ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
Ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΝΟΤΙΝΓΧΑΜ
(ΙΣΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ)
Στις αρχές του Απρίλη είχαμε σχολιάσει το ενδεχόμενο ο Βαγγέλας να πρέπει να επιλέξει μεταξύ του «γνήσιου Γαύρου» και της Νότιγχαμ Φόρεστ στην περίπτωση που και οι δύο ομάδες αγωνίζονταν στο CHAMPIONS LEAGUE (βλέπε εδώ). Η ανάδειξη του ζητήματος από το www.sdna.gr ανάγεται στις 11 Μάρτη (βλέπε εδώ). την τελευταία μέρα του Απρίλη η ιστοσελίδα επανήλθε και μας ενημέρωσε για τις νεότερες εξελίξεις. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που έρχεται από την Μ. Βρετανία ο Βαγγέλας επέλεξε να «παρκάρει τις μετοχές» που έχει στη Νότιγχαμ σ’ ένα «τυφλό καταπίστευμα» (βλέπε εδώ). Για περισσότερα σχετικά με τον Κανονισμό της UEFA και το «τυφλό καταπίστευμα» μπορείτε να διαβάσετε στο εν λόγω άρθρο.
Η ουσία της είδησης είναι πως αν -τελικά- χρειαστεί ο Μαρινάκης δεν θα έχει κανένα έλεγχο και δεν θ’ ασκεί καμία επιρροή στη Νότιγχαμ Φόρεστ την ερχόμενη σεζόν. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως η Νότιγχαμ δεν θα μπορεί να προβεί σε κανενός είδους συναλλαγή (πώληση και δανεισμό παίκτη) τόσο με την ομάδα του Λιμανιού όσο και με την Πορτογαλική Ρίο Άβε.
Η «ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ» ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ
(ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ Ο ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ)
Σήμερα στις 9 το βράδυ στα Άνω Λιόσια η «Βασίλισσα» παίζει σ’ ένα ακόμη Ευρωπαϊκό FINAL-4 του CHAMPIONS LEAGUE. Είναι η 3η της συμμετοχή μετά από εκείνες των σεζόν 2017-2018 όταν και κατέκτησε το Τρόπαιο και 2019-2020 όταν έφτασε στον Τελικό αλλά δεν κατέκτησε τι Τρόπαιο. Και τα 3 FINAL-4 στα οποία έχει συμμετάσχει έχουν φιλοξενηθεί στην Αθήνα. Τα 2 πρώτα στο Ο.Α.Κ.Α. όσο έπαιζε εκεί και το φετινό στη νέα της έδρα τα Άνω Λιόσια.
Τρείς ώρες νωρίτερα στον άλλο ημιτελικό η Ισπανική Τενερίφη αντιμετωπίζει την Τουρκική Γαλατά Σεράι. Προφανώς, κανένας αγώνας απέναντι σε Ισπανική ομάδα δεν είναι εύκολος. Ωστόσο, φέτος η «Βασίλισσα» είναι λίγο καλύτερη από τις προηγούμενες σεζόν. Δεν είναι μόνο που στα 15 παιχνίδια που έχει δώσει μέχρι τώρα στη συγκεκριμένη διοργάνωση έχει ρεκόρ 11-4. Ούτε ότι στην Α1 τερμάτισε 3η πίσω από τους «αιώνιους». Είναι που οι παίκτες της δείχνουν διάθεση να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό. Άλλωστε η εμφάνιση στον πρώτο ημιτελικό του Σ.Ε.Φ. όπου έχασε στην εκπνοή με 2 πόντους είναι αρκετή απόδειξη.
ΓΙΑ ΠΟΣΟ Θ’ ΑΝΑΒΑΛΛΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ;
(ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ)
Ειλικρινά απορώ με τον Κυριάκο Θωμαΐδη. Επιδεικνύει γαϊδουρινό πείσμα και υπομονή για να συνεχίζει ν’ ασχολείται με τα μόνιμα (και παραδοσιακά πλέον) καρκινώματα του Ελληνικού Ποδοσφαίρου. Είναι ζήτημα αν στα τόσα χρόνια της δημοσιογραφικής του καριέρας έζησε μια ουσιαστική έστω και μικρή αλλαγή στα προβλήματα και τις κακοδαιμονίες του Ελληνικού Ποδοσφαίρου. Ο Κυριάκος, λοιπόν, συνεχίζει ν’ ασχολείται με την Ελληνική Διαιτησία η οποία τα τελευταία χρόνια έχει μπει στον «γύψο». Με μια σειρά κειμένων του όχι μόνο μας δίνει το σχετικό ρεπορτάζ αλλά και συνεχίζει να κάνει προτάσεις.
Στις 23 Απρίλη μ’ αυτό του το κείμενο ο Κυριάκος περιγράφει την συν τω χρόνω δεινότερη κατάσταση της Ελληνικής Διαιτησίας η οποία (γιατί άραγε) φαίνεται να ξεμένει από ανθρώπινο δυναμικό. Σημειώνει πως ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι η συνεχιζόμενη έλλειψη θεσμικής εκπροσώπησης των Διαιτητών, η οποία μάλιστα περιλαμβάνεται και στην περίφημη «Ολιστική Μελέτη».
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
(ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΙΚΡΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ)
Την Κυριακή 27 Απρίλη όταν η Ανδρική ομάδα ποδοσφαίρου ξεφτιλιζόταν για ακόμη μια φορά από τον «γνήσιο Γαύρο» η Γυναικεία νικώντας εντός έδρας τον Ο.Φ.Η. κατακτούσε το πρώτο της Πρωτάθλημα. Το Γυναικείο Τμήμα Ποδοσφαίρου ιδρύθηκε τον Ιούλη του 2021. Εκείνη τη ζεζόν 2021-2022 αγωνίστηκε στην Γ’ Εθνική και κέρδισε την άνοδο της αήττητη. Την επόμενη σεζόν κερδίζει και πάλι τον όμιλο της παίρνοντας την άνοδο για την Α’ Εθνική νικώντας σε μπαράζ την 2η ομάδα του ομίλου της (τον Ατρόμητο) με συνολικό σκορ 6-0. Στην πρώτη της σεζόν στην Α’ Εθνική (2023-2024) η Γυναικεία ομάδα της Α.Ε.Κ. τερμάτισε 6η με απολογισμό 9 νίκες, 9 ισοπαλίες και 8 ήττες. Εκείνη την χρονιά έφτασε στον Τελικό Κυπέλλου όπου αντιμετώπισε τον Π.Α.Ο.Κ. από τον οποίο έχασε το Τρόπαιο στα πέναλτι (βλέπε εδώ).
Φέτος, όμως, ήταν η χρονιά της. Μπορεί το μοναδικό γκολ που έκρινε τον αγώνα να ήταν αυτογκόλ (22’) αλλά αυτό ελάχιστα αφαιρεί από την αξία αυτής της ομάδας. Μετά την εντός έδρας νίκη σε βάρος του Ο.Φ.Η. η Γυναικεία ομάδα της Α.Ε.Κ. κατέκτησε μαθηματικά το Πρωτάθλημα. Μετά από δεκαεννέα αγώνες (και με τρείς ν’ απομένουν) βρίσκεται στην 1η θέση 9β. μπροστά από τον Π.Α.Ο. με απολογισμό 17 νίκες 1 ισοπαλία και 1 ήττα. Στην 3η θέση βρίσκεται ο Ο.Φ.Η. και στην 4η ο Π.Α.Ο.Κ.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2023-2024
(ΧΡΟΝΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ)
Την 24η Απρίλη 2025 ανέβηκε στο Γ.Ε.ΜΗ. της Κ.Α.Ε του Γαύρου ο Ισολογισμός της για την περίοδο 2023-2024, τον οποίο και παρουσιάζουμε σήμερα. Για να μην γινόμαστε κουραστικοί τα βασικά μεγέθη του Ισολογισμού παρουσιάζονται στους πίνακες που ακολουθούν. Όπως θα δείτε και από τους πίνακες που ακολουθούν τα οικονομικά μεγέθη της Κ.Α.Ε. εξαιτίας της γενναίας χρηματοδότησης των Αγγελόπουλων παρουσίασαν μείωση τόσο των Συνολικών Χρεών κατά 1,4 εκ. Ευρώ όσο και οριακά των Ζημιών κατά 262 χιλ. Ευρώ. Στην ουσία η Χρήση 2023-2024 ήταν μια χρονιά βελτίωσης των οικονομικών μεγεθών της Κ.Α.Ε.
Ακολουθεί η παράθεση των πινάκων με τα μεγέθη της Κ.Α.Ε. για τη Χρήση 2023-2024 και η σύγκριση τους με την προηγούμενη (2022-2023) καθώς και η μεταβολή τους.
Ο πρώτος πίνακας περιλαμβάνει τα κυριότερα οικονομικά μεγέθη της Κ.Α.Ε.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ
(ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ)
Όταν οι Μάρξ-Ένγκελς διατύπωσαν τη θεωρία τους κάποιοι οικονομολόγοι πίστεψαν πως βρέθηκε ο τρόπος ν’ αποφεύγονται οι οικονομικές κρίσεις που ενδημούν στον Καπιταλισμό και οι οποίες δύσκολα προβλέπονται (και ακόμη και τότε ελάχιστοι πιστεύουν πως θα εκδηλωθούν μέχρι και την τελευταία στιγμή ή θεωρούν ότι δεν θα είναι σοβαρές). Ωστόσο, στην πράξη οι ελπίδες αυτές διαψεύστηκαν. Η «Σοσιαλιστική» οργάνωση και διοίκηση της Οικονομικής Δραστηριότητας μόνο θεωρητικά θα μπορούσε ν’ αποφύγει τις οικονομικές κρίσεις. Υποτίθεται ότι το Κράτος είναι αποτελεσματικότερο στη διεύθυνση της Οικονομίας γιατί μπορεί να κατευθύνει τους οικονομικούς πόρους χωρίς ενδιάμεσους εκεί που επιθυμεί.
Στην πράξη, όμως, το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό. Όταν το Κράτος αποφασίζει για τα πάντα και ειδικά όταν είναι μονοκομματικό οι αποφάσεις που λαμβάνονται κάνουν μεγαλύτερο κακό παρά καλό στην Οικονομία. Γιατί οι αποφάσεις που λαμβάνονται έχουν να κάνουν με τις πολιτικές σκοπιμότητες και επιδιώξεις σε κάθε συγκυρία και παραγνωρίζουν τους οικονομικούς περιορισμούς και τα διδάγματα του παρελθόντος. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο όταν τα δεδομένα στα οποία αυτές βασίζονται είναι παραποιημένα.
ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ «BIG-4» ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΛΕΪ-ΟΦ
(2 ΝΙΚΕΣ – 2 ΗΤΤΕΣ)
Και την 5η αγωνιστική των πλέι-οφ τα δύο ντέρμπι διεξήχθησαν ταυτόχρονα στις 8μ.μ. Α.Ε.Κ. και «γνήσιος Γαύρος» έδιναν τους τελευταίους εντός έδρας αγώνες τους με τους «ερυθρόλευκους» να στήνουν στον αγώνα αυτό το πάρτι για την κατάκτηση του Τίτλου. Στη Ν. Φιλαδέλφεια η Α.Ε.Κ. φιλοξενούσε τον Π.Α.Ο. με μοναδικό στόχο τη νίκη προκειμένου «να δώσει τα ρέστα της» για την 2η θέση. Την ίδια ώρα οι «ερυθρόλευκοι» υποδέχονταν το «αδελφό σωματείο» τους το οποίο κάνει την ύστατη προσπάθεια για την κατάληψη της 2ης θέσης.
Η χειρότερη Α.Ε.Κ. των τελευταίων ετών έδινε την τελευταία φετινή παράσταση της μπροστά στο κοινό της αντιμετωπίζοντας τον Παναθηναϊκό. Τα ζητούμενα του αγώνα αυτού ήταν δύο: αν μπορούσαν οι «κιτρινόμαυροι» να πετύχουν την πρώτη φετινή τους νίκη στα πλέι-οφ και ποια θα ήταν η αντίδραση όσων πήγαιναν στο γήπεδο. Το μόνο σίγουρό ήταν πως ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν ο τελευταίος του Αλμέιδα. Οι γηπεδούχοι κατάφεραν να προηγηθούν στο τελευταίο λεπτό του α’ ημιχρόνου. Το ζήτημα ήταν αν θα κατάφερναν να κρατήσουν τη νίκη και τους 3β. της. Το β’ ημίχρονο ήταν εφιαλτικό για τους «κιτρινόμαυρους». Με 2 γκολ μέσα σε 10’ (51’ & 61’ πέναλτι) βάζοντας τους γηπεδούχους σε μια απίστευτα μειονεκτική θέση από την οποία δεν βγήκαν ποτέ. Μοναδική αναφορά στο φύλλο αγώνα για τους «κιτρινόμαυρους» στο β’ ημίχρονο εκτός των 4 κίτρινων καρτών ήταν το δοκάρι του Τσιλούλη στο 97’. Η ομάδα του Αλμέιδα κατάφερε να καταγράψει μια ακόμα ντροπιαστική ήττα.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΘΗΣ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ
(ΑΝ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑΜΕ…)
Το απόγευμα της 11ης Απρίλη ανέβηκε στην ιστοσελίδα www.sdna.gr αυτό το κείμενο στο οποίο γινόταν ένας απολογισμός των στελεχών που αποχώρησαν ή/και απολύθηκαν από την Π.Α.Ε. μετά την αλλαγή ιδιοκτησίας. Ο συντάκτης του Νίκος Τζαλίδης σημειώνει τους: Γιάννη Παπαδόπουλο, Παναγιώτη Κονέ, Γιώργο Κοσμά, Νίκο Λαδομένο και την Ανθή Παπακώστα των οποίων η εργασιακή σχέση με την Π.Α.Ε. για τον ένα ή τον άλλο λόγο τερματίστηκε. Στις μεταβολές σημειώνει και τα δύο νέα μέλη του Δ.Σ. τους Γιώργο Κανελλόπουλο και Νικόλαο Παντερμαλή οι οποίοι είναι και οι δύο δικηγόροι.
Ωστόσο, έχει ενδιαφέρον το παρασκήνιο πίσω από κάθε αποχώρηση/απόλυση. Με βάση όσα έχουν ακουστεί για συνεννόηση του Γιάννη Παπαδόπουλου με τον «γνήσιο Γαύρο» πριν ακόμα από τον Τελικό του CONFERENCE LEAGUE γίνεται φανερό πως ο «Γιαννάκης» γνώριζε πως ήταν πλέον ανεπιθύμητος στην Π.Α.Ε. πιθανώς γνωρίζοντας ότι ο Μελισανίδης θα πουλούσε. Οι υπόλοιποι τέσσερις όντας στελέχη της αρεσκείας του Μελισανίδη ήταν λογικό νωρίτερα ή αργότερα ν’ αποχωρήσουν. Αν ο Νίκος Λαδομένος ως Οικονομικός Διευθυντής ήταν αναμενόμενο να είναι από τους πρώτους που θ’ αποχωρήσουν, ωστόσο η αποχώρηση των Κονέ και Κοσμά φαίνεται να έχει παρασκηνιακό ενδιαφέρον.
ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΥΕΛΛΑΣ
(ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΟΔΟΣ ΤΙΜΩΝ ΕΝ ΟΨΗ)
Κάθε πρωτομαγιά μετά την διαδήλωση του Σικάγο είναι μια ευκαιρία για διεκδίκηση καλύτερων συνθηκών εργασίας και καλύτερων αμοιβών για όλους τους εργαζόμενους. Ωστόσο, στην πράξη τα όρια των διεκδικήσεων έχουν να κάνουν με τις δυνατότητες της οικονομίας και όχι τις ανάγκες των εργαζομένων. Δηλαδή, τι παράγει μια χώρα και σε ποιους πουλά την παραγωγή της. Όσο δε αφορά τον τομέα της μεταποίησης εκεί το πρόβλημα εντοπίζεται στις εφοδιαστικές αλυσίδες και τους κινδύνους (ειδικά τους απρόβλεπτους) που μπορούν να τις απειλήσουν. Η φετινή εργατική πρωτομαγιά είναι από κάθε άποψη διαφορετική.
Είναι μια εργατική πρωτομαγιά μετά την βίαιη και αιφνιδιαστική σε ένταση «επανεκκίνηση» της Αμερικανικής Οικονομίας από το οικονομικό επιτελείο του Τράμπ. Η επιβολή των δασμών σε πολύ μεγάλο βαθμό θ’ αποτύχει να μειώσει το Χρέος των Η.Π.Α. και να φέρει πίσω την βιομηχανική παραγωγή. Ο Τράμπ με τον εκφοβιστικό και εκβιαστικό τρόπο που κινήθηκε πλήγωσε την περηφάνεια εχθρών και φίλων και γι’ αυτό κατέστησε δύσκολο κάθε συμβιβασμό. Προφανώς και υπάρχουν χώρες (όπως το Βιετνάμ, οι Φιλιππίνες, η Ινδονησία και η Ινδία) στις οποίες εσχάτως οι Αμερικανικές εταιρείες έχουν μεταφέρει την παραγωγή τους από την Κίνα που θα παζαρέψουν μαζί του. Ωστόσο, κάποιες άλλες δεν θα βιαστούν καθόλου.
ΤΟ ΑΝΤΡΙΚΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΣΤΟΝ 3ο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΕΛΙΚΟ ΤΟΥ
(ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ «ΜΑΓΚΙΚΗ» ΠΡΟΚΡΙΣΗ)
Το Αντρικό Χάντμπολ της Α.Ε.Κ. είναι για 3η φορά στην Ιστορία του στον Τελικό του EUROPEAN CUP. Το τμήμα που καλό είναι να θυμόμαστε πως είναι μια παρακαταθήκη της Διοίκησης Αχιλλέα Κουρέπη στην Ερασιτεχνική (που τότε επικρίθηκε για την επιλογή του) συμμετέχει στον 3ο Τελικό του στο EUROPEAN CUP σε 7 χρόνια (για όσους ενδιαφέρονται για τη στατιστική). Το Σάββατο που μας πέρασε οι «μάγκες» πήγαν στην Βοσνία, υπερασπίστηκαν το προβάδισμα τους (έχασαν με 28-24 έχοντας κερδίσει με 38-29) και απήλθαν με το εισιτήριο για τον Τελικό. Η Βοσνιακή Ιζβίντατς προσπάθησε όσο μπορούσε αλλά η ομάδα της Α.Ε.Κ. έμεινε στοχοπροσηλωμένη και πήρε αυτό που όχι μόνο ήθελε αλλά και άξιζε.
Στον Τελικό θ’ αναμετρηθεί με την Σκοπιανή Αλκαλόιντ σε διπλά παιχνίδια στις 17 εντός & στις 24 Μάη στα Σκόπια. Με το εντός έδρας παιχνίδι να διεξάγεται στο Κλειστό των Άνω Λιοσίων είναι αναμενόμενο να καταγραφεί ρεκόρ προσέλευσης θεατών οι οποίοι θα δώσουν «φτερά» στην ομάδα Γάλλου προπονητή της Φρεντερίκ Μπουζόν.
Η «ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ» ΕΒΑΛΕ ΠΛΩΡΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ
(ΤΟ 3ο FINAL-4 ΤΟΥ BCL ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ)
Μετά από ένα χορταστικό παιχνίδι και μια εμφατική εμφάνιση η «Βασίλισσα» επικράτησε της Γαλλικής Ναντέρ με 104-69, έκανε το 2-1 στη μεταξύ τους σειρά και πέρασε στο FINAL-4 του BCL για 3η φορά στην Ιστορία της. Δεδομένου ότι η νικήτρια ομάδα αυτού του ζευγαριού θα έκρινε και τον τόπο διεξαγωγής του FINAL-4 μετά την πρόκριση της «Βασίλισσας» θα γίνει και πάλι στην Αθήνα. Το πρώτο ήταν αυτό της σεζόν 2017-2018 όταν η «Βασίλισσα» κατέκτησε το τρόπαιο και το δεύτερο δύο χρόνια μετά τη σεζόν 2019-2020 όταν έφτασε μέχρι τον Τελικό.
Στον ημιτελικό θα συναντήσει την Ισπανική Μάλαγα την οποία έχει αντιμετωπίσει δύο φορές το 2016 στη «Φάση των 16» χωρίς να καταφέρει να την κερδίσει. Το άλλο ζευγάρι των ημιτελικών είναι Γαλατά Σεράι-Τενερίφη. Προφανώς, μπροστά στο κοινό της η «Βασίλισσα» έχει καλύτερες πιθανότητες να νικήσει τη Μάλαγα και έτσι να διεκδικήσει το 3ο BCL (και 5ο συνολικά Ευρωπαϊκό τρόπαιο) της Ιστορίας της.























































































Χρονολόγιο