ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
«ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΩΣΤΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΙ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ;»
(ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ Ή ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ)
Υπάρχουν κάμποσοι τρόποι να κάνεις μια δουλειά, αλλά είναι ζήτημα αν υπάρχουν πάνω από δύο για να την κάνεις σωστά και στη συνέχεια να μην έχεις ντράβαλα. Οπότε η απάντηση στο ερώτημα του τίτλου είναι μάλλον προφανής. Ειδικά στην περίπτωση της Α.Ε.Κ. αν η δουλειά ΔΕΝ γίνει σωστά κινδυνεύει να τεθεί σε κίνδυνο η ιδιοκτησία του Σωματείου. Μια ιδιοκτησία η οποία με βάση του ρεπορτάζ της εφημερίδας «ΚΟΝΤΡΑ» (που όπως έχει αποδειχθεί έχει αξιόπιστες πηγές στον κρατικό μηχανισμό) γίνεται προσπάθεια να καταργηθεί «σώνει και καλά» προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο αρχικός σχεδιασμός.
ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΣΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ «ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ»;
(«ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΑΡΧΕΣΘΕ»)
Σήμερα θα βρισκόμαστε σε μια περίεργη θέση, γιατί μ’ όσα είχαμε αποφασίσει να γράψουμε θα φαινόταν ότι «υπερασπιζόμαστε» τον Μελισσανίδη. Αυτό όμως είναι πάντα ένα ενδεχόμενο όταν γράφεις την Αλήθεια, η οποία ΔΕΝ έχει μόνο μια όψη. Ευτυχώς ήρθαν τα ευχάριστα νέα τόσο του ετήσιου υποχρεωτικού καθαρισμού του οικοπέδου (για να μειωθεί ο κίνδυνος πυρκαγιάς) όσο και της είδησης ότι ο «Τίγρης» έχει κλείσει παπά για να κάνει αγιασμό στο οικόπεδο. Έναν αγιασμό που προφανώς έχει σκοπό να ξορκίσει τα «δαιμόνια» και τα «καλικαντζάρια» που αντιστρατεύονται το νέο γήπεδο της Α.Ε.Κ. Ωστόσο, μιας και εμπλέκεται ο «Κουροπαλάτης» (μη το ξεχνάμε αυτό) μιλάμε για ένα πραγματικό σόου. Ένα σόου στο οποίο θα επιστρατευτούν ΟΛΟΙ και θα έχει σκοπό την περαιτέρω ανύψωση του ηθικού.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ – ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ. Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑ.
Είναι προφανές ότι οι νόμοι μιας πολιτείας συντάσσονται με γνώμονα τις ιδιαίτερες ανάγκες της. Ακόμη και όταν αφορούν την επικύρωση διωθνών συμφωνιών και πρωτοκόλλων, ακόμη και τότε υποτίθεται ότι η επίδραση τους για την πολιτεία έχει αξιολογηθεί ώς τελικά και συνολικά θετική. Ένα από τα προβλήματα αιχμής που έχουν ανακύψει το τελευταίο διάστημα είναι αυτό των «προσφύγων» και των «οικονομικών μεταναστών». Ωστόσο θα ήταν λάθος να θεωρούμε ότι τόσο το πρόβλημα όσο και οι νομικοί ορισμοί του «πρόσφυγα» και του «οικονομικού μετανάστη» είναι κάτι νέο. Ίσα-ίσα τα βρίσκουμε και στην Αρχαία Ελλάδα και ειδικότερα στην Αρχαία Αθήνα.
Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΡΑΜΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
(ΜΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ)
Για να σχηματίσεις γνώμη αν μια εκδήλωση ήταν ή όχι επιτυχημένη πρέπει να μιλήσεις με τους διοργανωτές της. Αυτοί θα σου πουν αν είναι ευχαριστημένοι από την προσέλευση και από το τελικό αποτέλεσμα. Η προσέλευση είναι ένας ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας όταν θες να δώσεις την εντύπωση ενός αρραγούς μετώπου και μιας δυναμικής (αντ)επίθεσης. Ακόμα περισσότερο όταν στην εκδήλωση πρόκειται να παραστεί κάποιος σημαντικός ο οποίος και θ’ απευθυνθεί στο κοινό της. Από την άποψη αυτή η τελευταία Γ.Σ. της Ερασιτεχνικής ήταν αποτυχημένη.
ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΠΕΚΟΥΛΑΡΟΥΝ
(ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΥΚΟΣ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ;)
Πολλές φορές οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι είναι «υποχρεωμένοι» προκειμένου να γράψουν κάτι ή να υπερασπιστούν τον εκάστορτε ιδιοκτήτη και τις πρακτικές του να γράψουν χαζομάρες. Χαζομάρες που αν τις πάρει κανείς στα σοβαρά θα πρέπει ν’ απαντήσει ανοίγοντας έτσι έναν ατέρμονα (χωρίς τέλος) κύκλο. Ωστόσο, μερικές χαζομάρες είναι τόσο προβοκτόρικες που τους πρέπει μια κάποια απάντηση. Μια απάντηση, η οποία θα ισορροπεί μεταξύ σοβαρότητας και αστειότητας. Όπως, όμως, είναι γνωστό μέσω των αστείων λέγονται τα πιό σοβαρά πράγματα.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ. Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ «ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
Οτιδήποτε αντέχει στον χρόνο (έστω και κατ’ όνομα) έχει παρατηρηθεί ότι με βαθμιαία χάνει την αρχική του σημασία (νόημα) και τις περισσότερες φορές καταλήγει «κενό» περιεχομένου∙ μια απλή «εικόνα» αυτού που ήταν στην αρχή. Όπως έχει αναφερθεί πολλές φορές στα κείμενα της σειράς αυτής κάθε μας ενέργεια, κάθε θεσμός που ιδρύουμε και λειτουργούμε έχει οικονομικό αντίκτυπο. Πολλές φορές και ειδικά όταν μιλάμε για θεσμούς παρατηρούμε ότι αν και επιβλήθηκαν εξαιτίας κάποιας ανάγκης η λειτουργία τους υπήρξε καταλυτική στις κοινωνικές και οικονομικές σχέσεις. Ξεκινώντας ένα σύντομο στο χαρτί και όχι στα χρόνια ταξίδι από τις απαρχές της κοινωνικής οργάνωσης θα καταλήξουμε στην φωτογραφία του κειμένου (εξαιτίας της οποίας οι περισσότεροι από εσάς το διαβάζετε).
ΠΡΟΣ ΤΑΣΟ ΤΣΑΤΑΛΗ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
(ΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΣΟΥΝΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ Α.Ε.Κ. ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ)
Το καλύτερο μετά από ένα παιχνίδι ή από μια Γ.Σ. (έστω μια συνέντευξη για το γήπεδο) είναι η ανάλυση/επεξήγηση των όσων έγιναν την προηγούμενη. Έτσι πολλές φορές έχεις αναρωτηθεί -αγαπημένε μου αναγνώστη- αν όντως ήσουν στο γήπεδο και αν είδες τα ίδια με τον «αναλυτή» πράγματα. Το καλύτερο με την Γ.Σ. είναι αυτά που γράφονται εκ των υστέρων. Ως προς αυτό όσοι περιμένατε να σχολιάσουμε τα όσα ειπώθηκαν, δυστυχώς, θα μείνετε με την προσμονή. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ (ΞΑΝΑ)ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΧΙΛΙΟΠΑΙΓΜΕΝΗ ΚΑΣΕΤΑ.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΕΙ Η ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ Ο ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗΣ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 ΙΟΥΛΗ/51 ΙΟΥΝΗ 2017.
ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ;
(ΣΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΡΟΔΩΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΙΔΡΥΤΕΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ;)
Με την Γ.Σ. της Ερασιτεχνικής την περασμένη Τρίτη έπεσαν για τα καλά οι μάσκες της «ομάδας Μελισσανίδη». Οι διαγραφές των «9» ήταν ο επίλογος σε μια σειρά ανοησιών που κατά περιόδους εκτόξευε το σύστημα που ποδηγετεί το Σωματείο. Τα τελευταία 3,5 χρόνια μας «πρήζανε» ότι όσα έκαναν κάποιοι «περίεργοι» και «πουθενάδες», κάποιοι «γραφικοί» ΔΕΝ ήταν ικανά να σταματήσουν την εξέλιξη του έργου και πως ΔΕΝ είχαν επίπτωση στην έκδοση της Οικοδομικής Άδειας. Την καθυστέρηση την χρέωναν στον Βασιλόπουλο και τα «κενά νόμου». Όλα αυτά, όμως, τ’ αναίρεσαν μ’ όσα έκαναν την προηγούμενη Τρίτη 11 Ιούλη 2017.
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ «ΤΕΛΕΙΑ Γ.Σ.» ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟΡΟΥΜΕ
(ΑΛΕΞΗ ΜΕ ΤΟΣΑ ΤΜΗΜΑΤΑ/ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑΡΗΔΕΣ;)
Υπάρχουν κάποια γεγονότα που είναι σημαντικά (ιστορικά θα έλεγε ο Κυριάκος Χήνας) είτε ως παράδειγμα για μίμηση, είτε ως παράδειγμα για αποφυγή. Στην κατηγορία αυτή ανήκει και η χθεσινή (11 Ιούλη 2017) Γ.Σ. Μια Γ.Σ. της οποίας την σημασία ακόμη αγωνιζόμαστε να «χωνέψουμε» όχι επειδή δεν καταλάβαμε «τι» (αλλά κυρίως «πώς») έγινε αλλά επειδή με τα όσα από χθές γράφουνε κάποιοι (επαγγελματίες και μη) για να ξεχαρμανιάσουνε (κάποια απ’ αυτά μηνύσιμα) αποδεικνύουν πόσο κομπλεξικά ανθρωπάκια είναι. Κανονικοί «Γαύροι» δηλαδή. Μ’ αυτό το σκέλος όμως της Γ.Σ. θ’ ασχοληθώ από αύριο.
ΗΤΑΝ Η «ΤΕΛΕΙΑ Γ.Σ.»
(ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ Α.Ε.Κ. ΣΑΝ ΤΟΝ «ΓΑΥΡΟ»)
Ήταν μια τέλεια Γ.Σ. Χωρίς περιττολογίες, με μεστό και καταγγελτικό λόγο∙ μα πάνω απ’ όλα μια Συνέλευση που έδωσε απαντήσεις και ανόρθωσε το ΑΕΚτζήδικο φρόνημα. Αν, δε, αυτή η Γ.Σ. γινόταν πριν από έναν μόλις χρόνο, τότε θα πανηγυρίζαμε για την έκδοση της Οικοδομικής Άδειας ακόμη και εμείς. Βέβαια, είχαμε για ακόμη μια φορά την διαβεβαίωση ότι θα βγεί μέσα σε μια βδομάδα (το πολύ μέχρι τις 20 Ιούλη ή τις 50 Ιούνη 2017) κάτι που θα πρέπει εξ’ ορισμού να μας κάνει επιφυλακτικούς με βάση το παρελθόν. Δεδομένου, όμως, ότι «τα γάλατα έχουν σφίξει» ΔΕΝ πρέπει ν’ αποκλείουμε την υπογραφή κάποιας Οικοδομικής Άδειας ακόμα και αν ΔΕΝ την έχει υπογράψει κάποιος από τους αρμόδιους δημόσιους υπαλλήλους. Άλλωστε υπάρχουν και οι μετακλητοί που ως κομματόσκυλα προσφέρονται ως «χρήσιμοι ηλίθιοι».
Η «Γ.Σ. ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ & ΤΩΝ ΜΑΖΙΚΩΝ ΔΙΑΓΡΑΦΩΝ» ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ
(ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΥΣ ΑΠ‘ ΟΣΟΥΣ ΠΑΝΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ)
Αναβλήθηκε -λέει- λόγω έλλειψης απαρτίας η σημερινή Γ.Σ., η οποία πλέον εξάπαντος θα γίνει αύριο το απόγευμα. Αύριο που βολεύει και τον «Διοικητικό Ηγέτη» να παραστεί, αλλά και τους Παλαίμαχους που θα μαζευτούν για τον λόγο αυτό περισσότεροι απ’ όσους πάνε τελευταία στα φιλικά που δίνουν. Δυστυχώς κάποιοι εκμεταλλεύονται άλλων το αγνό πάθος για την ομάδα που λάτρεψαν, άλλων την ημιμάθεια και άλλων την ανάγκη και τους μεταχειρίζονται σαν τον μαϊντανό στο φαγητό. Και που είναι το κακό να πάνε οι Παλαίμαχοι στην Γ.Σ.; Πουθενά. Στο κάτω-κάτω τους πάνε για να φαίνονται πολλοί. Αλλοίμονο αν στις Γ.Σ. πήγαιναν μόνο τα μέλη.























































































Χρονολόγιο