ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Ε.Π.Ο. ΞΕΚΙΝΑ
(ΟΜΩΣ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ)
Το επόμενο διάστημα η «μάχη για την Ε.Π.Ο.» θ’ αρχίσει να παίρνει πιο συγκεκριμένη μορφή. Ακόμα και στο λεκτικό πεδίο η αμφισβήτηση της σημερινής Διοίκησης από τους «ερυθρόλευκους» θα είναι μαζικότερη και συνεχής. Μέσω του «πολυ-εργαλείου» Γιάννη Παπαδόπουλου οι «ερυθρόλευκοι» οικοδομούν μια μειοψηφική παράταξη, η οποία ακόμα κι αν δεν επιθυμούν ν’ ανακαταλάβουν την Ε.Π.Ο. τους χρειάζεται προκειμένου να δείξουν πως πρέπει η σημερινή Διοίκηση να τους πάρει στα σοβαρά κάνοντας τους τα χατίρια.
Αυτό σημαίνει πως ο πρωτεργάτης της αποκαθήλωσης της Διοίκησης Σαρρή από τον Γιάννη Παπαδόπουλο και ο Γιώργος Σαρρής θα βρίσκονται για το επόμενο διάστημα στο ίδιο στρατόπεδο. Φυσικά, όπως σημειώνει και ο Κυριάκος Θωμαΐδης (βλέπε εδώ) ο Σαρρής δεν μπορεί να ελπίζει πως θα ξαναγίνει Πρόεδρος της Ε.Π.Ο. (αν και ποτέ δεν ξέρεις) γιατί ακόμα κι αν οι «ερυθρόλευκοι» καταφέρουν να ελέγξουν την Ε.Π.Ο. κατά τα πρότυπα τους Κόκκαλη ο Σαρρής είναι «καμένο χαρτί».
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΦΩΤΙΣΗΣ
(ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ)
Σήμερα γιορτάζουμε τα «Φώτα» ή αλλιώς τα «Θεοφάνια». Η γιορτή είναι Αρχαία (προ-Χριστιανική) και αφορά την εμφάνιση του Θεού στους ανθρώπους. Σήμερα κατά το έθιμο ευχόμαστε «Καλή Φώτιση», δηλαδή καλή πνευματική καθοδήγηση προκειμένου να είμαστε σε θέση να πάρουμε τις σωστές αποφάσεις για εμάς και για τους άλλους. Δυστυχώς, η Φώτιση δεν είναι απ’ όλους προσβάσιμη. Ίσα-ίσα, φαίνεται πως παρέχεται μόνο σ’ αυτούς που είναι έτοιμοι γι’ αυτή. Βέβαια, ένα ζήτημα είναι η Φώτιση και ένα διαφορετικό να καταφέρουμε να πορευτούμε στον δρόμο που μας υποδεικνύει. Τα συμφέροντα πολλές φορές μας κρατούν δέσμιους σε λανθασμένες επιλογές.
Οι «πουθενάδες» ευχόμαστε «Καλή Φώτιση» προκειμένου να καταφέρουμε να εστιάσουμε στα σημαντικά. Μόνον έτσι θα κάνει καθένας μας τον μικρόκοσμο του καλύτερο. Είτε στα αθλητικά, είτε στα πολιτικά, είτε στην καθημερινότητα μας έχουμε ανάγκη την αλλαγή προς το καλύτερο. Μια αλλαγή, η οποία δεν προϋποθέτει μόνο την Φώτιση αλλά πολύ περισσότερο την αναγνώριση από μέρους μας της ανάγκης και τελικά της θέλησης ν’ αλλάξουμε.
Η Α.Ε.Κ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ
(Ο ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΝ Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ)
Ο νέος χρόνος βρίσκει την Α.Ε.Κ. στην κορυφή της βαθμολογίας και έτοιμη για την επανεκκίνηση του Πρωταθλήματος. Μπροστά της έχει έναν δύσκολο και απαιτητικό ποδοσφαιρικό μαραθώνιο μέχρι το Πάσχα. Έναν μαραθώνιο στο τέλος του οποίου θα πρέπει να έχει κάνει το καλύτερο δυνατό προκειμένου να διατηρήσει ή και να επεκτείνει το προβάδισμα της και να είναι μέσα και στους τρεις στόχους της. Η επανεκκίνηση την επόμενη Κυριακή βρίσκει την Α.Ε.Κ. να παίζει εκτός έδρας με τον Άρη σ’ ένα παιχνίδι που μόνος της στόχος είναι η νίκη.
Στην από δω και πέρα προσπάθεια της η Α.Ε.Κ. θα έχει την βοήθεια των νέων της μεταγραφών. Μεταγραφών που φαίνονται σημαντικές και πολλά υποσχόμενες. Ωστόσο, αυτό μένει να φανεί μέχρι το τέλος της σεζόν, μιας και η προσαρμογή τους στο νέο περιβάλλον απαιτεί χρόνο και σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι και σίγουρη. Το σημαντικό ζήτημα είναι οι νέες μεταγραφές να έγιναν σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Νίκολιτς και οι παίκτες ν’ αποδώσουν αυτά που εκείνος περιμένει και ονειρεύεται.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΗΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΤΟΙΣ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ.
Είναι έθιμο στο κλείσιμο κάθε χρόνου να διαβάζουμε απολογισμούς και ταυτόχρονα προφητείες/προβλέψεις για τον νέο. Οι προφητείες/προβλέψεις αφορούν όλα τα πεδία ένα εκ των οποίων είναι και η Παγκόσμια Οικονομία. Οι προβλέψεις που διαβάζουμε στα Ελληνικά Μ.Μ.Ε. είναι τις περισσότερες φορές μεταφρασμένες από αντίστοιχα κείμενα ξένων Μ.Μ.Ε. και όχι πρωτότυπες. Συχνά οι προφητείες/προβλέψεις για την Παγκόσμια Οικονομία σε μεγάλο βαθμό αντανακλούν τις πεποιθήσεις του συντάκτη τους μ’ αποτέλεσμα να μην είναι τόσο αντικειμενικές όσο θα έπρεπε.
Στο σημερινό κείμενο θα σχολιάσω ένα κείμενο με προφητείες/προβλέψεις για την Παγκόσμια Οικονομία. Στις 14 Νοέμβρη 2025 στην ιστοσελίδα www.in.gr ο Παναγιώτης Ζαφειρόπουλος δημοσίευσε αυτό το κείμενο με τίτλο: «Η Οικονομία της Αγοράς ή η Οικονομία της Παραγωγής; Ποιος θα είναι ο νικητής της νέας παγκόσμιας σύγκρουσης;». Μετά τον τίτλο ο Ζαφειρόπουλος μας δίνει το στίγμα του: Η οικονομία της παραγωγής, που δίνει έμφαση στην κρατικά υποστηριζόμενη βιομηχανική πολιτική και την επένδυση σε υποδομές, αναδεικνύεται ως το πιο ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο για τον 21ο αιώνα. Απ’ αυτό και μόνο είναι από την αρχή κιόλας προφανές το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγει ο αρθρογράφος. Ωστόσο, αξίζει να σχολιάσουμε την επιχειρηματολογία του για να δούμε αν σωστά κατέληξε στο συγκεκριμένο συμπέρασμα.
ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ
(ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ, ΚΑΤΩ ΧΕΡΙ, ΤΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ Τ’ ΑΠΑΝΩ-ΑΠΑΝΩ;)
Όταν ελέγχεις όσα συμβαίνουν (ή πρόκειται να συμβούν) γύρω σου νοιώθεις μεγαλύτερη ασφάλεια. Ωστόσο, η ασφάλεια αυτή δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση. Προϋποθέτει μεγαλύτερο ή μικρότερο αγώνα έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ο απαραίτητος έλεγχος. Πρέπει να βρεις τα «σωστά» άτομα που θα σου είναι πιστά και θα ελέγχουν για λογαριασμό σου όσα σ’ αφορούν και ενδιαφέρουν για να κοιμάσαι ήσυχος. Επιπλέον, στη συνέχεια πρέπει να επαγρυπνάς προκειμένου να μην χαθεί ο έλεγχος. Πρέπει να επαγρυπνάς για να μην μπορέσει κάποιος άλλος να στήσει τον ίδιο μηχανισμό και σου αφαιρέσει τον έλεγχο.
Όλα τα παραπάνω είναι η «κλασική» και σίγουρη προσέγγιση που όμως στοιχίζει αρκετά λεφτά. Υπάρχει και αυτή που είναι πιο πονηρή και ενώ δεν σου εξασφαλίζει τον πλήρη έλεγχο έχει ωστόσο αποτέλεσμα και μάλιστα με λιγότερα λεφτά. Η δεύτερη (φθηνότερη) προσέγγιση αφορά την απονομιμοποίηση μέσω της αμφισβήτησης αυτού που κάνει κουμάντο. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω των συνεχών παραπόνων και αποδίδει καλύτερα αν διαθέτεις «φιλικά» (δηλαδή, απόλυτα ελεγχόμενα και χρηματοδοτούμενα) Μ.Μ.Ε. ν’ αναπαράγουν καθημερινά τα παράπονα σου. Γιατί, όπως είχε καταλάβει καλά και ο Γκέμπελς: πες, πες, όλο και κάτι θα μείνει.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ
(ΓΙΑ Π.Α.Ε., Κ.Α.Ε. & «ΜΑΝΑ Α.Ε.Κ.»)
Το «γράμμα στον Αη Βασίλη» είναι έθιμο. Στην ουσία πρόκειται για μια προσευχή/ευχή σχετικά μ’ αυτά που μας λείπουν και που γι’ αυτό θα θέλαμε να έχουμε. Είναι το αντίστοιχο του πετάγματος του χαρταετού όπου οι πιστοί έδεναν στην ουρά του τις προσευχές/ευχές τους (βλέπε εδώ). Τηρώντας και φέτος το έθιμο οι «πουθενάδες» μοιραζόμαστε μαζί σας το δικό μας «γράμμα στον Αη Βασίλη». Όπως πάντα στο γράμμα μας ζητάμε ο Άγιος να φροντίσει τόσο για τις Π.Α.Ε. - Κ.Α.Ε. όσο και για την «Μάνα Α.Ε.Κ.». Τους ΑΕΚτζήδες τους αφήνουμε απέξω γιατί αυτοί θα είναι καλά μόνον όταν ΟΛΗ η Α.Ε.Κ. είναι καλά. Με το «γράμμα στον Αη Βασίλη» σας ευχόμαστε «Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία». Θα επανέλθουμε με νέο κείμενο μας την Παρασκευή 02 Γενάρη 2026.
Ακολουθεί το «γράμμα στον Αη Βασίλη»:
«Άγιε Βασίλη,
ελπίζω να είσαι καλά. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος σου γράφω για να σου ζητήσω κάποια μικροπράγματα για έναν Άγιο της κλάσης σου για την ΑΕΚάρα μου.
Σ.Ε.Φ.: ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ
(ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΙΝΚ-ΠΟΝΚ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕΙ)
Το στάδιο είναι αρχαία μονάδα μέτρησης του μήκους. Όπως συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις αν και ως μονάδα μέτρησης ήταν κοινή σ’ όλες τις Αρχαίες Ελληνικές Πόλεις, ωστόσο δεν είχε την ίδια τιμή. Αλλού αντιστοιχούσε σε 180 και αλλού σε 192 μέτρα. Στη σύγχρονη εποχή το στρογγυλέψαμε στα 200 μέτρα. Έτσι, εξαιτίας του πήραν τ’ όνομα τους οι αθλητικές εγκαταστάσεις ανοικτού ή κλειστού στίβου.
Η σημαντικότερη εγκατάσταση της χώρας για τον ανοικτό στίβο είναι το Ο.Α.Κ.Α. Φυσικά υπάρχουν αντίστοιχες (αν και για λιγότερους θεατές) και σε άλλες πόλεις. Αντίστοιχα για τον κλειστό στίβο η σημαντικότερη εγκατάσταση είναι το Σ.Ε.Φ., του οποίου η σάλα αν και χρησιμοποιείται για αγώνες μπάσκετ έχει κατασκευαστεί (και χρησιμοποιήθηκε τον πρώτο καιρό) ως παγοδρόμιο. Μια σειρά από αίθουσες κάτω από τις κερκίδες του χρησιμοποιούνται για μια σειρά από αθλήματα όπως το πίνκ-πόνκ.
Σε προηγούμενο κείμενο μας (βλέπε εδώ) παρουσιάσαμε κάποιες από τις εργολαβίες με τις οποίες υποτίθεται πως αντιμετωπίζονταν τα προβλήματα που έχει προκαλέσει η ελλιπής συντήρηση του. Δυστυχώς, όμως, για το πίνκ-πόνκ οι δαπάνες για τη συντήρηση του Σ.Ε.Φ. δεν περιλαμβάνουν τους δικούς τους χώρους. Έτσι, ακόμα και το τμήμα πίνκ-πόνκ του «γνήσιου Γαύρου» δεν μπορεί να προπονηθεί εκεί και έχει καταντήσει να γυρνά γύρω-γύρω σαν τους γύφτους όπως πολύ παραστατικά δήλωσε ο προπονητής του (βλέπε εδώ).
ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Η Α.Ε.Κ. ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΙΤΣ;
(Η «ΚΑΤΑΡΑ» ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΣΕΖΟΝ)
Κάθε αλλαγή προκαλεί τις περισσότερες φορές ένα θετικό αποτέλεσμα που ανάλογα την περίπτωση διαρκεί λιγότερο ή περισσότερο. Ένα νέο χτένισμα ή κούρεμα που αλλάζει την εικόνα που αντικρύζουμε στον καθρέπτη μπορεί είτε να μας τονώσει είτε να μας «χαντακώσει» (αν δεν μας αρέσει). Ανάλογο αποτέλεσμα έχει και η αλλαγή προπονητή σε μια ομάδα. Οι παίκτες προσπαθούν να δείξουν τι αξίζουν στον νέο προπονητή του οποίου η φήμη προηγείται της άφιξης του επηρεάζοντας την αντίδραση τους.
Κάθε νέος προπονητής (ειδικά αυτός που αναλαμβάνει αφού έχει ξεκινήσει η σεζόν) θέλει να λειτουργεί με την μικρότερη δυνατή πίεση. Γι’ αυτό ακούμε συνέχεια πως «οι ομάδες δεν χτίζονται σε μια μέρα». Ακόμη κι έτσι πόσο διαρκεί μια ομάδα που έχει τον ίδιο προπονητή; Η ερώτηση είναι «παγίδα» αφού μια ομάδα είναι περισσότερο ή λιγότερο καλή πάντα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Γιατί μπορεί η ίδια να είναι καλύτερη από το παρελθόν αλλά οι ανταγωνιστές της να βελτιώθηκαν περισσότερο.
Πολύ συχνά βλέπουμε η πρώτη σεζόν ενός προπονητή να είναι η πιο πετυχημένη σε σχέση μ’ εκείνες που ακολουθούν. Παρατηρούμε πως όσο περισσότερο παραμένει στον πάγκο της ομάδας τόσο φθείρεται η εικόνα του. Φυσικά, αυτό έχει να κάνει και με τον χαρακτήρα της ομάδας. Για παράδειγμα άλλες απαιτήσεις και άλλο κλίμα έχει μια ομάδα που κάνει «πρωταθλητισμό» και άλλες μια ομάδα που «βγάζει ταλέντα».
Η «ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ» ΩΣ Σ.Δ.Ι.Τ.
(ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ)
«Πολιτισμός» είναι το σύνολο της «πνευματικής δημιουργίας» μιας χώρας. Αν και διακρίνεται στον «σύγχρονο» και στον «παραδοσιακό», ωστόσο αντιμετωπίζεται ενιαία. Ο «Πολιτισμός» είναι το βασικό εργαλείο κρατικής προπαγάνδας ειδικά στο εξωτερικό μέσω των περιοδειών θεατρικών και μουσικών σχημάτων αλλά και την εξαγωγή ταινιών και τηλεοπτικών προγραμμάτων. Δεδομένης της αξίας του ως εργαλείου κρατικής προπαγάνδας ο «Πολιτισμός» είναι δέκτης της αντίστοιχης (κρατικής) χρηματοδότησης.
Μια μορφή είναι η χρηματοδότηση μουσικών και θεατρικών παραγωγών μέσω των «Φεστιβάλ». Μια άλλη αφορά την χρηματοδότηση ταινιών και τηλεοπτικών προγραμμάτων η οποία εγείρει πολλά ερωτήματα. Γιατί, μια ταινία και ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα δημιουργούνται για να φέρουν χρήματα στον παραγωγό τους και έτσι από «πολιτιστικά προϊόντα» καθίστανται «καταναλωτικά». Συνεπώς, η κρατική χρηματοδότηση τους είναι στην ουσία χρηματοδότηση του παραγωγού (στις κινηματογραφικές ταινίες) και του τηλεοπτικού σταθμού (στα τηλεοπτικά προγράμματα). Τέλος, η ανάγκη για κρατική χρηματοδότηση αποδεικνύει πως έξω και πέρα από το Κράτος λίγα πράγματα μπορεί από μόνος του να κάνει ο Ιδιωτικός Τομέας.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ Α.Ε.Κ. «ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ»
(ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ)
Όπως συνηθίζεται αυτές τις μέρες ευχόμαστε ο ένας στον άλλο «Καλά Χριστούγεννα και προπάντων με υγεία». Το δεύτερο τμήμα της συγκεκριμένης ευχής είναι πάντα επίκαιρο ανεξάρτητα αν εύχεσαι για άτομο ή για μια ομάδα/έναν σύλλογο. Ειδικά, όμως, στην περίπτωση του συλλόγου τα πράγματα περιπλέκονται γιατί δεν είναι όλα τα τμήματα το ίδιο επιτυχημένα οπότε και οι ευχές σε κάποιες περιπτώσεις μοιάζουν κοροϊδία.
Στην περίπτωση της οικογένειας της Α.Ε.Κ. (Π.Α.Ε., Κ.Α.Ε. & Ερασιτεχνική) τα «Καλά Χριστούγεννα» είναι σχετικά. Για την Π.Α.Ε. είναι κυριολεκτικά μιας και η ομάδα θα βρίσκεται τουλάχιστον μέχρι την αλλαγή του χρόνου στην 1η θέση. Για την Κ.Α.Ε. μοιάζει περισσότερο με ευχή για το (μακρινό) μέλλον. Τέλος για την «Μάνα Α.Ε.Κ.» η συγκεκριμένη ευχή ανάλογα το τμήμα η ευχή έχει και διαφορετική σημασία.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΞΕΤΕΛΕΣΘΗ: Η Α.Ε.Κ. ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
(ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ)
Από την τελευταία διακοπή για τα προκριματικά του Π.Κ. της Β. Αμερικής μέχρι και αυτή για τις γιορτές η Α.Ε.Κ. καλούνταν να δώσει 9 παιχνίδια σε Κύπελλο, Πρωτάθλημα και CONFERENCE LEAGUE. Απ’ αυτά 1 ήταν για το Κύπελλο, 5 για το Πρωτάθλημα και 3 για το CONFERENCE. Δεδομένου ότι έπαιζε με Π.Α.Ο., Φιορεντίνα, Σάμσουνσπορ και Κραϊόβα ο βαθμός δυσκολίας ήταν σχετικά υψηλός. Βέβαια, εκτός από τον βαθμό της δυσκολίας των αντιπάλων πολύ σημαντική παράμετρος είναι η δική σου απόδοση μιας και τα παιχνίδια δεν τα χάνονται από την απουσία αυτών που δεν μπορούν να παίξουν αλλά από την απόδοση αυτών που παίζουν.
Ο απολογισμός σ’ αυτά τα 9 παιχνίδια ήταν 9 νίκες. Πιο συγκεκριμένα η Α.Ε.Κ. νίκησε εντός έδρας τον Ο.Φ.Η. για το Κύπελλο Ελλάδας. Για το Πρωτάθλημα νίκησε εντός έδρας τον Άρη, εκτός τον Π.Α.Ο., εντός τον Ατρόμητο, εκτός τον Παναιτωλικό και εντός τον Ο.Φ.Η. Τέλος για το CONFERENCE LEAGUE νίκησε εκτός έδρας την Φιορεντίνα, εκτός την Σάμσουνσπορ και εντός την Κραϊόβα.























































































Χρονολόγιο