ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ Ε.Ε.Α. ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Α.Ε. ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ «ΦΑΝΤΑΣΜΑ»
(ΠΩΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΑ Η Ε.Ε.Α. «ΘΥΜΗΘΗΚΕ» ΤΗΝ Κ.Α.Ε.)
Την Πέμπτη 11 Οκτώβρη 2018 η Ε.Ε.Α. εκτός από την «θετική» απόφαση της για το ανδρικό βόλεϊ της Α.Ε.Κ. ενέκρινε και την απόκτηση από τον Χαράλαμπο Κουτά του 2,04% των μετοχών της «Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ. ΝΕΑ Κ.Α.Ε. 2014» (βλέπε εδώ). Η συγκεκριμένη είδηση έδωσε για μια ακόμα φορά την αφορμή σε ΑΕΚτζήδικα Μ.Μ.Ε. να «παρουσιάσουν» στον «κόσμο της Α.Ε.Κ.» τον κ. Κουτά. Η «παρουσίαση» που έχουμε υπόψη μας είχε τον παρεξηγήσιμο τίτλο: «Αποκάλυψη-βόμβα: Αυτός κρύβεται πίσω από Αγγελόπουλο και Μελισσανίδη – Τα… σκάει χοντρά για την Α.Ε.Κ.». Παρακάμπτοντας τις πιθανές ερμηνείες του τίτλου και την παρουσίαση του επαγγελματικού βιογραφικού του κ. Κουτά θα επικεντρωθούμε στην έγκριση της Ε.Ε.Α. σχετικά με την απόκτηση από μέρους του του 2,04% των μετοχών της Κ.Α.Ε.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ (ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ) ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΔΡΙΚΟ ΒΟΛΕΪ ΤΗΣ Α.Ε.Κ.
(ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ 5ΕΤΙΑΣ)
Μετά την πρόκριση της -έστω και οριακά σε βάρος του Π.Α.Ο.- στα ημιτελικά του Λιγκ Καπ, η ομάδα βόλεϊ ανδρών της Α.Ε.Κ. έκανε μια πολύ καλή αρχή στην επάνοδο της στην Α’ Εθνική. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως η ομάδα επανήλθε σε μια βαρετή ομαλότητα. Μέχρι στιγμής η Ε.Ε.Α. δεν έχει δώσει πιστοποιητικό Συμμετοχής σε καμία από τις πλέον 10 ομάδες που έχουν απομείνει στην κατηγορία. Επιπλέον πολλές από τις υπόλοιπες 10 έχουν ουσιαστικά οικονομικά προβλήματα, τα οποία θα καλύψουν εν μέρη με το τηλεοπτικό συμβόλαιο. Όλη αυτή η κατάσταση οδήγησε στην απόφαση για αναβολή του Πρωταθλήματος για 2 εβδομάδες. Ίσως τότε να μπορεί να (εκ)δώσει η Ε.Ε.Α. τα Πιστοποιητικά Συμμετοχής για να είναι και αυτό το Πρωτάθλημα νομότυπο.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ
(ΚΑΙ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΜΑΚΗ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ)
Η ετήσια αναμέτρηση των ομάδων σχετικά με τον αριθμό των διαρκείας που πούλησαν θυμίζει κάτι από τα γυμνασιακά μας χρόνια. Τότε που αρχίζει η επίθεση των ορμονών της εφηβείας και κοντραριζόμαστε για το πόσο μεγάλη είναι του καθενός μας. Αργότερα, σειρά έχουν οι διηγήσεις (πραγματικές ή φανταστικές) των πρώτων ερωτικών επαφών. Για να γυρίσουμε στην «κόντρα» σχετικά με τον αριθμό των διαρκείας όπως έχουμε γράψει και σε προηγούμενα κείμενα μας τα διαρκείας είναι πακέτα εισιτηρίων που πωλούνται με έκπτωση. Συνεπώς, η πώληση πολλών εισιτηρίων διαρκείας σημαίνει μόνο την προείσπραξη ενός μικρού ή μεγάλου ποσού. Μεγάλος αριθμός διαρκείας ΔΕΝ προεξοφλεί απαραίτητα και μεγάλη προσέλευση-στήριξη στην ομάδα.
Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ.: ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ Ν.1
(ΜΟΝΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ)
Με την ολοκλήρωση της 1ης τετράδας αγώνων η Α.Ε.Κ. βρίσκεται στην 2η θέση του Πρωταθλήματος ισοβαθμώντας με Άρη, Λαύριο, Π.Α.Ο.Κ., Προμηθέα, Χολαργό, Κύμη και Ήφαιστο Λήμνου επιτυγχάνοντας μόνο μια νίκη σε 2 παιχνίδια. Στο CL η Α.Ε.Κ. στο μοναδικό της παιχνίδι ξεκίνησε με εντός έδρας ήττα από την Χάποελ Ιερουσαλήμ. Με μία ήττα βρίσκεται από βαθμολογικής άποψης στην 7η προτελευταία θέση. Ωστόσο, έτσι ακριβώς ξεκίνησε και η περσυνή περίοδος η οποία κατέληξε στην κατάκτηση του τροπαίου. Μέχρι στιγμής η ομάδα εμφανίζεται ανέτοιμη. Πιθανόν κάποιοι να έχουν μείνει στις καλές εμφανίσεις των φιλικών προετοιμασίας. Μένει να δούμε πόσο καιρό θα τους πάρει να σοβαρευτούνε και ποιό θα είναι μέχρι τότε το ρεκόρ νικών σ' Ελλάδα και Ευρώπη.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ Α.Ε.Κ.
(ΓΙΑΤΙ Η ΠΡΩΤΟΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ -ΜΑΛΛΟΝ- ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ)
Σε κάθε τιμωρία ομάδας διαβάζουμε πάνω-κάτω τα ίδια από τους οπαδικούς ρεπόρτερ, οι οποίοι «μεταφέρουν» στον κόσμο τα αισθήματα αδικίας και οργής της τιμωρούμενης ομάδας για την «άδικη» και «εξοντωτική» ποινή που δέχτηκε πάντα σε σύγκριση με τα πραγματικά γεγονότα. Πριν την έκδοση της απόφασης και πολλές φορές και μετά γίνεται λόγος για την έκθεση της Αστυνομίας. Έτσι και στην περίπτωση της τιμωρίας της Α.Ε.Κ. με -3β., 2 αγωνιστικές χωρίς θεατές και χρηματικό πρόστιμο για όσα συνέβησαν με την Αστυνομία στο ημίχρονο του αγώνα με τον Γαύρο. Για να έρθει αυτή η απόφαση ο δικαστής έπρεπε να κρίνει τόσο ότι υπήρξαν «σημαντικές φθορές ξένης περιουσίας» όσο και «βιαιοπραγία» απέναντι στους αστυνομικούς.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ. Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ «ΓΙΟΦΥΡΙ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ» ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
Σύμφωνα με την παράδοση το «γιοφύρι της Άρτας» ολημερίς το χτίζανε το βράδυ εγκρεμιζόταν. Ώσπου, εμφανίζεται ένα πουλί (το ποίημα δεν ξεκαθαρίζει τι είδους) και με ανθρώπινη φωνή ενημερώνει τον πρωτομάστορα και το συνεργείο του πως αν δεν θυσιάσουν στα θεμέλια του (χτίσουν/στοιχειώσουν) άνθρωπο το γιοφύρι θα γκρεμίζεται κάθε βράδυ. Μόνον η θυσία ενός σημαντικού ατόμου όπως η γυναίκα του πρωτομάστορα μπορούσε να στεριώσει το γιοφύρι. Μια θυσία η οποία ήταν αδιαπραγμάτευτη και επιβλήθηκε με τρόπο τελεσιγραφικό. Ένα σύγχρονο «γιοφύρι της Άρτας» είναι και η Ελληνική Οικονομία, η οποία την τελευταία δεκαετία βρίσκεται στην «εντατική» και παρά τις προσπάθειες του ιατρικού επιτελείου δεν έχει καταφέρει ν’ ανακάμψει.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΠΟΥ «ΕΜΠΝΕΕΙ»
(ΟΤΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΕΤΟΙΜΗ ΤΗΝ «ΕΜΠΝΕΥΣΗ» ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ)
Όπως πάντα το κείμενο που ακολουθεί γράφτηκε με αφορμή τον προβληματισμό ρεπόρτερ του Π.Α.Ο. σχετικά με την αλλαγή ιδιοκτησίας στην Π.Α.Ε., αλλά αφορά κάθε ανάλογη περίπτωση. Ο εν λόγω ρεπόρτερ διαπίστωνε ότι ούτε ο Αλαφούζος ούτε ο Παϊρόζ «εμπνέουν» (προφανώς τον «κόσμο του Π.Α.Ο.). Πιθανόν να έχει απόλυτο δίκιο, καθώς εμφανισιακά και οι δυό τους δεν προκαλούν έντονα αισθήματα αγάπης και αφοσίωσης. Το ζήτημα -όμως- δεν είναι να εξετάσουμε την επιχειρηματολογία του, αλλά να πάμε λίγο παραπέρα τον προβληματισμό του ρεπόρτερ με βάση την δική μας εννοείται οπτική.
Η «ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΙΑ» ΕΝΟΣ ΓΑΥΡΟΥ
(ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΥΛΙΑ)
Το μεγάλο πλεονέκτημα που είχε κερδίσει ο Γαύρος τα προηγούμενα χρόνια ήταν η ασυλία που απολάμβανε σε όλα τα επίπεδα. Τόσο από τους διαιτητές όσο και από το υπόλοιπο σύστημα. Έτσι διαμόρφωσε στους παίκτες του μια αντίστοιχη ποδοσφαιρική παιδεία, αποτέλεσμα της οποίας ήταν η προκλητική συμπεριφορά. Μια συμπεριφορά του τύπου «Μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε ατιμώρητα». Βέβαια, κατά καιρούς στον Γαύρο έπαιξαν παίκτες που από άποψη ψυχολογίας του ταίριαζαν «γάντι». Παίκτες όπως ο Αλέκος Αλεξανδρής που δεν θα είχαν πρόβλημα να «κλέψουν και τα παιδιά τους προκειμένου να κερδίσουν». Που ρίχνουν το φταίξιμο όχι στους ίδιους και τις πράξεις τους, αλλά στους άλλους που δουλικά φερόμενοι σφυρίζουν υπέρ της ομάδας τους. Έτσι τα καραγκιοζίστικα πεσίματα τους στην περιοχή αποτελούν το άλλοθι των «κορακιών» (γιατί αν δεν έπεφτε ο κάθε Αλέκος δεν θα «παρασύρονταν»).
ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ Α.Ε.Κ. Ν.2.
(ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ)
Συμπληρώθηκαν οι πρώτες 6 αγωνιστικές (20%) του Πρωταθλήματος στο οποίο οι Ατρόμητος και ο «Γαύρος του Βορρά» μοιράζονται την κορυφή. Τρείς βαθμούς πίσω τους ακολουθούν οι Α.Ε.Κ. και ο «γνήσιος Γαύρος», ενώ στους τέσσερις είναι ο Άρης. Τέλος ο Π.Α.Ο. με 10 β. είναι έκτος και αν δεν είχε το -6 λόγω της μη αδειοδότησης, τότε τα πράγματα θα ήταν λίγο διαφορετικά. Από πλευράς τερμάτων η Α.Ε.Κ. έχει 11 γκολ υπέρ και 3 κατά, ενώ καλύτερη επίθεση έχει ο Π.Α.Ο. με 13 και καλύτερη άμυνα Ατρόμητος και «Γαύρος του Βορρά» με 1.
Στα 6 μέχρι τώρα παιχνίδια η Α.Ε.Κ. έχει παίξει 3 εντός και 3 εκτός.
ΠΩΣ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΑΝ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΙΒΟΥ
(ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΜΙΑΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ)
Από άποψη προθεσμιών έχουμε μπει σε προεκλογική περίοδο στην Ερασιτεχνική. Συνεπώς είναι ώρα ν’ αναδειχθεί το έργο της παρούσας (αλλά και προηγούμενης) Διοίκησης αν όχι για κανένα άλλο λόγο έτσι για να ξέρουμε ποιόν και γιατί τίμησαν οι Παλαίμαχοι. Προφανώς από τον τίτλο προκύπτει εκ προοιμίου καθαρά η αποτίμηση του έργου των Διοικήσεων Αλεξίου. Σήμερα θα παρακολουθήσουμε το χρονικό μέσα από τέσσερις αναρτήσεις στο facebook (που είναι εύκολα προσιτές σ’ όλους μας) ενός ανθρώπου που «πονά» όσο λίγοι το Τμήμα Στίβου. Δυστυχώς, ακόμα κι έτσι πολύ δύσκολα θα πάρουμε απάντηση στο «γιατί» σκόπιμα κατάντησαν έτσι το Τμήμα Στίβου. Από αδιαφορία; Από ανικανότητα; Από ασχετοσύνη; Ακολουθούν με χρονική σειρά οι τέσσερις πολύ ενδιαφέρουσες αναρτήσεις από τις οποίες προκύπτει η σταδιακή κατεδάφιση του Τμήματος Στίβου.
ΤΙ ΕΙΔΑΝ ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΤΗΝ ΕΚΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
(ΣΤΟΥΣ 3 ΒΑΘΜΟΥΣ ΟΙ 3 ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ)
Ολοκληρώθηκε για τους «4 μεγάλους» και η 6η αγωνιστική του Πρωταθλήματος το οποίο τουλάχιστον μέχρι τον Δεκέμβρη θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Μετά από 6 αγώνες οι μόνες ομάδες που συνεχίζουν αήττητες είναι οι Π.Α.Ο.Κ., Ατρόμητος (που μοιράζονται την κορυφή) και τα «τρομερά μωρά του Π.Α.Ο.». Από κει και πέρα ο νικητής του ντέρμπι του Ο.Α.Κ.Α. θα έπαιρνε αφενός βαθιά βαθμολογική ανάσα και αφετέρου θα δημιουργούσε κλίμα αισιοδοξίας έστω και για λίγες μέρες. Τελικά το ντέρμπι έληξε χωρίς νικητή με αποτέλεσμα οι Α.Ε.Κ. και Γαύρος να βρίσκονται 3β. πίσω από τον «Γαύρο του Βορρά».























































































Χρονολόγιο