ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
ΟΤΑΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ «ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ» ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ.
(REAL ESTATE ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΝΟΙΩΣΕΙ Η ΑΘΗΝΑ)
Σχεδόν πάντα ένα έγκλημα (οποιουδήποτε είδους) λαμβάνει χώρα επειδή το «επιτρέπουν» οι «συνθήκες» (π.χ. το «νομικό πλαίσιο»). Κάποιες φορές εκτός από τις «συνθήκες» (συν)υπάρχει και ένας «διεφθαρμένος» χαρακτήρας που πάντα έχει τον τίτλο του «επιχειρηματία». Προκειμένου να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις οφείλω να δηλώσω ότι ως «διεφθαρμένο» εννοώ οποιοδήποτε ΔΕΝ είναι (δεν μπορεί ή δεν θέλει) «ακέραιος». Δηλαδή, οποιονδήποτε δεν μπορεί ν’ αντισταθεί στον πειρασμό «να βουτήξει το δάχτυλο στο μέλι»▪ οποιονδήποτε συμπεριφέρεται σαν να του ανήκουν τα πάντα. Γιατί αυτός που χρησιμοποιεί την ενασχόληση του με τα κοινά (στην συγκεκριμένη περίπτωση με τον «Αθλητισμό») ως «όπλο» για τα κάθε είδους «παζάρια» του με την Εξουσία είναι «διεφθαρμένος». Στο κάτω-κάτω «δωροδοκία» δεν είναι μόνο η περίπτωση που ο ένας δίνει λεφτά σε κάποιον άλλο για να κάνει την δουλειά του▪ είναι επίσης και η δοσοληψία με αντικείμενο «ψηφουλάκια».
ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΘΗΝΑΣ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
(ΚΑΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΟΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ)
Είναι πολύ δύσκολο να επιχειρηματολογήσεις σοβαρά σχετικά με όσα έγιναν την Κυριακή το βράδυ στην Τούμπα. Ακόμη δυσκολότερο, όμως, είναι να σχολιάσεις στα σοβαρά την συγκεκριμένη Κυβέρνηση και ειδικότερα την Αθλητική Ηγεσία της. Γιατί προκειμένου να σχολιάσεις στα σοβαρά τις κυβερνητικές αποφάσεις θα πρέπει να μπορείς να πάρεις στα σοβαρά αυτούς που τις λαμβάνουν. Αυτό, όμως, είναι ΑΔΥΝΑΤΟ. Το «γιατί» θα το δούμε στη συνέχεια και αφού πρώτα σχολιάσουμε -στ’ αστεία εννοείται- κάποια απ’ όσα έγιναν κατά την διάρκεια του «σόου-Σαββίδη».
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΤΟΥΜΠΑΣ
(ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ Η Α.Ε.Κ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ)
Η σημασία του παιχνιδιού δεδομένη. Εκεί που είχαν φτάσει τα πράγματα και με βάση όσα προηγήθηκαν την παραμονή ήταν ένα πραγματικά Ιστορικό παιχνίδι. Ένας αγώνας στον οποίο αποδεικνύεις την αυτοσυγκέντρωση σου, την ετοιμότητα σου▪ με λίγα λόγια πόσο μεγάλα τα έχεις και πόσο εννοείς αυτά που λες. Ήταν, τελικά, ένας κανονικός ΑΓΩΝΑΣ, όχι απ’ αυτούς που κρίνουν ένα ποδοσφαιρικό Πρωτάθλημα, αλλά απ’ αυτούς που ξεχωρίζουν όσους «το λέει η καρδιά τους». Ο «Π.Α.Ο.Κ. της όπως μας συμφέρει εξυγίανσης» έπαιξε τελικά και με κόσμο και χωρίς τους -3 βαθμούς στην πλάτη. Κατάφερε να επιβληθεί τόσο σ’ επίπεδο Κυβέρνησης όσο και Ε.Π.Ο. εμφανιζόμενος έστω και για μια στιγμή σαν ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΣ.
«ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΝΕΡΩΝΑΣ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΡΩΜΗ ΝΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ»
(ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΤΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟΥΤΟΣ Ο «ΧΡΗΣΜΟΣ»)
Τελικά τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν και τα καλά τους. Όχι μόνο γιατί αποκαλύπτουν (κυρίως μέσω των φωτογραφιών που ανεβάζουν οι χρήστες τους) τι κρύβεται στην ψυχή καθενός μας, αλλά και γιατί έστω και έμμεσα αποκαλύπτουν τι «μέλλει γενέσθαι». Τις προάλλες διαβάσαμε μια ανάρτηση του «υπεύθυνου επικοινωνίας» της Κ.Α.Ε. ο οποίος απέδιδε τον παραπάνω χρησμό στον Ιδιοκτήτη της Κ.Α.Ε. Μάκη Αγγελόπουλο. Στην ίδια ανάρτηση υπήρχε προτροπή για δυναμική παρουσία του κόσμου στον αγώνα με τον Κολοσσό προκειμένου έτσι οι οπαδοί να δείξουν έμπρακτα την υποστήριξη τους στην ομάδα και τον Ιδιοκτήτη της.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΑ «ΠΑΡΑΠΟΝΑ» ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ
(ΤΑ ΔΙΑΖΥΓΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ)
Σήμενρα, παρ' ότι δεν είναι πλέον στην επικαιρότητα (αν και δεν αποκλείεται να επανέλθει τις επόμενες μέρες) επανερχόμαστε (με τον τρόπο μας εννοείται) σ' ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα που ενδιαφέρει όλες τις ομάδες (ειδικά όταν αλλάζουν Ιδιοκτήτη). Ήδη από τα μέσα Δεκέμβρη είχαμε σχολιάσει την επίθεση του Βαγγέλη στον Σωκράτη (βλέπε εδώ). Δυό βδομάδες μετά και συγκεκριμένα στις 28 Δεκέμβρη κάναμε λόγο για οικονομικές διαφορές μόνο που τότε εστιάζαμε στα λεφτά που σύντομα θα κληθεί να πληρώσει η Π.Α.Ε. του Λιμανιού για τα λεφτά της Τράπεζας Κρήτης που καταχράστηκε για λογαριασμό της ο Κοσκωτάς (βλέπε εδώ). Σήμερα, που βγήκαν πλέον όλα στην φόρα (βλέπε εδώ) είμαστε σε θέση να σχολιάσουμε πιο συγκεκριμένα. Για να μην «χαθούμε στην μετάφραση» ας πάρουμε τα πράγματα με την σωστή χρονολογική σειρά.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΤΟΥΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
(ΟΣΟ ΣΤΟ SDNA ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΟΥΝ «ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ» ΤΟΣΟ ΕΚΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ)
Τελικά απ’ ότι φαίνεται στον Πανθεσσαλονίκειο Αθλητικό Όμιλο Κωνσταντινουπολιτών με σήμα το τετράφυλλο τριφύλλι ΔΕΝ αρκούσε το μπόλιασμα με την Α.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης για να δημιουργήσει μια περήφανη ομάδα. Αντιθέτως δημιουργήθηκε μια τύποις περήφανη, δηλαδή ψευτοπερήφανη ομάδα. Σπανίως, όμως, το εξωτερικό περίβλημα αρκεί για να προκαλέσει τον σεβασμό ενώ ποτέ ΔΕΝ προσδίδει περιεχόμενο. Είχε απόλυτο δίκιο ο Παναγιώτης Αλιατάς όταν την Δευτέρα που μας πέρασε (5 Μάρτη 2018) σημείωνε:
ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ Α.Ε.Κ. Ν.8
(ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ)
Ολοκληρώθηκαν οι 24 αγωνιστικές του Πρωταθλήματος που με βάση τα όσα έχουν συμβεί ως τώρα είναι το πλέον ενδιαφέρον των τελευταίων ετών. Μέχρι στιγμής και με βάση την στρεβλή (λόγω της αφαίρεσης βαθμών και της κατάστασης του προβληματικού Π.Α.Ο.) αλλά και μέχρι να τελεσιδικήσουν οι δικαστικές εκκρεμότητες οι Α.Ε.Κ., Π.Α.Ο.Κ. & Γαύρος βρίσκονται σε απόσταση 7β. μεταξύ τους. Με ολοκληρωμένο το 80% του Πρωταθλήματος (το οποίο φέτος ΔΕΝ έχει πλέι-οφ), η Α.Ε.Κ. βρίσκεται στην πρώτη θέση με 54β., 2β. μπροστά από τον Π.Α.Ο.Κ. και 7β. από τον Γαύρο.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΤΟΥ ΣτΕ
(ΠΟΙΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ)
Σήμερα οι «πουθενάδες» σας ενημερώνουν για την αναμενόμενη απόφαση του ΣτΕ σχετικά με την αίτηση των «56» τόσο κατά της Οικοδομικής Άδειας όσο και της Μ.Π.Ε. Το σημερινό μας κείμενο βασίζεται αφ’ ενός στην εισήγηση του κ. Ντοχάνη και αφ’ ετέρου στο ρεπορτάζ μας. Απ’ όσα προκύπτουν από την ίδια την εισήγηση τίθεται και ένα ζήτημα όχι μόνον ΗΘΙΚΗΣ (άγνωστη λέξη για όσους διαχειρίζονται το γηπεδικό) αλλά και ΟΥΣΙΑΣ. Ένα ζήτημα το οποίο έχει να κάνει με την ιδιοκτησία του γηπέδου. Σχετικά με το ζήτημα αυτό το ΣτΕ ΔΕΝ πρόκειται να μπει στην ουσία του, αλλά θα προτιμήσει να «οχυρωθεί» πίσω από τον «τύπο» του Νόμου.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΔΗΛΩΝΟΥΝ: ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ ΣΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ
(ΟΤΑΝ ΟΜΑΔΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ & ΘΕΣΜΟΙ ΛΕΝΕ «ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ»)
«Μαλακία» σήμαινε στην Αρχαιότητα «αποβλάκωση». Συνεπώς, «μαλάκας» εκτός του «βλάκα» είναι και αυτός που ΔΕΝ αντιδρά σε κάτι που τον προσβάλλει ή αν θέλετε αυτός που «αντιδρά» χωρίς επί της ουσίας να κάνει κάτι. Αντιδρά, δηλαδή, στο μιλητό (με δηλώσεις). Ακόμη χειρότερα είναι όταν μια αρρωστημένη κατάσταση επαναλαμβάνεται κάθε τόσο που την συνηθίζεις ώστε να μην σου προκαλεί εντύπωση. Τότε το αποκορύφωμα είναι οι «δηλώσεις καταδίκης και συμπαράστασης» αυτών ππου έχουν «θέσεις ευθύνης». Γνωρίζουμε όλοι μας ότι εδώ και κάμποσα χρόνια ειδικά στον χώρο του ποδοσφαίρου επικρατούν οι νόμοιο της μαφίας (σιωπής). Όποιος τους παραβιάζει τιμωρείται έστω και αν «τιμωρία» του αργήσει. Έτσι κι αλλιώς η «τιμωρία» έχει αποτρεπτικό χαρακτήρα καθώς γίνεται για να παραδειγματίσει όσους σκέφτονται να «σηκώσουν κεφάλι».
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ
(ΩΣΤΟΣΟ, Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΖΗΤΗΜΑ)
Το έχουμε δει στις κούρσες αντοχής είτε αυτές γίνονται μέσα είτε έξω από το στάδιο. Αυτές είναι κούρσες στρατηγικής και πάρα πολύ σπάνια ο νικητής βρίσκεται από την αρχή στην πρωτοπορία. Στις κούρσες αυτές τα φαβορί κάνουν «διαχείριση δυνάμεων» και περιμένουν την «κατάλληλη στιγμή» για να εκδηλώσουν την επίθεση τους και έτσι να κάνουν την «αλλαγή» τόσο στην πρωτοπορία όσο και στον ρυθμό της κούρσας. Υπάρχουν, όμως, φορές που ακόμη και τότε αυτός που εκδήλωσε πρώτος την επίθεση δεν καταφέρνει να μείνει πρώτος ως το τέλος.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
(ΠΩΣ ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΜΗΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ)
Από την αρχή κιόλας της ανακοίνωσης της κατασκευής του νέου γηπέδου της Α.Ε.Κ. στήθηκε ένα επικοινωνιακό πανηγύρι. Γλειψιματίες κάθε διαμετρήματος έδωσαν και συνεχίζουν να δίνουν αγώνα αφ’ ενός για να κάνουν τα χατήρια του «Διοικητικού Ηγέτη» και από την άλλη να πουλήσουν ελπίδα. Το συγκεκριμένο project προχώρησε σαν τον κάβουρα όχι επειδή αντιδρούσε ο Δημαρχούκος, αλλά εξ’ αιτίας των παρανομιών που έχουν γίνει. Γιατί αν ΔΕΝ είχαν γίνει τώρα θα είχε ήδη εγκαινιαστεί το νέο γήπεδο. Φυσικά, το νέο γήπεδο της Α.Ε.Κ. δεν θα μπορούσε να μην αποτελέσει πεδίο πολιτικής εκμετάλλευσης, ειδικά από ένα κυβερνητικό έκτρωμα του οποίου η μόνη έγνοια είναι να διαπλέκεται μ’ όλους.























































































Χρονολόγιο