2 γκολ στο β’ ημίχρονο (81’ & 90’) και 1 δοκάρι στο 65’ ήταν ο απολογισμός του β’ ημιχρόνου. Το τελικό 3-0 έδωσε έναν θριαμβευτικό τόνο στη νίκη που κράτησε τους «ερυθρόλευκους» στην κορυφή.
Το απόγευμα της Κυριακής στις 5 ο Π.Α.Ο. του Μπενίτεθ δοκιμαζόταν στις Σέρρες από την τοπική ομάδα. Με την διαφορά από την κορυφή στους 10β. (και 1 παιχνίδι λιγότερο) οι «πράσινοι» δεν είχαν κανένα περιθώριο για βαθμολογικές απώλειες. Όπως συνήθως συμβαίνει στα εκτός έδρας παιχνίδια οι «πράσινοι» κόντρα στην ροή του αγώνα άνοιξαν στο 40’. Άλλα 2 γκολ στο β’ ημίχρονο (60’ & 69’) διαμόρφωσαν το τελικό 3-0 σε βάρος του Πανσερραϊκού.
Η ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ Α.Ε.Κ.
(ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2025;)
Ξεκινά αύριο το Πρωτάθλημα μετά την διακοπή για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Βόρειας Αμερικής. Η επανεκκίνηση για την Α.Ε.Κ. γίνεται με τον εντός έδρας αγώνα απέναντι στον Άρη. Συνεχίζεται στις 27 με τον εκτός έδρας αγώνα απέναντι στην Φιορεντίνα για το CONFERENCE LEAGUE. Στις 30 περνά από το «Απ. Νικολαΐδης» όπου αντιμετωπίζει τον Π.Α.Ο. για να συνεχιστεί στις 3 Δεκέμβρη στον εντός έδρας αγώνα με τον Ο.Φ.Η. για το Κύπελλο Ελλάδας. Στις 7 Δεκέμβρη παίζει εντός έδρας απέναντι στον Ατρόμητο στο παιχνίδι με τι οποίο ολοκληρώνεται ο Α’ Γύρος.
Ακολουθούν στις 11 και 18 Δεκέμβρη οι 2 κρίσιμοι αγώνες για το CONFERENCE LEAGUE▪ ο μεν πρώτος εκτός έδρας απέναντι στη Σάμσουνσπορ, ο δε δεύτερος εντός απέναντι στην Κραϊόβα. Ενδιάμεσα στις 14 για το Πρωτάθλημα ταξιδεύει στο Αγρίνιο. Στο τελευταίο παιχνίδι του 2025 στις 21 Δεκέμβρη η Α.Ε.Κ. φιλοξενεί τον Ο.Φ.Η.
Μέχρι το τέλος του χρόνου η Α.Ε.Κ. δίνει 9 αγώνες: 1 για το Κύπελλο, 3 για το CONFERENCE LEAGUE και 5 για το Πρωτάθλημα. Με 3β. διαφορά από την κορυφή η νίκη σ’ όλα τα παιχνίδια (ακόμη κι αυτό απέναντι στον Π.Α.Ο.) είναι απολύτως απαραίτητη. Επιπλέον, στο παιχνίδι του Κυπέλλου πρέπει να κάνει το 4/4 για να «κλείσει θέση» στη συνέχεια χωρίς να δώσει παραπάνω αγώνες. Τέλος, για το CONFERENCE στους 3 τελευταίους αγώνες πρέπει να πετύχει ότι καλύτερο μπορεί για να προκριθεί (απευθείας θα ήταν το καλύτερο) στην επόμενη φάση.
ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ: ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ
(ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ;)
Καμιά φορά είναι πολύ κακό να μην μπορείς να εκτιμήσεις σωστά την κατάσταση. Αυτό φαίνεται πως συνέβη με τον Μάριο Ηλιόπουλο και την σε βάρος του κατηγορία για την εκδίωξη του Λανουά από το ντέρμπι με τον «Γαύρο του Βορρά». Υποτίθεται πως προπηλακίστηκε λεκτικά στα «επίσημα» και έφυγε στο ημίχρονο. Στο συγκεκριμένο παιχνίδι είχε ορίσει τον εαυτό του «παρατηρητή διαιτησίας». Με βάση τα στοιχεία που προσκόμισε η Α.Ε.Κ. στο Πειθαρχικό ο Αθλητικός Δικαστής απάλλαξε τόσο την Π.Α.Ε. όσο και τον Ηλιόπουλο (βλέπε εδώ). Μετά την απόφαση αυτή η Π.Α.Ε. πέρασε στην αντεπίθεση καταγγέλλοντας τον Λανουά στην UEFA. Απόρροια αυτής της ενέργειας ήταν ένα ραντεβού των Ηλιόπουλο και Λυσάνδρου με τους Θεοδωρίδη, Γεωργίου και Λάκοβιτς. Από τη συνάντηση αυτή δεν βγήκε κανένα απτό αποτέλεσμα αφού η UEFA υπερασπίστηκε τον Λανουά (βλέπε εδώ & εδώ).
Ειλικρινά, δεν πιστεύουμε πως υπήρχε έστω και ένας που θα περίμενε να βγει κάτι το θετικό για την Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ. από μια τέτοια συνάντηση. Τον Λανουά θα μπορούσε να τον βάλει στο επίκεντρο σε θέση απολογούμενου (που έγραψε ο Σαντοριναίος) με όσα έχει ήδη κάνει όπως και με την αποστολή του εξώδικου (βλέπε εδώ) χωρίς να πάει στην UEFA. Στην οποία μπορούσε και έπρεπε να στείλει επιστολή. Ωστόσο, η Π.Α.Ε. επέλεξε να ζητήσει συνάντηση για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ «ΓΝΗΣΙΩΝ ΓΑΥΡΩΝ»
(ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΥΡΙΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ)
Μετά την 6ρα (μετά της σχετικής διαιτητικής «σφαγής») που εισέπραξαν οι «γνήσιοι Γαύροι» από την Μπαρτσελόνα η Κ.Α.Ε. προχώρησε σε μια ανάρτηση (tweet) στην οποία γινόταν λόγος για τις 6 επόμενες αναμετρήσεις της ομάδας μπάσκετ και 1 εμπειρία ζωής (6 αναμετρήσεις - 1 εμπειρία ζωής). Δεδομένου, ότι η συγκεκριμένη ανάρτηση έγινε την επομένη της «Ισπανικής συντριβής» τα «ερυθρόλευκα» Μ.Μ.Ε. και ειδικά όσα υποστηρίζονται-ενισχύονται από τον Μαρινάκη «σκύλιασαν». Άλλωστε, έπρεπε να διαχειριστούν τον «πόνο» των οπαδών την επομένη του αγώνα.
Προφανώς, το συγκεκριμένο tweet ήταν η αφορμή να βγει στην επιφάνεια η συσσωρευμένη πικρία της Π.Α.Ε. έναντι της Κ.Α.Ε. για την αδικαιολόγητη όπως υποστηρίζουν τα «ερυθρόλευκα» Μ.Μ.Ε. αντιμετώπιση της. Για να προσωποποιήσουμε τη συγκεκριμένη κόντρα, αυτή είναι μεταξύ του Μαρινάκη και των Αφων Αγγελόπουλων. Πριν σας αποκαλύψουμε τον πραγματικό λόγο αυτής της κόντρας ο οποίος έχει σχέση με τις επαγγελματικές τους δραστηριότητες έχει ενδιαφέρον να δούμε τι καταλογίζει ο Μαρινάκης στους Αγγελόπουλους μέσω των Μ.Μ.Ε. που ελέγχει.
Αντιγράφουμε από τον «Κόκκινο Πρωταθλητή» (βλέπε εδώ):
Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ.: ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ Ν.3
(5-2 ΣΤΗΝ Α1 – 4-0 ΣΤΟ CL)
Στην τρίτη τετράδα αγώνων της η «Βασίλισσα» αγωνίστηκε σε 3 παιχνίδια στο Πρωτάθλημα με απολογισμό 1 νίκη και 2 ήττες και 1 για το CL με απολογισμό 1 νίκη. Να σημειωθεί πως τα παιχνίδια για το Πρωτάθλημα ήταν 1 εντός και 2 εκτός ενώ αυτό του CL ήταν εντός. Μετά από 7 συνολικά αγώνες στην Α1 η Α.Ε.Κ. είναι στο 5-2. Στην επίθεση έχει συνολικά πετύχει 584 πόντους (μ.ο. 83,4) ενώ έχει δεχτεί 520 (μ.ο. 74,3). Στο CL είναι στο 4-0, έχοντας πετύχει 326 (μ.ο. 81,5) και έχει δεχτεί 263 (μ.ο. 65,8). Στην ερχόμενη τετράδα αγώνων η «Βασίλισσα» παίζει κατά σειρά με τον Γαύρο και την Πατριότι Λέβιτσε εκτός, τον Π.Α.Ο. εντός και τη Σολνόκι εκτός.
ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ
(ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑΜΕ;)
Ολοκληρώθηκαν χθες το βράδυ στην Ουγγαρία οι αγωνιστικές υποχρεώσεις της Εθνικής Ομάδας μας για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλου της Βόρειας Αμερικής. Η αγωνιστική εικόνα της Εθνικής μας απέναντι στους Λευκορώσους και κυρίως η αμυντική της λειτουργία είναι το άμεσο ζήτημα, ενώ τα διδάγματα που (πρέπει να) βγάλαμε από την νέα αποτυχημένη προσπάθεια μας για πρόκριση σε μια διοργάνωση. Μέχρι το προηγούμενο Σάββατο η Λευκορωσία έδειχνε να είναι ο «σάκος του μποξ» του ομίλου. Ωστόσο, το Σάββατο το βράδυ οι Λευκορώσοι κατάφεραν να πάρουν εκτός έδρας ισοπαλία από τους Δανούς (2-2) δίνοντας νέο ενδιαφέρον στην μάχη μεταξύ Δανίας και Σκοτίας για την 1η θέση στον όμιλο.
Χθες στη Ουγγαρία η Εθνική Ομάδα ήταν στο α’ ημίχρονο άχρωμη δίνοντας την εντύπωση πως έκανε αγγαρεία (που ήταν άλλωστε αλήθεια) αλλά ταυτόχρονα έπρεπε οι παίκτες της να τρέχουν για να μείνουν όσο γινόταν ζεστοί. Αν οι παίκτες της Εθνικής δεν έχουν όλοι τους «θολωμένο μυαλό» η μόνη άλλη εξήγηση για τα «παιδικά τους λάθη» (με τελευταίο αυτό του Τσιμίκα χθες) είναι πως θέλουν να διώξουν τον Γιοβάνοβιτς. Αν, όντως, αυτό ισχύει τότε οι ευθύνες τόσο του προπονητή όσο και της Ομοσπονδίας για την απώλεια τουλάχιστον της 2ης θέσης είναι τεράστιες. Το δοκάρι του Μασούρα στο 32’ δεν ήταν αρκετό για να μασκαρέψει την «αγωνιστική γύμνια» της Εθνικής στο πρώτο 45λεπτο.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ «ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΝΟΝΑ».
Πολλή συζήτηση γίνεται το τελευταίο διάστημα σχετικά με τον χρυσό. Τόσο όσον αφορά την τιμή του που συνεχώς ανεβαίνει σε δυσθεώρητα σε σχέση με το παρελθόν ύψη όσο και ως κάλυψη της κυκλοφορίας του χρήματος. Στην πρώτη περίπτωση αφορμή είναι η αύξηση της αξίας των χρυσών νομισμάτων (και όχι μόνο) των απλών πολιτών και η εκτίμηση της μελλοντικής τους αξίας. Στην δεύτερη αφορμή ήταν η (συνεχιζόμενη) αγορά χρυσού από τις Κεντρικές Τράπεζες. Ωστόσο, οι περισσότεροι που συμμετέχουν στις συζητήσεις αυτές δεν γνωρίζουν είτε την Οικονομική Ιστορία είτε δεν ακολουθούν την λογική αλλά παρασύρονται από την προπαγάνδα.
Ότι λάμπει δεν είναι πάντα χρυσός, αλλά ακόμη και αν είναι ενδέχεται να μην είναι η καλύτερη λύση. Τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της συνεχούς αύξησης του Δημόσιου Χρέους δημιουργήθηκε η ψυχολογική κυρίως ανάγκη το Χρήμα (σε φυσική ή ηλεκτρονική μορφή) που βρίσκεται σε κυκλοφορία να καλύπτεται από τον χρυσό, ο οποίος από την Αρχαιότητα αποτελεί το πιο αντικειμενικό μέτρο της αξίας του. Ωστόσο, μια τέτοια απόφαση ούτε απλή είναι ούτε χωρίς συνέπειες. Συνέπειες τόσο για τους πολίτες όσο και για το Κράτος.
ΤΙ ΕΙΔΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ
(ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ»)
Σ’ ένα διεκπεραιωτικό παιχνίδι το βράδυ του Σαββάτου η Εθνική Ελλάδας νίκησε την Σκοτία με 3-2. Ήταν ένα παιχνίδι με βαθμολογικό κίνητρο μόνο από την πλευρά των φιλοξενουμένων, ενώ από την πλευρά της Εθνικής το μόνο κίνητρο ήταν το γόητρο. Η Εθνική κατάφερε μόλις στο 7’ να προηγηθεί με τον Μπακασέτα δίνοντας ελπίδες για μια καλή εμφάνιση. Ωστόσο, παρά τις κάποιες καλές στιγμές της στο α’ ημίχρονο η Εθνική δεν κατάφερε να πετύχει δεύτερο γκολ, ενώ λίγο έλειψε να ισοφαριστεί πρώτα στο 45’+1’ όταν το οριζόντιο δοκάρι σταμάτησε σουτ των Σκοτσέζων και στη συνέχεια στο 45’+3’ όταν ο Βλαχοδήμος έσωσε την Εθνική.
Στο β’ ημίχρονο οι φιλοξενούμενοι πίεσαν αφού η ήττα τους στερούσε την πιθανότητα της διεκδίκησης της 1ης θέσης στον αγώνα με την Δανία. Αφού οι Σκοτσέζοι δεν μπόρεσαν στο 53’ να εκμεταλλευτούν το «δώρο» του Καρέτσα (ο ίδιος με διπλή επέμβαση διόρθωσε το λάθος του), η Εθνική σε αντεπίθεση της στο 57’ έκανε το 2-0 με τον Καρέτσα. Στο 62’ ήταν η σειρά της Εθνικής μας να έχει δοκάρι σε κεφαλιά του Κουλιεράκη και στο 63’ ο Τζόλης έκανε το 3-0.























































































Χρονολόγιο