Font Size

SCREEN

Cpanel
Νέα σε τίτλους:

ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ

ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.

ΔΥΟ Α.Ε.Κ. ΣΕ «ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΑΣΗΣ»
(Η ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ, Η ΑΛΛΗ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΑ «ΠΕΤΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ»)

Χθές Κυριακή συνέπεσε και οι δύο επαγγελματικές ομάδες της Α.Ε.Κ. να παίζουν εντός έδρας λίγα μέτρα απόσταση η μια από την άλλη. Ωστόσο, αυτό δεν μεταφράστηκε σε δύο νίκες. Έτσι το βράδυ της Κυριακής βρήκε την ποδοσφαιρική Α.Ε.Κ. να συνεχίζει (με δεδομένο ότι ο Γαύρος θα νικήσει εντός έδρας τη Λαμία) μαζί με τον Π.Α.Ο.Κ. την καταδίωξη του Γαύρου◦ την ίδια στιγμή που η μπασκετική γνώριζε την πρώτη εντός έδρας ήττα της φέτος. Προφανώς όσοι παρακολούθησαν και τα δύο παιχνίδια στην συντριπτική πλειοψηφία τους είχαν προεξοφλήσει τός την ήττα από τον μπασκετικό Π.Α.Ο. όσο και την νίκη σε βάρος του Πας Γιάννινα. Άλλο, όμως, η πρόβλεψη και άλλο αυτό που είδαν εντός των τεσσάρων γραμμών του γηπέδου.

Η «ΠΡΩΤΑΡΑ» ΚΑΙ Η «ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ 2017»
(ΑΠΟ ΤΑ 4 ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΤΟ 0 ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ)

Για δεύτερη συνεχόμενη βδομάδα έπαιξαν και οι δύο την ίδια μέρα και μάλιστα εκτός έδρας. Έπρεπε και οι δυό τους να κερδίσουν οπωσδήποτε. Η μεν μπασκετική που αγωνίστηκε και πρώτη χρονικά για να διατηρήσει τις όποιες ελπίδες της για την τετράδα στην κανονική περίοδο (απομένουν άλλοι 13 αγώνες). Η δε ποδοσφαιρική για να συνεχίσει αφ’ ενός τη συμπόρευση της με την ομάδα του υποστηρικτή της Κυβέρνησης Ιβάν και αφ’ ετέρου την καταδίωξη του Γαύρου. Η μεν μπασκετική τα κατάφερε (όπως τα κατάφερε), η δε ποδοσφαιρική κόλλησε στο χλιδάτο χωράφι με το πομπώδες όνομα AEL FC ARENA.

Η «ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ» ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ
(ΑΣΧΕΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ‘Η ΑΠΛΑ «ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥ.ΡΙΖ.Α.»;)

Ήρθε στο Υφυπουργείο Αθλητισμού με τις καλύτερες συστάσεις καθώς διετέλεσε Γ.Γ. Καταπολέμησης της Διαφθοράς. Όμως, είχε αποφασίσει να κάνει (όσο ακόμα ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. θα μετράει διψήφια ποσοστά το πέρασμα το πέρασμα στην «ενεργό πολιτική» μέσω της απόκτησης μιας βουλευτικής έδρας. Ακόμη και αν δεν τα καταφέρει θα έχει βάλει «υποθήκη» για αργότερα. Έτσι κι αλλιώς ως δικηγόρος δεν θα πεινάσει κιόλας. Έπρεπε, λοιπόν, ως Υφυπουργός Αθλητισμού να βάλει τις βάσεις για την βουλευτική του καριέρα. Επέλεξε -όπως κάθε άλλο στέλεχος που σέβεται τον εαυτό του- να ΜΗΝ κάνει τίποτα ως Υφυπουργός εκτός από το να δίνει ανούσιες συνεντεύξεις (στις οποίες πάλι ΔΕΝ έλεγε τίποτα). Ωστόσο, για να μην είμαστε άδικοι πρέπει να του αναγνωρίσουμε ότι διέρρευσε την πρόθεση του να μεταφερθεί το Υφυπουργείο στον Πειραιά, έτσι ώστε οι υπάλληλοι του βλέποντας καθημερινά την θάλασσα να εργάζονται αποδοτικότερα. Επιπλέον αν κάποιος ήθελε «να πάει να πνιγεί» θα του ήταν ευκολότερο γιατί ως γνωστόν η θάλασσα δεν έχει πάει ακόμη στο Μαρούσι όπου βρίσκεται τώρα το Υφυπουργείο. Ποιος ξέρει ίσως με το επόμενο Ε.Σ.Π.Α. κάτι να γίνει…

ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ Α.Ε.Κ. Ν.6
(Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΑΝΟΙΞΕ ΣΤΗ ΜΙΑ ΝΙΚΗ)

Ολοκληρώθηκαν οι 18 αγωνιστικές του Πρωταθλήματος που με βάση τα όσα έχουν συμβεί ως τώρα είναι το πλέον ενδιαφέρον των τελευταίων ετών. Μέχρι στιγμής και με βάση την στρεβλή (λόγω της αφαίρεσης βαθμών και της κατάστασης του προβληματικού Π.Α.Ο.) οι Γαύρος, Π.Α.Ο.Κ. & Α.Ε.Κ. βρίσκονται σε απόσταση 3β. μεταξύ τους. Με ολοκληρωμένο το 60% του Πρωταθλήματος (το οποίο φέτος ΔΕΝ έχει πλέι-οφ), η Α.Ε.Κ. βρίσκεται στην τρίτη θέση με 38β., 2 βαθμούς πίσω από τον Π.Α.Ο.Κ. και 3β. από τον Γαύρο.

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ. ΟΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΣΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΟΥ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ», ΟΙ «ΦΟΡΟ-ΛΟΤΑΡΙΕΣ» ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΤΟΥ 2009.

Κάθε προνοιακό μέτρο είτε αφορά σε χορήγηση κάποιου επιδόματος/βοηθήματος είτε σε περικοπή/κατάργηση του ξεσηκώνει «θύελλα» σχολίων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Εκεί που κάθε σπεκουλαδόρος και «καλοθελητής» ή αν θέλετε «τιμητής» των πάντων βγαίνει για να υπερασπιστεί ή να κατακεραυνώσει κατά περίπτωση. Τον Δεκέμβρη που μας πέρασε (2017) την τιμητική τους στα Μ.Κ.Δ. είχαν: η χορήγηση του «Κοινωνικού Μερίσματος» και οι «Φορο-λοταρίες» του Υπουργείου Οικονομικών. Σχετικά μ’ αυτά τα δύο ζητήματα πολλά megabytes δεσμεύτηκαν προκειμένου να καταγραφούν οι απόψεις των χρηστών. Απόψεις οι οποίες ενώ εκ πρώτης όψεως διακρίνονται από έναν «εθνικό ρατσισμό», ωστόσο στον πυρήνα τους έχουν χρήσιμα για όλους μας στοιχεία (τα οποία και ΔΕΝ πρέπει να παραγνωρίσουμε).

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΟ «ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗΣ»
(ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ;)

Την τελευταία διετία πλήθος δημοσιογράφων έχουν βαλθεί να μας πείσουν πως με την «αλλαγή» Διοίκησης στην Ε.Π.Ο. το Πρωτάθλημα θα καταστεί αυτομάτως καθαρότερο και δικαιότερο. Πως καθένας (εκτός από τις περιπτώσεις κρίσιμων αλλά όχι σκόπιμων λαθών) θα παίρνει στο τέλος ότι του αξίζει με βάση την εντός γηπέδου απόδοση του. Περ’ όλες τις σχετικές διακηρύξεις και τα σχετικά κείμενα των επαγγελματιών ρεπόρτερ κυρίως της Α.Ε.Κ. και του Π.Α.Ο.Κ. σχετικά με την ποιοτική διαφορά του φετινού Πρωταθλήματος (σε σύγκριση με τα προηγούμενα) τα πράγματα όπως τ’ αντιλαμβάνονται όσοι δεν έχουν παρωπίδες ΔΕΝ είναι ακριβώς έτσι.

Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ.: ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ Ν.6
(Η «ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ» ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΕΧΕI TAINIΑ)

Με την ολοκλήρωση της 6ης τετράδας αγώνων η Α.Ε.Κ. βρίσκεται στην 6η θέση του Πρωταθλήματος με 6 νίκες (οι 5 εντός έδρας) και 6 ήττες (εκτός). Ισοβαθμεί με 18β. μαζί με τον Κολοσσό και το Ρέθυμνο. Στο CHAMPIONS LEAGUE η Α.Ε.Κ. βρίσκεται στην 3η από άποψης νικών θέση με 15β. ισοβαθμώντας με την Στρασμπούργκ. Κρίνοντας τόσο από τις εμφανίσεις (αδυνατεί να κερδίσει δικά της παιχνίδια εκτός έδρας) αλλά και όσα ακούγονται για μεταγραφές σε συγκεκριμένες θέσεις, η ομάδα βρίσκεται σε συνεχή αγωνιστική πτώση από την οποία έδειξε προς στιγμήν ότι πήγαινε ν’ ανακάμψει. Δυστυχώς, φαίνεται ότι ειδικά φέτος Διοίκηση και Ιδιοκτησία «μαγεύτηκαν» υπερβολικά από την συμπλήρωση των 50 ετών από το έπος του ’68 και σε συνδυασμό με το χαμηλό αγωνιστικό μπάτζετ της ομάδας παρουσίασαν μια ομάδα ανάξια του ονόματος της Α.Ε.Κ. και των απαιτήσεων των οπαδών της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ 4 ΛΕΠΤΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΣΑΚΟΥΛΑ
(ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ «ΚΡΑΞΕΙΣ»)

Το «κράξιμο» όση ευχαρίστηση/ηδονή προκαλεί στον «κράζοντα» άλλο τόσο επικίνδυνο είναι γι’ αυτόν. Γιατί όταν αρχίσει να γίνεται συνήθεια, τότε ο «κράζων» πολύ εύκολα ξεφεύγει. Ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι όταν έχεις από πριν αποφασίσει τι θα γράψεις και είσαι τόσο σίγουρος ότι έχεις δίκιο που ΔΕΝ ψάχνεις καθόλου το θέμα. Το «κράξιμο» (ειδικά αυτό που γίνεται μαζικά με copy-paste επιχειρήματα τα οποία υιοθετούνται αβίαστα) για να είναι πετυχημένο πρέπει στον πυρήνα του να έχει την «υπεράσπιση» ενός «ιδανικού» ή μιας «καλής» έννοιας της οποίας την επικράτηση επιδιώκει ο «κράζων». Συνεπώς το «κράξιμο» αποσκοπεί στην αποκάλυψη «σκοτεινών συμφερόντων» και «αντιδημοκρατικών πρακτικών» που σκοπό έχουν να μας καταστήσουν υποχείρια των ισχυρών. Δηλαδή μ’ άλλα λόγια το «κράξιμο» δομείται στο από καταβολής κόσμου δίπολο «Καλού-Κακού».

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΑ «ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ» ΤΗΣ «ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ»
(ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ)

Από την στιγμή της αποχώρησης του Φιλίππου από την μπασκετική Α.Ε.Κ. η «Βασίλισσα» δεν είχε ν’ ανέβει ένα βουνό για να επανέλθει στην κορυφή, αλλά κατ’ αναλογία έπρεπε να σκαρφαλώσει τα Ιμαλάια. Γιατί η διαφορά της Α.Ε.Κ. (αλλά και κάθε άλλης ομάδας) με τους Γαύρο και Π.Α.Ο. είναι τα εγγυημένα έσοδα της Ευρωλίγκας. Έσοδα τα οποία δίνουν ένα μεγάλο πλεονέκτημα στους μοναδικούς ανταγωνιστές για την κατάκτηση του Πρωταθλήματος. Ενός Πρωταθλήματος του οποίου η κατάκτηση ΔΕΝ φέρνει οποσδήποτε μεγαλύτερα Έσοδα (λόγω της συμμετοχής στην κορυφαία Ευρωπαϊκή διοργάνωση), αλλά που ωστόσο είναι απαραίτητη σ’ επίπεδο κύρους (πρεστίζ). Γιατί η κατάκτηση του περνά μέσα από την επικράτηση και επί των δύο ομάδων που το μονοπωλούν από την δεκαετία του ’90 και μετά.

ΟΤΑΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ
(ΣΚΑΡΩΝΕΙ ΣΤΟ ΠΟΔΑΡΙ ΜΙΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ)

Η Ελλάδα είναι μια πολύ ιδιαίτερη χώρα όπου όλοι μπορούν να περνάνε καλά αρκεί να μην έχουν «περίεργες» απαιτήσεις. Για παράδειγμα έχεις το δικαίωμα (κάποιοι ισχυρίζονται ότι είναι υποχρέωση) να παρανομείς. Όσο μεγαλύτερη δε η παρανομία, τόσο πιο απίθανη η τιμωρία, ειδικά αν έχεις κάποιον ισχυρό να σε προστατεύει (για χάρη του οποίου εσύ θα λερώνεις μονίμως τα χέρια και τη συνείδηση σου). Αν τύχει όμως και έχεις τίποτα περίεργες αντιλήψεις/απαιτήσεις οι οποίες τους χαλάνε τη ζαχαρένια (τις δουλειές των μεγάλων και ισχυρών) τότε θεωρείσαι «Δημόσιος Κίνδυνος» και γίνεσαι δακτυλοδεικτούμενος.

ΠΑΡΑΓΕΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ Α.Ε.Κ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ;
(ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ «ΛΕΣΧΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ Α.Ε.Κ.»)

Πριν από λίγες μέρες και συγκεκριμένα στα τέλη του Δεκέμβρη συμπληρώθηκε ένας χρόνος δραστηριότητας της «Λέσχης Πολιτισμού και Ιστορίας της Α.Ε.Κ.». Πέρυσι, λοιπόν, η «Λέσχη Πολιτισμού και Ιστορίας της Α.Ε.Κ.» μας συστήθηκε δημοσιεύοντας την ιδρυτική της διακήρυξη με την οποία έθετε σαν στόχους (βλέπε εδώ):

 
 
   
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Χρονολόγιο