Font Size

SCREEN

Cpanel
Νέα σε τίτλους:

ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ

ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΪΝΑΛ ΦΟΡ ΤΟΥ CHAMPIONS LEAGUE
(ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΗΝ Κ.Α.Ε. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΙΟ ΤΥΠΙΚΟΙ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ)

Η διοργάνωση του φάιναλ φορ του CHAMPIONS LEAGUE ήταν συνολικά όχι μόνο υψηλού επιπέδου, αλλά επιπλέον και πετυχημένη. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε και θα έπρεπε σε κάποια επιμέρους σημεία να είναι καλύτερη. Σήμερα, λοιπόν, οι «πουθενάδες» μοιράζονται μαζί σας κάποιες παρατηρήσεις που έκαναν σχετοικά με την διοργάνωση. Μια απ’ αυτές έχει να κάνει με την λειτουργία της Κ.Α.Ε. και αποδεικνύει πως ακόμη και όταν κινούνται εντός των ορίων της νομοθεσίας κάποιοι δεν μπορούν να μάθουν να λειτουργούν τόσο σωστά και τυπικά όσο θα έπρεπε να τους επιβάλλει το μέγεθος της «Βασίλισσας».

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ. ΟΤΑΝ Η ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ (ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ) ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΜΑΖΙ.

Θεμέλιο της υγειούς και επωφελούς λειτουργίας της Οικονομικής Δραστηριότητας είναι η τιμιότητα των συναλλασσόμενων. Η τιμιότητα είναι μια από τις θεμελιώδεις Ηθικές Αρχές, οι οποίες αντλούν την ισχύ τους είτε ως δοσμένες από τον Θεό, είτε ως μέρος της «Φυσικής Ηθικής» που κατέχουν ακόμα και οι «άγριοι» οι οποίοι πιστεύουν στον ανιμισμό. Η συστηματοποίηση των Ηθικών Αρετών και η παροχή οδηγιών για μια ευτυχισμένη και ενάρετη κατά το δυνατόν ζωή είναι το αντικείμενο της Ηθικής Φιλοσοφίας. Μιας επιστήμης η οποία βασίζεται αποκλειστικά στην παρατήρηση και κατηγοριοποίηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Η Ηθική Φιλοσοφία γεννήθηκε ήδη από τα πρώτα χρόνια της Ιστορίας της Ανθρωπότητας και τόσο εξ αιτίας του αντικειμένου της όσο και των διαφορετικών προσεγγίσεων αναπτύχθηκαν πολλές περισσότερο ή λιγότερο διαφορετικές μεταξύ τους «σχολές».

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ: ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΟΥΡΘΙΑ;
(ΜΑΚΑΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ)

Η ομάδα που έχασε δύο φορές από τον Προμηθέα Πατρών που προβάλει σαν το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την 3η θέση θα διεκδικήσει την Παρασκευή τη συμμετοχή της στον τελικό ελπίζοντας να κατακτήσει ξανά ένα Ευρωπαϊκό τρόπαιο. Η ομάδα που όπως γράφτηκε σε ρεπορτάζ ιστοσελίδας «δε βλεπόταν» θα πρέπει ν’ ανασυνταχθεί προκειμένου με τη συμμετοχή της σ’ έναν Ευρωπαϊκό τελικό να «σώσει» τη χρονιά. Η ομάδα που μετά την επάνοδο της στην Α1 είχε συνηθίσει να βγαίνει 3η, φέτος θα παλέψει για τον ίδιο στόχο με μειονέκτημα έδρας και από σαφώς χειρότερη αφετηρία. Η ομάδα που έχει ξοδέψει περισσότερα από τον Προμηθέα Πάτρας ελπίζει να «πάρει το αίμα της πίσω» στα πλέι-οφ (αν και εφ’ όσον συναντηθούν), αλλιώς από του χρόνου.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ Α.Ε.Κ. ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ
(Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΣΕΖΟΝ)

Έφτασε η μέρα της τελευταίας αγωνιστικής υποχρέωσης της χρονιάς. Ο σημερινός Τελικός (αν όλα πάνε καλά και διεξαχθεί) θα είαι ο μοναδικός επί Κυβέρνησης ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ. που θα διεξαχθεί στην ώρα του και που αν εξαιρέσουμε την απόφαση για ξένο διαιτητή δεν αντιμετώπισε σοβαρά ζητήματα πριν την διεξαγωγή του. Τώρα αν κάποιος θεωρεί σαν πρόβλημα το γεγονός ότι κάποια ζητήματα ρυθμίστηκαν τελευταία στιγμή, μάλλον αυτός δεν ζεί πολύ καιρό στην Ελλάδα (ή είναι ξένος). Είναι απ’ όλες τις απόψεις ένας μοναδικός στα παγκόσμια χρονικά Τελικός, αφού όποια ομάδα και να κατακτήσει το τρόπαιο θα έχει κάνει ντάμπλ. Δυδτυχώς και για τις δύο ΔΕΝ γίνεται να κάνουν και οι δυό τους ντάμπλ. Εξηγούμαστε.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΦΕΤΙΝΟ Μ.Ο. ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΤΗΣ Α.Ε.Κ.
(ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΕΡYΣI ΑΛΛΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΠΕΡΙΟΔΟ ΝΤΕΜΗ»)

Με το παιχνίδι απέναντι στον Λεβαδειακό η Α.Ε.Κ. ολοκλήρωσε τα εντός έδρας παιχνίδια της. Φέτος σε 12 παιχνίδια με θεατές η Α.Ε.Κ. είχε μ.ο. 15.609 εισιτήρια (187.304 συνολικά) με περισσότερα τα 50.141 του αγώνα-φιέστα με τον Λεβαδειακό και πολύ λιγότερα από το παιχνίδι με τον Γαύρο τον Νοέμβρη του 2004 (0-0) όταν έκοψε 63.129 εισιτήρια. Ανεξαρτήτως διοργάνωσης το ρεκόρ παραμένει στα 64.256 του Μάρτη 2015 στον ημιτελικό με τον Γαύρο. Με δεδομένο ότι στην ιστοσελίδα της διοργανώτριας δεν έχουν περαστεί εισιτήρια για τα παιχνίδια της Τούμπας που τελικά κρίθηκαν δικαστικά, ενώ ο Π.Α.Ο.Κ. έχει ακομη ένα εντός έδρας μπορούμε να θεωρήσουμε ότι τελικά η Πρωταθλήτρια Α.Ε.Κ. θα τερματίσει 3η στον σχετικό πίνακα. Άλλωστε η διαφορά των δύο είναι μικρή. Συνεπώς και όσον αφορά την Α.Ε.Κ. είμαστε σε θέση να κάνουμε τις συγκρίσεις μας.

ΟΤΑΝ Ο «ΘΙΓΜΕΝΟΣ» ΨΑΧΝΕΙ ΤΟΝ «ΕΝΟΧΟ» ΑΠΕΙΛΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΙΖΟΝΤΑΣ
(ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ Μ’ ΟΣΟΥΣ ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ
NON PAPER ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ)

Ξημερώματα της περασμένης Κυριακής μας ενημέρωσε μέσω twitter ο Υπουργός Προπαγάνδας (λέγε με «Κυβερνητικό Εκπρόσωπο») Τζανακόπουλος ότι δέχτηκε τηλεφώνημα απειλητικού ύφους από τον Βαγγέλη Μαρινάκη. Σύμφωνα με τον καταγγέλλοντα Τζανακόπουλο ο επιχειρηματίας ζήτησε σ’ έντονο ύφος να μάθει τον συντάκτη των ανυπόγραφων κειμένων (non paper) που διαρρέουν από το Μέγαρο Μαξίμου. Προφανώς, ήθελε να έχει την ευκαιρία μιλώντας μαζί του να του εκφράσει σ’ ανάλογο ύφος τα παράπονα του. Τέτοιου είδους ενέργειες κάθε άλλο παρά ασυνήθιστες είναι από τους επιχειρηματίες που «θίγονται» απ’ όσα γράφονται γι’ αυτούς.

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ» ΤΙ ΑΛΛΟ ΤΙΜΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ;
(Ο Β’ Π.Π. ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ)

Σήμερα τιμούμε δύο σημαντικές επετείους. Από τη μια είναι η «κλασική» επέτειος της «Εργατικής Πρωτομαγιάς» με τον εορτασμό της οποίας τιμάται η αιματοβαμμένη διαδήλωση των εργατικών συνδικάτων στο Σικάγο το 1886 και η αιματηρή απεργία των καπνεργατών την Πρωτομαγιά του 1936 στο εσωτερικό. Προκειμένου να τιμηθεί αναδρομικά το συγκεκριμένο συμβάν (αλλά και γενικά οι εργατικοί αγώνες) η Εργατική Πρωτομαγιά θεωρείται απεργία (τουλάχιστον για τους συνδικαλιστές) και όχι αργία. Η δεύτερη επέτειος που τιμάται σήμερα είναι η κατάληψη του Βερολίνου από τους Σοβιετικούς και η ύψωση της σημαίας με το σφυροδρέπανο στα ερείπια της Γερμανικής Βουλής μια μέρα νωρίτερα. Υποτίθεται ότι την Πρωτομαγιά (γιατί βόλευε από πλευράς προπαγάνδας) του 1945 νικήθηκε ο Φασισμός.

Η «ΔΙΑΣΩΣΗ» ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ Π.Α.Ο.
(ΟΠΩΣ «Η ΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ»)

Υποτίθεται πως για την «διάσωση» του ποδοσφαιρικού Π.Α.Ο. ενεργοποιήθηκε η Κυβέρνηση, η οποία δεν επιθυμούσε να «σκάσει» επί των ημερών της η Π.Α.Ε. Υποτίθεται ότι η Κυβέρνηση ενεπλάκη τόσο με το σχέδιο με «βιτρίνα» τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο όσο και με την PAN ASIA. Τελικά η επιλογή θα γινόταν από τον ίδιο τον Αλαφούζο. Και τα δύο σχέδια έχουν στο επίκεντρο τους το νέο γήπεδο του ποδοσφαιρικού Π.Α.Ο. Ωστόσο, καθένα τους έχει τις δικές του αδυναμίες και έτσι που το πάνε στο τέλος θα ψάχνουμε να δούμε ποιο είναι το πιο προβληματικό. Ειδικά αν λάβουμε υπ’ όψη μας τις περιοχές που έχουν επιλεγεί.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ: ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΞΗΛΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
(ΘΕΜΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ, Ή ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑΣ;)

Το παιχνίδι της περασμένης Κυριακής ήταν το τελευταίο εντός έδρας στο οποίο οι οπαδοί της Α.Ε.Κ. είχαν την ευκαιρία να δουν την φετινή ομάδα. Μιας ομάδας, η οποία δεδομένου τόσο του μπάτζετ της αλλά και των προβλημάτων που αντιμετώπισε την φετινή χρονιά έχει καταφέρει όσο ήταν δυνατόν να καταφέρει και όσα ονειρεύονταν οι οπαδοί της. Ωστόσο, η ομάδα της επόμενης χρονιάς θα έχει πολλές αλλαγές σε σχέση με την φετινή. Όχι μόνο γιατί θ’ αποχωρήσουν κάποιοι παίκτες που δεν «βγήκαν», αλλά κυρίως επειδή δεν θ’ ανανεώσουν κάποιοι παίκτες «πρώτης γραμμής».

ΤΑ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟΥ
(ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ «ΔΙΚΑΙΩΣΟΥΝ» ΤΟΥΣ «ΓΑΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ)

Η τελευταία εντύπωση είναι αυτή που μένει και αφήνει την γεύση που μένει στη μνήμη μας. Και η Α.Ε.Κ. στο προτελευταίο της εκτός έδρας παιχνίδι για φέτος δεν δικαίωσε τους πόθους των οπαδών της τόσο αυτών που την υποδέχτηκαν στην Κέρκυρα, όσο και αυτών που την είδαν μέσω τηλεόρασης. Στην Κέρκυρα η Α.Ε.Κ. εμφανίστηκε υποτονική και μόνο μετά το 80’ δικαίωσε τ’ όνομα της. Σεβάστηκε, προφανώς, την θλίψη των γηπεδούχων για τον υποβιβασμό τους στην FOOTBALL LEAGUE. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι με το αποτέλεσμα αυτό δίνει δικαιώματα στους «Γαύρους του Βορρά» να συνεχίζουν την προπαγάνδα τους▪ τουλάχιστον μέχρι και την εκδίκαση της προσφυγής τους στο Διαιτητικό Δικαστήριο της Ε.Π.Ο.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΦΕΣΕΩΝ
(ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ «ΓΑΥΡΟΥ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ»)

Την προηγούμενη Τρίτη σας μεταφέραμε το ρεπορτάζ σχετικά με το παρασκήνιο της απόφασης της Επιτροπής Εφέσεων όπως αυτό προέκυπτε από διαρροή της Π.Α.Ε. Α.Ε.Κ. (βλέπε εδώ). Το ότι τα πράγματα είχαν όντως έτσι αποδεικνύεται και από το πανό που σηκώθηκε χθες στο πάνω διάζωμα και με το οποίο προειδοποιούνταν οι Σκουτέρης και Ανδριόπουλος να προσέχουν γιατί τα ξέρουμε όλα (βλέπε εδώ). Ωστόσο, η απόφαση δεν επιβεβαίωσε τις διαρροές. Αυτό συνέβη τόσο γιατί η ανατροπή της πρωτόδικης απόφασης θα εξερέθιζε την UEFA, όσο και επειδή η αποστολή των 20 «περίεργων» στον αγώνα Κυπέλλου με την Λάρισα αποδείχτηκε μπούμερανγκ για τους εμπνευστές της▪ οι οποίοι νόμιζαν ότι θα πιάσουν την Π.Α.Ε. στον ύπνο.

 
 
   
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Χρονολόγιο