Font Size

SCREEN

Cpanel
Νέα σε τίτλους:

ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ

ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ

 Τελικά η πραγματικότητα ξεπερνά αρκετές φορές ακόμα και τήν πιό τρελή φαντασία. Ποιός να μου τό ‘λεγε ότι μεταξύ τών πολλών και σημαντικών που έχει να κάνει καθημερινά ο «Τίγρης», σημαντικό κομμάτι τού χρόνου του θ’ ανάλλωνε σε πρωτοβουλίες.Αυτός θα τρέξει στή Γενεύη για να σιγουρευτεί ότι η «νέα ΑΕΚ» δεν θα έχει πρόβλημα συμμετοχής στίς ευρωπαικές διοργανώσεις όταν με τό καλό τό αποκτήσει (τό δικαίωμα). Αυτός ανέλαβε πρωτοβουλία για να ξεμπλέξει ο Θωμάς. Αλήθεια τί είδους πρωτοβουλία προλάβαινε να πάρει τό βράδυ πρίν τήν απολογία του Θωμά στήν ανακρίτρια εκτός του να του στείλει τούς δικηγόρους που τού έστειλε; Γιατί για να πληρωθούν οι φόροι τής περιόδου που ο Μαύρος ήταν Πρόεδρος τής ΠΑΕ ούτε λόγος.

ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ
(3 ΜΙΚΡΑ ΣΧΟΛΙΑ)

1. Συγχαρητήρια Πρόεδρε, γιατί όπως διαβάσαμε σε όλα τά ΑΕΚτζήδικα site που επισκεφθήκαμε, θα καλύψεις τά έξοδα αλλά και θα φροντίσεις για την καλύτερη φροντίδα της κας Βασιλικής Καραγιάννη. Έτσι πρέπει να συμπεριφέρονται έναντι της ζωντανής ιστορίας της ΑΕΚ οι ευκατάστατοι ΑΕΚτζήδες.

2. Αλίευσα δύο σχόλια του blog SPORTS TRIUNFO. Το πρώτο χρονικά έχει τίτλο «Το σάλιο» και είναι σχετικά με το «γλύψιμο» στον Μελισσανίδη από δημοσιογράφους τους οποίους ο Πρόεδρος δεξιώθηκε σε μαγαζί ιδιοκτησίας Μπέου (βλέπε εδώ). Αν θυμάμαι καλά ο Αχιλλέας έχει τουλάχιστον από την δεκαετία του ’90 γνωστό μαγαζί στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης.

3. Το δεύτερο χρονικά είναι συνέχεια του πρώτου και έχει τίτλο «Μανούλα σ’ αυτά». Αναφέρεται στον τρόπο που χειρίζεται ο Μελισσανίδης τους δημοσιογράφους που εξυπηρετούν τά συμφέροντα του (βλέπε εδώ). Μου θύμισε λοιπόν αυτό που έμαθα τον περασμένο Γενάρη σχετικά με τά δώρα πού έστειλε ο «Τίγρης» επ’ ευκαιρία των Χριστουγέννων και τά οποία απαίτησε να τους παραδοθούν ιδιοχείρως. Αν κάποιος γνωρίζει τι είδους ήταν αυτά τά δώρα ας επικοινωνήσει μαζί μας. Η απάντηση θα δοθεί την επόμενη Δευτέρα.

 

17 Φλεβάρη 2014.
παρατηρητής 2.

ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ 4 ΜΙΚΡΑ ΣΧΟΛΙΑ

  1. Πολύχρονος Πρόεδρε (είχε γεννέθλια στίς 4 Μάρτη). Να’ σαι καλά και να δείς τήν αγαπημένη σου Α.Ε.Κ. να σηκώνει και πάλι κούπες μέσα στήν «ΑΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΟΦΙΑ».
  2. Μπράβο σου και μαγκιά σου που πήρες τήν άδεια τής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς σε έκτακτη –μόνο για πάρτη σου– συνεδρίαση της.
  3. Τήν άδεια τήν πήρες, λεφτά απ’ όσους σου τάξανε για τό γήπεδο να δώ αν και πόσα θα πάρεις.
  4. Για όποιον θέλει να γίνει ακόλουθος του στήν σελίδα κοινωνικής δικύωσης facebook, ορίστε ο σύνδεσμος: https://www.facebook.com/pages/DIMITRIS-MELISSANIDIS/117080258704.

 

10 Μάρτη 2014.
παρατηρητής 3.

ΑΕΚΤΖΗΔΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ 3+1 ΚΕΙΜΕΝΑ
(ΑΠ’ ΟΛΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΑΧΤΣΕΣ)

Η δεδομένη πλέον καταστροφή των ερασιτεχνικών τμημάτων (ακόμη και αν υπάρξει με κάποιο τρόπο επανόρθωση), η έξωση αλλά κυρίως η αδιαφορία που επιδεικνύει ο ίδιος ο Μελισσανίδης έχουν δημιουργήσει το απαραίτητο κλίμα στο οποίο πλέον μπορεί θαρρετά κάθε ΑΕΚτζής να καταθέσει την άποψη του. Δυστυχώς το πλήθος των επιστολών που παρατηρείται τελευταία είναι απόρροια της καταστροφής η οποία έχει αρχίσει να συντελείται και δεν παρατηρείται σε περιόδους κατά τις οποίες ακόμη και όταν συμβαίνουν άσχημα πράγματα, υπάρχει στιβαρή διοίκηση.

Σήμερα κάνουμε μια επιλογή από κείμενα που μας άρεσαν για την οπτική τους.

ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΕΠΕΝΔΥΤΗ-ΣΤΥΛΟΒΑΤΗ ΜΑΣ ΣΤΟΠ.
(ΠΩΣ ΑΞΑΦΝΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΥΡΙΖΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ)

Τα σημάδια της ρήξης είχαν αρχίσει να φαίνονται αρκετό καιρό τώρα. Είχε αρχίσει σιγά-σιγά η «αποκαθήλωση» (βλέπε εδώ το 3ο σχόλιο). Τώρα πλέον δεν κρατούνται ούτε τα προσχήματα. Σαν να μην χρημάτισε Πρόεδρος του Δ.Σ. του Σωματείου για σχεδόν ένα χρόνο. Σαν να μην ήταν «προσωπική επιλογή» του «Τίγρη» για την θέση αυτή. Σαν να ήταν τρίχα που είχε πέσει στο ζυμάρι ο Κοτσάτος «καταζητείται» ή «αναζητείται» αν θέλετε κάτι σε πιό ήπιο από τον Αλεξίου και τους συν αυτώ.

Η ανάρτηση του ΑΕΚ365 (βλέπε εδώ) φέρνει πιό πολύ σε επικήρυξη παρά σε αναζήτηση με την οποία συγγενείς και αγαπημένοι ψάχνουν άλλο αγαπημένο τους πρόσωπο αγωνιώντας εν τω μεταξύ για την τύχη του. Αξίζει ωστόσο να σταθούμε στο κείμενο της ανάρτησης αυτής για να δούμε τι συμπεράσματα βγαίνουν από αυτό.

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΚΑΙ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥΣ
(ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΧΑΖΟΙ ΞΕΡΕΤΕ)

Η ιστορική –λόγω της ημέρας– ξεφτίλα με τήν έξωση της Ερασιτεχνικής και τα όσα ακολούθησαν, δεν θα μπορούσαν ν’ αφήσουν ανεπηρέαστη την τελευταία αγωνιστική υποχρέωση του ερασιτεχνικού τμήματος του χάντμπολ. Έτσι κι αλλιώς ο τελευταίος τελικός για το Πρωτάθλημα Χάντμπολ ήταν και η τελευταία αγωνιστική υποχρέωση όλων των τμημάτων μας για την περίοδο που ολοκληρώνεται. Από την άποψη αυτή όχι μόνο δεν έπρεπε να «πέσει κάποιος από τα σύννεφα με όσα έγιναν», αλλά έπρεπε και να τα αναμένει.

ΤΟ «ΡΟΣΤΕΡ» ΤΗΣ «ΕΝΩΣΗΣ ΦΙΛΩΝ Α.Ε.Κ.» (ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ)
(ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΟΥΡΙΚΗ)

Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης βδομάδας γίναμε δέκτες σχολίων-παραπόνων σχετικά με όσα δεν γράψαμε για έναν από τους «25» (τώρα έμειναν 24 μετά την «αποχώρηση» Τσαρούχα) εκ των ιδρυτών της «Ένωσης Φίλων Α.Ε.Κ.». Δεδομένου ότι το ίδιο ουσιαστικά σχόλιο-παράπονο μας μεταφέρθηκε από τόσο διαφορετικά μεταξύ τους άτομα (τα οποία ενδεχομένως να μην ανέχονταν το ένα το άλλο στο ίδιο δωμάτιο), φαίνεται ότι ο Δ. Μουρίκης είναι ένα καθολικά αξιοσέβαστο πρόσωπο στην οικογένεια της Α.Ε.Κ. και όχι μόνο.

Σκοπός του προηγούμενου σημειώματος μας δεν ήταν να δώσει εξαντλητικά βιογραφικά στοιχεία για καθένα από τους 25. Εκτός του ότι αυτή είναι δουλειά βιογράφου και χρειάζεται πολύ χρόνο, μια τέτοια προσπάθεια σίγουρα θ’ αδικούσε κάποιους όπως τον Δ. Μουρίκη.

ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ & ΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΕΙΜΕΝΟ.
(ΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ "ΩΡΑ" ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΜΑΣ;)

 

Τώρα τελευταία νοιώθω έντονη την ανάγκη να προβώ σε ¨εξομολογήσεις". Να βγάλω δηλαδή από μέσα μου όσα ξέρω και μου δηλητηριάζουν την "ψυχή" μου (αλήθεια υπάρχεις;). Εκείνες λοιπόν τις στιγμές που είμαι πιό ευάλωτος και είμαι έτοιμος να τα "βγάλω όλα στη φόρα γιατί δεν αντέχω άλλο" βλέπω τα πρωτοσέλιδα της "ΩΡΑΣ" και παίρνω πάλι κουράγιο. 

Να σας εξομολογηθώ (μιάς και περάσαμε στις "επιλεγμένες" εξομολογήσεις)  ότι έχω πολύ καιρό να διαβάσω την "ΩΡΑ". Όταν όμως βλέπω πρωτοσέλιδα σαν το χθεσινό (βλέπε εδώ) εύχομαι ο καλός θεούλης να μου 'δινε παραπάνω λεφτά για να την αγόραζα καθημερινά.

ΟΤΑΝ ΜΑΛΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΕΦΑΝΤΕΣ
(ΜΕΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ Ν’ ΑΛΛΗΛΟΦΑΓΩΘΟΥΝ)

Τις τελευταίες μέρες και προφανώς εξαιτίας και της διακοπής του Πρωταθλήματος της Α’ Εθνικής λόγω της Εθνικής ομάδας, δόθηκε η ευκαιρία στον Μαρινάκη να εξαπολύσει επίθεση κυρίως στον Δ. Μελισσανίδη, δημιουργώντας πολεμικό κλίμα. Η αφορμή ήταν η επίθεση σε βάρος ενός διατητοπατέρα, αλλά η αιτία είναι το «ξεκαθάρισμα του τοπίου» στον ποδοσφαιρικό χώρο. Προφανώς το κλίμα θα συντηρηθεί -για όσο θεωρούν οι δύο μονομάχοι- μέσω των φυλλάδων και ιστοσελίδων που έχουν δεθεί στο άρμα του καθενός τους.

Αυτή η διαμάχη δεν θυμίζει σε τίποτα τα κλασικά αμερικάνικα ή ιταλικά γουέστερν όπου ο πρωταγωνιστής «καλός» και ο αντίστοιχος «κακός» μονομαχούν στον κεντρικό δρόμο το καταμεσήμερο (πάντα στις 12). Μοιάζει περισσότερο σαν τις μάχες του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, δηλαδή είναι «μάχη χαρακωμάτων».

«ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΚΕΙ ΜΩΡΕ…ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ…»
(«ΟΡΑΤΟΤΗΣ ΜΗΔΕΝ», 1970, 640.720 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ 2η ΑΠΟ 99 ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ 1970)

Τι κι αν τους «έχει σιχαθεί το σύμπαν», τι κι αν δεν τολμούν να δούν τον εαυτό τους στον καθρέπτη από την ντροπή γι’ αυτά που γράφουν. Από τη στιγμή που ανέλαβαν εργολαβικά να φέρουν δεύτερο σε κούρσα για δύο τον Λύσανδρο (γιατί περίπτωση να κερδίσει μ’ όλα αυτά που έγραφε η «ΩΡΑ» και το ΑΕΚ365 ούτε θεωρητικά υπήρχε), τους έχει πιάσει μανία με όσα κάνει ή δεν κάνει ο νέος Δήμαρχος Ν. Φιλαδέλφειας-Ν. Χαλκηδόνας..

Ειλικρινά τους έχει πιάσει τέτοια μανία που πάσχουν για λογαριασμό του ακόμα και όταν αυτός αποδεικνύεται τόσο αναίσθητος που δεν καταλαβαίνει (ή κάνει ότι δεν καταλαβαίνει) τι συμβαίνει. Για του λόγου το αληθές ορίστε κάποιοι από τους τελευταίους τίτλους θεμάτων (με χρονολογική σειρά) σχετικά με τον Βασιλόπουλο:

ΜΠΡΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ «ΤΙΓΡΗΣ»
(ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ Τ’ ΑΔΙΕΞΟΔΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΑ «ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΑ»)

Ο αγαπημένος τίτλος βιβλίου (πού να έχω διαβάσει) ανήκει σε βιβλίο των εκδόσεων «ΦΥΤΡΑΚΗ» το οποίο είχε ως θέμα τον Ελληνο-Ιταλικό πόλεμο του 1940-41 και την ακόλουθη ήττα από τους Γερμανούς. Ο τίτλος ήταν «ΕΠΟΠΟΙΪΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ».

Αυτός ο τίτλος πιστεύω ότι ταιριάζει και στην περίπτωση της Ερασιτεχνικής Α.Ε.Κ., η οποία έχει φτάσει στο έσχατο όριο απαξίωσης της 90χρονης ιστορίας της. Το κακό με την στιγμή της κατάρρευσης είναι ότι στις περισσότερες περιπτώσεις δεν απέχει πολύ από αυτήν της εποποιΐας ή του θριάμβου.

 
 
   
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Χρονολόγιο