ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
ΤΙ ΕΙΔΑΜΕ ΑΠΟ Π.Α.Ο., «ΓΑΥΡΟ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ» & Α.Ε.Κ. ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΛΕΪ-ΟΦ
(3 ΠΡΟΚΡΙΣΕΙΣ)
Χθες ολοκληρώθηκε η διαδικασία των πλέι-οφ για EUROPA & CONFERENCE LEAGUE όπου συμμετείχαν οι Π.Α.Ο. & «Γαύρος του Βορρά» για το EUROPA και η Α.Ε.Κ. για το CONFERENCE. Ο μεν Π.Α.Ο. δοκιμαζόταν εκτός έδρας απέναντι στην Τουρκική Σάμσουνσπορ, ενώ οι «Γαύρος του Βορρά» & Α.Ε.Κ. εντός απέναντι σε Ριέκα και Άντερλεχτ αντίστοιχα. Οι δύο εκπρόσωποι μας στο EUROPA LEAGUE σε περίπτωση αποκλεισμού θα συνέχιζαν στο CONFERENCE, ενώ ο αποκλεισμός για την Α.Ε.Κ. θα σήμαινε και το τέλος του Ευρωπαϊκού της ταξιδιού.
Την αυλαία άνοιγε στις 8 το βράδυ ο εκτός έδρας αγώνας του Π.Α.Ο. απέναντι στη Σάμσουνσπορ στην Σαμψούντα. Εκεί που οι «πράσινοι» έπρεπε να υπερασπιστούν το 2-1 του πρώτου αγώνα αν ήθελαν να συνεχίσουν στον όμιλο του EUROPA LEAGUE. Ωστόσο, οι Τούρκοι ήταν αποφασισμένοι «να πουλήσουν ακριβά το τομάρι τους». Στο γήπεδο οι «πράσινοι» εμφανίστηκαν αποφασισμένοι να μην αφήσουν τους Τούρκους να κάνουν το παιχνίδι τους και κατάφεραν να μην απειληθούν ουσιαστικά. Με στιβαρή αμυντική λειτουργία διεκδίκησαν (χωρίς όμως επιτυχία) αυτό που τους αναλογούσε στην επίθεση χωρίς τελικά ούτε να σκοράρουν αλλά το κυριότερο χωρίς να δεχτούν γκολ παίρνοντας την πρόκριση για τον όμιλο και στέλνοντας την Σάμσουνσπορ στο CONFERENCE LEAGUE.
Μισή ώρα αργότερα στη Θεσσαλονίκη ο «Γαύρος του Βορρά» φιλοξενούσε την Κροατική Ριέκα, σ’ ένα παιχνίδι στο οποίο όχι μόνο έπρεπε να νικήσει, αλλά να το κάνει και με τουλάχιστον 2 γκολ διαφορά. Ένας διαφορετικός από τα προηγούμενα παιχνίδια «Γαύρος του Βορρά» κατάφερε να σημειώσει 2 γκολ στο α’ ημίχρονο (12’ & 25’) και 3 στο β’ ημίχρονο (57’, 78’ & 89’) πέρασε εμφατικά στον όμιλο του EUROPA εκεί που θ’ αγωνίζεται μαζί με τους «πράσινους».
ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ «ΓΑΥΡΟ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ» ΦΤΑΙΕΙ ΜΟΝΟ Η Π.Α.Ε.
(ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ «ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ»)
Πολλοί από εμάς έχουν το «βίτσιο» της «προσφοράς στα κοινά». Άλλοι με συλλόγους, άλλοι με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και την Βουλή και κάποιοι με τα αθλητικά σωματεία. Τα τελευταία εξασφαλίζουν μεγάλη προβολή. Τόσο τα μικρά στο τοπικό επίπεδο δράσης τους όσο και τα μεγαλύτερα στα οποία πέφτουν τα φώτα της δημοσιότητας. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως όλα τα μέλη του Δ.Σ. ενός σωματείου έχουν την ίδια άποψη για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συμφερόντων του. Άλλοι πιστεύουν πως μόνο η στοίχιση πίσω από τον ιδιοκτήτη της Π.Α.Ε. εξασφαλίζει το σωματείο και άλλοι πιστεύουν πως η Π.Α.Ε. δεν πρέπει να έχει πάντα δεδομένο το σωματείο.
Πάνω σ’ αυτή την βάση εκτυλίσσεται η κόντρα στο Δ.Σ. του ερασιτέχνη «Γαύρου του Βορρά» το οποίο όχι μόνο δεν υπέγραψε το «Μνημόνιο» για το νέο γήπεδο που τους έστειλε έτοιμο η Π.Α.Ε. αλλά και κάνει επαφές με τον επίδοξο νέο ιδιοκτήτη της Π.Α.Ε. Αριστοτέλη Μυστακίδη. Μετά τα όσα έγιναν το τελευταίο διάστημα (βλέπε εδώ & εδώ) η Διοίκηση του ερασιτέχνη έδωσε συνέντευξη τύπου (βλέπε εδώ). Απ’ όσα ειπώθηκαν το πιο σημαντικό είναι πως δεν υπέγραψαν το «Μνημόνιο» γιατί αυτό συντάχθηκε χωρίς τη συμμετοχή τους. Η αιτίαση είναι μεν εύλογη, αλλά εδώ που τα λέμε σχεδόν όλα τα έγγραφα αυτού του τύπου είναι παρόμοια. Σε κάθε περίπτωση τίποτα δεν θα κόστιζε στην Π.Α.Ε. να ζητούσε τη συμμετοχή του δικηγόρου του ερασιτέχνη στη σύνταξη του.
ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η Ε.Ο.Κ. «ΚΑΝΟΝΙΚΗ» ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ;
(ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΔΙΜΗΝΟ)
Προκειμένου να είναι επιτυχημένη μια Αθλητική Ομοσπονδία εκτός των επιτυχιών των Εθνικών Ομάδων της πρέπει να είναι σωστά οργανωμένη και οικονομικά ενήμερη (δηλαδή, να πληρώνει τα Χρέη της εγκαίρως). Αυτό, βέβαια, είναι μια πολύ πονεμένη ιστορία μιας και άπτεται της οικονομικής διαχείρισης της. Το κρίσιμο ζήτημα είναι πόσο εύκολα η Ομοσπονδία βρίσκει χορηγούς, αλλά και τι ύψους είναι αυτές. Κατά περιόδους όλες οι Ομοσπονδίες έχουν περάσει περιόδους «ισχνών αγελάδων» και γι’ αυτό τον λόγο η οικονομική τους διαχείριση έχει πολύ μεγάλη σημασία. Ακόμη -όμως- και τότε το απόλυτο κριτήριο είναι να μπορούν να πληρώνουν τα πάγια Έξοδα τους συμπεριλαμβανομένης και της μισθοδοσίας τους.
Η Ε.Ο.Κ. είναι εδώ και χρόνια στο προσκήνιο για όλους τους λάθος λόγους. Όχι για τις επιτυχίες των Εθνικών Ομάδων της, αλλά για το παρασκήνιο της για την αλλαγή Διοίκησης και την Διαιτησία. Για τους ίδιους ακριβώς λόγους βρίσκεται και σήμερα στην επικαιρότητα. Τα τελευταία επεισόδια σχετικά με την οικονομική διαχείριση της αφορούν την καθυστερημένη(;) πληρωμή της ασφάλειας του Γιάννη και την για τον λόγο αυτό καθυστέρησης για δύο μήνες περίπου της μισθοδοσίας του προσωπικού της (βλέπε εδώ).
ΠΟΣΕΣ «ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΕΣ Α.Ε.Κ.» ΥΠΑΡΧΟΥΝ;
(ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΙΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ)
Εδώ και τουλάχιστον μια 12ετία ο Αλεξίου δίνει μάχη για τα χρέη τμημάτων της Ερασιτεχνικής όπως το Αντρικό Βόλεϊ. Χρέη τα οποία δεν έχουν αποπληρωθεί και για τα οποία η Διοίκηση του Αλεξίου ζητά τα ρέστα από τους παίκτες οι οποίοι μετά από τόσα χρόνια διεκδικούν εκτός του κεφαλαίου και τους τόκους. Τι γίνεται, όμως, όταν το Σωματείο εξαιτίας του παρελθόντος του δεν μπορεί να συμμετάσχει στα Πρωταθλήματα; Τότε, είναι που η ανάγκη μηχανεύεται λύσεις. Λύσεις απελπισμένες, πάει να πει ανάγκης. Μια τέτοια φαίνεται πως μηχανεύτηκε ο Αλέξης μας, η οποία όμως απέτυχε και μάλιστα παταγωδώς.
Σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα άλλη μια προσπάθεια του Αντρικού Βόλεϊ να μετάσχει σε στην Α2 απέτυχε. Που λέτε η «Μάνα Α.Ε.Κ.» του Αλέξη μας κατέθεσε αίτηση στην Ε.Ο.Π.Ε. για να συμμετάσχει το Αντρικό Βόλεϊ στην Α2. Όταν, όμως, η Ομοσπονδία έλεγξε την αίτηση κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η «Ερασιτεχνική Α.Ε.Κ.» της αίτησης δεν ήταν η «Μάνα Α.Ε.Κ.» αλλά μια άλλη η οποία και δεν είναι εγγεγραμμένη στο Μητρώο της Γ.Γ.Α. και άρα δεν διαθέτει Ειδική Αθλητική Αναγνώριση. Αποτέλεσμα; Το Αντρικό Βόλεϊ να μην έχει δικαίωμα συμμετοχής ούτε στην Α2 αλλά ούτε και στην Β’ Εθνική Κατηγορία.
Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΓΑΥΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ Α.Ε.Κ. ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
(3 ΝΙΚΕΣ)
Μετά την αναβολή του εντός έδρας αγώνα μεταξύ Π.Α.Ο. και Ο.Φ.Η. προκειμένου οι «πράσινοι» να ετοιμαστούν καλύτερα για την ρεβάνς με την Τουρκική Σάμσουνσπορ η 1η αγωνιστική σ’ ότι αφορά τους «BIG-4» απέμεινε με τους εντός έδρας αγώνες τους εκ των οποίων αυτός του «γνήσιου Γαύρου» απέναντι στον Αστέρα Τρίπολης το Σάββατο. Α.Ε.Κ. και «Γαύρος του Βορρά» αγωνίζονταν την Κυριακή απέναντι σε Πανσερραϊκό και Λάρισα αντίστοιχα.
Στο πρώτο χρονικά παιχνίδι στο Φάληρο οι «ερυθρόλευκοι» στο άδειο λόγω τιμωρίας «Καραϊσκάκης» αντιμετώπιζαν τον Αστέρα Τρίπολης με διαιτητή τον Σιδηρόπουλο. Τον ίδιο διαιτητή για τον οποίο πέρυσι την 1η πάλι αγωνιστική απέναντι στον Π.Α.Ο. στο Ο.Α.Κ.Α. οι Αρκάδες είχαν ξεσηκωθεί και απειλούσαν να μην παίξουν. Φέτος (και μετά το αμφισβητούμενο γκολ με το οποίο νίκησαν πέρυσι τους «πράσινους») δεν είχαμε τέτοια ζητήματα και το παιχνίδι διεξήχθη κανονικά. Στο α’ ημίχρονο ένας πολύ μέτριος «γνήσιος Γαύρο» δεν κατάφερε να σκοράρει αλλά τουλάχιστον δεν απειλήθηκε κιόλας. Στο β’ ημίχρονο το «ημιαυτόματο οφσάιντ» ακύρωσε το γκολ των γηπεδούχων στο 51’, οι οποίοι είχαν και δοκάρι στο 72’. Τη λύση έδωσε ο Τούρκος Γιαζίτζι ο οποίος στο 93’ πέτυχε το 1-0 απέναντι στην ομάδα σε παιχνίδι της οποίας είχε πέρυσι τραυματιστεί σοβαρά. Στο 97’ ο Ελ Καααμπί διαμόρφωσε το τελικό 2-0.
ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Η ΥΓΕΙΑ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
(ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ)
Κάθε καλοκαίρι λόγω και του τουρισμού το Ε.Σ.Υ. δοκιμάζεται σκληρά ειδικά στα νησιά. Οι ελλείψεις πολλές και μάλιστα σε σημαντικές ειδικότητες, οι οποίες αποδίδονται στο γεγονός ότι δεν υπάρχουν πρόθυμοι γιατροί να καλύψουν αυτές τις θέσεις. Γιατί άραγε; Μήπως να φταίνε οι τιμές των ενοικίων που θα πρέπει να πληρώνουν οι νεοδιορισμένοι; Μήπως να φταίει το γεγονός ότι εδώ και χρόνια οι μισθοί που προσφέρει το Δημόσιο είναι ελάχιστα ανταγωνιστικοί αυτών του ιδιωτικού τομέα ειδικά αν συνυπολογιστούν οι ώρες και συνθήκες εργασίας; Μήπως να φταίει που εξαιτίας των ελλείψεων θα πρέπει να δουλεύουν συνεχώς χωρίς διακοπή; Γιατί υπάρχουν πολλά παραδείγματα παραιτήσεων από γιατρούς που απλά δεν άντεξαν άλλο τις συνθήκες και τις ώρες εργασίας.
Ο Γεώργιος Παπανδρέου έλεγε πως «όπου ευημερούν οι αριθμοί δυστυχούν οι άνθρωποι». Στην περίπτωση μας αυτό αφορά το σύνολο των απασχολουμένων στο Ε.Σ.Υ. Ο Άδωνις Γεωργιάδης μας ενημέρωσε πως αν στο Ε.Σ.Υ. μετρήσουμε τους μόνιμους είμαστε χαμηλότερα από ποτέ, αν όμως μετρήσουμε όλους τους εργαζόμενους (και τους «επικουρικούς») είμαστε καλύτερα ποτέ (βλέπε εδώ). Προφανώς, δεν χρειάζεται να μπούμε στη συζήτηση σχετικά με το γεγονός ότι οι «επικουρικοί» (που όσο είναι ο Άδωνις θα τους ανανεώνει όλους) είναι συμβασιούχοι μ’ ότι σημαίνει αυτό εργασιακά, μισθολογικά αλλά και ψυχολογικά με την απειλή της μη ανανέωσης.
ΤΙ ΕΙΔΑΜΕ ΑΠΟ Π.Α.Ο., «ΓΑΥΡΟ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ» & Α.Ε.Κ. ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΛΕΪ-ΟΦ
(1 ΝΙΚΗ – 1 ΙΣΟΠΑΛΙΑ – 1 ΗΤΤΑ)
Ολοκληρώθηκαν τα πρώτα παιχνίδια των πλέι-οφ για τον Π.Α.Ο. και τον «Γαύρο του Βορρά» για το EUROPA και για την Α.Ε.Κ. για το CONFERENCE LEAGUE. Από τους τρείς «πρεσβευτές» μας μόνο ο Π.Α.Ο. αγωνιζόταν εντός έδρας. «Γαύρος του Βορρά» και Α.Ε.Κ. δοκιμάζονταν εκτός έδρας σε Κροατία και Βέλγιο αντίστοιχα. σε περίπτωση αποκλεισμού Π.Α.Ο. και «Γαύρος του Βορρά» θα συνεχίσουν στο CONFERENCE LEAGUE, ενώ αν η Α.Ε.Κ. δεν περάσει την Άντερλεχτ θα βλέπει τους αγώνες του CONFERENCE από την τηλεόραση.
Στις 9 το βράδυ στο Ο.Α.Κ.Α. οι «πράσινοι» φιλοξενούσαν την Τουρκική Σάμσουνσπορ με στόχο να πετύχουν επιτέλους κάποια γκολ προκειμένου να έχουν καλές ελπίδες πρόκρισης στη ρεβάνς. Μπορεί στο α’ ημίχρονο οι «πράσινοι» να είχαν τον έλεγχο του αγώνα, ωστόσο δεν μπόρεσαν να σκοράρουν πηγαίνοντας ισόπαλοι στ’ αποδυτήρια. Στο β’ ημίχρονο οι φιλοξενούμενοι μπήκαν καλύτερα μ’ αποτέλεσμα στο 51’ να προηγηθούν. Από κει και πέρα η πρωτοβουλία πέρασε στους γηπεδούχους οι οποίοι μέσα σε 2’ (64’ & 65’) είχαν δύο δοκάρια. Ευτυχώς, γι’ αυτούς στο 66’ βρήκαν το γκολ της ισοφάρισης. Στο ίδιο λεπτό με την Α.Ε.Κ. (74’) οι «πράσινοι» σκόραραν για δεύτερη φορά καταφέρνοντας την ανατροπή. Τίποτα δεν άλλαξε μέχρι το τέλος με τους πράσινους να παίρνουν μια σημαντική νίκη.
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΣΕΖΟΝ ΞΕΚΙΝΑ ΜΕ ΞΕΦΤΙΛΑ
(ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ «ΧΡΕΗ ΤΙΜΗΣ»;)
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή ζούμε γνώριμες καταστάσεις: οι προκριματικοί γύροι είναι στο φόρτε τους, βγαίνουν τα Πιστοποιητικά της Ε.Ε.Α. και ξεκινά το Πρωτάθλημα. Θεωρητικά από την στιγμή που εκδίδεται το Πιστοποιητικό Συμμετοχής της Ε.Ε.Α. όλα από την άποψη της έγκαιρης αποπληρωμής των χρεών είναι καλώς καμωμένα. Δυστυχώς, αυτό δεν ισχύει πάντα. Γιατί υπάρχουν ομάδες που κουβαλάνε παλιές «οικονομικές αμαρτίες» από τις οποίες έχουν μέχρι τώρα ξεγλιστρήσει. Είναι ομάδες (Π.Α.Ε.) που οι ιδιοκτήτες τους επέλεξαν να τις ρίξουν κατηγορία προκειμένου να διαγραφούν τα Χρέη τους και στην συνέχεια να τις επανιδρύσουν «καθαρές».
Σ’ αυτές περιλαμβάνεται και η Α.Ε.Κ. παίκτες της οποίας για χρόνια τώρα κυνηγούν μέσω του δικηγόρου του Γιώργου Παναγόπουλου το δίκιο τους. Οι πρώην παίκτες της Α.Ε.Κ. που διεκδικούν την εξόφληση από την νυν (και διάδοχη της πρώην) Π.Α.Ε. των επιδικασμένων απαιτήσεων τους είναι οι: Παντελής Καφές, Γιάννης Αραμπατζής, Παναγιώτης Λαγός, Ανέστης Αργυρίου, Σάββας Γκέντζογλου, Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, Μαυρουδής Μπουγαΐδης, Ανέστης Βλάχος, Δημήτρης Σαλμάς και Γιάννης Κοντοές. Σύνολο 10 παίκτες, οι οποίοι μέσω του δικηγόρου τους διεκδικούν κάθε χρόνο με αιτήσεις τους μέσω της Ε.Π.Ο. το δίκιο τους. Ένα δίκιο το οποίο η νυν Π.Α.Ε. με τη στάση της τους το αρνείται.
ΣΚΟΥΡΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ «ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚΑΣ»
(ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ Η UEFA;)
Μπορεί τα τελευταία χρόνια να μιλάμε για «Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο» αλλά αυτό κάθε άλλο σημαίνει πως όλες οι αποφάσεις λαμβάνονται με αποκλειστικά οικονομικά κριτήρια. Καθώς η πολύ μεγάλη πλειοψηφία των ομάδων είναι ζημιογόνες η λήψη των αποφάσεων αποκλειστικά με οικονομικά κριτήρια θα οδηγούσε πολλές απ’ αυτές στον μαρασμό. Όχι πως αυτό δεν έχει συμβεί (ή συμβαίνει) σε μεγάλες ομάδες. Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις που μια εμπορική εταιρεία ανέχεται να λειτουργεί για κάποιες χρήσεις με ζημιές χωρίς οι μέτοχοι της να διαμαρτύρονται▪ τουλάχιστον όσο αυτή παραμένει προσηλωμένη στο επιχειρηματικό της πλάνο. Για παράδειγμα μια αλυσίδα σουπερμάρκετ στη φάση της επέκτασης του δικτύου της όταν στοχεύει δεν επιδιώκει το κέρδος (ειδικά όταν η φάση επέκτασης είναι ταχεία). Σε κάθε περίπτωση από οικονομική σκοπιά δεν είναι καλό μια εταιρεία να είναι ζημιογόνα.
Αν, όμως, οι Π.Α.Ε. είναι κακό να καταγράφουν ζημιές τι ισχύει για τις εταιρείες που διοργανώνουν τα πρωταθλήματα; Στην χειρότερη περίπτωση θα πρέπει να είναι σε θέση να βγάζουν τα έξοδα τους. Τα τελευταία χρόνια πολλές «μεγάλες ομάδες» ήρθαν σ’ αντιπαράθεση με την UEFA εξαιτίας των εσόδων τους από τη συμμετοχή τους στις διοργανώσεις της. Ίδρυσαν με έδρα την «Ευρωπαϊκή Σούπερ Λίγκα», η οποία ακόμη δεν έχει καταφέρει να κάνει την δική της εκτός UEFA διοργάνωση.
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ
(Η ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ν.Β.Α.)
Σε τις μεγάλες διοργανώσεις κάθε Εθνική Ομάδα θέλει να εμφανίζεται με την καλύτερη δυνατή σύνθεση προκειμένου να έχει τις καλύτερες ελπίδες για ένα μετάλλιο. Ένα μετάλλιο που για την Εθνική Ανδρών του Μπάσκετ είναι μια μακρινή ανάμνηση. Τελευταίο μετάλλιο και μάλιστα στο Ευρωμπάσκετ ήταν το 2009 στην Πολωνία. Ο Γιάννης εντάχθηκε στην Εθνική Ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2014 στην Ισπανία όπου στους «16» γνώρισε τον αποκλεισμό από την Σερβία. Στην επόμενη διοργάνωση (Ευρωμπάσκετ 2015) η Εθνική Ομάδα αποκλείστηκε στους «8» από την Ισπανία τούτη τη φορά. Το 2017 (Ευρωμπάσκετ) πάλι στους «8» αποκλείστηκε από τους Ρώσους.
Στο Παγκόσμιο της Κίνας το 2019 η Εθνική αποκλείστηκε στη φάση των «16». Στο Ευρωμπάσκετ του 2022 (λόγω κορωναϊού) πάλι στους «16» γνώρισε τον αποκλεισμό από την Γερμανία αυτή τη φορά. Στο Παγκόσμιο των Φιλιππίνων του 2023 η Εθνική Ομάδα κατέβηκε χωρίς τον Γιάννη για ν’ αποκλειστεί στους «16» και τελικά να καταταγεί 15η. Στην τελευταία της παρουσία σε Ολυμπιακούς Αγώνες το 2024 στο Παρίσι η Εθνική Ομάδα αποκλείστηκε πάλι στους «16» χάνοντας από την Γερμανία.
Κοντολογίς στις 6 διοργανώσεις στις οποίες είχε στη σύνθεση της τον Γιάννη η Εθνική Ομάδα κατάφερε δύο φορές να καταταγεί 5η απογοητεύοντας όσους πίστευαν πως η συμμετοχή του μπορούσε να της δώσει το κάτι παραπάνω. Γιατί, όσο κι αν στο Ν.Β.Α. ο Γιάννης διαφημιζόταν ως αυτός που με σκληρή δουλειά και πίστη στ’ όνειρο του τα κατάφερε και έπαιξε στις Η.Π.Α., η Ευρωπαϊκή (και όχι μόνο) πραγματικότητα ήταν αμείλικτη.
ΟΤΑΝ Η FIFA ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΚΟΙΝΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
(ΚΑΗΜΕΝΕ ΜΑΡΙΝΑΚΗ, ΤΩΡΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ;)
Το κακό με τους «επιχειρηματίες» (σ’ όποιο πολιτικο-κοινωνικό πλαίσιο κι αν δραστηριοποιούνται) είναι η πλεονεξία/απληστία. Εξαιτίας της συγκρούονται με άλλους «επιχειρηματίες» και αν δεν τα βρουν μεταξύ τους για τα ποσοστά τότε προκαλούν μεγάλη αναστάτωση εμπλέκοντας στους καυγάδες τους τους πολιτικούς που καθένας τους «λαδώνει». Όμως, κάποιες φορές τα πράγματα ξεφεύγουν και είναι τότε που το Κράτος πρέπει να λάβει δράση και να καθορίσει τους κανόνες του μεταξύ τους ανταγωνισμού. Από τη στιγμή που και ο Αθλητισμός έγινε «επαγγελματικός» οι «επιχειρηματίες» οσμίστηκαν την ευκαιρία και μπήκαν στις ομάδες. Όχι μόνο για την προβολή που τους εξασφαλίζουν, αλλά και για την ευκαιρία να βγάλουν πολλά λεφτά ακόμη και αν οι ομάδες ως εταιρείες είναι ζημιογόνες.
Ωστόσο, όσο πέρναγαν τα χρόνια και η οικονομική δυνατότητα των «επιχειρηματιών» αυξανόταν τόσο εκείνοι επιθυμούσαν ν’ αγοράσουν ομάδες και σε άλλα Πρωταθλήματα. Με τον τρόπο αυτό δημιουργήθηκαν και στον «Επαγγελματικό Αθλητισμό» οι «επιχειρηματικοί όμιλοι». Δεδομένου ότι οι κυβερνήσεις για να μην δημιουργήσουν προβλήματα στην επιχειρηματική δραστηριότητα επεμβαίνουν πάντα με καθυστέρηση, δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι διαφορετικό από τις Διεθνείς Ομοσπονδίες. Οι οποίες Διεθνείς Ομοσπονδίες ακόμη και όταν επεμβαίνουν το κάνουν υιοθετώντας τ’ αντίστοιχα μέτρα που ήδη έχουν υιοθετήσει τα Κράτη.























































































Χρονολόγιο