ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ
(ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΑΠ' ΟΣΟΥΣ ΣΑΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ)
Αντί άλλου σχόλιου για τίς περιπέτειες τής εκκαθάρισης αφιερώνουμε εξαιρετικά τό επόμενο κλασικό τραγούδι σε όσους χειρίστηκαν αλλά και χειρίζονται τήν υπόθεση.
Σημείωση: Τό γεγονός ότι τό παραπάνω τραγούδι είναι διαφορετικού είδους απο τά υπόλοιπα που φιλοξενούμε στό θέμα μας "Καλή (πραγματική) Ανάσταση!!!", δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω από τό ότι δίνουμε σημασία στούς στίχους και όχι στο είδος.
16 Απρίλη 2014.
παρατηρητήριο.
ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΑ Ν.1
(ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΣΧΕΤΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ).
Παρά τά παιχνιδάκια του καιρού «μύρισε» πλέον για τά καλά η Άνοιξη. Την Άνοιξη λοιπόν που αναγεννάται η «φύσις όλη» ξυπνούν και οι ορμές μας που βρίσκονταν σε ύπνωση τον Χειμώνα, καθότι ορμές σημαίνει σπατάλη δυνάμεων και κάτι τέτοιο είναι εγκληματικό κατά τη διάρκεια του Χειμώνα.Αν δεν με πιστεύετε ρωτήστε τις αρκούδες· αυτές ξέρουν…
ΚΑΛΗ (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ) ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!
(ΜΑΚΑΡΙ ΦΕΤΟΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ)
Σας αφιερώνουμε τά παρακάτω τραγούδια, τών οποίων οι στίχοι είναι μεστοί νοήματος και είναι σαν να έχουν γραφτεί για όσα ζούμε αυτή τήν περίοδο στήν Α.Ε.Κ.άρα μας.
Αν κάποιοι αναγνωρίσουν τόν εαυτό τους στά τραγούδια αυτά, δεν ευθύνονται ούτε οι στιχουργοί, ούτε πολύ περισσότερο εμείς που κάναμε τήν επιλογή, αλλά αυτοί που ταιριάζουν στήν περιγραφή.
ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΦΗΣΑΝ ΑΦΩΝΟΥΣ
(ΟΣΦΥΟΚΑΜΨΙΑ Η ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ)
Πόσα μπορεί ν’ αντέξει ένας εγκέφαλος –ακόμη και ηλεκτρονικός– πρίν να παραδώσει τό πνεύμα (να κρασάρει που λένε και οι κομπιουτεράδες); Πόσο σκύψιμο της μέσης μπροστά στον ισχυρό; Πάντως για να είμαστε δίκαιοι υπάρχουν στα παρακάτω και κανονικά κείμενα, βρείτε τα αν μπορείτε ! Σταχυολογούμε τά σημαντικότερα –πάντα κατά την ταπεινή μας γνώμη– από τά δημοσιεύματα που εμπίπτουν στην κατηγορία της πάθησης osfiokampsius karabinatius. Ξεκινάμε λοιπόν.
ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ
(ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ Τ’ ΑΚΟΥΣΑΜΕ).
Επειδή τό παιχνίδι τελευταία έχει «χοντρύνει» και η πολιτική και αυτοδιοικητική σκηνή «ποδοσφαιροποιούνται» πλέον πλήρως, κρίναμε σκόπιμο να μην κρατάμε πλέον για τους εαυτούς μας κάποια σχόλια που ακούσαμε και μας ενδιαφέρουν (ως ΑΕΚτζήδες εννοείται) άμεσα.
ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ;
- Πόσο διαφορετικό είναι να είσαι τελικά Α.Ε.Κ.;
- Είναι η εκδήλωση της προσωπικής γνώμης αδίκημα; Και αν ναι τι τύπου;
- Ποια είναι και πώς καθορίζονται τά όρια πέραν των οποίων η δράση και οι πρωτοβουλίες κάποιων αντιστρατεύονται τά συμφέροντα της Α.Ε.Κ.;
- Η ιδιότητα του μέλους σημαίνει και την απώλεια της προσωπικής ταυτότητας του μέλους και της μετεξέλιξης του σε πρόβατό;
- Είναι η Γή τετράγωνη;
- Θα πέσει ο ουρανός στα κεφάλια μας όπως υποτίθεται ότι φοβούνταν οι Κέλτες;
- Μασάει η κατσίκα ταραμά;
TO «ΣΤΟΙΧΗΜΑ»
Με μία ασυνήθη ως προς το περιεχόμενο της ανακοίνωση (δεν είναι δα και ο Κούγιας) τόσο για την προσωπική του εικόνα όσο και γιατί είναι επιστήμονας (καθότι δικηγόρος), ο κύριος Οικονομόπουλος έκανε αισθητή την παρουσία του στην ΑΕΚτζήδικη επικαιρότητα. Εμάς ουδόλως απασχολεί αν θέλει να τσαλακώσει την εικόνα του και με τέτοιου είδους ανακοινώσεις να διακινδυνεύσει το όποιο κύρος του.
Η ΖΩΗ ΜΕΤΑ...
(ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΠΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ)
Πέμπτη 27 Μάρτη, μιά βδομάδα μετά τήν αποκαλυπτική εμπειρία που υποτίθεται ότι βίωσα. Λέω υποτίθεται γιατί σχεδόν τίποτα απ’ όσα μού φανέρωσε τό πνεύμα δεν βγήκε αληθινό. Εκεί που λέτε που ήμουν νευριασμένος επειδή είχα εκτεθεί στό κοινό που βασίζεται σ’ εμένα για τήν έγκυρη ενημέρωση του, βίωσα σχεδόν τήν ίδια εμπειρία και πάλι. Όμως τούτη τή φορά και προετοιμασμένος ήμουν και ξεψάρωτος, τού τήν είχα στημένη δηλαδή. Ο άλλος βέβαια καθότι πνεύμα τήν είχε μυριστεί τη δουλειά και τό γύρισε στήν πλάκα...Να πως εξελίχτηκαν τά πράγματα:
ΒΡΑΚΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΜΑΣ, ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΠΟΥΤΣΟΣ ΜΑΣ !
Έχει αναρωτηθεί κανείς τί ποσοστό αντιπροσωπεύουν επί τών ταμειακώς εντάξει μελών τού Σωματείου οι 6 που προορίζονται για θυσία στόν «Τίγρη»;
Πόσο τοίς εκατό τού μηνιαίου ενοικίου τού Σωματείου είναι τα 210 ευρώ (6Χ35 η ετήσια συνδρομή) τών 6 που προορίζονται για θυσία στόν «Τίγρη»;
Τρώει ο «Τίγρης» ανθρώπινο κρέας ή τζάμπα θα πάει η θυσία;
ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...
Τό νόημα τής επικείμενης διαγραφής.
Η ΠΑΡΩΔΙΑ ΜΙΑΣ Γ.Σ., Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΕΝΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ & Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΜΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
(ΕΙΧΕ ΑΠΑΡΤΙΑ Η Γ.Σ. ΤΗΣ 15ης ΙΟΥΝΗ 2014;)
Επιθυμούσαν μια τυπική Γ.Σ., η οποία να κρατούσε λίγο, να μη συζητούσε τίποτα, ν’ αποφάσιζε το σπουδαιότερο πράγμα που μπορεί Γ.Σ. Αθλητικού Σωματείου ν’ αποφασίσει (εκτός της διάλυσης του), δηλαδή την ίδρυση Αθλητικών Ανώνυμων Εταιρειών. Τέτοιου είδους αποστολή μόνο ένα Δ.Σ. ειδικών καθηκόντων (και αποστολής) μπορούσε να φέρει σε πέρας.
Ένα Δ.Σ. του οποίου ο ρόλος περιορίζεται στο γλύψιμο από «το Χάραμα ως την Αυγή» του «τιτανοτεράστιου Αρχηγού» και στην εκτέλεση των εντολών του. Οι εντολές οφείλουν να είναι απλές και περιεκτικές έτσι ώστε να μην αφήνουν περιθώρια παρερμηνείας.























































































Χρονολόγιο