ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
ΧΘΕΣ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ Α.Ε.Κ.
(ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΕΤΣΙ)
Σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν η ομάδα με τα κιτρινόμαυρα και τον Δικέφαλο στο στήθος ήταν φανερά αλλαγμένη προς το καλύτερο. Ήταν μια αγωνιστικά επαρκέστατη για την πρόκριση Α.Ε.Κ. που σε κανένα σημείο του αγώνα δεν έδωσε το δικαίωμα στον αντίπαλο της να σκεφτεί ότι είχε πρακτικές ελπίδες για την πρόκριση στα ημιτελικά. Προφανώς και το χθεσινό παιχνίδι ήταν «ειδικού σκοπού» αφού το Κύπελλο έχει διαφορετικές απαιτήσεις από το Πρωτάθλημα, οπότε ήταν και πιο «εύκολο» να δούμε μια «άλλη» (καλύτερη) Α.Ε.Κ. Αυτό, όμως, σημαίνει πως οι παίκτες και ο προπονητής της ομάδας «επιλέγουν αγώνες». Για μια «κανονική» και όχι «ειδικών συνθηκών» Α.Ε.Κ. κάτι τέτοιο είναι απαράδεκτο. Όμως, «τέτοιες ώρες τέτοια λόγια».
«ΝΕΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ»: Η ΦΑΡΣΑ ΤΟΥ ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ
(ΠΙΟ «ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΣ» ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ)
Αν κάποιος αναρωτιόταν ακόμα αν ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. είναι κόμμα πολιτικός φορέας οι εξελίξεις το τελευταίο διάστημα δίνουν την απάντηση. Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένας συρφετός ομαδαρχών που καθένας τους έχει το δικό του (πολιτικό υποτίθεται) «καπετανάτο». Κάτι σαν τους οπλαρχηγούς της Επανάστασης και τ’ ασκέρια τους, μέχρι τη στιγμή που αποβιβάστηκε στην Πελοππόνησο ο Ιμπραήμ ο Αιγύπτιος. Καλύτερη απόδειξη του παραπάνω ισχυρισμού είναι η είδηση σχετικά με την κατάθεση του «Νέου Αθλητικού Νόμου» στην Βουλή για ψήφιση. Αν η κατάθεση ενός νομοσχεδίου είναι μια «τυπική» πράξη για ένα κυβερνών κόμμα, ωστόσο αυτό κάθε άλλο παρά ισχύει στην περίπτωση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
ΠΕΡΙ ΗΡΩΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΜΥΔΡΑ Α.Ε.Κ.
(ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΜΟΝΟΝ 8 ΑΓΩΝΕΣ)
Είχε κωλόκαιρο το ΣαββατοΚύριακο. Δύσκολες συνθήκες που κράτησαν πολλούς σπίτι, αφού λόγω καιρού δεν ήταν σίγουρη η διεξαγωγή κάποιων αγώνων. Το Ο.Α.Κ.Α. δεν βρίσκεται και στο καλύτερο σημείο του λεκανοπεδίου ειδικά τον Χειμώνα. Έχοντας όλα αυτά υπόψη όσοι επιχειρούσαν να πάνε εκεί για να δουν τον αγώνα με τον Απόλλωνα άνετα θα χαρακτηρίζονταν «τρελοί». Εμείς θα λέγαμε ότι όσοι πήγαν ήταν διπλά τρελοί. Όχι, μόνο γιατί πήγαν στο Μαρούσι με τέτοιο καιρό, αλλά πολύ περισσότερο γιατί πήγαν να δουν την Α.Ε.Κ. αγωνιζόμενη. Κάθε φορά που ακούω για «δύσκολες καιρικές συνθήκες» θυμάμαι δύο από τα τρία παιχνίδια που έδωσε η Α.Ε.Κ. στο UEFA την περίοδο 2004-2005 και στα οποία είχα πάει.
ΟΙ «ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝΤΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ UEFA
(ΣΑΝ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟΠΟΙΝΙΤΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΗ)
Βγήκε τελικά η απόφαση για τα επεισόδια στο παιχνίδι με τον Άγιαξ. Η απόφαση ΔΕΝ είναι απολύτως καταδικαστική για την ομάδα, τουλάχιστον όσον αφορά την άμεση παρουσία της στην Ευρώπη. Από την άλλη η απόφαση έχει δύο σκέλη. Το ένα είναι το άμεσα οικονομικό και το άλλο αφορά τόσο το αγωνιστικό και τις ελπίδες της ομάδας για Ευρωπαϊκή διάκριση του χρόνου όσο και την δυνατότητα της να περιφρουρήσει το συμφέρον της αποφεύγοντας νέα επεισόδια. Μετά την ανακοίνωση της απόφασης κάποιοι «πανηγύρισαν» επειδή αυτή δεν ήταν καταδικαστική για την Ευρωπαϊκή της παρουσία του χρόνου. Προφανώς, είναι της άποψης πως «ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό». Δυστυχώς, όμως, όπως θα δούμε παρακάτω η άποψη αυτή παραείναι αποπροσανατολιστική.
ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΗ Α.Ε.Κ.: Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΣΤΕΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ
(ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΑΕΚΤΖΗΣ Γ.Γ.Α.;)
Σε κάθε προεκλογική περίοδο ξεκινά το ψηφοθηρικό αλισβερίσι του κυβερνώντος κόμματος με τους ψηφοφόρους. Ξάφνου οι πολιτικοί μας θυμούνται να ικανοποιήσουν τα δίκαια και πάγια αιτήματα ομάδων και φορέων. Η τέτοια ψηφοθηρική τακτική δεν είναι πάντα κακή, ειδικά όταν λύνει υπαρκτά ζητήματα. Ωστόσο, σε κάποιες περιπτώσεις δεν γίνεται να μην σκεφτείς πως λύνονται κάποια ζητήματα ενώ κάποια άλλα παρόμοια χρονίζουν. Είναι τότε που αναρωτιέσαι τι στην ευχή έκαναν (ποια «άκρη» είχαν για την ακρίβεια) οι παράγοντες του ενός σωματείου σε σχέση με κάποιου άλλου. Από την παρούσα Κυβέρνηση λίγοι «παράγοντες» θα μπορούσαν να έχουν παράπονο, καθώς αυτή δίνει στον καθένα ότι ποθεί η καρδούλα του χωρίς να πολυσκοτίζεται για ζητήματα νομιμότητας. Της αρκεί να ολοκληρωθεί το αλισβερίσι.
ΟΙ «ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝΤΕΣ» ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ»
(ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ FIBA Ή Θ’ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΡΑΤOΠΕΔΟ;)
Η μπασκετική Α.Ε.Κ. κατέκτησε ένα ακόμη διεθνές (αν και γενικά αμφιλεγόμενο) τρόπαιο. Ένα τρόπαιο που στο παρελθόν (σε αντίστοιχα αμφιλεγόμενες διοργανώσεις) είχαν κατακτήσει οι δύο «αιώνιοι», οι οποίοι τα τελευταία χρόνια έχουν βαλθεί να κατακρεουργήσουν το Ελληνικό μπάσκετ με τις απαράδεκτες συμπεριφορές τους. Στη σημερινή συγκυρία που η Ευρωλίγκα απεργάζεται την καταστροφή των εθνικών Πρωταθλημάτων η κατάκτηση αυτού του Διηπειρωτικού αποκτά άλλη σημασία για μια ομάδα που έτσι κι αλλιώς έχει το μερίδιο της στην Ευρωπαϊκή Ιστορία του αθλήματος. Όπως μετά την κατάκτηση του περσυνού τροπαίου του CHAMPIONS LEAGUE έτσι και μετά την κατάκτηση του Διηπειρωτικού τίθεται το ερώτημα σχετικά με το ευρωπαϊκό μέλλον της «Παγκόσμιας» πλέον «Βασίλισσας».
ΟΙ «ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝΤΕΣ» ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΘΡΥΛΟΣ Α.Ε.»
(ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ 2017-2018)
Σήμερα οι «πανταχού παρόντες» σας προσφέρουμε μια «γεύση» των οικονομικών μεγεθών της «ΘΡΥΛΟΣ Α.Ε.». Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι θυγατρική της Π.Α.Ε. και εκμεταλλεύεται το προπονητικό κέντρο του «γνήσιου Γαύρου» όπως επίσης και το Μουσείο στο «τηγάνι». Επιπλέον έχει και εμπορική δραστηριότητα τόσο από πώληση προϊόντων όσο και από την εκμετάλλευση του εμπορικού σήματος. Κατά μια έννοια η «ΘΡΥΛΟΣ Α.Ε.» αντιστοιχεί αφ’ ενός στην «ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ Α.Ε.» όσο και αφ’ ετέρου στην «AEK FC DEVELOPMENT NETWORK A.E.». Για τους λόγους αυτούς πιστεύουμε ότι αξίζει η παρουσίαση του Ισολογισμού της Χρήσης Ιούλης 2017-Ιούνης 2018 όπως αυτός δημοσιεύτηκε στο Γ.Ε.ΜΗ. της εταιρείας.
Ο ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟΣ ΓΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ «ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ ΛΙΓΚΑ» ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΟΣ ΘΑ ‘ΝΑΙ
(Η ΑΛΗΤΕΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΩΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ)
Πρέπει να είναι πλέον προφανές σ’ όλους (ακόμη και τους πλέον καλόπιστους) ότι όλο το σκηνικό της αποχώρησης του μπασκετικού Γαύρου από τον ημιτελικό του Ο.Α.Κ.Α. ήταν από την αρχή σκηνοθετημένο. Τόσο σκηνοθετημένο όσο η επίθεση που δέχθηκαν τα Γερμανικά φυλάκια στα Πολωνο-Γερμανικά σύνορα προκειμένου να ξεκινήσει η επίθεση στην Πολωνία. Τόσο σκηνοθετημένη όσο η δολοφονία από τους ίδιους τους Ιταλούς του συμπατριώτη τους που συμμετείχε στην χάραξη των Ελληνο-Αλβανικών συνόρων το 1923 μόνο και μόνο για να βομβαρδίσουν και να καταλάβουν στρατιωτικά την Κέρκυρα για ένα μήνα. Παρά την προειλημμένη απόφαση η σκηνοθεσία των Αφών Αγγελόπουλων ήταν οικτρή.
ΟΤΑΝ Ο «ΤΙΓΡΗΣ» ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑΝ «ΜΑΓΚΑ» ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΑΚΗ
(ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ Α.Ε.Κ. ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ)
Ακόμη μια φορά η φετινή «Α.Ε.Κ. του Καρμοίρη και των ανθρώπων του Αχιλλέα» κατάφερε να «αναστήσει» τον αντίπαλο της. Αυτή η Α.Ε.Κ. η οποία είναι παντελώς ανίκανη να σταθεί απέναντι στους δύο Γαύρους σ’ ένα ολόκληρο παιχνίδι, σήμερα στο «τηγάνι» γύρισε πολλά χρόνια πίσω. Τότε που έχανε πριν ακόμη τελειώσει το ημίχρονο. Μόνο που τότε όλο και γινόταν καμία διαιτητική σφαγή και υπήρχε τουλάχιστον κάποιο άλλοθι να επικαλεστούν τα «γιουσουφάκια». Ενώ, χθες…
ΑΥΡΙΟ Η Α.Ε.Κ. ΠΑΙΖΕΙ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΑ «ΑΓΩΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ»
(ΓΙΑΤΙ Η Α.Ε.Κ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΤΟ ΦΑΛΗΡΟ)
Αύριο η Α.Ε.Κ. παίζει έναν ακόμα «αγώνα επιβίωσης» με την πλέον φαφλατάδικη ομάδα του Πρωταθλήματος. Αύριο η Α.Ε.Κ. καλείται να δώσει τις σημαντικότερες της εξετάσεις και μάλιστα εκτός έδρας. Αύριο η Α.Ε.Κ. καλείται ν’ αποδείξει στον εαυτό της πρωτίστως και δευτερευόντως στους οπαδούς της ότι μπορεί για μια φορά φέτος να «μην αναστήσει τον αντίπαλο της». Έναν αντίπαλο ο οποίος βρίσκεται στην δυσκολότερη θέση της σύγχρονης ιστορίας του γιατί η προπαγάνδα του ΔΕΝ λειτουργεί όπως στο παρελθόν, αφού τ’ αποτελέσματα δεν έρχονται. Αύριο η Α.Ε.Κ. παίζει πρώτα για την ίδια και μετά για οποιοδήποτε άλλο.
ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ» ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΝΤΑΡΑ
(ΟΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ LACTA & ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟΥ ΓΑΥΡΟΥ)
Είναι ζόρικη η Ρητορική. Γιατί τα «όπλα» της το ίδιο εύκολα μπορεί να τα χρησιμοποιήσει και ο αντίπαλος σου. Οπότε η νίκη και η ποιότητα της κρίνονται από την πρωτοτυπία των επιχειρημάτων σου. Όπως υποστηρίζω η Ρητορική έχει από την Αρχαιότητα ως σήμερα μετεξελιχθεί στο γνωστό μας marketing, το οποίο επί της ουσίας είναι μια μάχη (καλύτερα σκιαμαχία) εντυπώσεων. Και στη Ρητορική και στο marketing (όπως και στον πόλεμο) το πιο σημαντικό είναι να έχεις «διαβάσει σωστά» τον αντίπαλο σου και το περιβάλλον στο οποίο θα δώσεις τον αγώνα και τελικά να έχεις κοστολογήσει ορθά το κέρδος σε σχέση με την ζημιά που θα προκαλέσεις στον εαυτό σου.























































































Χρονολόγιο