Font Size

SCREEN

Cpanel
Νέα σε τίτλους:

ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ

ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.

«ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΞΕΤΕΛΕΣΘΗ»;
(Ή ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΜΑΣ;)

Τα ‘χουμε γράψει και τα’ χουμε σχολιάσει (βλέπε εδώ, εδώ). Απ’ ότι φαίνεται και τα 14/15 του Δ.Σ. του Σωματείου μας έχουν «γράψει κανονικά» όλους τους ΑΕΚτζηδες και συνεχίζουν σαν να είναι όλα όπως θα έπρεπε να είναι. Αυτή τους η στάση μας κάνει ν’ αναρωτιόμαστε αν όντως (από την πλευρά τους) είναι έτσι. Είναι δηλαδή όλα όπως θα έπρεπε να είναι; Λειτουργούν δηλαδή βάση σχεδίου;

Ειδικότερα σχετικά με το χάντμπολ τα γράφαμε εδώ (βλέπε το 5ο σχόλιο). Το Σάββατο το απόγευμα γίναμε μάρτυρες στο «χρονικό ενός προδιαγεγραμμένου θανάτου». Το σενάριο που είχαν απεργαστεί διάφορα κέντρα (με τη «βοήθεια» και «δικών μας») κατέστη πραγματικότητα. Εμείς αντί άλλου σχολιασμού σας παραθέτουμε μιά (ενδεικτική κατά τη γνώμη μας) σειρά απο σχόλια που αναρτήθηκαν μετά τον αγώνα με τον Διομήδη Άργους (εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ, εδώ & εδώ).

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ «ΔΩΣΕΙ ΛΟΓΟ» ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ
(ΤΕΛΙΚΑ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Α.Ε.Κ.)

Τελικά το «ΦΩΣ» δικαιώθηκε πανηγυρικά σχετικά με την νέα Γ.Σ. της Ερασιτεχνικής η οποία (αφού ανακαλέσει τη απόφαση της προηγούμενης) θα ξανα-αποφασίσει την ίδρυση για τελευταία φορά(;) της νέας Κ.Α.Ε., δεν μπόρεσε όμως να προβλέψει ότι θα γίνει ταυτόχρονα με την Ετήσια Τακτική και Απολογιστική Γ.Σ. του Σωματείου. Είναι σίγουρο ότι η διοίκηση δεν αισθάνεται σίγουρη ακόμη και με 14/15 μέλη πλειοψηφία, γι’ αυτό και την πήγε όσο μπορούσε παραπίσω. Γνωρίζει ότι στην Γ.Σ. η κριτική θα είναι σκληρή και αμείλικτη, αφού η κατάσταση όλων των τμημάτων –ακόμη και των πλέον επιτυχημένων– είναι πλέον τραγική, ακόμα και αν σε κάποια γίνονται μεταγραφές, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και την έξωση από τα γραφεία μας. Πολλοί την έχουν «στη μπούκα» και σίγουρα η Απολογιστική Γ.Σ. δεν θα είναι μια διεκπεραιωτική διαδικασία όπως αυτή της 15ης Ιούνη 2014.

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΤΗΣ Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ.;
(ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ;)

Θα ήταν φτηνιάρικο από μέρους μας και δεν θα μας περιποιούσε τιμή να παραθέσουμε το πλήθος των δημοσιευμάτων που μας/σας καθησύχαζαν σχετικά με «την τυπική διαδικασία» της λύσης και εκκαθάρισης της Κ.Α.Ε. από τη στιγμή που δημοσιεύτηκε από το Υπουργείο Ανάπτυξης η απόφαση για την λύση και την θέση σε εκκαθάριση της Κ.Α.Ε. (βλέπε εδώ). Θ’ αποτελούσε κακία από την πλευρά μας η απλή και μόνο αναφορά σε όσα ο κος Νικολάου είχε γράψει σχετικά (αφού και αυτός «μια εξυπηρέτηση έκανε» γράφοντας τα κομμάτια του όπως ακριβώς ήθελε ο Αλεξίου).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΗΣ «ΔΙΚΗΣ» ΚΑΙ ΤΟΥΣ  «ΑΝΕΝΔΟΤΟΥΣ»
(ΟΛΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ)

Δεν προκλήθηκε καμία ιδιαίτερη αίσθηση ή έκπληξη από τις μέχρι τώρα αποκαλύψεις της «Δίκης» που αφορούν την Α.Ε.Κ. Μετά την εμπειρία του 2013 ελάχιστα πράγματα μας σοκάρουν. Ακόμη και η «αναισθησία» που επεδείχθη μετά τις αποκαλύψεις δεν μας σοκάρει, αφού διανύουμε μια περίοδο κατά την οποία ένας τρόπος (ο ευκολότερος) να διαφυλάξεις την ψυχική σου υγεία είναι να κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Πάλι καλά που υπήρξε και η «ΩΡΑ» να μας υπενθυμίσει τον ανένδοτο αγώνα εναντίον του συστήματος με τον οποίο και έσωσε την Α.Ε.Κ. από τη Μοίρα που της επεφύλασσαν.

ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 15ΜΕΛΕΣ Δ.Σ. ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ;
(ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΩΝ ΑΤΟΛΜΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Δ.Σ.)

Μέσα σε λιγότερο από δύο εβδομάδες το Δ.Σ. της Ερασιτεχνικής συνεδρίασε δύο φορές πραγματοποιώντας νέο σχετικό ρεκόρ. Η προηγούμενη την οποία σχολιάσαμε σχετικά (βλέπε εδώ) ήταν την Πέμπτη 2 Οκτώβρη 2014. Ωστόσο η τελευταία συνεδρίση ήταν η πλέον ενδιαφέρουσα μιάς και θεωρητικά έγινε επειδή η διοίκηση δέχθηκε την πρόταση του Γεωργαντζόγλου για έκτακτη συνεδρίαση με βασικό θέμα συζήτησης (αλλά όχι μοναδικό) την αντικατάσταση του Αλεξίου όχι μόνο από τη θέση του Προέδρου αλλά και από μέλος του Δ.Σ. εξαιτίας της νομικής απαγόρευσης που αυτός αντιμετωπίζει (βλέπε εδώ).

Στην διάρκεια της συνεδρίασης (αλλά και αμέσως μετά απ’ όσα γράφτηκαν σχετικά) έγινε ξεκάθαρο γιατί η διοίκηση «υποχώρησε» τόσο εύκολα στο αίτημα του Γεωργαντζόγλου για έκτακτη σύγκλιση του Δ.Σ. Ο Αλεξίου για κάποιο λόγο θεώρησε ότι είναι στιγμή να «κλείσει τους λογαριασμούς του με κάποιους» και για τον λόγο αυτό κάλεσε στη συνεδρίαση και τους εφόρους των τμημάτων. «Τους την είχε στημένη δηλαδή» όπως λέει ο λαός μας.

Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ «ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ» ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΕΙΑ ΓΗΠΕΔΑ
(ΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ)

Υποτίθεται ότι οι αθλητικές διοργανώσεις γίνονται για λογαριασμό τόσο των διαγωνιζομένων όσο και αυτών που επιθυμούν να τις παρακολουθήσουν. Υποτίθεται επίσης ότι τεκμήριο της επιτυχίας τους και ένδειξη της αποτυχίας τους είναι ο αριθμός των θεατών (όσων δηλαδή πληρώνουν για να πάνε στο γήπεδο). Βέβαια όλα τα προηγούμενα ισχύουν απόλυτα μόνο στον βαθμό που οι διοργανωτές παίρνουν στα σοβαρά την διοργάνωση τους. Για παράδειγμα στις Η.Π.Α. σταμάτησε η διοργάνωση του Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Γυναικών αφού θεωρήθηκε από τους διοργανωτές του ως αποτυχία ο μέσος όρος των 20.000 εισιτηρίων ανά αγώνα.

ΓΙΑΤΙ Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ «ΚΑΛΩΠΙΖΕΙ» ΤΗΝ «ΕΙΚΟΝΑ» ΤΟΥ;
(ΠΩΣ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ «ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ» ΒΟΗΘΑ ΣΤΙΣ ΜΠΙΖΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ)

Τι να τα κάνεις τα λεφτά αν δεν έχεις κερδίσει τον σεβασμό και την καταξίωση των παραδοσιακά (από τζάκι) πλούσιων και ισχυρών; Κάποτε έφτανε ν’ αναδειχθείς σε Βουλευτή και όλα τα υπόλοιπα έρχονταν ευκολότερα. Σε κάποιες περιπτώσεις οι επιχειρηματίες είχαν να υπολογίζουν σε κάποιο από τα παράσημα που δίνονται σε πολίτες για την «προσφορά» τους.

Βέβαια ο δρόμος για τα παράσημα και την συνοδευόμενη από αυτά καταξίωση περνά από σειρά αγαθοεργιών (κυρίως δωρεές) για κάθε μία από τις οποίες εκτός από απόδειξη για την εφορία δίνεται και τιμητική πλακέτα με τις αντίστοιχες φυσικά φωτογραφίες. Οι βραβεύσεις για τις αγαθοεργίες αυτές έχουν τόσο μεγαλύτερη αξία όσο προέρχονται από οργανώσεις και ιδρύματα του «αντιπάλου».

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ Α.Ε.Κ.

Κάθε τόσο μου κοινοποιούν στο λογαριασμό μου στο facebook συνδέσμους που έχουν γενικό τίτλο «Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ Α.Ε.Κ.». Κανονικά όταν λαμβάνω τέτοιου είδους υλικό συνήθως το αγνοώ, γιατί είναι δύσκολο οι προσωπικές επιλογές κάποιου να ταιριάζουν με τις δικές μου. Το τελευταίο όμως διάστημα εξαιτίας του ξεπεσμού της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο, τα αισθήματα είναι κοινά σε όλους τους πραγματικούς ΑΕΚτζήδες.

ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ «ΝΕΑ (ΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟ ΧΡΕΗ) Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ.»
(Η ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ ΠΡΩΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ)

Σε λιγότερο από 50 μέρες (30 Ιούνη) κλείνει η πρώτη χρήση της «νέας» Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ. Τ’ αποτελέσματα της (κέρδη ή ζημιές) αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον, κυρίως γιατί ο κόσμος της ομάδας θέλει να δεί αν «άξιζε όλη αυτή η περιπέτεια της Γ’ Εθνικής». Τόσο για λόγους ουσίας (Ίδια Κεφάλαια, μέρισμα Ερασιτεχνικής) όσο και για ψυχολογικούς λόγους (καινούριο αφεντικό, σφιχτή διαχείριση, όχι χρέη) το νούμερο (θετικό ή αρνητικό) θα έχει διπλή σημασία.

Υπήρξε ήδη δημοσίευμα της LIVE SPORT (βλέπε εδώ) η οποία μας ενημέρωνε ότι η Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ. αναμένεται να παρουσιάσει κέρδη άνω του 1 εκ. Ευρώ. Η είδηση αυτή είναι πολύ σημαντική στον βαθμό που επιβεβαιωθεί, ειδικά αν όντως τα κέρδη είναι επταψήφια (χωρίς τα δεκαδικά). Προφανώς και η είδηση αυτή είναι διαρροή μέσα από την Π.Α.Ε. και η αρχική της προέλευση είναι το Λογιστήριο της εταιρείας.

ΟΤΑΝ Ο Κ.Κ. ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΗΣΕΙ ΣΟΒΑΡΑ
(ΤΙΜΙΑ ΑΛΛΑ ΗΜΙΤΕΛΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ)

Έχουμε κατά καιρούς «απολαύσει» τα κείμενα του στο ΑΕΚ365, τα οποία για όσους από μας καταφέρουν να τα διαβάσουν ολόκληρα προσφέρουν ανεκτίμητες στιγμές χαλάρωσης. Το γεγονός ότι δεν γράφτηκαν με αυτή την πρόθεση είναι άσχετο, αφού όπως η πείρα μας έχει διδάξει καθένας μας «βλέπει» στα κείμενα που διαβάζει αυτά που επιθυμεί να «δεί». Κατά περιόδους αισθάνεται(;) την ανάγκη να επιχειρηματολογήσει σοβαρά για όσα συμβαίνουν στην Α.Ε.Κ. Έτσι όταν δεν ζητά τα κεφάλια των «6 επί πίνακι» (διάβαζε διαγραφή τους) επιχειρηματολογεί κυρίως για το θέμα του γηπέδου. Η τελευταία του προσπάθεια δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα www.sdna.gr και αναδημοσιεύτηκε στο ΑΕΚ365 (βλέπε εδώ). Πριν αναφερθούμε στο περιεχόμενο του κειμένου θα μας επιτρέψετε ένα σχόλιο σχετικά με το που (και γιατί) δημοσιεύτηκε το παρόν κείμενο. Θεωρούμε ότι ανέβηκε στο www.sdna.gr μόνο και μόνο γιατί η ιστοσελίδα είναι καινούρια και προφανώς τώρα στην αρχή χρειάζεται υλικό. Έτσι κι αλλιώς το ύφος του Κ.Κ. δεν είναι διαφορετικό από αυτό με το οποίο γράφει στο ΑΕΚ365 (εννοείται όταν δεν διακωμωδεί το θέμα που διαπραγματεύεται).

ΤΙ ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΟΥ, Α.Ε.Κ. & Υ.ΠΕ.Κ.Α. & ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ «ΚΟΝΤΡΑ»
(ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ;)

Πραγματοποιήθηκε τελικά η «συνάντηση κορυφής» αλλά συμπέρασμα δεν βγήκε. Τίποτα απ’ όσα ακούστηκαν δεν μας έκανε σοφότερους. Μία εξήγηση είναι πως αυτή η συνάντηση δεν ήταν η ουσιαστική (από την οποία θα προέκυπταν τα τελικά συμπεράσματα) αλλά μια προπαρασκευαστική (από την οποία υπήρξε ενημέρωση για τις θέσεις κάθε πλευράς). Κάτι σαν το EURO WORKING GROUP το οποίο προετοιμάζει τις συνεδριάσεις του EURO GROUP.

Ανεξάρτητα από τα όσα γράφτηκαν και τις διαρροές που έγιναν σχετικά με τη συνάντηση υπάρχουν μόνο δύο πράγματα που πρέπει να κρατήσουμε.

 
 
   
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Χρονολόγιο