Font Size

SCREEN

Cpanel
Νέα σε τίτλους:

ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ

ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.

ΞΕΚΙΝΑ ΜΙΑ ΜΙΝΙ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Α.Ε.Κ. ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΙΤΣ
(ΜΠΟΡΕΙ 7 ΝΙΚΕΣ ΣΕ 7 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕΧΤΡΙ ΤΙΣ 5 ΟΚΤΩΒΡΗ;)

Η μέχρι τώρα πορεία της Α.Ε.Κ. του Νίκολιτς είναι απόλυτα επιτυχημένη. Δεν είναι οι 3 νίκες και οι 3 ισοπαλίες που την οδήγησαν στον όμιλο του CONFERENCE LEAGUE είναι που έχει εμφανιστεί σοβαρή μέσα στο γήπεδο. Όχι, πως δεν έχει αδυναμίες (οι οποίες μάλιστα είναι αμαρτίες του παρελθόντος)▪ είναι πως ο προπονητής της είναι αυτός που είχε ανάγκη η ομάδα προκειμένου να γεννηθεί και πάλι η ελπίδα ότι μπορεί κάτι καλό να καταφέρει. Ωστόσο, όλα κρίνονται μέσα στις τέσσερις γραμμές του γηπέδου. Εκεί που η ποιότητα και πληρότητα του ρόστερ σε συνδυασμό με την τύχη και τ’ αποτελέσματα του ανταγωνισμού κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα.

Σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα εκτός του προγράμματος παίζει η ικανότητα της ομάδας να επιτυγχάνει νικηφόρα σερί. Μέχρι την επόμενη διακοπή για τους αγώνες των Εθνικών ομάδων η Α.Ε.Κ. έχει να δώσει 7 αγώνες. 4 για το Πρωτάθλημα, 2 για το νέο φορμάτ του Κυπέλλου και 1 για το CONFERENCE LEAGUE. Προφανώς, για να διατηρήσει ακέραιες τις ελπίδες της και στις 3 διοργανώσεις (αλλά πάνω απ’ όλα για να κερδίσει χρόνο) πρέπει να νικήσει και στα 7.

Οι 4 αγώνες για το Πρωτάθλημα είναι κάθε Κυριακή κατά σειρά με τους: Λεβαδειακό και Λάρισα εκτός, Βόλο εντός και Κηφισιά εκτός. Οι 2 για το Κύπελλο είναι τις Τετάρτες 17 & 24 με Αιγάλεω εκτός και Παναιτωλικό εντός. Τέλος στις 2 Οκτώβρη η Α.Ε.Κ. παίζει τον πρώτο της αγώνα στον όμιλο του CONFERENCE εκτός έδρας απέναντι στην Τσέλιε.

ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ: ΜΑΚΡΑΝ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
(ΓΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΣΕΡΒΟΙ ΠΑΝΕ ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ)

Για κάθε διοργάνωση ένα ζήτημα είναι η αγωνιστική επιτυχία και ένα άλλο η οργανωτική της διαχείριση. Για παράδειγμα η Ευρωλίγκα είναι πετυχημένη όσον αφορά το αγωνιστικό της κομμάτι, αλλά πάσχει στο οργανωτικό. Δεν μπορούμε να έχουμε παράπονο μιας και διαχρονικά η Ευρωλίγκα μας έχει δώσει πολλές αποδείξεις της οργανωτικής της αποτυχίας. Ωστόσο, η διοργάνωση του FINAL-4 του 2026 έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο σε «καμαρίλα-βυζαντινισμούς» (παρασκήνιο) και μεθοδεύσεις.

Σήμερα, θα σας παρουσιάσουμε τις τελευταίες χρονικά αποδείξεις για το πόσο αποτυχημένη οργανωτικά ή αν θέλετε ξεφτιλισμένη είναι η Ευρωλίγκα. Το δικτυωμένο δημοσιογραφικά www.sdna.gr αποκάλυψε ότι η Κ.Α.Ε. του Λιμανιού έστειλε επιστολή στην Διοίκηση της Ευρωλίγκας θέτοντας της μια σειρά ερωτημάτων (βλέπε εδώ). Σε απάντηση του δημοσιεύματος η Κ.Α.Ε. των Αφων Αγγελόπουλων δημοσίευσε την επιστολή (βλέπε εδώ).

Απάντηση στις αιτιάσεις της Κ.Α.Ε. του Λιμανιού έδωσε τόσο η Ευρωλίγκα (βλέπε εδώ) όσο και η Ένωση Προπονητών της Ευρωλίγκας (βλέπε εδώ). Και από τις δύο απαντήσεις προκύπτει αβίαστα η μεθόδευση των Γαύρων να δημιουργήσουν από το μηδέν πρόβλημα. Για παράδειγμα η Ευρωλίγκα απαντά πως απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά είχαν δοθεί στο Δ.Σ. της 23ης Ιούλη και κατηγορεί τους Γαύρους για διαρροή εμπιστευτικών πληροφοριών. Ζητά, επίσης, από τις ομάδες ν’ απευθύνουν τα ερωτήματα τους κατευθείαν στην Διοίκηση και αν θέλουν να εξετάσουν όλα τα συμβόλαια που αυτή έχει υπογράψει να το κάνουν στα γραφεία της υπογράφοντας προηγουμένως «ρήτρα εμπιστευτικότητας».

ΗΡΘΕ Η ΔΑΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΜΑΔΑ
(ΤΩΡΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ Ή Ο ΓΙΟΒΑΝΟΒΙΤΣ;)

Η προπαγάνδα (όπως και το ψέμα) έχει κοντά ποδάρια. Γι’ αυτό και οι υμνητές του Γιοβάνοβιτς έσπευσαν να πανηγυρίσουν για την άνοδο 15 θέσεων στην κατάταξη της FIFA πριν το χθεσινοβραδινό παιχνίδι. Χθες βράδι στο «Γ. Καραϊσκάκης» η Εθνική μας ομάδα αντιμετώπισε την καλύτερη της και σίγουρα σοβαρότερη Δανία. Μια ομάδα με την οποία έχουμε τραυματική προϊστορία. Μια ομάδα που μετά το εντός έδρας στραπάτσο της πρεμιέρας μπήκε αποφασισμένη στο γήπεδο για να πάρει την νίκη. Προφανώς οι παίκτες της Δανίας δεν έμειναν στα σχόλια των Μ.Μ.Ε. της πατρίδας τους μετά το παιχνίδι με τους Σκοτσέζους. Αντίθετα, φαίνεται πως είτε οι δικοί μας παίκτες νόμιζαν πως το παιχνίδι θα είναι ευκολότερο απ’ ότι τελικά ήταν είτε ήξεραν πως έπαιζαν με μια καλύτερη ομάδα και κατέβηκαν κομπλεξαρισμένοι▪ μπορεί και τα δύο.

Η αμυντική λειτουργία της Εθνικής μας ομάδας χθες το βράδυ ήταν απογοητευτική ή καλύτερα η ομάδα της Δανίας ανέδειξε όλες τις αμυντικές μας αδυναμίες και με το παιχνίδι της κατέστρεψε τις αυταπάτες μας. Σίγουρα οι παίκτες θα μπορούσαν και θα έπρεπε να είναι πιο συγκεντρωμένοι και προσεκτικοί. Ωστόσο, το ζήτημα είναι κατά πόσον ο προπονητής τους προετοίμασε σωστά για το συγκεκριμένο παιχνίδι.

Το σημερινό κείμενο μας δεν αφορά το χθεσινοβραδινό παιχνίδι και τις πιθανότητες πρόκρισης της Εθνικής μας στο Μουντιάλ της Βόρειας Αμερικής. Το μόνο παρήγορο είναι πως όλα είναι ανοικτά από τη στιγμή που και η Σκοτία (τουλάχιστον μέχρι το μεταξύ μας παιχνίδι τον Οκτώβρη) είναι στο παιχνίδι της πρόκρισης. Όπως σας υποσχεθήκαμε χθες σας έχουμε μια έκπληξη.

Στον πίνακα που ακολουθεί εμφανίζονται τα νικηφόρα αποτελέσματα των επίσημων αγώνων της Εθνικής μας ομάδας στα οποία επικράτησε με 3 γκολ διαφορά.

ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΔΑΝΙΑ ΤΟ CRASH TEST ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
(ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ «ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ»;)

Σήμερα η Εθνική ομάδα δίνει τον δεύτερο αγώνα της στα πλαίσια των προκριματικών του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2026 της Βόρειας Αμερικής. Σήμερα το βράδυ η Εθνική φιλοξενεί την Δανία με την οποία έχουμε πλούσιο παρελθόν. Σήμερα στις 21:45’ η Πρωταθλήτρια Ευρώπης του 2004 υποδέχεται την Πρωταθλήτρια Ευρώπης του 1992 όταν κλήθηκε ν’ αντικαταστήσει την τιμωρημένη λόγω του εμφυλίου της πολέμου Γιουγκοσλαβία. Όλοι οι αγώνες του παρελθόντος απέναντι στους Δανούς ήταν σημαντικοί▪ ωστόσο ο σημερινός ίσως είναι ο πλέον κομβικός όλων καθώς νίκη επί της Δανίας δίνει στην Εθνική μας «το πάνω χέρι» στον όμιλο.

«Το πάνω χέρι» στη συγκεκριμένη περίπτωση μεταφράζεται στην επιστροφή της Εθνικής ομάδας σε μια μεγάλη διοργάνωση και μάλιστα αυτή του Παγκοσμίου Κυπέλλου (μετά το Μουντιάλ της Βραζιλίας το 2014). Σε κάθε περίπτωση η επιτυχία (θα) αντανακλά όχι μόνο στους παίκτες και τον προπονητή αλλά και στο scaouting της Ομοσπονδίας που έφερε στην Εθνική παίκτες οι οποίοι έμαθα το ποδόσφαιρο στο εξωτερικό. Ωστόσο, ένα ολόκληρο δημοσιογραφικό σύστημα προσπαθεί να πιστώσει την επιτυχία στον προπονητή.

Διαβάσαμε για την άνοδο 15 θέσεων της Εθνικής ομάδας στην κατάταξη της FIFA (βλέπε εδώ). Μια άνοδο την οποία με ωραίο τρόπο προσπαθούν να πιστώσουν στον Γιοβάνοβιτς. Ωστόσο, η άνοδος κατά 15 θέσεις της Εθνικής στην κατάταξη δεν οφείλεται μόνο στις 9 νίκες σε 11 παιχνίδια, αλλά και στ’ αποτελέσματα όσων ομάδων προσπεράσαμε. Κυρίως, όμως, η άνοδος αυτή ήταν αποτέλεσμα της μεγάλης πτώσης της ομάδας μας τα προηγούμενα χρόνια.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΤΩΝ «ΣΩΤΗΡΩΝ» ΜΑΣ
(ΠΟΣΟ «ΚΑΘΑΡΟΙ» ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ;)

Στις αρχές του Αυγούστου υπήρξε ένα ενδιαφέρον ρεπορτάζ που αφορά τόσο το επιχειρηματικό όσο και το πολιτικό παρασκήνιο. Διαβάσαμε, λοιπόν, στο www.sdna.gr την αναδημοσίευση είδησης από την εφημερίδα «Το Παρόν» ότι Μαρινάκης και Μελισανίδης «τα βρήκαν» (βλέπε εδώ). Διαβάζοντας το κείμενο καταλαβαίνουμε πως το ; μπήκε για ξεκάρφωμα. Γιατί, τίποτα δεν ενώνει τις προσπάθειες δύο επιχειρηματιών όπως το «κοινό συμφέρον». Τα τελευταία χρόνια μετά τον Μαρινάκη και ο Μελισανίδης προσπαθεί ν’ αποκτήσει έρεισμα στα Μ.Μ.Ε. Αγόρασε τη «Ναυτεμπορική» και αποκτά κανάλια. Εσχάτως αγόρασε την «Εφημερίδα των Συντακτών» που δημιούργησαν και λειτουργούν πρώην δημοσιογράφοι της «Ελευθεροτυπίας».  

Της οποίας «Ελευθεροτυπίας» το σήμα έχει από καιρό αγοράσει ο Μαρινάκης. για την ώρα ούτε η εφημερίδα επανεκδίδεται ούτε λειτουργεί η ιστοσελίδα της. Σύμφωνα, λοιπόν, με το ρεπορτάζ ο Μαρινάκης παρά τις περί του αντιθέτου εισηγήσεις που δέχεται δεν πρόκειται να φτιάξει ιστοσελίδα της «Ελευθεροτυπίας» για να μη κοντράρει αυτή της «Εφημερίδας των Συντακτών». Από το ρεπορτάζ δεν προκύπτει πότε θα επανεκδοθεί η «Ελευθεροτυπία» η οποία με βάση τα όσα ακούγονταν εδώ και ένα χρόνο έχει καθυστερήσει υπερβολικά. Προφανώς, το κόστος σε σχέση με τα έσοδα είναι υπερβολικό. Επιπλέον, τι κυκλοφορία να καταγράψει από τη στιγμή που το κοινό της αν αγοράζει πλέον εφημερίδα καλύπτεται από την «Εφημερίδα των Συντακτών»; Στην ουσία ο Μαρινάκης έχει μόνο το σήμα.

ΞΕΚΙΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ Η ΕΘΝΙΚΗ
(ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ)

Σήμερα ξεκινά η προσπάθεια πρόκρισης της Εθνικής μας ομάδας στο Μουντιάλ της Βόρειας Αμερικής (Καναδάς, Μεξικό & Η.Π.Α.). Σήμερα, η Εθνική φιλοξενεί την Λευκορωσία με αποκλειστικό στόχο την νίκη και την Δευτέρα ολοκληρώνει το πρώτο ζευγάρι αγώνων της με τον εντός έδρας αγώνα απέναντι στην Δανία. Η τρίτη ομάδα που θ’ αντιμετωπίσει η Εθνική μας είναι η Σκοτία. Η συγκεκριμένη κλήρωση δεν είναι ούτε πολύ εύκολη, αλλά ούτε και δύσκολη τόσο που να μας αποθαρρύνει.

Τα εντός έδρας παιχνίδια, αλλά κυρίως η αγωνιστική συμπεριφορά της Εθνικής μας ομάδας στα εκτός έδρας θα είναι το κριτήριο του κατά πόσον η Πρωταθλήτρια Ευρώπης του 2004 έχει βρει αγωνιστική ταυτότητα και τον τρόπο να επανέλθει στο Ευρωπαϊκό ποδοσφαιρικό προσκήνιο. Ήδη μετά την άνοδο της στην Α’ κατηγορία του NATIONS LEAGUE οι απαιτήσεις έχουν ανέβει. Είναι πολλά τα χρόνια που η Εθνική λείπει από ένα Μουντιάλ απ’ αυτό του 2014 στην Βραζιλία όταν προκρίθηκε στους «16» και τελικά κατετάγη 13η.

Κάθε αγώνας όταν σκοπεύεις σε πρόκριση είναι σημαντικός. Ειδικά αυτοί με ομάδες της ίδιας αλλά κυρίως χαμηλότερης δυναμικότητας τους οποίους οφείλεις να τους κερδίσεις. Οι αγώνες με Λευκορωσία και Σκοτία είναι αυτοί που η Εθνική μας ομάδα πρέπει να τους κερδίσει εντός και εκτός αν θέλει να πάει στα γήπεδα της Βόρειας Αμερικής. Ωστόσο, οι δύο αγώνες με την Δανία είναι από τους σημαντικότερους που έχει δώσει η Εθνική. Γιατί αντίπαλο της για την πρόκριση στο Μουντιάλ του 2026 θα βρει την Πρωταθλήτρια Ευρώπης του 1992. Μια ομάδα που μαζεύτηκε από τις παραλίες όταν κλήθηκε ν’ αντικαταστήσει την Εθνική Γιουγκοσλαβίας η οποία είχε αποκλειστεί λόγω του εμφυλίου πολέμου της Γιουγκοσλαβίας.

Ο ΜΥΣΤΑΚΙΔΗΣ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ
(ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕ Ο ΒΕΡΓΗΣ ΞΕΚΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ Κ.Α.Ε.)

Το μόνο σίγουρο είναι πως ο Αριστοτέλης Μυστακίδης δεν είναι «κομήτης». Απ’ ότι φαίνεται επιθυμεί στα σοβαρά να εμπλακεί με τα διοικητικά του «Γαύρου του Βορρά». Προφανώς και το πλέον σημαντικό τμήμα είναι το ποδοσφαιρικό και ακολουθεί το μπάσκετ. Σε κάθε περίπτωση οποιοδήποτε από τα δύο του εξασφαλίζει μεγάλη δημοσιότητα, αλλά όπως και να το κάνουμε το ποδόσφαιρο συγκεντρώνει πολύ μεγαλύτερη προσοχή. Άλλωστε, με το ποδόσφαιρο ασχολούνται όλοι οι επιχειρηματίες που σέβονται τον εαυτό τους.

Ωστόσο, αυτή την στιγμή η αλλαγή ιδιοκτησίας στην Π.Α.Ε. δεν φαίνεται στον κοντινό ορίζοντα. Όχι μόνο γιατί στην παρούσα συγκυρία η ομάδα τα πάει καλά, αλλά κυρίως επειδή για την ώρα φαίνεται πως ο Ιβάν είναι (σχετικά) δυνατός. Πολλά θα κριθούν για τον Ιβάν και από την έκβαση του «Πολέμου της Ουκρανίας», ο οποίος ακόμη κι αν τελειώσει άμεσα θα χρειαστεί μεγάλο χρονικό διάστημα για ν’ ανακάμψει η Ρωσική οικονομία (και μαζί τα οικονομικά του Ιβάν).

Αφού, λοιπόν, μια άμεση «επίθεση» για την «κατάληψη» της Π.Α.Ε. δεν έχει ελπίδες αυτή την στιγμή ο Μυστακίδης είπε να εφαρμόσει την συμβουλή του Βασίλη Βέργη ο οποίος λιγότερο από δύο μήνες πριν αναρωτιόταν γιατί ο Μυστακίδης δεν ξεκινούσε την εμπλοκή του στα διοικητικά του «Γαύρου του Βορρά» με την Κ.Α.Ε. (βλέπε εδώ).

ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ: ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ
(ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ
FINAL-4)

Πριν από χρόνια όταν ήθελαν ν’ αποδομήσουν το Δημόσιο (όσοι δεν είχαν καταφέρει να μπουν σ’ αυτό) έκαναν λόγο για την «αναξιοκρατία» που επικρατεί σ’ αυτό σε σύγκριση με τον ιδιωτικό τομέα (ο οποίος ήταν δήθεν «αξιοκρατικός»). Προφανώς, όταν το Δημόσιο έδινε (σχετικά) υψηλούς μισθούς συνοδευόμενους από μικρότερα ή μεγαλύτερα «προνόμια» για την κατάληψη μιας επίζηλης θέσης χρειαζόταν το ανάλογο «μέσο»▪ η «σωστή (πολιτική) διασύνδεση» που θα σε έβαζε μέσα. Ωστόσο, το (πολιτικό) «μέσο» επεκτεινόταν και σε ιδιωτικές εταιρείες οι οποίες σχετίζονταν άμεσα ή έμμεσα με το Κράτος είτε μέσω προσώπων είτε μέσω συμβολαίων.

Η «αξιοκρατία» του ιδιωτικού τομέα έχει πλέον ξεφτίσει σαν επιχείρημα. Όχι μόνο επειδή οι μισθοί στο Δημόσιο δεν είναι πλέον τόσο επίζηλοι, αλλά κυρίως επειδή πλέον γνωρίζουμε ότι και στον ιδιωτικό τομέα δεν επιλέγονται σ’ όλες τις περιπτώσεις οι καλύτεροι. Για παράδειγμα οι επιλογές δεν είναι πάντα διαφανείς. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που υπάρχουν παράπονα για «ύποπτες» επιλογές. Μια τέτοια είναι η αφορμή για το σημερινό μας κείμενο.

Ο Γενικός Διευθυντής της «Αρένας του Βελιγραδίου» έδρας των ομάδων μπάσκετ της Παρτιζάν και του Ερυθρού Αστέρα μίλησε για τον τρόπο επιλογής του γηπέδου που θα γίνει το FINAL-4 του 2026 (βλέπε εδώ). Από την συνέντευξη του προκύπτουν δύο παράπονα. Παράπονα που εκκινούν από το γεγονός πως η «Αρένα του Βελιγραδίου» ήταν το μόνο γήπεδο που κατέθεσε φάκελο υποψηφιότητας για τα FINAL-4 του 2025, 2026 & 2027.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε.Κ.
(Ο ΚΩΔΙΚΟΣ «ΧΔ80» ΤΗΣ Γ.Γ.Α.)

Την προηγούμενη βδομάδα είχαμε σχολιάσει την απόρριψη της αίτησης συμμετοχής της Ανδρικής ομάδας Βόλεϊ στην Α2 επειδή σύμφωνα με την Ε.Ο.Π.Ε. η «Μάνα Α.Ε.Κ.» δεν διαθέτει Ειδική Αθλητική Αναγνώριση (βλέπε εδώ). Σήμερα, σας παρουσιάζουμε την επωνυμία της «Ερασιτεχνικής Α.Ε.Κ.» που δηλώθηκε στο Μητρώο της Γ.Γ.Α. την αίτηση της οποίας απέρριψε η Ε.Ο.Π.Ε. Ένας από εμάς οπλισμένος με υπομονή και επιμονή έψαξε και βρήκε την επωνυμία της νέας «Ερασιτεχνικής Α.Ε.Κ.» την οποία και σας παρουσιάζουμε.

Με ημερομηνία «οριστικής υποβολής» 31 Ιούλη 2023 βρίσκουμε την εξής επωνυμία-σιδηρόδρομο:

Α.Ε.Κ. ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΩΝ, ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ, ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ, ΜΑΧΗΤΙΚΩΝ, ΕΥΓΕΝΩΝ, ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΜΠΑΛΛΑ. (βλέπε εδώ).

Όπως βλέπετε και από την φωτογραφία ο συνεργάτης μας έπρεπε να ψάξει αρκετά μέχρι να βρει στην 35η σελίδα την οριστική αίτηση της «νέας Ερασιτεχνικής Α.Ε.Κ.». Το ζήτημα δεν είναι όσα μηχανεύεται ο Αλεξίου -προκειμένου να παρακάμψει τις επιπτώσεις του παρελθόντος που στοιχειώνει μέχρι σήμερα το Ανδρικό Βόλεϊ- αλλά το γεγονός ότι δεν λειτουργούν με συνέπεια να ξεφτιλίζουν το πολύπαθο Σωματείο μας.

ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ «BIG-4» ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
(3 ΝΙΚΕΣ – 1 ΙΣΟΠΑΛΙΑ)

Την 2η αγωνιστική το «BIG-4» αγωνίστηκε σε δύο δόσεις. Το Σάββατο την αυλαία άνοιξε ο εκτός έδρας αγώνας του «γνήσιου Γαύρου» στον Βόλο απέναντι στην ομώνυμη ομάδα. Την Κυριακή ανά μια ώρα έπαιζαν οι υπόλοιποι τρείς. Την αρχή έκανε η Α.Ε.Κ. η οποία στις 8 το βράδυ υποδεχόταν τον Αστέρα. Στις 9 ο «Γαύρος του Βορρά» φιλοξενούσε τον Ατρόμητο και στις 10 ο Π.Α.Ο. επιστρέφοντας στην «Λεωφόρο» αντιμετώπιζε τον Λεβαδειακό. Δεδομένου του προγράμματος τους και οι «4 μεγάλοι» όφειλαν να νικήσουν.

Σε παιχνίδια όπως αυτό του Βόλου το ζήτημα δεν είναι ο νικητής (αυτός είναι γνωστός) αλλά ο τρόπος. Για παράδειγμα πόσες ευκαιρίες θα σπαταλούσαν οι δύο ομάδες όπως και αν το τελικό αποτέλεσμα θα ερχόταν με «ανατροπή» (αυτό κυρίως για το «στοίχημα» και τους ρεπόρτερ που θα θριαμβολογούσαν). Τελικά, η νίκη των «ερυθρόλευκων» χρειάστηκε 77’ για να έρθει και άλλα 5’ για να ολοκληρωθεί. Το τελικό 2-0 υπέρ τους ήταν το αναμενόμενο αποτέλεσμα στον συγκεκριμένο αγώνα.

Στις 8 το βράδυ της Κυριακής στην Ν. Φιλαδέλφεια η Α.Ε.Κ. όφειλε να κάνει το 2x2 απέναντι στον Αστέρα όχι μόνο για να εκμεταλλευτεί την έδρα της όσο και για να μη χαλάσει την ψυχολογία μετά την πρόκριση στον όμιλο του CONFERENCE. Ότι αξίζει αναφοράς από το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι το (νικητήριο) γκολ του Πιερό στο 38’ και το δοκάρι στο 58’ από τον ίδιο. Επίσης άξιο αναφοράς είναι πως η Α.Ε.Κ. νίκησε και πριν αλλά και μετά από Ευρωπαϊκό παιχνίδι (κάτι που δεν το συνηθίζει).

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΛΕΞΗΣ ΣΕ ΑΓΡΑ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ
(Ο ΕΝΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ)

Στην Ελλάδα ζούμε μια συνεχή προεκλογική περίοδο. Δεν έχει σημασία πότε έγιναν και πότε είναι προγραμματισμένες να γίνουν οι εκλογές. Σημασία έχει πως από την επομένη των εκλογών ξεκινά η προεκλογική εκστρατεία για τις επόμενες όποτε αυτές κι αν γίνουν. Κάθε χρόνο ο Προϋπολογισμός συντάσσεται το Φθινόπωρο και εγκρίνεται στα τέλη του Δεκέμβρη. Κάθε Σεπτέμβρη στη Θεσσαλονίκη διοργανώνεται η κορυφαία εμπορική έκθεση της Χώρας. Έτσι έχει γίνει έθιμο η Κυβέρνηση ν’ ανακοινώνει τις παροχές που σκοπεύει να δώσει. Είναι τότε που τόσο η Κυβέρνηση όσο και τα κόμματα της Αντιπολίτευσης θέλουν μετά τις Καλοκαιρινές διακοπές να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των πολιτών-ψηφοφόρων.

Και φέτος θα τηρήσουν το έθιμο και στα πλαίσια της Δ.Ε.Θ. θα κονταροχτυπηθούν λεκτικά για να μας πείσουν είτε για την υπευθυνότητα της (η Κυβέρνηση) είτε για την ανεύθυνη διακυβέρνηση (η Αντιπολίτευση). Το πολιτικό κλίμα μετά και το «Σκάνδαλο του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε.» (το οποίο θα «σέρνεται» για πολύ) είναι πολύ βαρύ για την Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος στη Θεσσαλονίκη θα προσπαθήσει με παροχές ν’ ανεβάσει τα ποσοστά της Ν.Δ. Από την άλλη εκτός των μέχρι σήμερα αρχηγών κομμάτων στην Δ.Ε.Θ. ως προσκεκλημένος του ECONOMIST θα μιλήσει και ο Αλέξης Τσίπρας.

 
 
   
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Χρονολόγιο