ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ Ο «ΛΑΟΣ» ΜΕΣΩ «ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ»
(ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΝΕ Ή ΕΨΑΧΝΑΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ;)
Το έχουμε γράψει και άλλοτε πως οι βραβεύσεις ενώ υποτίθεται πως έχουν σχέση με την προσφορά κάποιου είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για δημόσιες σχέσεις. Καμιά φορά συνοδεύουν την αποχώρηση του βραβευθέντα από μια επίζηλη θέση. Βέβαια, από μια βράβευση συχνά βγαίνουν ωφελημένοι αυτοί που βραβεύουν. Ειδικά, όταν μέσω της επιλογής των βραβευομένων αποδεικνύουν την δουλικότητα («οσφυοκαμψία καραμπινάτη» στην ιατρική ορολογία) τους έναντι του εκάστοτε ισχυρού. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις η πιο απλή λύση είναι να βγούν αυτοί που επέλεξαν τους βραβευόμενους και θαρρετά να εξηγήσουν το σκεπτικό της απόφασης τους. Καμιά φορά ΔΕΝ τολμούν και έτσι καταφεύγουν σε δικαιολογίες ππου τους εκθέτουν, νομίζοντας πιθανόν ότι έτσι θα εκτεθούν λιγότερο στα μάτια των υπολοίπων.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
(ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ)
Τελικά στην Ελλάδα έχουμε πλάκα. Σε κάθε αγωνιστική περιμένουμε σαν λογιστές να δούμε ποιος και πόσο ευνοήθηκε/αδικήθηκε και κατόπιν να συμψηφίσουμε τους μεταξύ μας λογαριασμούς. Κρατηθήκαμε δυό μέρες και δεν σχολιάσαμε αυτά που έγιναν στην Τούμπα και στις ιστοσελίδες τόσο επειδή διασκεδάζαμε με τα περισσότερα απ’ όσα διαβάζαμε, όσο και επειδή θέλαμε να έχουμε όσο γίνεται πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Το παιχνίδι μεταξύ του «γνήσιου Γαύρου» του Μεγάλου Λιμανιού και του «Γαύρου του Βορρά» ήταν μια δοκιμασία. Μια δοκιμασία στην οποία ο οικοδεσπότης Π.Α.Ο.Κ. απέτυχε παταγωδώς. Στα όσα αφορούν το συγκεκριμένο παιχνίδι εμείς σήμερα θα προσθέσουμε και μια «εύθυμη» πλευρά, η οποία αν ζούσαμε σε διαφορετικό κόσμο θα μπορούσε να έχει ενδιαφέρον.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΗΣ Α.Ε.Κ. ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
(ΤΗΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ)
Ήταν γνωστό πως το παιχνίδι στο Περιστέρι ήταν από κάθε άποψη κομβικό. Όχι μόνον για όσα έγιναν στην Τούμπα, ούτε καν επειδή είχε τεράστια βαθμολογική σημασία. Ήταν κομβικό επειδή αν θέλεις να έχεις τύχη στο Πρωτάθλημα πρέπει να περνάς από τέτοιες δύσκολες παραδοσιακά έδρες. Οι «καλές» εμφανίσεις και το αήττητο σερί δεν λένε πολλά στο τέλος της ημέρας. Ειδικά το «αήττητο σερί» είναι παραπλανητικό, αφού κάθε ισοπαλία είναι στην ουσία -2 βαθμοί και όχι +1. Αν θα θέλαμε να βρούμε δικαιολογίες/εξηγήσεις για το χθεσινό αποτέλεσμα δεν θα είχαμε παρά ν’ αναμασήσουμε το «ρεπορτάζ» των «γιουσουφιών», τα οποία καταβάλουν φιλότιμες προσπάθειες να μας εξηγήσουν το πώς και το γιατί αποτυγχάνει συνεχώς η Α.Ε.Κ. να πάρει το πάνω χέρι.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ: ΠΟΙΑΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΥΠΕΣ;
(ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ Ή ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ;)
Έχει μεγάλη πλάκα μετά από κάθε «μεγάλη» (διάβαζε «σημαντική») νίκη ή μετά από την κατάκτηση μιας κούπας το «γλείψιμο» δημοσιογράφων κάθε διαμετρήματος στον Ιδιοκτήτη, ο οποίος με τα λεφτά που έχει ξοδέψει δικαιούται το τρόπαιο. Εξαίρεση δεν θα μπορούσε ν’ αποτελέσει ούτε η Α.Ε.Κ. Έτσι διαβάσαμε έναν (σίγουρα θα υπάρχουν ή θα υπάρξουν κι άλλοι) ο οποίος θεωρούσε ότι το Κύπελλο που κατέκτησε η Α.Ε.Κ. στο μπάσκετ ΑΝΗΚΕΙ στον Μάκη Αγγελόπουλο. Σκεφτήκαμε, λοιπόν, πως θα είχε ενδιαφέρον να δούμε που θα μας οδηγούσε η συγκεκριμένη άποψη/συλλογιστική.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ
(ΟΛΑ ΟΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΛΛΟΥ)
Σήμερα είναι προγραμματισμένη η πρώτη από τις συνολικά τρείς Γ.Σ. της «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.» με μοναδικό θέμα την Α.Μ.Κ. κατά 20 εκ. Ευρώ και για την οποία εγκαίρως έχετε από εμάς ενημερωθεί. Με τα λεφτά αυτά θα χρηματοδοτηθεί η ολοκλήρωση της Α’ Φάσης κατασκευής του γηπέδου. Τόσο η σημερινή όσο και η πρώτη επαναληπτική που έχει οριστεί για τις 5 Μάρτη δεν θα έχουν την απαιτούμενη απαρτία για τον λόγο που έχουμε ήδη εξηγήσει στα σχετικά μας κείμενα (βλέπε εδώ & εδώ). Λίγο μετά την δημοσίευση στην ιστοσελίδα της εταιρείας της Πρόσκλησης των Μετόχων σε Γ.Σ. διαβάσαμε μια «περίεργη» είδηση η οποία μας προβλημάτισε.
ΑΝ…
(ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΣΤΟ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΚΙΕΒΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ)
Δεν υπάρχουν πολλά που να πρέπει να γραφτούν για το χθεσινό παιχνίδι. Κάποιοι μπορεί και να ησύχασαν επειδή πλέον η ομάδα δεν θα συνεχίζει σε τρείς διοργανώσεις. Κάποιοι άλλοι, όπως εμείς οι «πουθενάδες», στενοχωρηθήκαμε αλλά και μελαγχολήσαμε. Μελαγχολήσαμε γιατί αναρωτηθήκαμε τι θα μπορούσε να κάνει η συγκεκριμένη ομάδα με την μαχητικότητα που την διακρίνει ΑΝ δεν είχε τις ελλείψεις και τις αδυναμίες που έχει. Γιατί όπως στήθηκε η ομάδα πέρυσι το Καλοκαίρι αυτά που πέτυχε είναι πέρα από κάθε προσδοκία. Διάολε, όμως, για την Α.Ε.Κ. και κυρίως για την «Α.Ε.Κ. της Ευρώπης» μιλάμε. Αυτήν που στο παρελθόν είχε αναγκάσει εχθρούς και φίλους να την σέβονται.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ: ΧΑΝΕΙ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΤΟ «ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ» ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ;
(Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΩΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ & ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ Α.Ε.Κ.)
Σε προηγούμενο κείμενο μας (βλέπε εδώ) σχολιάζαμε πως φτάσαμε οι παίκτες (και η θέληση τους) να είναι πιο σημαντικοί από τις ομάδες τους (και τη θέληση τους). Αυτό, βέβαια, δεν ισχύει σ’ όλες τις περιπτώσεις γιατί προφανώς υπάρχουν πλήθος διαφορετικοί χαρακτήρες ιδιοκτητών και παικτών. Σε κάθε περίπτωση το ζήτημα είναι οι επιπτώσεις στην λειτουργία και άρα την αποτελεσματικότητα της ομάδας. Γιατί η τακτική του εκβιασμού -«Υπογράφεις όπως θέλει η ομάδα ή αλλιώς ΔΕΝ παίζεις ξανά.»- ακόμη και όταν φαινομενικά το κλίμα στην ομάδα είναι όπως και πριν επιδρά «υπογείως» στπους υπόλοιπους παίκτες. Οι οποίοι βλέποντας τι συμβαίνει στον συμπαίκτη τους καταλαβαίνουν τι τους περιμένει αν δεν υποκύψουν. Άλλωστε γι’ αυτό επιλέγεται από τους ιδιοκτήτες (όχι μόνο των ομάδων) το μέσο του εκβιασμού ως τακτική διαπραγμάτευσης.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ: ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ Ή ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ;
(ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ)
Όσοι έζησαν το ποδόσφαιρο την δεκαετία του ’80 θυμούνται την παντοδυναμία των Π.Α.Ε. στον καθορισμό της εργασιακής τους σχέσης με τους παίκτες. Θυμούνται τους Ιδιοκτήτες ν’ απειλούν (και κάποιους να το κάνουν) να στείλουν τους «απείθαρχους» (όσους ΔΕΝ πήγαιναν με τα «νερά» τους)βπαίκτες στην εξέδρα «καρφώνοντας» τους το δελτίο στον τοίχο (προκειμένου να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί). Βέβαια υπήρξαν και εξαιρέσεις. Υπήρξε παίκτης που έκανε αυτό που είχε από την αρχή αποφασίσει, όπως υπήρξαν και παίκτες που με την στάση τους «εκβίασαν» τις ομάδες τους. Αυτοί, όμως, ήταν λίγοι και σε κάθε περίπτωση ήταν οι εκάστοτε «βεντέτες» της ομάδας και όχι τα «μικρότερα» ονόματα. Από την δεκαετία, όμως, του ’90 και εξ’ αιτίας της προσφυγής στην Ε.Ε. του Βέλγου ποδοσφαιριστή Μποσμάν τα πράγματα άρχισαν ν’ αλλάζουν.
ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΑΣΥΛΟ ΚΑΙ Η «ΔΙΚΑΙΗ ΔΙΚΗ»
(ΟΤΑΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΙ «ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ»)
Η υπόθεση των οκτώ Τούρκων στρατιωτικών είναι μια από τις πλέον ενδιαφέρουσες υποθέσεις τόσο επειδή στο επίκεντρο βρίσκονται Τούρκοι υπήκοοι όσο και επειδή εξ’ αιτίας της τίθενται ζητήματα πολιτικά και νομικά. Τα πολιτικά ζητήματα που θέτει η συγκεκριμένη υπόθεση αφορούν την άσκηση της εσωτερικής αλλά κυρίως της εξωτερικής πολιτικής από την «πρώτη φορά Αριστερά» Κυβέρνηση. Τα νομικά ζητήματα που τίθενται αφορούν τόσο την ίδια την απόφαση για την τύχη των «8» όσο και την «ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης». Επιπρόσθετα η συγκεκριμένη υπόθεση αφορά πρώτα και κύρια τα «Ανθρώπινα Δικαιώματα» των «8», ενώ σε κάθε περίπτωση πρέπει να συνυπολογίσουμε και τα σχετικά ιστορικά προηγούμενα.
Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ.: ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ Ν.8
(«ΣΤΡΩΝΕΙ» ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΠΡΟΚΡΙΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ)
Με την ολοκλήρωση της 8ης τετράδας αγώνων η Α.Ε.Κ. βρίσκεται στην 3η θέση του Πρωταθλήματος από πλευράς νικών με 9 νίκες (οι 6 εντός έδρας) και 6 ήττες (5 εκτός). Ισοβαθμεί με 26β. μαζί με τον Προμηθέα και το Λαύριο. Στο CHAMPIONS LEAGUE η Α.Ε.Κ. προκρίθηκε ως 3η με 8-6 νίκες και 22β. μαζί με την Μπαϊρόιτ αφήνοντας εκτός 16άδας τις ισόβαθμες Εστουντιάντες και Βενέτσια. Δεδομένου ότι υστέρησε μόνο μιας νίκης των δύο πρώτων ομάδων δημιουργείται η εντύπωση ότι ο όμιλος μας ήταν ο πλέον αμφίρροπος (κάτι που με βάση την τελική βαθμολογία ισχύει). Ωστόσο, αν οι επιλογές των παικτών ήταν από την αρχή οι σωστές θεω ρούμε ότι η ομάδα δεν θα είχε πρόβλημα να προκριθεί νωρίτερα κατακτώντας την 1η θέση. Τώρα μπροστά της είναι ο Τελικός Κυπέλλου, και η μεγαλύτερη ως τώρα ευκαιρία να κατακτήσει έναν τίτλο μετά την επάνοδο της στην Α1.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΤ’ ΕΞΟΧΗΝ ΑΕΚΤΖΗΔΙΚΟ ΣΑΒΒΑΤΟ-ΚΥΡΙΑΚΟ
(ΧΑΝΤΜΠΟΛ, ΜΠΑΣΚΕΤ & ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΒΑΦΤΗΚΑΝ ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΑ)
Το Σάββατο που μας πέρασε είχε σαφώς ΑΕΚτήδικο χρώμα. Δεν ήταν μόνο η νίκη επί του Γαύρου στον Τελικό Κυπέλλου ήταν πολύ περισσότερο η νίκη-πρόκριση της ομάδας Χάντμπολ επί της Τουρκικής Γκέζτεπε για τους «8» του Τσάλεντζ Κάπ. Και στα δύο περιπτώσεις οι ομάδες μας είχαν ν’ αντιμετωπίσουν αντιπάλους με μεγαλύτερο προϋπολογισμό. Συνεπώς και στις δύο περιπτώσεις τα προγνωστικά δεν ήταν υπέρ τους. Το βράδυ του Σαββάτου αυτό που αποδείχτηκε είναι πως όταν δύο ομάδες με μεγάλη διαφορά στο μπάτζετ παίζουν μεταξύ τους έναν αγώνα ΔΕΝ κερδίζει πάντα ο οικονομικά ισχυρότερος. Ωστόσο, και οι δύο αυτές νίκες δεν μπορούν και δεν πρέπει να ωραιοποιήσουν την κατάσταση σε Χάντμπολ και Μπάσκετ.























































































Χρονολόγιο