Font Size

SCREEN

Cpanel
Νέα σε τίτλους:

ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ

ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΔΕΝ ΑΝΑΠΟΛΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ 2011-1012 - ΜΕΡΟΣ Β'
(Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ)

Η σεζόν 2011-2012 αποτέλεσε την «αρχή του τέλους» της πρώην Π.Α.Ε. Έχοντας, πλέον, γίνει ξεκάθαρο τι τύχη επεφύλασσαν οι Παππάς (μέσω των SUPPORTERS) και Νοτιάς στην Π.Α.Ε. η σεζόν αυτή έμεινε στην ιστορία για τρείς λόγους. Ο πρώτος ήταν τα σενάρια για «σωτήρες» που εμφανίζονταν εκείνη την περίοδο. Ο δεύτερος ήταν ότι εκείνη τη σεζόν η Α.Ε.Κ. έπαιξε για τελευταία φορά στην Ευρώπη. Ο τρίτος είναι ότι στο τέλος της η ομάδα ΔΕΝ αδειοδοτήθηκε και έτσι εκτός του περιορισμού των μεταγραφών ΔΕΝ αγωνίστηκε στην Ευρώπη. Αξιοσημείωτα σε σχέση με τα εισιτήρια των αγώνων Πρωταθλήματος είναι πως τον πρώτο εντός έδρας αγώνα τον έδωσε χωρίς θεατές λόγω τιμωρίας όπως και τον 12ο με τον Ο.Φ.Η., μόνο που τπύτη την φορά ήταν επειδή ΔΕΝ μπόρεσε να «σφραγίσει» εισιτήρια λόγω χρεών στην Εφορία.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ Α.Ε.Κ.
(Ο ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΝΤΕΟΤΟΝ)

Στο χθεσινό μας κείμενο σημειώναμε ότι ο επαναληπτικός με την Σέλτικ θα ήταν το κριτήριο για τον Ουζουνίδη. Σημειώναμε πως κριτήριο της επιτυχίας δεν θα ήταν η πρόκριση στα πλέι-οφ του CL, αλλά η «αγωνιστική διάθεση» της ομάδας. Επιπλέον τόσο επειδή η Α.Ε.Κ. έπαιζε εντός όσο και επειδή το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα δεν άφηνε άλλη επιλογή στην Σέλτικ από το να παίξει επιθετικά, ο αγώνας ήταν πολύ «πονηρός». Σε τέτοιου είδους αγώνες παίκτες και προπονητής οφείλουν να σκέφτονται διαφορετικά από τους οπαδούς στην εξέδρα αν θέλουν να προχωρήσουν. Δεν πρέπει να σκέφτονται διαφορές τερμάτων και να παίζουν αναλόγως, γιατί τότε υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να «τρέχουν και να μη φτάνουν» αν κάτι δεν πάει σύμφωνα με το σχέδιο.

ΣΗΜΕΡΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ Ο ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ
(ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ)

Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Με την λογική αυτή ο Ουζουνίδης είναι (ή πρέπει να είναι) καλύτερος του Χιμένεθ. Το σημερινό παιχνίδι είναι εξόχως σημαντικό. Όχι μόνο επειδή σε περίπτωση πρόκρισης ανοίγει διάπλατα ο δρόμος για συμμετοχή στους ομίλους του CL, αλλά κυρίως επειδή η Α.Ε.Κ. καλείται στο πρώτο διπλό ματς της χρονιάς να διαχειριστεί ένα θεωρητικά «θετικό αποτέλεσμα». Στο σημερινό αγώνα η ομάδα προκρίνεται ακόμη και με 0-0. Από την άλλη όμως, όσο και να θέλουμε να προχωρήσει δεν μπορούμε ως οπαδοί της να είμαστε ευχαριστημένοι αν αυτό επιτευχθεί από μια ομάδα που θ’ αγωνιστεί αμυντικά και ειδικά εντός έδρας.

Η Α.Ε.Κ. ΚΑΙ ΤΑ «ΛΑΧΕΙΑ»
(ΤΟ 70% ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ 30% ΠΟΣΟ;)

Ανέκαθεν τα «τυχερά παιχνίδια» ανήκαν στο «Κρατικό Μονοπώλιο». Άλλες φορές τα εκμεταλλεύονταν το ίδιο το Κράτος και άλλες εκχωρούσε την εκμετάλλευση τους έναντι τιμήματος στους ιδιώτες. Η ακόρεστη απληστία οδήγησε στην δημιουργία πλήθους «τυχερών παιχνιδιών». Ωστόσο, το αρχαιότερο τους συνεχίζει να επιβιώνει και σήμερα σε πολλές μορφές. Αναφέρομαι στην «λοταρία» (κλήρωση) όπου κάθε συμμετέχων έχει τις ίδιες πιθανότητες με κάθε άλλο (με την προϋπόθεση ότι όλοι έχουν αγοράσει τον ίδιο αριθμό λαχνών). Η «κλήρωση» χρησιμοποιείται από το «ΛΟΤΤΟ», το «ΤΖΟΚΕΡ» και το «ΚΙΝΟ» μέχρι τις λοταρίες με δώρα και το «ΛΑΧΕΙΟ». Αυτό που δίνει γοητεία στα παραπάνω «τυχερά παιχνίδια» είναι η δυνατότητα με λίγα μόνο λεφτά να κερδίσεις ένα σημαντικά μεγαλύτερο ποσό.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ Π.Α.Ο. ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΤΙΣ 120 ΔΟΣΕΙΣ
(ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ 2016-2017)

Πολλά έχουν γραφτεί και ειπωθεί για την φωτογραφική υπαγωγή στον εξωδικαστικό συμβιβασμό (για τα Χρέη προς το Δημόσιο και του Ασφαλιστικούς Φορείς) των Π.Α.Ε. & Κ.Α.Ε. Έτσι είπαμε να βάλουμε κάτω τα επίσημα νούμερα όπως αυτά προκύπτουν από τον τελευταίο δημοσιευμένο Ισολογισμό (2016-2017). Με βάση τον Ισολογισμό τα συνολικά Χρέη (Μακροπρόθεσμα & Βραχυπρόθεσμα) είναι 57.441.881 Ευρώ. Από αυτά μπορούν να ρυθμιστούν μέσω του εξωδικαστικού συμβιβασμού μόνον οι οφειλές προς το Δημόσιο και τους Ασφαλιστικούς Φορείς όπως προβλέπει το άρθρο 15 παρ. 21 του Νόμου. Τα ποσά που ακολουθούν αφορούν μόνο την Π.Α.Ε. και όχι το σύνολο του Ομίλου στον οποίο περιλαμβάνονται η «ΓΗΠ.ΕΛ. Α.Ε.», «Σχολές Ποδοσφαίρου Α.Ε.» και η «GREEN TEAM A.E.».

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΔΕΝ ΑΝΑΠΟΛΟΥΝ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ 2010-2011
(ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ…)

Την σεζόν 2010-2011 η ποδοσφαιρική, διοικητική και οικονομική απαξίωση της ομάδας συνεχιζόταν με γοργό ρυθμό. Μέσα στην ίδια χρονιά η ομάδα διασύρθηκε στο Φάληρο και έχασε εντός έδρας με το εκκωφαντικό 4-0 από τον Γαύρο του Βόλου στον οποίο τότε έκανε κουμάντο ο Αχιλλέας Μπέος. Για το συγκεκριμένο παιχνίδι ακούστηκε (όχι αβάσιμα) ότι την Α.Ε.Κ. «έστησαν» οι τέσσερις Αργεντίνοι της. Έτσι η χρονιά θα ήταν καταστροφική αν δεν κατακτούσε το Κύπελλο νικώντας τον Ατρόμητο με 3-0. Ο μέσος όρος εισιτηρίων της χρονιάς δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο. Ωστόσο, είναι πολύ καλύτερος από τον μέσο όρο στην Γ’ Εθνική, στην Β’ Εθνική και της δεύτερης χρονιάς στην Α’ Εθνική. Ακολουθούν τέσσερις πίνακες με τα εισιτήρια του Πρωταθλήματος χρονολογικά και με φθίνουσα σειρά, τα εισιτήρια του Κυπέλλου και της Ευρώπης.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ Α.Ε.Κ.
(ΕΜΕΙΝΕ ΖΩΝΤΑΝΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ)

Λένε ότι «Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός». Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για τα Ευρωπαϊκά παιχνίδια τα οποία αναλόγως των αποτελεσμάτων αποφέρουν στα ταμεία των ομάδων μας πολλά λεφτά. Για να έχουν, όμως, οι ομάδες μας «ελπίδα στ’ όνειρο» και για να πάρουν μερίδιο από τη μοιρασιά πρέπει να είναι και τυχερές και έτοιμες. Τα Ευρωπαϊκά παιχνίδια, όμως, εκτός από τα λεφτά είναι σημαντικά και για την φήμη της ομάδας αφού δεν είναι λίγες οι φορές που μια χρονιά σώθηκε εξαιτίας μιας καλής πορείας. Από την άποψη αυτή το χθεσινό παιχνίδι ήταν ιδιαιτέρως σημαντικό τόσο για τα λεφτά όσο και για την πιθανότητα μιας Ευρωπαϊκής πορείας. Ακόμα περισσότερο αφού αντίπαλος ήταν η Σκωτσέζικη Σέλτικ.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΝΑΠΟΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ Μ.Ο. ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ – ΜΕΡΟΣ ΣΤ’
(ΣΕΖΟΝ 2009-2010 – Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ)

Η σεζόν 2009-2010 χαρακτηρίστηκε (όπως και η προηγούμενη) από διοικητική αστάθεια, η οποία προκλήθηκε τόσο από τον λογαριασμό που άφησε ο Ντέμης αποχωρώντας όσο και από την παρεπόμενη απόφαση των Παππά-Νοτιά να κλείσουν την στρόφιγγα της χρηματοδότησης. Παρά τα μέτρια αγωνιστικά της αποτελέσματα η Α.Ε.Κ. είχε έναν αξιοσημείωτο μέσο όρο εισιτηρίων. Έναν μέσο όρο που μ’ εξαίρεση τον περσινό ήταν καλύτερος απ’ όλες τις χρονιές της «επανεκκίνησης». Στους τέσσερις πίνακες που ακολουθούν δίνονται τα εισιτήρια του Πρωταθλήματος με χρονολογική και φθίνουσα σειρά, τα εισιτήρια της Ευρώπης και των δύο φιλικών που έδωσε η ομάδα εντός έδρας. Τα μόνα κενά αφορούν τις εισπράξεις των αγώνων με Ηρακλή και Π.Α.Ο.

Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. «ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ» ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ Π.Α.Ε. & Κ.Α.Ε.
(ΛΕΦΤΑ ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ
MONO ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ)

Όταν ανέλαβε η σημερινή Κυβέρνηση υποτίθεται ότι θα καθάριζε την «κόπρο του Αυγεία» και θα συγκρούονταν με τα διαπλεκόμενα πολιτικά και οικονομικά (επιχειρηματικά) συμφέροντα. Μετά, όμως, από το εγκληματικό πρώτο εξάμηνο και την αποτυχία της «διαπραγμάτευσης», η Κυβέρνηση προσγειώθηκε ανώμαλα στην πραγματικότητα και έβαλε από τότε πάρα πολύ νερό στο κρασί της. Αφού το αποτέλεσμα της «διαπραγμάτευσης» ήταν βαθύτερη ύφεση και ενίσχυση της ανεργίας (ή αύξηση της πολύ φθηνής απασχόλησης) ο προσανατολισμός άλλαξε. Από την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας (οι οποίες μονίμως τα τελευταία χρόνια έρχονται) επικεντρώθηκε στην «σωτηρία» των «προβληματικών» επιχειρήσεων. Στη παρούσα συγκυρία κάτι τέτοιο είναι εξ’ αιτίας της επιτροπείας των δανειστών αδύνατο. Οπότε κάθε τέτοιο σχέδιο πρέπει να γίνει «έμμεσα», χωρίς την άμεση κρατική χρηματοδότηση αποφεύγοντας έτσι και τον «ηθικό κίνδυνο» που λένε και οι Αγγλοσάξωνες.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΝΑΠΟΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ Μ.Ο. ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ – ΜΕΡΟΣ Ε
(ΣΕΖΟΝ 2008-2009 – Η ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ Ο ΝΤΕΜΗΣ)

Η σεζόν 2008-2009 ήταν αυτή κατά την διάρκεια της οποίας αποχώρησε από την Διοίκηση της Π.Α.Ε. ο Ντέμης. Οι φήμες για την αποχώρηση είχαν ξεκινήσει ήδη από το Καλοκαίρι. Αμέσως μετά ξεκινά η Διοικητική και Οικονομική περιδίνηση της ομάδας, την οποία οι Παππάς-Νοτιάς αφήνουν σιγά-σιγά χωρίς χρηματοδότηση. Η συγκεκριμένη σεζόν ήταν από άποψη μέσου όρου εισιτηρίων η πέμπτη καλύτερη μετά από την σεζόν 2004-2005 και η τελευταία πριν την περσυνή (2017-2018). Επίσης την χρονιά εκείνη η Α.Ε.Κ. αντιμετώπισε στον Τελικό Κυπέλλου Ελλάδας για δεύτερη φορά μετά την σεζόν 2005-2006 τον Γαύρο σ' ένα παιχνίδι που κρίθηκε στα πέναλτι με σκορ 15-14 υπέρ της ομάδας του Λιμανιού. Ακολουθούν πέντε πίνακες με τα εισιτήρια του Πρωταθλήματος με χρονολογική και φθίνουσα σειρά, τα εισιτήρια της Ευρώπης, του Κυπέλλου και των τριών φιλικών που έδωσε η ομάδα εντός έδρας.

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΞΕΔΡΑΣ
(ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΤΥΧΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ)

Είμαστε ΟΛΟΙ ηλίθιοι. Ή τουλάχιστον έτσι μας θεωρούν τα πολιτικά και αθλητικά «γιουσουφάκια», τα οποία νομίζουν ότι μπορούν να μας υποβάλλουν την εικόνα της πραγματικότητας που πληρώνονται για να πλασάρουν. Δεν είναι, όμως, μόνο τα «γιουσουφάκια» τα οποία θεωρούν ότι μόνο εκείνα ξέρουν «τι» και κυρίως «γιατί» συμβαίνει. Είναι και όσοι θεωρούν τους εαυτούς τους ως τους μόνους γνήσιους ερμηνευτές και φυσικά συνεχιστές μιας οποιασδήποτε «παράδοσης», αξιώνοντας να είναι αυτοί που θα δίνουν το περιεχόμενο «καπελώνοντας» όλους τους υπόλοιπους. Στην περίπτωση της εξέδρας τον «τόνο» δίνουν οι οργανωμένοι, όχι επειδή είναι πιο «πιστοί» οπαδοί αλλά επειδή ως οργανωμένοι «ακούγονται» περισσότερο.

 
 
   
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Χρονολόγιο