ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ. Η ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ. ΝΕΟ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ» ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ & ΕΝΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΤΗΝ Δ.Ε.Η.
Μόλις στις 22 Σεπτέμβρη σημειώναμε τους λόγους για τους οποίους η χρεοκοπία είναι πιο κοντά από ποτέ πριν (βλέπε εδώ). Στο κείμενο μας εκείνο σημειώναμε πως οι «αγορές» στις προσφορές τους για την κάλυψη των εκδόσεων Κρατικών Ομολόγων θα συνεκτιμούν όλους τους Οικονομικούς Δείκτες. Εφ’ όσον δεν βγήκαν ακόμη Κρατικά Ομόλογα (γιατί από την σχετική διερεύνηση η Κυβέρνηση είχε καταλάβει τι την περίμενε) οι «αγορές» εκτονώθηκαν στις τραπεζικές μετοχές στέλνοντας με τον τρόπο αυτό το μήνυμα τους στο Μαξίμου. Από την άποψη αυτή είναι άσχετη η εκτίμηση σύμφωνα με την οποία η «χρηματιστηριακή αποτίμηση» (δηλαδή, το γινόμενο του συνόλου των μετοχών με την τιμή κλεισίματος) είναι χαμηλότερη απ’ αυτή που δικαιολογείται με βάση τα οικονομικά τους μεγέθη. Γιατί οι «αγορές» δεν είχαν στόχο τις τράπεζες αλλά την Κυβέρνηση.
ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΙ Α.Ε.Κ.: ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΕΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ Α.Ε.Κ.
(ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ)
Προειδοποίηση: Το κείμενο που ακολουθεί δεν ενδείκνυται για όσους αρέσκονται να καταναλώνουν «σανό», έχουν δυσανεξία (εκτός από την λακτόζη) στην κριτική και προτιμούν να κάνουν πως δεν βλέπουν και δεν ακούν. Επίσης, όσα αναφέρονται παρακάτω ΔΕΝ επιδέχονται καμίας αμφισβήτησης. Συνεπώς, δεν έχει απολύτως κανένα νόημα οποιαδήποτε προσπάθεια διάψευσης ή αντίκρουσης τους. Το κείμενο που ακολουθεί γράφεται επειδή, πλέον, η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Ο κύριος, όμως, λόγος είναι ότι δεν χαρίζουμε την Α.Ε.Κ. σε κανέναν.
ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΜΕ 4 ΑΝΤΕ ΜΕ 8 ΟΜΑΔΕΣ;
(ΟΤΑΝ Η Ε.Ε.Α ΑΦΗΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΓΙΑ Ο ΤΕΛΟΣ)
Πρωτάθλημα μπάσκετ με 4 ομάδες γίνεται; Άντε επειδή είμαστε φιλεύσπλαχνοι να τις κάνουμε 8, αλλά σε καμιά περίπτωση 14 όπως έχετε συνηθίσει. Ο λόγος; Η εφαρμογή από την Ε.Ε.Α. της Αθλητικής Νομοθεσίας και ειδικότερα το χρονικό διάστημα πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος μέσα στο οποίο πρέπει να έχουν εκδοθεί τα Πιστοποιητικά Συμμετοχής. Όπως έχουμε σημειώσει και σε προηγούμενα κείμενα μας η προθεσμία για να εκδοθούν τα Πιστοποιητικά είναι τουλάχιστον 10 ημερολογιακές μέρες πριν την έναρξη του Πρωταθλήματος. Ειδικά για το φετινό Πρωτάθλημα της Α1 τα πράγματα έχουν ως εξής:
ΤΙ ΕΙΔΑΝ ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΣΤΟ ΦΕΤΙΝΟ CL
(ΕΠΑΙΞΕ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΜΟΝΟ ΣΤΟ Β’ ΗΜΙΧΡΟΝΟ)
Ήταν γνωστό από την κλήρωση κιόλας ότι η Α.Ε.Κ. είχε μόνο μαθηματικές ελπίδες στον συγκεκριμένο όμιλο. Η ανωτερότητα των υπόλοιπων τριών ομάδων ήταν δεδομένη όπως επίσης δεδομένες είναι οι ελλείψεις και τα κενά της (που η Ιδιοκτησία δεν κατάφερε(;) να καλύψει). Ακόμη περισσότερο ήταν γνωστό ότι αν η Α.Ε.Κ. αντιμετώπιζε την Μπενφίκα με τους δύο τιμωρημένους της και τον Λόπεζ πως θα είχε καλύτερη τύχη. Αυτά ήταν τα δεδομένα πριν την έναρξη του αγώνα. Δυστυχώς, όλα τα προηγούμενα όχι μόνο θα επιβεβαιώνονταν, αλλά θα βάρυναν ιδιαιτέρως στο τελικό αποτέλεσμα. Η λήξη βρήκε την ομάδα μας να έχει δεχτεί σε δεύτερο συνεχόμενο αγώνα 3 γκολ. Τουλάχιστον αυτή τη φορά είχε βάλει δύο.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΠΕΡΠΑΤΟΥΝ ΕΙΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΟΤΑΝ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ – ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ;
(Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ)
Η μεταγραφή της Βούλας Παπαχρήστου από την Α.Ε.Κ. στον «Κάλλιστο» είναι μια ακόμα διδακτική περίπτωση. Για τον λόγο αυτό οι «πουθενάδες» θα σας παρουσιάσουμε κάποιες από τις πλευρές της οι οποίες έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Αρχικά να σημειώσουμε πως στην υπόθεση αυτή υπάρχουν δύο διαφορετικού τύπου ζητήματα. Το ένα είναι το Ηθικό και το άλλο το πρακτικό. Και τα δύο αφορούν τόσο την ίδια την αθλήτρια όσο και την Διοίκηση της Ερασιτεχνικής. Προτού αναφερθούμε στο Ηθικό ζήτημα της «μεταγραφής Παπαχρήστου» πρέπει πρώτα να σας παρουσιάσουμε το πρακτικό.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΟΣΑ ΕΙΔΑΝ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
(ΟΣΟ Η Α.Ε.Κ. ΝΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΤΟΣΟ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ)
Μετά την λήξη της 5ης αγωνιστικής μόνο δύο ομάδες θα μπορούσαν να έχουν 5 στα 5. Η μια ήταν (και είναι) ο Π.Α.Ο. των Αλαφούζου-Παϊρότζ. Η άλλη θα ήταν ο νικητής του ντέρμπι μεταξύ των δύο Γαύρων. Τελικά νικητής αναδείχθηκε -έστω και με την σκανδαλώδη εύνοια της Τύχης (ή την ανικανότητα του Βούκοτιτς)- ο «Γαύρος του Βορρά», ο οποίος μοιράζεται την πρώτη θέση με τον Ατρόμητο. Ακολουθούν τα σχόλια μας για τα 3 παιχνίδια των «τεσσάρων μεγάλων» με βάση την χρονική τους σειρά.
ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΚΡΙΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΠΕΦΤΕΙΣ ΣΕ ΛΑΘΗ
(Η ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ Η «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΘΟΤΗΤΑ»)
Για τα προηγούμενα 14 1/2 χρόνια περνούσα καθημερινά έξω από το κοσμηματοπωλείο που συνέβη το τραγικό από κάθε άποψη συμβάν μεταξύ του ιδιοκτήτη του και ενός «ακτιβιστή». Σήμερα που έτυχε να ξαναπεράσω από κει είδα κάποιους να φωτογραφίζουν κολλημένα πάνω στα κατεβασμένα ρολά του καταστήματος χαρτιά θέλοντας να κρατήσουν ένα αμφιβόλου ποιότητας (και σκοπιμότητας) σουβενίρ. Μια ανθοδέσμη που πρέπει να ήταν αφημένη εκεί την είχε παρασύρει το νερό της βροχής πιο πέρα και τα λουλούδια της είχαν καταπατηθεί από περαστικούς που δεν έδιναν δεκάρα μέσα στην βιασύνη τους να φτάσουν σε κλειστό χώρο. Όπως δεκάρα δεν έδωσαν όσοι έσπασαν τα τζάμια δύο ακόμη κοντινών (σχεδόν κολλητών) κοσμηματοπωλείων αφήνοντας όμως απείραχτα τα υπόλοιπα καταστήματα.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ «ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΝΑ» ΣΤΗΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ
(ΞΕΚΙΝΑ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ)
Βρε πως περνάει ο καιρός. Σαν προχθές μας φαίνεται που εκλέχτηκε μέσω μιας πρωτοφανούς στη σύλληψη της μεθόδευση η σημερινή Διοίκηση του Σωματείου. Σαν προχθές και μια μέρα ήταν εκείνη η ωραία (και σύντομη) Απολογιστική Γ.Σ. στην οποία ψηφίστηκαν σε ένα τέταρτο μέσα Απολογισμοί τριών ετών. Ήταν εκείνη η Γ.Σ. που κάποιος έφαγε το «μπερντάκι» του για να μάθει να μην έχει άποψη ή αν έχει να μην την διατυπώνει. Σε έξι μήνες περίπου συμπληρώνεται τριετία από τότε και θα πρέπει το Σωματείο μας ν’ αποκτήσει νέα Διοίκηση. Αυτό σημαίνει πως έχει ήδη δοθεί η εκκίνηση για τις σχετικές ζυμώσεις. Όπως, άλλωστε είχε διαρρεύσει, κάποιοι είχαν ξεκινήσει επαφές σχεδόν αμέσως μετά την εκλογή του παρόντος Δ.Σ. Ο λόγος ήταν ότι από την αρχή κάποια μέλη του Δ.Σ. την είχαν κάνει μ’ ελαφρά πηδηματάκια.
ΧΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙ-ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ
(ΞΕΦΟΡΤΩΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ)
Πριν από δύο βδομάδες περίπου είχαμε σχολιάσει (βλέπε εδώ) την επίθεση που δέχτηκε η Βούλα Παπαχρήστου μετά το χρυσό στο πρόσφατο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου. Πριν από μια βδομάδα πληροφορηθήκαμε την μεγάλη επιτυχία του τμήματος Στίβου της Α.Ε.Κ. να χάσει την Βούλα, η οποία μεταγράφηκε στον «Κάλλιστο» που εδρεύει στο Ο.Α.Κ.Α. (βλέπε εδώ). Προφανώς η μετακίνηση αυτή αποτελεί επιτυχία για τον «Κάλλιστο» και αποτυχία για την Α.Ε.Κ. που χάνει μια Πρωταθλήτρια Ευρώπης. Προφανώς και υπάρχει το ανάλογο παρασκήνιο. Ωστόσο, σημασία έχει πως κάποιοι στην Α.Ε.Κ. πανηγυρίζουν. Αναφερόμαστε στους ΑΕΚτζήδες αντι-Φασίστες, οι οποίοι έφεραν βαρέως (όπως αποδεικνύεται) την παρουσία της «Φασίστριας» Βούλας στην παραδοσιακά «Αριστερή» Α.Ε.Κ.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΤΗ Α.Μ.Κ. ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΙΝΚ-ΠΟΝΚ ΣΤΗΝ Π.Α.Ε.
(ΠΑΡΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ CL «ΜΑΤΩΝΕΙ» ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η Ε.Φ. ΑΕΚ)
Δημοσιεύτηκε στο Γ.Ε.ΜΗ. της Π.Α.Ε. τόσο το Πρακτικό του Δ.Σ. με το οποίο πιστοποιείται η ένατη Α.Μ.Κ. της Π.Α.Ε. όσο και το Κωδικοποιημένο Καταστατικό της. Διαβάζοντας τα ανακαλύπτει κανείς ότι στις 12 Ιούνη 2018 πιστοποιήθηκε Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ύψους 1.039.000 Ευρώ κατά την οποία σύμφωνα με το Πρακτικό ΔΕΝ υπήρξε «Διαφορά Υπέρ το Άρτιο», ενώ αν διαβάσει το Κωδικοποιημένο Καταστατικό υπάρχει (αυτό θα το διαπιστώσουμε αφού δημοσιευθεί ο Ισολογισμός της τρέχουσας περιόδου). Έτσι με βάση τα Πρακτικά στο Γ.Ε.ΜΗ. το μεν Μ.Κ. της Π.Α.Ε. φτάνει τα 4.800.000 Ευρώ, ενώ η «Διαφορά Υπέρ το Άρτιο» στα 6.849.000. Συνολικά, δε τα «Ίδια Κεφάλαια» (χωρίς να συνυπολογίζονται οι Ζημιές) είναι στα 11.649.000 Ευρώ.
ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΠΙΚΡΑΙΝΟΥΝ ΤΟΝ «ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΗΓΕΤΗ»
(ΟΤΑΝ ΟΥΤΕ Ο ΦΛΑΜΠΟΥΡΑΡΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ)
Τις τελευταίες μέρες δεν πάνε καλά τα πράγματα για τον «Διοικητικό Ηγέτη» στην Α.Ε.Κ. Κάτι η «κριτική» των πικραμένων από τ’ αποτελέσματα ΑΕΚτζήδων, κάτι μια απόφαση που τόλμησε να βγάλει κάποιος «πουθενάς» του χάλασαν τη «ζαχαρένια». Τέτοια και τόσα φαρμάκια ούτε εμείς δεν αντέχουμε να του σερβίρουν, ειδικά αν αυτοί που τα σερβίρουν είναι μεν «πουθενάδες» αλλά άλλοι από εμάς. Ξεκινώντας από τα αγωνιστικά, οι εκτός έδρας ήττες από Άγιαξ και τον «Γαύρο του Βορρά» σε συνδυασμό με τις αντίστοιχες εμφανίσεις ήταν αρκετές για να πυροδοτήσουν κύμα «κριτικής» (διάβαζε «χωσίματος») για τους παίκτες που δεν ήρθαν.























































































Χρονολόγιο