ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
ΑΝ ΕΠΑΙΖΕ ΠΑΝΤΑ ΣΑΝ «ΕΥΡΩΠΑΙΑ» ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ
(ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΛΑΝ)
Είναι δεδομένο ότι όταν η ομάδα παίζει με κάποιον δυνατό αντίπαλο και είναι συγκεντρωμένη, τότε μπορεί να καταφέρει τα πάντα. Είναι επίσης δεδομένο πως όταν μένει σε μια σημαντική νίκη ή σε μια «μεγάλη» εμφάνιση μόνο χαμένη καταλήγει. Η χθεσινή της εμφάνιση ήταν αυτή που η συγκεκριμένη Α.Ε.Κ. μπορούσε (είχε τις δυνατότητες) να κάνει και τίποτα περισσότερο. Τα παχηά λόγια που την συνοδεύουν είναι μόνο για τους δημοσιογράφους που προσπαθούν μ’ αυτά ν’ αυξήσουν τις πωλήσεις τους και για όσους οπαδούς προσπαθούν «κλέβοντας» λίγη από την λάμψη της ομάδας τους να νοιώσουν για λίγο «νικητές». Για όλους τους υπόλοιπους και ειδικά για τους παίκτες και το τεχνικό επιτελείο είναι κούφια λόγια ή στην καλύτερη περίπτωση λόγια παραφουσκωμένα με αέρα κοπανιστό.
ΟΤΑΝ ΟΙ «ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ» ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ
(Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ)
Δεν υπάρχει περισσότερο αμφιλεγόμενο επάγγελμα από αυτό του δημοσιογράφου. Ακόμα περισσότερο όταν αυτός δηλώνει «αθλητικός συντάκτης». Μην είναι το χαμηλό μορφωτικό επίπεδο των νέων γενιών των «αθλητικών συντακτών»; Μην είναι ο τυφλός οπαδισμός τους; Μην είναι, τέλος, υπεύθυνη η ευκολία με την οποία σκύβουν τη μέση σ’ οποιονδήποτε θεωρούν ισχυρό μπας και τους λυπηθεί και τους ρίξει κανένα κοκκαλάκι (διαφήμιση στην ιστοσελίδα τους); Προφανώς και δεν είναι μόνο ένας από τις παραπάνω αιτίες. Τις περισσότερες φορές είναι συνδυασμός όλων των παραπάνω. Ωστόσο, η μεγάλη πλάκα με τους «αθλητικούς συντάκτες» τόσο τους παλαιότερους όσο και τα νέα φυντάνια είναι όταν προκύπτει κάποιο πρόβλημα είτε με την «ελευθερία έκφρασης» τους είτε με κάποιο παίκτη.
Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ.: ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ Ν.2
(«ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ» ΣΕ ΚΡΙΣΗ)
Με την ολοκλήρωση της 2ης τετράδας αγώνων η Α.Ε.Κ. βρίσκεται στην 3η θέση του Πρωταθλήματος με 2 νίκες (εντός έδρας) και 2 ήττες (εκτός). Ισοβαθμεί με 6β. μαζί με Άρη, Τρίκαλα, Λαύριο και Λάρισα-Φάρο. Η εκτός έδρας νίκη της επί της Πρωταθλήτριας Ιταλίας Βενέτσια δημιούργησε προ στιγμή ενθουσιασμό τον οποίο μετρίασε η εμφάνιση της (παρά την νίκη) στον εντός έδρας αγώνα της με το Ρέθυμνο. Το κλίμα άλλαξε άρδην μετά την δεύτερη εντός έδρας ήττα από την Τουρκική Μπάνβιτ και την εκτός έδρας ήττα για το Πρωτάθλημα στην Ρόδο. Πλέον και αναλόγως των δύο επόμενων εμφανίσεων της στο Ευρωπαϊκό παιχνίδι με την
ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ Α.Ε.Κ. Ν.3
(ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ)
Ολοκληρώθηκαν οι πρώτες 9 αγωνιστικές του Πρωταθλήματος που με βάση τα όσα έχουν προηγηθεί θα πρέπει να είναι το πλέον ενδιαφέρον των τελευταίων ετών. Μέχρι στιγμής και με βάση την στρεβλή (λόγω της αφαίρεσης βαθμών από τον προβληματικό Π.Α.Ο.) οι «τέσσερις μεγάλοι» βρίσκονται από 1 ως 6β. πίσω από τον πρωτοπόρο Ατρόμητο. Με ολοκληρωμένο το 30% του Πρωταθλήματος (το οποίο φέτος ΔΕΝ έχει πλέι-οφ), η Α.Ε.Κ. βρίσκεται στην τρίτη θέση με 17β έναν βαθμό πίσω από τον Π.Α.Ο.Κ. και δύο από τον Ατρόμητο.
Η Α.Ε.Κ. ΠΕΤΥΧΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΣΕΖΟΝ
(ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΣΥΝΕΡΧΕΤΑΙ)
Το φετινό Πρωτάθλημα είναι υποτίθεται το πλέον ανταγωνιστικό όλων των τελευταίων. Υποτίθεται, επίσης, ότι είναι και το καθαρότερο από άποψη διαιτησίας. Αυτό, βέβαια, ΔΕΝ σημαίνει ότι δεν υπάρχουν παράπονα για κακές διαιτησίες εκατέρωθεν. Κακές διαιτησίες που (υποτίθεται) ότι οφείλονται περισσότερο στην ανεπάρκεια των διαιτητών παρά στην σκοπιμότητα τους (όπως στο παρελθόν). Η ανταγωνιστικότητα του φετινού Πρωταθλήματος οφείλεται στο γεγονός ότι οι κύριοι ανταγωνιστές πληρώνουν είτε τις ελλείψεις στο ρόστερ είτε τις λάθος επιλογές (ή τις ανεπάρκειες) όσον αφορά την τεχνική ηγεσία.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ. ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η «ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ».
Το σημερινό κείμενο θα μπορούσε εκτός από «οικονομικού» ενδιαφέροντος να χαρακτηριστεί και ως «αθλητικού». Σε κάθε, όμως, περίπτωση είναι «κοινωνικού», δηλαδή μας ενδιαφέρει όλους. Επιπρόσθετα για το σημερινό μας θέμα ΔΕΝ έχει σημασία η πηγή και η όποια γνώμη μας γι’ αυτή, γιατί στην περίπτωση μας ΔΕΝ τίθεται ζήτημα ερμηνείας◦ καθώς τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Άλλωστε τα όσα υποστηρίζει ο συντάκτης και των δύο κειμένων που αποτέλεσαν την αφορμή του παρόντος κειμένου τεκμηριώνονται και απ’ όσα έχουν συμβεί στο παρελθόν. Σήμερα, λοιπόν, θ’ ασχοληθούμε με τον κλάδο των «τυχερών παιχνιδιών» στον οποίο δεσπόζουσα θέση κατέχει ο Ο.Π.Α.Π. Αυτή την περίοδο συζητείται στην Βουλή ένα νέο Σχέδιο Νόμου το οποίο επιχειρεί να ρυθμίσει τα εκκρεμή ζητήματα του κλάδου. Το κείμενο-αφορμή ήταν αυτό το οποίο προφανώς αποτελεί μια επεξεργασμένη εκδοχή αυτού.
ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΦΙΛΩΝ Α.Ε.Κ.» ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΙΚΟ
Δημοσιεύουμε, σήμερα, την τελευταία ανακοίνωση της Ανεξάρτητης Ένωσης Φίλων ΑΕΚ σχετικά με το γηπεδικό. Το γηπεδικό, το οποίο από όποια πλευρά και αν το δούμε μπαίνει στην πλέον κρίσιμη φάση του. Ακολουθεί η ανακοίνωση τόσο σε κείμενο όσο και σε pdf.
ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ
(ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΟΥ ΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ)
Σήμερα γιορτάζει ο πολιούχος και προστάτης της Θεσσαλονίκης Άγιος Δημήτριος. Σήμερα γιορτάζουν οι Δημήτρηδες και οι Δήμητρες. Δυστυχώς στο ποδοσφαιρικό τμήμα ΔΕΝ υπάρχει κάποιος εορτάζων. Ούτε και στο Δ.Σ. υπάρχει κάποιος. Ακόμη, όμως, και αν δεν υπάρχει κάποιος στην Π.Α.Ε. που να γιορτάζει και να έχει επίσημη σχέση μαζί της, ωστόσο η Α.Ε.Κ. και τα «γιουσουφάκια» της γιορτάζουν. Γιορτάζουν μαζί και για λογαριασμό του Δ. Μελισσανίδη. Όπως είναι λογικό αυτές τις μέρες τόσο στην Π.Α.Ε. όσο και στις εταιρείες του φθάνουν συνεχώς ευχές και πεσκέσια (δώρα). Δώρα τα περισσότερα από τα οποία φέρνουν κούριερ. Κάποιες φορές τα φέρνουν και υπάλληλοι καταστημάτων.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ
(Η «ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ» ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΗΣ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ)
Πιθανότατα ΔΕΝ θα ξαναπεράσει από την διακυβέρνηση της Χώρας τόσο σιχαμένη Κυβέρνηση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ΔΕΝ είχε υπάρξει καμία αντίστοιχη στο παρελθόν. Προσοχή! Όχι ανίκανη ή καταστροφική (αυτό στο κάτω-κάτω είναι θέμα ερμηνείας του καθενός μας) αλλά σιχαμένη. Σιχαμένη γιατί με μόνο όπλο τον άκρατο λαϊκισμό και την επιστροφή στον διχασμό και τον Εμφύλιο χάιδεψε τ’ αυτιά του πρόθυμου όχλου (ο οποίος ποτέ και για τίποτα ΔΕΝ έχει ευθύνη) για ν’ ανέβει στην εξουσία. Υποτίθεται ότι αυτοί που σήμερα είναι στα πράγματα είχαν το «ηθικό πλεονέκτημα». Υποτίθεται γιατί στην πράξη έχουν αποδειχθεί οι χειρότεροι δημοσιοσχεσίτες οι οποίοι προσπαθούν να φτιάξουν παντού τους δικούς τους μηχανισμούς.
ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ
(ΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΘΕΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΚΑΡΑ ΤΟΥ «ΤΙΓΡΗ»)
Κρίμα…
Κρίμα για όσους νόμιζαν πως φέτος τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά.
Κρίμα για τα μικρά παιδιά που περιμένουν την Α.Ε.Κ. να ξαναγυρίσει στην πρώτη θέση.
Κρίμα για όσους από τους παίκτες μοχθούν.
Κρίμα που από την ανικανότητα μας κάνουμε μάγκες και πάλι τους Γαύρους.
Κρίμα για το δούλεμα που έχουμε ανεχθεί τόσο καιρό.
Κρίμα για το ξενέρωμα του κόσμου…
Τώρα να δούμε ποιος θα φταίει.
ΟΤΑΝ Ο ΕΝΓΚΕΛΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ -ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ- ΤΟΝ ΜΑΡΞ
(ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ Ο Π.Α.Ο.Κ. ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΦΕΤΟΣ;)
Είναι γνωστό το απόφθεγμα του Μάρξ ότι «Η Ιστορία επαναλαμβάνεται την πρώτη φορά σαν τραγωδία και την δεύτερη σαν φάρσα.». Στην περίπτωση, όμως, του Π.Α.Ο.Κ. επαναλαμβάνεται και σαν τραγωδία και σαν φάρσα. Σαν τραγωδία γιατί με βάση την συσπείρωση του κόσμου του (10.000 πήγαν στην ανοικτή για το κοινό προπόνηση), τα λεφτά που έχει δώσει ο Ιβάν αλλά και την κατάσταση του φετινού Γαύρου μόνον έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί. Σαν φάρσα για όλους όσους περιμένουν μια νίκη εκτός έδρας ή για να το πούμε αλλιώς μια νίκη κάτω από τα Τέμπη. Όπως πήγαινε το παιχνίδι την νίκη πήρε αυτός που την ήθελε περισσότερο. Έτσι ο Γαύρος κατάφερε να παραμείνει ζωντανός στο κυνήγι του Πρωταθλήματος.























































































Χρονολόγιο