ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
FOOTBALL CLUB ALERT: ΧΑΘΗΚΕ Η Α.Ε.Κ. ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
(ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ Ή Ν’ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ;)
Η Α.Ε.Κ. επέστρεψε στα Ευρωπαϊκά σαλόνια πέρισυ τον Αύγουστο. Ή τουλάχιστον έτσι μας είπαν. Γιατί στα δύο περσυνά παιχνίδια με την Γαλλική Σενττ-Ετιέν είδαμε μεν μια ομάδα που με βάση τις φανέλες θύμιζε κάτι από Α.Ε.Κ. ΑΛΛΑ Α.Ε.Κ. ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ. Φέτος υποτίθεται ότι θα παρουσιαζόταν καλύτερη. Οι ελλείψεις της (όπως και πέρισυ) ήταν γνωστές ενώ ο χρόνος για τις αντιμετωπίσει υπερ-αρκετός. Η υποτιθέμενη (έτσι μας έλεγε ο Κ.Α.Τ.) συμπλήρωση του ρόστερ ήδη από τα τέλη Ιούνη ήταν σημάδι ότι τα πράγματα θα ήταν τουλάχιστον καλύτερα με τον προηγούμενο Αύγουστο. Βέβαια υπήρχε ένα «συννεφάκι», το οποίο είχε σχέση με την εμπιστοσύνη στον προπονητή. Μετά από μια αμφιταλάντευση για το αν θα έπρεπε να ξεκινήσει την χρονιά, τελικά ο «Διοικητικός Ηγέτης» τον εμπιστεύτηκε.
ΠΕΡΙ ΤΙΜΗΣ
(Η ΤΙΜΗ, ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ)
Το Καλοκαίρι (και δευτερευόντως τον Γενάρη) είναι η περίοδος που οργιάζει η δημοσιογραφία των μεταγραφών και περνάνε από τα πρωτοσέλιδα εκατοντάδες εκατομμύρια Ευρώ. Είναι η περίοδος που εκτός από το Ισοζύγιο των μεταγραφών (Πωλήσεις – Αγορές) ξεκινά η συζήτηση για τα τηλεοπτικά έσοδα των ομάδων. Είναι κάτι αντίστοιχο όπως τα καλοκαιριάτικα δημοσιεύματα όταν έπαιζε ο Στέλιος σχετικά με το αν και πότε θα επιστρέψει από την Πάρο για προετοιμασία με την ομάδα. Μετά από τα πρώτα εκατό εκατομμύρια ο αναγνώστης «χάνει την μπάλα» και δεν (συν)αισθάνεται την αξία των χρημάτων. Ειδικά από τότε που αλλάξαμε σε Ευρώ το κακό παράγινε.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟΥ ΓΑΥΡΟΥ
(ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΜΕΝ ΤΑ ΧΡΕΗ, ΑΛΛΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΡΙΣΙΜΗ)
Στις 20 Ιούλη 2017 ανέβηκε στο Γ.Ε.ΜΗ. της Κ.Α.Ε του Γαύρου ο Ισολογισμός της για την περίοδο 2015-2016, τον οποίο και παρουσιάζουμε σήμερα. Για να μην γινόμαστε κουραστικοί τα βασικά μεγέθη του Ισολογισμού παρουσιάζονται στους πίνακες που ακολουθούν. Πριν, όμως, από την παρουσίαση των πινάκων πρέπει να γίνουν δύο σημειώσεις. Κατ’ αρχάς ο Ισολογισμός του 2015-2016 έχει συνταχθεί με βάση τα Ε.Λ.Π. και για τον λόγο αυτό έχουν αναπροσαρμοστεί κάποια μεγέθη της Χρήσης 2014-2015 για να είναι συγκρίσιμα. Η δεύτερη σημείωση αφορά στο ύψος των Συνολικών Υποχρεώσεων της Κ.Α.Ε. στις 30 Ιούνη 2015. Αυτές ενώ στον αρχικό Ισολογισμό 2014-2015 εμφανίζονται στα 27.884.201,69 Ευρώ (βλέπε εδώ). Μετά την αναμόρφωση του οι Συνολικές Υποχρεώσεις εμφανίζονται μειωμένες κατά 15 εκ., το ποσό δηλαδή της Α.Μ.Κ. που αποφασίστηκε στις 30 Ιούνη 2016.
ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΟΣΑ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»
(ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΚΛΙΜΑ ΒΑΛΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 30 ΕΚ. ΤΗΣ Α’ ΦΑΣΗΣ)
Αν για χρόνια είσαι καταπιεσμένος και δεν σπανίως χαίρεσαι (και τότε όχι για πολύ), αν έχεις γεννηθεί μετά το 1994 και δεν ξέρεις ποιος είναι ποιος τότε είσαι αναγκασμένος να μεγαλοποιείς οτιδήποτε μπας και χαρείς λίγο. Αυτό στον κόσμο της Α.Ε.Κ. σημαίνει να ζείς στ’ απόνερα ενός «αγιασμού» και της έναρξης των εκσκαφών για το νέο γήπεδο της Α.Ε.Κ. Ως οπαδός δεν χρειάζεται να πολυσκοτίζεις το κεφάλι σου με πολλές λεπτομέρειες. Άλλωστε τα περισσότερα απ’ αυτά δεν έχουν και μεγάλες δυνατότητες επεξεργασίας. Γι’ αυτό και καλύπτουν τις ανάγκες παραμυθιάσματος τους με Κετσετζόγλου & Σία. Παραμυθιάζονται μ’ όσα γράφουν, αν και θα έπρεπε να δίνουν βάση σ’ όσα ΔΕΝ γράφουν.
ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ Π.Α.Ε.
(ΒΑΖΕΤΕ ΠΟΥ ΒΑΖΕΤΕ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΥΑΤΕ ΣΤΑ 10 ΕΚ.;)
Το τελευταίο δεκαήμερο του Ιούλη απ’ ότι προκύπτει όλη η Α.Ε.Κ. βρισκόταν σε διοικητικό οργασμό κλείνοντας εκκρεμότητες. Αποφάσισαν στην Π.Α.Ε. να καταθέσουν στο Γ.Ε.ΜΗ. ότι έγγραφο δεν είχαν πάει τόσο καιρό. Πράγματι, ρίχνοντας μια ματιά στο Γ.Ε.ΜΗ. της Π.Α.Ε. μπορείτε να δείτε τέσσερις δημοσιεύσεις με ημερομηνία 21 Ιούλη 2017. Οι τρείς από αυτές αφορούν Πρακτικά του Δ.Σ. με τα οποία πιστοποιούνται 3 Α.Μ.Κ. και η τέταρτη την κωδικοποίηση (ενημέρωση) του Καταστατικού μ’ αυτές. Τώρα, από τα 3 Πρακτικά των πιστοποιημένων Α.Μ.Κ. τα δύο αφορούν γνωστές σ’ εμάς αυξήσεις∙ ενώ το τρίτο μας αποκαλύπτει μια άγνωστη μέχρι τώρα Α.Μ.Κ.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΩΝ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΩΝ» ΓΙΑ ΤΟΝ «ΑΓΙΑΣΜΟ»
(ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ)
Για μια πρόχειρα και βιαστικά στημένη εκδήλωση, η οποία έπρεπε να είναι του γούστου του «Διοικητικού Ηγέτη» ο «αγιασμός» της περασμένη Πέμπτης ήταν υποφερτός. Όμως για μια εκδήλωση αντάξια της Α.Ε.Κ. καλύτερα να μη το συζητήσουμε. Φυσικά όπως έχουμε γράψει σε κάποια από τα πρώτα μας κείμενα, τόσο η Α.Ε.Κ. όσο και οποιαδήποτε άλλη ομάδα είναι κάτι παραπάνω από τις φανέλες και τα σορτσάκια∙ τα χρώματα και το έμβλημα. Για την ακρίβεια η Α.Ε.Κ. είναι οι άνθρωποι που κάθε φορά κάνουν κουμάντο. Αυτοί με τις πράξεις τους, αλλά κυρίως με τη φιλοσοφία τους νοηματοδοτούν το περιεχόμενο της.
ΠΩΣ ΤΟ ΚΕ.Σ.Α. ΑΛΛΑΞΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ «ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑΣ»
(ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΜΙΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΑ «ΨΙΛΑ»)
Ήταν λογικό (και άρα αναμενόμενο) μέσα στους πανηγυρισμούς για την έκδοση της όπως-όπως Οικοδομικής Άδειας (που τελικά βγήκε κακήν-κακώς στ’ όνομα της ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ και όχι της «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.» να χαθεί η ουσία της ανακοίνωσης του Υπουργείου Περιβάλλοντος. Στην ανακοίνωση του το Υπουργείο (βλέπε εδώ) κάνει λόγο για τις αλλαγές που επέβαλλε στα σχέδια του γηπέδου το ΚΕντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής. Όπως αναμενόταν η ανακοίνωση αναπαρήχθη με την γνωστή μέθοδο απ’ όλα(;) τα Μ.Μ.Ε. που ασχολούνται με την Α.Ε.Κ. χωρίς κανέναν σχολιασμό. Είτε επειδή δεν ξέρουν, είτε επειδή δεν τους νοιάζει, είτε τέλος επειδή υποτίθεται ότι αλλαγές στο έργο ΔΕΝ θα γίνονταν (έτσι έλεγε ο «Διοικητικός Ηγέτης») η ουσία έμεινε στην αφάνεια.
Η ΑΔΕΙΑ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΣΤ’ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ «ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ 1924 Α.Ε.» ΟΠΩΣ ΗΘΕΛΕ Ο «ΤΙΓΡΗΣ»
(ΒΓΗΚΕ ΟΠΩΣ-ΟΠΩΣ ΣΤ’ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ)
Η 25η Ιούλη 2017 είναι μια διπλά ιστορική μέρα για την Α.Ε.Κ. Από τη μια και όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι αποκάλυψε την ένδεια της (στην οποία την κρατά ο Ιδιοκτήτης της). Από την άλλη επειδή πήρε μια κάποια Οικοδομική Άδεια. Τα σχετικά με την Άδεια αυτή που άπτονται των νομικών προβλημάτων της μπορείτε να τα διαβάσετε και αλλού. Άλλωστε ήδη η ιστοσελίδα www.eksegersi.gr έχει γράψει ένα ανακεφαλαιωτικό κείμενο (βλέπε εδώ) με ότι θεωρούν άξιο αναφοράς και σχολιασμού για όποιον ενδιαφέρεται. Καθόσον στο παρελθόν έχουμε πολλές φορές αναφερθεί στα συγκεκριμένα ζητήματα ΔΕΝ πρόκειται να επανέλθουμε.
«ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΓΕΛΑΣ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ, ΛΙΓΟΥΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΛΟΥΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ»
(ΟΥΤΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΥΤΗ Η Α.Ε.Κ. – ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΗΝ)
Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Αυτή η ρήση ΔΕΝ θα μπορούσε να μην ισχύει και για την Α.Ε.Κ. Συνεπώς μετά την τραυματική εμφάνιση της ομάδας στο Ο.Α.Κ.Α. απέναντι στην ΤΣΣΚΑ πρέπει να δούμε θαρρετά το πρόβλημα και να μην κάνουμε προσπάθεια να το «ξορκίσουμε» με χαζομάρες του τύπου «Αν είχαμε κληρωθεί με άλλον αντίπαλο…». Ωστόσο, το χθεσινό παιχνίδι ήταν ένα αγωνιστικό και διοικητικό στριπτήζ όσων κάνουν κουμάντο την τελευταία 4ετία. Υποτίθεται πως αυτοί οι άνθρωποι (ο «Διοικητικός Ηγέτης» και ο Μπάγεβιτς) ότι «ξέρουν από ποδόσφαιρο». Το ζήτημα ΔΕΝ είναι πόσα λεφτά έχουν οι δύο ομάδες (Α.Ε.Κ. & ΤΣΣΚΑ) στην διάθεση τους.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ: ΟΙ ΑΓΙΑΣΜΟΙ ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
(ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ)
Οι δημόσιες θρησκευτικές τελετές είναι ένας τρόπος σύσφιξης των σχέσεων των κυβερνόντων με τους κυβερνωμένους. Στις τελετές αυτές ΟΛΟΙ προσέρχονται σαν ίσοι. Τότε τα αξιώματα δεν μετράνε παρά μόνο για το πόσο κοντά στο ιερό θα βρίσκεται κάποιος (κάτι που δεν είναι πάντα καλό). Ακόμη και οι ιερείς που βρίσκονται στο αποτελούν μόνο τα εξουσιοδοτημένα για την επικοινωνία με το θείο μέλη της κοινωνίας. Στην ουσία σε μια δημόσια θρησκευτική τελετή έχουμε από τη μια τον Θεό και από την άλλη το σύνολο των πιστών του που προσεύχονται (δέονται) για κάτι. Με την δέηση οι πιστοί είτε επιζητούν να εξευμενίσουν τον θεό είτε γενικότερα ζητούν απ’ αυτόν την ευλογία του για τα σχέδια τους.
ΕΝΩ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΡΑΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ, ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ
(ΜΕ ΣΟΦΙΣΤΕΙΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ)
Την ώρα που θα διαβάζετε αυτό το κείμενο ενδέχεται να έχει υπογραφεί η Οικοδομική Άδεια. Σε κάθε περίπτωση θα κατακλύζεστε από πληροφορίες σχετικά με τον «αγιασμό-σόου» ο οποίος θα λειτουργήσει όπως οι μεγαλοπρεπείς θρησκευτικές τελετές στο Βυζάντιο. Δηλαδή, ως τρόπος εξύψωσης του ηθικού. Ωστόσο, για να βγεί η Άδεια πρέπει να έχουν βρεί άκρη με το Κτηματολόγιο. Και απ’ ότι είδαμε σε προηγούμενα κείμενα μας αυτό επιχειρήθηκε να γίνει μέσω της ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ των πάγιων συμφερόντων της Ερασιτεχνικής. Για τα συμφέροντα της οποίας ελάχιστοι φαίνεται να ενδιαφέρονται, αφού η συντριπτική πλειοψηφία των ΑΕΚΤζήδων το μόνο που θέλει είναι να δεί ένα νέο γήπεδο στο ίδιο με το παληό χώρο.























































































Χρονολόγιο