Font Size

SCREEN

Cpanel
Νέα σε τίτλους:

ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ

ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΛΟΓΙΣΤΗΣ Νο 2 & ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ.

Έμαθα από σίγουρη πηγή τήν προηγούμενη βδομάδα, ότι η περίπτωση τών ΑΕΚτζήδων και ειδικά αυτών που ηγούνται τής Ερασιτεχνικής θα είναι διδασκόμενο μάθημα στό πρόγραμμα τής Σχολής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Αρχικά τό θεώρησα υπερβολή κάποιου κακεντρεχούς. Όταν όμως τό σκέφτηκα με ψυχραιμία είδα ότι δεν είχε καθόλου άδικο ο συνομιλητής μου.

Έγραφα τίς προάλλες για τό θέμα που είχε δημιουργηθεί με τόν λογιστή τού Σωματείου (βλέπε εδώ). Σημείωνα για τήν σημασία που ένας καλός λογιστής έχει για τό σωματείο, ειδικά αν και συναισθηματικά ταυτίζεται μαζί του (ο συγκεκριμένος είναι και οπαδός της ΑΕΚ).

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΑΜΕ.

1.Την Πέμπτη 13 Μάρτη στο blog SPORTS TRIUNFO διαβάσαμε ένα αμφιλεγόμενο θα λέγαμε σχόλιο. Από τη μια ο σχολιαστής δε βλέπει με καλό μάτι τη «στοχοποίηση φίλων της ΑΕΚ και μάλιστα μελών της» την οποία θεωρεί και «επικίνδυνη». Στη συνέχεια σημειώνει ότι «την ευθύνη για αν συμβεί κάτι θα την έχουν τά διάφορα οπαδικά site». Και ενώ μέχρι εδώ καταλαβαίνουμε τι θέλει να πεί, στην τελευταία φράση μας τά χαλάει γράφοντας: «Η απάντηση για όλους αυτούς εφόσον τα πάντα είναι νόμιμα θα έρθει με την υπογραφή των αδειών και την ψήφιση των νομοθετημάτων».

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ + 3.

1.Την Τετάρτη 26 Φλεβάρη ο Παναγιώτης Αλιατάς «ξαναχτύπησε» με μια ακόμη αποκάλυψη (βλέπε εδώ). Αποκάλυψε την πρόσκληση, η οποία απευθύνθηκε από τον «Τίγρη» σε άτομα τά οποία έχουν την οικονομική δυνατότητα να βοηθήσουν στην ανέγερση του νέου γηπέδου. Η συνάντηση ήταν να γίνει Athenaeum Inter Continental, αλλά εξαιτίας της χαμηλής ανταπόκρισης τελικά δεν έγινε. Τελικά φαίνεται πώς η απροθυμία του Νοτιά να συμμετάσχει δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο «Τίγρης» στη προσπάθεια του να φτιάξει το νέο γήπεδο της Α.Ε.Κ. Εμείς πάντως του ευχόμαστε καλύτερη τύχη στη συνέχεια…  

2.Αργά το βράδυ της Παρασκευής 28 Φλεβάρη το ΑΕΚ365 «ξαναχτύπησε» με μια αναδημοσίευση από την εφημερίδα Real News του Σαββάτου (βλέπε εδώ).

ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ.

1. Παρατείνεται η συλλογή τροφίμων και άλλων ειδών για τους σεισμόπληκτους της Κεφαλονιάς ( με ένα «λ», καθότι ο Κέφαλος από τον οποίο ονομάστηκε το νησί γράφεται με ένα). Είχα γράψει και τις προάλλες ότι αξίζουν συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία αυτή. Για τους απλήρωτους όμως εργαζόμενους πότε και ποια πρωτοβουλία θα πάρουν; Μήπως θα έπρεπε ν’ αρχίσουν να συγκεντρώνουν λεφτά περιφέροντας τον δίσκο (όπως κάνουν την Κυριακή στην εκκλησία) μεταξύ των μελών του Δ.Σ. και των ματσομένων μελών του Σωματείου ή δεν προβλέπεται; Μήπως θ’ απευθυνθούν στην γενναιοδωρία του απλού κόσμου για να σώσει την κατάσταση; Κρίμα που στην Ερασιτεχνική δεν υπάρχουν SUPPORTERS να βάλουν πλάτη.

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ AEKWATCH ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΥΕΛΛΑ ΡΑΦΗΝΑΣ

 Φαίνεται πώς μερικοί δεν έχουν καταλάβει τι μας έχει συμβεί από τον περασμένο Μάη. Φαίνεται πώς κάποιοι ζούν σε περιβάλλον εικονικής (φανταστικής) πραγματικότητας. Φαίνεται πώς οι ρεπόρτερ της Α.Ε.Κ. με τις περισπούδαστες αναλύσεις τους από τον Μάη ως σήμερα κατάφεραν να καταστρέψουν εκατοντάδες δισεκατομμύρια κύτταρα και συνάψεις ΑΕΚτζήδικων εγκεφάλων.

Εκτός και αν όλα αυτά συμβαίνουν κυρίως εξαιτίας του ψυχολογικού μηχανισμού πού έχει καθένας μας

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΛΟΓΙΣΤΗΣ…

(ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ 138-140 ΤΗΛ.210 2584582-3 2ος ΟΡΟΦΟΣ)

Όλα τα ‘χε η Ερασιτεχνική, αυτό της έλειπε. Μαθαίνω ότι πρέπει ν’ αρχίσει να ψάχνει για νέο Λογιστή, αν δεν έχει αρχίσει να ψάχνει ήδη, μιάς και ο μέχρι τώρα τελεί σε παραίτηση. Ένα από τά πλέον σημαντικά κεφάλαια που μπορεί να διαθέτει μια εταιρεία ή ένα Σωματείο στην περίπτωση μας, είναι ένας «καλός» Λογιστής. Ο «καλός» Λογιστής γνωρίζει καλά το αντικείμενο του και δεν θ’ αφήσει ποτέ ξεκρέμαστο τον εργοδότη του. Υπάρχει όμως και ο «πολύ καλός» Λογιστής (όπως στην περίπτωση μας) ο οποίος εκτός των παραπάνω «πονά» την εταιρεία ή το Σωματείο και ο οποίος –ειδικά όταν ταυτίζεται και οπαδικά μ’ αυτό– υποφέρει απ’ όσα άσχημα συμβαίνουν σ’ αυτό.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Βρείτε τι σημαίνει και παρουσιάστε περιληπτικά την προέλευση του ρητού που επιλέξαμε να εμφανίζεται δίπλα στο εικαστικό μας και κερδίστε ένα λεύκωμα των ΕΛΤΑ της ΑΕΚ αξίας 20 ευρώ!

Νικητής θ’ αναδειχθεί αυτός που θα παρουσιάσει πληρέστερα το νόημα αλλά και την ιστορία του ρητού αυτού. Η λύση για τη σημασία του υπάρχει σε κάποιο από τά κείμενα μας.

Ο διαγωνισμός ολοκληρώνεται στις 31 Μαρτίου τά μεσάνυχτα.

 

17 Φλεβάρη 2014.
παρατηρητές.

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΟ ΧΕΙΛΑΚΙ ΣΑΣ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΕΟΣ ΓΟΛΓΟΘΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

 

23 Απρίλη 2014.
παρατηρητήριο.

ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Π.Α.Ε. & ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ
(ΥΠΟΤΑΓΗΣ Ή ΙΣΟΤΗΤΑΣ;)

Η απόλυτα αποτυχημένη (το δείχνουν τ’ αποτελέσματα άλλωστε) διοίκηση της Ερασιτεχνικής θα βάλει στο Ταμείο της 300 χιλιάρικα τα οποία αποτελούν τα ποσοστά της (;) από την εκκαθάριση των περσινών εντός έδρας αγώνων (βλέπε εδώ). Εμείς είχαμε μείνει στη χαζομάρα που μας «τάιζε» τόσο καιρό ο Αλεξίου πώς «Πέρυσι που δεν υπήρχε Π.Α.Ε. δεν υπήρχε και το 10% από τα εισιτήρια». Βέβαια αφού πέρυσι το τμήμα ποδοσφαίρου ήταν ερασιτεχνικό το 100% των εσόδων πήγαινε στην ερασιτεχνική, άσχετα αν πρώτα θα έπρεπε να πληρώνονται τα έξοδα του τμήματος.

Επειδή όμως η είδηση «βγήκε» στην Γ.Σ. του Σωματείου είναι προφανώς απόλυτα σωστή. Εμάς «κάτι μας βρωμά» σχετικά με την είδηση αυτή. Προφανώς σκαρφίστηκαν αυτό το παραμύθι για να βρούν έναν τρόπο να «μπούν στο Ταμείο της Ερασιτεχνικής» τα λεφτά που εν είδει ελεημοσύνης(;) πήραν από τον Μελισσανίδη για να κλείσουν καμιά τρύπα.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Παρότι είμαστε ακόμη στην αρχή, νοιώθουμε την ανάγκη ν’ απευθύνουμε ένα «ευχαριστώ» σε όσους επικοινώνησαν μέχρι τώραμαζί μας μέσω της ιστοσελίδας για τά καλά και ενθαρρυντικά τους λόγια.

Ειδικά όμως θέλουμε ν’ απευθύνουμε ένα «ευχαριστώ» στην ιστοσελίδα www.aek-live.gr η οποία μέσω ανάρτησης της (βλέπε εδώ) απέδειξε ότι λειτουργεί χωρίς αποκλεισμούς και στεγανά.

Με την ευκαιρία θέλουμε να δηλώσουμε ότι δεν ανταγωνιζόμαστε τις υπόλοιπες ΑΕΚτζήδικες ιστοσελίδες. Ίσα-ίσα αναρτώντας κείμενα τά οποία ενδεχομένως έφερναν αρκετές απ’ αυτές σε δύσκολη θέση αν τά αναρτούσαν οι ίδιες, λειτουργούμε ως ο πυρήνας γύρω από τον οποίο μπορούν ν’ αναπτύξουν (αν επιθυμούν) τον αντίστοιχο προβληματισμό. Δεν ενδιαφερόμαστε για «αποκλειστικές ειδήσεις» (αν και πολλές ειδήσεις μας είναι) γιατί δεν έχουμε ως στόχο ούτε τά πολλά «χτυπήματα» στην ιστοσελίδα, ούτε την διαφήμιση.

Μείνετε συντονισμένοι γιατί την Δευτέρα το μεσημέρι θα υπάρξουν σημαντικές αναρτήσεις για όλα τα ανοιχτά ζητήματα της ενιαίας ΑΕΚ.

 

                                                                                                                                15 Φλεβάρη 2014.               παρατηρητές.

ΜΙΚΡΑ – ΜΙΚΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ

1. Συγχαρητήρια αξίζουν στήν διοίκηση του Σωματείου μας για τήν πρωτοβουλία της να συγκεντρώσει είδη μακράς διαρκείας για τούς σεισμό-πληκτους της Κεφαλονιάς.

2. Συγχαρητήρια επίσης και στό τμήμα ποδοσφαίρου για τήν βοήθεια που έστειλε στούς «εγκλωβισμένους» κύπριους μαθητές του Ριζοκαρπάσου (βλέπε εδώ). Κίνηση η οποία εκτός από τόν συμβολικό της χαρακτήρα έγινε χωρίς διαφήμιση και τυμπνοκρουσίες στίς αρχές τού χρόνου. Τελικά είναι διαφορετικό να είσαι Α.Ε.Κ.

 
 
   
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Χρονολόγιο