Font Size

SCREEN

Cpanel
Νέα σε τίτλους:

ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ

ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.

Ο «ΤΙΓΡΗΣ» ΣΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΠΟΘΕΩΝΕΤΕ
(ΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΚΟΛΠΟ ΜΕ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ)

Όταν οι προηγούμενοι μεγαλομέτοχοι (Παππάς και Νοτιάς) άφησαν σκόπιμα χωρίς χρηματοδότηση την πρώην Π.Α.Ε. να πληρώσει την κακοδιοίκηση των διοικήσεων που οι ίδιοι διόριζαν κάποιο «πουθενάδες» είχαν προτείνει δέσμη μέτρων για την οικονομική σωτηρία της. Ένα από αυτά ήταν η συγκέντρωση χρημάτων τα οποία θα διοχετεύονταν στην Π.Α.Ε. ως Μετοχικό Κεφάλαιο προκειμένου έτσι ν’ αυξηθεί η ρευστότητα της. Με τον τρόπο αυτό επειδή τα λεφτά που μπαίνουν στο Μ.Κ. επιβαρύνονται μόνο με φόρο της τάξης του 1%, η Π.Α.Ε. θα είχε μεγαλύτερο όφελος από την αγορά εισιτηρίων (τα οποία επιβαρύνονται με Φ.Π.Α.). Ωστόσο, αυτό ήταν μόνο το ένας σκέλος της πρότασης.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΝΑΠΟΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ Μ.Ο. ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ – ΜΕΡΟΣ Δ’
(ΣΕΖΟΝ 2007-2008 – ΤΕΤΑΡΤΗ ΧΡΟΝΙΑ «ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΝΤΕΜΗ»)

Η σεζόν 2007-2008 δεν ήταν μόνο η τέταρτη και τελευταία της «Διοίκησης Ντέμη». Ήταν επίσης αυτή που έμεινε στην Ιστορία του Ελληνικού Ποδοσφαίρου ως «η χρονιά του κλεμμένου Πρωταθλήματος». Ενός Πρωταθλήματος που ο Γαύρος έκλεψε από τα χέρια της Α.Ε.Κ. στα δικαστήρια. Εκεί που κέρδισε στα χαρτιά τον αγώνα που έχασε στο γήπεδο από τον Απόλλων Καλαμαριάς. Η συγκεκριμένη σεζόν ήταν από άποψη μέσου όρου εισιτηρίων η δεύτερη καλύτερη μετά από την σεζόν 2004-2005. Ακολουθούν τέσσερις πίνακες με τα εισιτήρια του Πρωταθλήματος με χρονολογική και φθίνουσα σειρά, τα εισιτήρια της Ευρώπης και των δύο φιλικών που έδωσε η ομάδα εντός έδρας.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
(ΚΑΛΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΣΤΑ ΣΤΗΜΕΝΑ)

Η χθεσινή ήταν η πρώτη εμφάνιση της φετινής Α.Ε.Κ. μπροστά στο κοινό της. Σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές φαίνεται ελκυστική (και ενδεχομένως ν’ αποδώσει) η επιλογή του Μαρίνου Ουζουνίδη να μην κάνει δυνατή προετοιμασία με διπλές προπονήσεις. Το αποτέλεσμα της συγκεκριμένης επιλογής μένει να δοκιμαστεί στα Ευρωπαϊκά παιχνίδια της ομάδας. Δεδομένης της χρονικής περιόδου και του βαθμού (μη) ενσωμάτωσης των νέων αποκτημάτων η εμφάνιση της Α.Ε.Κ. ήταν συμπαθητική, ειδικά όσον αφορά την επιθετική της λειτουργία και τα «τελειώματα των φάσεων». Από κει και πέρα δεν αναμένεται να δούμε κάτι ουσιωδώς διαφορετικό από πέρυσι. Ίσως να δούμε μια πιο αποτελεσματική Α.Ε.Κ. Σε κάθε περίπτωση κρίσιμα για την υπόλοιπη σεζόν θα είναι τα προσεχή Ευρωπαϊκά παιχνίδια.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
(ΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΣΟΙ Τ’ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ)

Υποτίθεται ότι η αγορά εισιτηρίων διαρκείας αποτελεί πράξη αγάπης (και αφοσίωσης) του οπαδού προς την ομάδα του. Στην ουσία είναι η προαγορά όλων των εισιτηρίων της περιόδου με έκπτωση σε σχέση με την τιμή πώλησης τους στα εκδοτήρια. Από ταμειακή άποψη είναι όντως πράξη αγάπης και αφοσίωσης αφού προϋποθέτει την πρόωρη εκταμίευση σημαντικού ποσού χρημάτων. Για την ομάδα η αγορά σημαντικού αριθμού διαρκείας αποτελεί μια σημαντική ένεση ρευστότητας, την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει μέχρι την στιγμή που θ’ αρχίσουν οι αγώνες και θ’ αρχίσουν να ρέουν τα έσοδα από το τηλεοπτικό συμβόλαιο, τους χορηγούς αλλά και από την πώληση «απλών εισιτηρίων».

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΝΑΠΟΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ Μ.Ο. ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ – ΜΕΡΟΣ Γ’
(ΣΕΖΟΝ 2006-2007 – ΤΡΙΤΗ ΧΡΟΝΙΑ «ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΝΤΕΜΗ»)

Συνεχίζοντας την αναπόληση των μέσων όρων εισιτηρίων προηγούμενων περιόδων, οι «πουθενάδες» δημοσιεύουμε τα εισιτήρια της τρίτης χρονιάς της «Διοίκησης Ντέμη». Την περίοδο 2006-2007 η Α.Ε.Κ. είχε μέσο όρο εισιτηρίων στο Πρωτάθλημα 17.231 εισιτήρια. Στους πίνακες που ακολουθούν εμφανίζονται τα εισιτήρια του Πρωταθλήματος με χρονολογική και φθίνουσα σειρά. Στους τελευταίους δύο πίνακες δίνονται τα εισιτήρια τόσο της Ευρωπαϊκής πορείας της Α.Ε.Κ. όταν πέτυχε τις δύο και μοναδικές ως τώρα νίκες της (εντός έδρας και τις δύο) σε όμιλο του CL όσο και του φιλικού αγώνα της με την Μπενφίκα. Δυστυχώς για τους αγώνες του Πρωταθλήματος δεν έγινε κατορθωτό να βρεθούν για όλους οι εισπράξεις.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΟΣΑ ΤΡΑΓΙΚΑ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΗΣ «ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ»
(ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΗΣ Α.Ε.Κ.)

Σήμερα οι «πουθενάδες» διακατεχόμενοι από αίσθημα ευθύνης σχολιάζουμε όσα τραγικά ειπώθηκαν στην εκδίκαση της «υπόθεσης Χριστοδουλόπουλου». Ελπίζουμε ότι τα σχόλια μας πάνω στα δεδομένα της συγκεκριμένης υπόθεσης θα βοηθήσουν και όσους συντάκτες της Α.Ε.Κ. είναι (ή δηλώνουν) μπερδεμένοι ειδικά μ’ όσα είπε ο ίδιος ο Χριστοδουλόπουλος στο δικαστήριο. Ο σχολιασμός μας θα κινηθεί σε δύο άξονες. Ο ένας αφορά όσα ειπώθηκαν και όσα προκύπτουν απ’ αυτά. Ο άλλος αφορά τα εμπλεκόμενα μ’ οποιονδήποτε τρόπο στην υπόθεση άτομα και την ιδιότητα με την οποία αυτά εμπλέκονται. Όπως θα δείτε τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγουμε με τα σχόλια μας βασίζονται αποκλειστικά στην λογική και δεν είναι δικές μας ερμηνείες.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΗΣ Α.Μ.Κ. ΤΗΣ «ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ 1924 Α.Ε.»
(ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΠΟΥ «ΚΟΛΛΗΣΕ»)

Αναρωτιόμαστε πρόσφατα αν και πότε θα είχαμε εξελίξεις στο ζήτημα της Α.Μ.Κ. της «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.» για ποσό 20 εκ. Ευρώ. Θυμάστε εκείνη την Αύξηση πριν από 5 μήνες μέσω της οποίας θα έμπαιναν τα λεφτά για το γήπεδο και είχε οδηγήσει όλα τα «γιουσουφάκια» σε πανηγυρισμούς; Όπως, όμως φαίνεται από αυτή την ανακοίνωση με την οποία η εταιρεία προκηρύσσει Έκτακτη Γ.Σ. με μόνο θέμα την ανάκληση της Α.Μ.Κ., υπολόγιζαν χωρίς τον ξενοδόχο. Όπως παρατηρείτε από τις ημερομηνίες η Γ.Σ. για την ανάκληση της Α.Μ.Κ. συγκαλείται ακριβώς έξι μήνες μετά την λήψη της απόφασης για την Αύξηση.

Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ, ΑΛΛΑ ΠΟΣΟΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΙΑ;
(ΟΙ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΧΙΜΕΝΕΘ-ΟΥΖΟΥΝΙΔΗ & Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ)

«Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν». Δυστυχώς, ο συγκεκριμένος στίχος είναι πάντα επίκαιρος είτε πρόκειται για την διαχείριση των ετήσιων Καλοκαιρινών πυρκαγιών, είτε για πιο πεζά πράγματα μικρότερης σημασίας όπως τα μεταγραφικά. Μπορεί ν’ αλλάζουν κάθε τόσο τα πρόσωπα, αλλά το αποτέλεσμα παραμένει πάντα το ίδιο. Και παραμένει το ίδιο επειδή ΔΕΝ αλλάζουν οι νοοτροπίες. Επειδή, αυτοί που αντικαθιστούν τους προηγούμενους όταν καθίσουν στις ίδιες καρέκλες σπανίως αλλάζουν κάτι στον τρόπο δουλειάς τους. Οι περισσότεροι συνεχίζουν να κάνουν ότι και οι προηγούμενοι διαιωνίζοντας έτσι παθογένειες και αδυναμίες.

ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΩΝ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΩΝ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ
(ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΩΣ ΕΔΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ)

Σήμερα συμπληρώνεται ένας χρόνος από την δημοσίευση της Οικοδομικής Άδειας του γηπέδου. Στον έναν χρόνο που πέρασε το έργο προχωρά με χαμηλούς ρυθμούς. Έχει στηθεί ένα εργοτάξιο στο οποίο βρίσκονται δεν βρίσκονται καθημερινά 40-50 άτομα. Αυτό μας παρακίνησε να κάνουμε ένα μακροβούτι στα επίσημα έγγραφα που έχει καταθέσει η «Α.Ε.Κ. του Μελισσανίδη» στους Δημόσιους Φορείς και να βρούμε τις σχετικές αναφορές για το μέγεθος του εργοταξίου. Από την έρευνα μας προέκυψαν δύο αναφορές σχετικά με το μέγεθος του εργοταξίου, οι οποίες διαφέρουν πολύ η μια από την άλλη, αλλά και από την πραγματικότητα.

ΟΤΑΝ Ο ΚΟΥΓΙΑΣ ΣΑΣ ΓΛΕΝΤΑ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕΣΤΕ
(ΠΩΣ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ)

Είναι γνωστό και δεν επιδέχεται αμφισβήτησης πως οι γονείς κάνουν στα μέτρα των δυνατοτήτων τους ότι καλύτερο μπορούν για τα παιδιά τους. Οι πιο πλούσιοι τους αγοράζουν ακριβά πράγματα για δώρα λόγου χάρη αποφοίτησης. Το πιο συνηθισμένο είναι ένα ακριβό αυτοκίνητο. Τι γίνεται, όμως, όταν ο μπαμπάς έχει λεφτά αλλά ο γιός έχει ακόμη δυό χρονάκια ως την αποφοίτηση; Τι γίνεται όταν ο μπαμπάς δεν μπορεί να περιμένει τόσο; Και επειδή ο γιός δεν έχει ακόμη δίπλωμα οδηγού δεν μπορεί να του πάρει ακόμα αυτοκίνητο; Τότε ο περήφανος μπαμπάς ψάχνει και βρίσκει κάτι άλλο ν’ αγοράσει. Μια τέτοια περίπτωση περήφανου γονιού είναι και ο Αλέξης Κούγιας.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΤΗΣ «ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ 1924 Α.Ε.»
(ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗΣ)

Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Από την άποψη αυτή δεν θα μπορούσαμε να μην αισθανθούμε περηφάνια για το τελευταίο «κατόρθωμα» της «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.». Όχι, δεν αναφερόμαστε στη σύνταξη του Ενημερωτικού Δελτίου για την Α.Μ.Κ. των 20 εκ. που έχει αποφασιστεί προκειμένου να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία. Ούτε επειδή τα έργα συνεχίζονται με ρυθμούς χελώνας. Νοιώθουμε περήφανοι γιατί επιτέλους η «Α.Ε.Κ. του Μελισσανίδη» κατάφερε να υποβάλλει στην Περιφέρεια Αττικής την οριστική μελέτη της υπογειοποίησης!!! Ναι, κατάφερε επιτέλους να καταθέσει μετά από τέσσερα χρόνια την οριστική μελέτη. Τώρα αν σας φαίνεται παράξενο πως χρειάστηκαν τέσσερα χρόνια για τη οριστική μελέτη όταν η προμελέτη ήταν έτοιμη σε χρόνο-ρεκόρ, τότε είστε και εσείς «περίεργοι» και ενδεχομένως «πουθενάδες».

 
 
   
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Χρονολόγιο