Font Size

SCREEN

Cpanel
Νέα σε τίτλους:

ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ

ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.

ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 3 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ Α.Ε.Κ.
(ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ;)

Τα χρόνια της «σιδηράς» κυριαρχίας του «γνήσιου Γαύρου» το Πρωτάθλημα πολλές φορές κρινόταν και μαθηματικά τον Οκτώβρη. Φέτος, όπως έχουν τα πράγματα υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η περσινή Πρωταθλήτρια να γύρει την πλάστιγγα υπέρ της μετά την συμπλήρωση των πρώτων 6 αγωνιστικών (του 20% του Πρωταθλήματος). Τότε που η Α.Ε.Κ. θα έχει ήδη παίξει με τον «Γαύρο του Βορρά» εκτός έδρας (4η αγωνιστική) και με τον «γνήσιο Γαύρο» εντός 2 αγωνιστικές αργότερα. Ενδιάμεσα θα έχουν συγκρουστεί οι δύο Γαύροι στο «τηγάνι». Η συγκεκριμένη σειρά αγώνων αποτελεί τη μεγάλη ευκαιρία της Α.Ε.Κ. για μια σειρά από λόγους, αλλά κυρίως:

UEFA NATIONS LEAGUE: ΜΙΑ ΤΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
(ΟΙ «ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ» ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ)

Το UEFA NATIONS LEAGUE εκ πρώτης όψεως φαίνεται να είναι μια ακόμη διοργάνωση. Κάποιοι μπορεί να υποστηρίξουν ότι είναι μια άσκοπη διοργάνωση. Σίγουρα, όμως, είναι μια ενδιαφέρουσα και «τίμια» διοργάνωση. Στη συνέχεια θα επιχειρηματολογήσουμε σχετικά. Προκειμένου να είναι μια ακόμα επίσημη διοργάνωση της UEFA θα έπρεπε να έχει κάποιο αγωνιστικό αντίκρισμα, το οποίο στην περίπτωση μας είναι η πρόκριση στο επόμενο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Ωστόσο, επί της ουσίας δεν είναι μόνον αυτό. Το UEFA NATIONS LEAGUE είναι η πιο «δίκαιη», «τίμια» θα λέγαμε διοργάνωση που υπάρχει, γιατί είναι μέχρι στιγμής η μόνη που αντιμετωπίζει ισότιμα τις συμμετέχουσες χώρες.

Σ’ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΞΕΚΙΝΑ Η ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ
(ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ)

Στις 11 και 12 Οκτώβρη ξεκινά η νέα σεζόν στην Ευρωλίγκα. Υποτίθεται πως η συγκεκριμένη διοργάνωση είναι από επίπεδο θεάματος και ανταγωνισμού η κορυφαία στο Ευρωπαϊκό μπάσκετ και συναγωνίζεται (θεωρητικά) την αντίστοιχη ποδοσφαιρική. Ωστόσο, από διοικητικής-οργανωτικής αλλά κυρίως από οικονομικής άποψης τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα. Σίγουρα, οι ομάδες που εδώ και χρόνια συμμετέχουν με «κλειστά» συμβόλαια περίμεναν περισσότερα έσοδα όταν υπέγραφαν. Αν όχι για κανένα άλλο λόγο κυρίως για να καλύψουν το αυξημένο κόστος τους εξαιτίας του μεταξύ τους αυξανόμενου ανταγωνισμού. Έτσι, ερχόμαστε στο πλέον βασικό όλων των ερωτημάτων. Ένα ερώτημα το οποίο θέτουμε συχνά-πυκνά.

ΤΕΛΙΚΑ Ο ΝΤΟΥΣΚΟ ΕΦΥΓΕ Ή ΤΟΝ «ΕΦΥΓΑΝ»;
(ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ «ΤΙΓΡΗ»)

Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι με κοινό πεπρωμένο. Είναι, δε, τόσο στενά δεμένοι που αναλόγως τις ανατροπές στη ζωή του ενός επηρεάζεται και η ζωή του άλλου. Μια τέτοια περίπτωση είναι αυτή του Ντούσαν Μπάγεβιτς και του Δημήτρη Μελισσανίδη. Από ένα σημείο και μετά στη συνείδηση του κόσμου της Α.Ε.Κ. αυτοί οι δύο αποτελούν ένα αξεδιάλυτο δίδυμο. Η επάνοδος του ενός (μετά την φυγή τους το 1994) ήταν στενά συνδεδεμένη, όπως το κάρο με το άλογο. Η άνοδος του ενός ανεβάζει και τον άλλο, όπως αντίστοιχα και η πτώση τον συμπαρασύρει. Για όσους έχουν ζήσει την πρώτη περίοδο Μελισσανίδη και τα όσα επακολούθησαν την φυγή Μπάγεβιτς η επάνοδος του το Καλοκαίρι του 2013 κατέστη δυνατή μόνο και μόνο εξαιτίας της παρουσίας του «Διοικητικού Ηγέτη».

ΕΧΕΙ «ΔΙΚΑ ΤΗΣ Μ.Μ.Ε.» Η Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ.;
(ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ «ΔΙΚΑ ΤΟΥ» Μ.Μ.Ε.)

Έβγαλε ανακοίνωση η Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ. με την οποία καταφέρεται εναντίον της ιστοσελίδας www.sdna.gr. Πρόκειται για την ιστοσελίδα που είχε αυτοδιαφημιστεί ως «ανεξάρτητη», ενώ είχε καταγγελθεί από τους «γνήσιους Γαύρους» ως χρηματοδοτούμενη (κυρίως) από τον Ιβάν. Μέχρι να γίνει ότι έγινε πέρυσι στην Τούμπα η ιστοσελίδα κατάφερνε να κρατά κάποιες ισορροπίες. Βλέπετε η άμεση αναπαραγωγή όλων των ειδήσεων που φορούσαν τον «γνήσιο Γαύρο» και τον Μαρινάκη ήταν από μόνη της αρκετή για να κρύβει όσα θα έβγαιναν στην φόρα αργότερα. Τότε που μετά την συνάντηση του ρολού ταμειακής με τον προπονητή της ομάδας του Λιμανιού, αλλά κυρίως μετά την ένοπλη εισβολή του Ιβάν στο παιχνίδι με την Α.Ε.Κ. «βγήκαν στα κάγκελα» οι «υπηρέτες του Ιβάν».

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ: ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η Ε.Ε.Α. ΟΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΗΜΕΡΑ;
(ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΡΤΑΡΓΗΣΤΕ Ή ΤΗΝ Ε.Ε.Α. Ή ΤΟΝ ΝΟΜΟ)

Στην Ελλάδα (αλλά όχι μόνον εδώ) έχουμε το συνήθειο να δημιουργούμε πλήθος υπηρεσιών χωρίς ή με προσχηματικό (που θα έλεγε και ο Θωμαΐδης) αντικείμενο. Σε πολλές περιπτώσεις υπάρχει τέτοια αλληλοεπικάλυψη αρμοδιοτήτων που σε κάνει ν’ αναρωτιέσαι για την πρακτική σημασία ύπαρξης τους. Μια τέτοια περίπτωση είναι η Ε.Ε.Α., η οποία υποτίθεται ότι αδειοδοτεί τις επαγγελματικές ομάδες για την συμμετοχή τους στα αντίστοιχα πρωταθλήματα. Αδειοδότηση, όμως, παρέχει και η Ε.Π.Ο. Επιπλέον η αδειοδότηση της Ε.Ε.Α. παρέχεται χρονικά όχι μόνο τελευταία, αλλά και «καταϊδρωμένη». Άσε που εδώ και καιρό κάθε χρόνο η Ε.Ε.Α. εκδίδει τα πιστοποιητικά είτε την τελευταία στιγμή είτε και μετά την έναρξη του Πρωταθλήματος.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΕΣ ΗΤΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ
(Ο «ΤΙΓΡΗΣ» ΠΟΥ Ο ΡΑΪΟΛΑ ΚΑΙ Ο ΙΒΑΝ ΕΚΑΝΑΝ «ΓΑΤΟΥΛΗ»)

Ο Μελισσανίδης όπως άλλωστε και πολλοί άλλοι αρέσκεται να αυτοπροβάλλεται ως «αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας». Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι έφτασε εκεί που έφτασε «με τον σταυρό στο χέρι». Κάθε άλλο. Υποτίθεται ότι ως «αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας» είναι «άνθρωπος της πιάτσας». Συνεπώς, δεν μπορεί κανείς «να του τη φέρει», κοινώς να τον πιάσει κορόιδο. Το αντίθετο μάλιστα. Από την άλλη έχει βασικά ελαττώματα όπως η «Ποντιακή» ξεροκεφαλιά και το γεγονός ότι δεν θέλει (ή και δεν μπορεί) ν’ αλλάξει τον τρόπο που λειτουργεί. Για παράδειγμα θέλει να παρακάμπτει τους μάνατζερ. Λένε, ότι αυτό το κάνει για να πληρώνει λιγότερα. Όπως, όμως, προκύπτει και από την «Υπόθεση Χριστοδουλόπουλου» ένας παίκτης χωρίς μάνατζερ και με τον «σωστό» δικηγόρο είναι ευκολότερος στόχος.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
(ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ)

Αν δεν ήταν το -6 του Παναθηναϊκού τ’ αποτελέσματα της δεύτερης αγωνιστικής θα ήταν αυτά ενός «κανονικού Πρωταθλήματος. Ενός Πρωταθλήματος με τέσσερις διεκδικητές. Ενός Πρωταθλήματος στο οποίο η Πρωταθλήτρια Α.Ε.Κ. ξεκίνησε όπως πρέπει επιτυγχάνοντας δύο νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια. Το ίδιο επιτυχημένο ξεκίνημα είχε εκτός της Α.Ε.Κ., ο Π.Α.Ο. και ο «γνήσιος Γαύρος». Η περίπτωση του «Γαύρου του Βορρά» είναι λίγο διαφορετική καθώς όπως φαίνεται αυτοί συνεχίζουν να ζουν στην περσυνή παράκρουση τους. Παίρνοντας τα παιχνίδια με χρονολογική σειρά έχουμε και λέμε:

ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΝΑΣΥΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ «ΑΡΧΕΙΟ» ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ
(ΟΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΥΠΗΡΧΕ Η «
EMPIRE Α.Ε.»)

Με αφορμή μια προ ημερών ανάρτηση του Κυριάκου Θωμαΐδη (βλέπε εδώ) ανασύρουμε από το «αρχείο» ένα θέμα της «αμαρτωλής» «EMPIRE A.E.» το οποίο συν τοια άλλοις έχει και οικονομικό ενδιαφέρον (ειδικά για το Σωματείο). Τον καιρό της πρώην Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ. και της κατ’ ουσία θυγατρικής της «EMPIRE A.E.» προέκυψε τόσο από τους Ισολογισμούς της Π.Α.Ε. όσο και από άλλα στοιχεία ένα καραμπινάτο οικονομικό σκάνδαλο, το οποίο υπολογίζεται το λιγότερο σε περίπου 5 εκ. Ευρώ. Για την υπόθεση που θα σας διηγηθούμε παρακάτω ο Γιώργος Κιντής έχει υποβάλλει μηνυτήρια αναφορά η οποία αν και έχει συσχετισθεί με έρευνα του Σ.Δ.Ο.Ε. έχει εδώ και καιρό βαλτώσει.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ Η ΑΝΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΗΣ UEFA
(ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ;)

Ένα από τα πλέον αγαπημένα και «πιασάρικα» θέματα για οπαδούς και δημοσιογράφους είναι η κατάταξη των χωρών στην βαθμολογία της UEFA με βάση την οποία καθορίζεται τόσο ο αριθμός των συλλόγων που μετέχεουν σε CL και EUROPA όσο και ο προκριματικός γύρος από τον οποίο ξεκινάνε. Υποτίθεται πως όσο ψηλότερα βρίσκεται μια χώρα τόσο καλύτερη τύχη έχουν οι ομάδες της. Είναι, όμως, πράγματι έτσι; Μήπως τελικά και αυτό το ζήτημα είναι επί της ουσίας μιας σπαζοκεφαλιά του τύπου «Η κότα έκανε τ’ αβγό ή το αβγό την κότα;». Τελικά πόσο συμφέρει την Ελλάδα η άνοδος στην κατάταξη της UEFA; Με αφορμή την είσοδο τριών (από τις αρχικά πέντε) ομάδων μας στους ομίλους CL και EUROPA επιχειρούμε να δώσουμε μια απάντηση.

ΟΤΑΝ ΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΓΙΑ «ΤΥΧΗ»
(ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΠΟΥ «ΧΑΡΙΣΑΝ ΤΟ
EUROPA ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ»)

Η «αποστολή» των οπαδικών «δημοσιογράφων» είναι διπλή. Από τη μια να δικαιολογούν τις πράξεις και παραλείψεις του αφεντικού και από την άλλη να εξυψώνουν (όποτε χρειάζεται) το ηθικό των οπαδών. Στην προσπάθεια τους να κάνουν και τα δύο όσο μπορούν καλύτερα φτάνουν σε υπερβολές, τις οποίες όμως «πληρώνουν» στη συνέχεια. Είναι αυτό που λέμε «Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη πεις». Το χειρότερο είναι έρχονται «εύκολα» και συνεχόμενα κάποιες νίκες και ξεγελιέσαι χάνοντας τον μπούσουλα. Χθες ήταν η σειρά των «ασπρόμαυρων γιουσουφιών» να «πληρώσουν» για όσα έγραφαν το προηγούμενο διάστημα.

 
 
   
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Χρονολόγιο