Font Size

SCREEN

Cpanel
Νέα σε τίτλους:

ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ

ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.

ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ «BIG 5» ΘΕΛΕΙ ΞΕΝΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ Ή ΌΧΙ;
(ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ «ΣΤΗΝΕΙ» Ο «ΓΝΗΣΙΟΣ ΓΑΥΡΟΣ»;)

Ο κοροναϊός οδήγησε σε αναβολή τους τρείς από τους τέσσερις αγώνες του «BIG 5» (μιας και οι δύο Δικέφαλοι έπαιζαν μεταξύ τους). Δεδομένου ότι τα παιχνίδια που αναβλήθηκαν θα γίνουν κάποια στιγμή υπάρχει το σοβαρό ενδεχόμενο το αναβληθέν παιχνίδι του Ο.Α.Κ.Α. να γίνει με κόσμο (αν τα κυβερνητικά μέτρα δεν παραταθούν μέχρι το τέλος της περιόδου). Δυστυχώς για τους οπαδούς του Π.Α.Ο. το μόνο παιχνίδι του «BIG 5» που έγινε ήταν το εκτός έδρας της ομάδας τους στον Βόλο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΘΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΤΟΝ «ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΝΟΥΝ»
(ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΦΕΛΕΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ «ΘΥΜΑΤΑ» ΤΕΤΟΙΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ)

Η υπόθεση του Στάθη Παναγιωτόπουλου είναι απολύτως ενδεικτική μιας βαθιά αρρωστημένης Κοινωνίας. Ο Στάθης ανέβασε «πορνό οικιακής παραγωγής» χωρίς την έγκριση της παρτενέρ του ξεσηκώνοντας θύελλα διαμαρτυρίας, αλλά ταυτόχρονα βγάζοντας στον αφρό της δημοσιότητας και το «θύμα». Η κοπέλα που έκανε την αρχική καταγγελία είναι «θύμα» και όχι θύμα γιατί και η ίδια συμμετείχε σ’ όλο αυτό. Γιατί, απ’ όσα έγιναν γνωστά εκτός του ότι γνώριζε για τουλάχιστον μια από τις βιντεοσκοπήσεις οι κάμερες ήταν σε κοινή θέα. Επιπλέον, του έστειλε και η ίδια τουλάχιστον ένα βίντεο και κάμποσες φωτογραφίες για δική του χρήση. Επειδή η ηλικία της όταν συνέβησαν τα καταγγελλόμενα ήταν τέτοια που να μη δικαιολογεί «βαριά αφέλεια» και με δεδομένο πως τα δημοσιεύματα την αναφέρουν σαν «γνωστή τραγουδίστρια» εύκολα μπορεί κάποιος να υποθέσει πως σ’ όλο αυτό ενδέχεται να υπήρξε κάποια στιγμή και η λογική της δημοσιότητας.

Η ΓΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ
(ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΝΤΖΕΡ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ)

Η σημερινή μέρα δεν είναι απλά η επόμενη των Φώτων. Είναι από αθλητική σκοπιά μια από τις χειρότερες που θα μπορούσαν να υπάρξουν. Είναι η μέρα που η Ευρωλίγκα θα κάνει ένα και μόνο παιχνίδι αναβάλλοντας τα υπόλοιπα 8 παιχνίδια λόγω κοροναϊού! Τόσο καλά. Θα γίνει ΜΟΝΟ ένα παιχνίδι, το οποίο και θα μεταδοθεί τηλεοπτικά έτσι για να μην έχουν να λένε ότι η Ευρωλίγκα ματαίωσε μια αγωνιστική. Γιατί, μπορεί οι εθνικές λίγκες είτε να μεταθέτουν την επανέναρξη των πρωταθλημάτων τους, είτε να ματαιώνουν παιχνίδια, αλλά η Ευρωλίγκα του Μπερτομέου δεν χαμπαριάζει απ’ όλα αυτά. Τηρεί, ωστόσο, το «υγειονομικό πρωτόκολλο» που έχει συμφωνήσει με τις ομάδες-μετόχους της. ακριβώς, στο σημείο αυτό εδράζεται η διοικητική κακοδαιμονία της.

ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ «BIG 5» ΤΗΝ ΔΕΚΑΤΗ ΕΚΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
(2 ΝΙΚΕΣ – 1 ΙΣΟΠΑΛΙΑ – 1 ΗΤΤΑ & 1 ΑΝΑΒΟΛΗ)

Η 16η αγωνιστική ήταν μια από αυτές στις οποίες ομάδες του «BIG 5» αναμετρώνται μεταξύ τους. Ωστόσο, εξαιτίας του κορωναϊού ο «Γαύρος του Βορρά» δεν έπαιξε το εντός έδρας παιχνίδι με τον Παναιτωλικό σε αντίθεση με την επόμενη αντίπαλο του Α.Ε.Κ. η οποία αγωνιζόταν στη Λαμία. Ο «γνήσιος Γαύρος» μετρούσε τις δυνάμεις του απέναντι στον ελλιπέστατο και με ενδεκάδα ειδικών συνθηκών Απόλλωνα στη Ριζούπολη, ενώ τέλος ο Π.Α.Ο. αντιμετώπιζε εντός έδρας τον Άρη σ’ ένα πολύ σημαντικό και για τους δυό τους παιχνίδι. Με εξαίρεση τους «ερυθρόλευκους» που έχουν σημαντική διαφορά όλοι οι άλλοι έπαιζαν μόνο για τη νίκη.

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΔΗ
(ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΘΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ)

Από χθες ο Στέλιος Σεραφείδης δεν είναι πια μαζί μας. Με τον θάνατο του θα συνεχίσει να ζει στις αναμνήσεις τόσο των δικών του όσο και όσων πρόλαβαν να τον δουν αγωνιζόμενο ή/και να τον ζήσουν. Ο κυρ-Στέλιος ανήκει στις γενιές ποδοσφαιριστών που μεγαλούργησαν πριν το ποδόσφαιρο εκχρηματιστεί όπως στις μέρες μας. Τότε που κυριολεκτικά έπαιζαν για «ένα κομμάτι ψωμί» και έναν διορισμό ή μια άδεια πρακτορείου ΠΡΟ-ΠΟ. Για το βιογραφικό του μπορείτε να διαβάσετε αλλού. Εμείς εδώ εκτός από τον οφειλόμενο αποχαιρετισμό σε μια παλιά δόξα της ομάδας το μόνο που έχουμε και πρέπει να σημειώσουμε είναι πως με τον θάνατο του πρέπει να κλείσει οριστικά ο κύκλος που άνοιξε με την επαναδραστηριοποίηση του Μελισσανίδη στον Σύνδεσμο Παλαιμάχων της Α.Ε.Κ. Έναν Σύνδεσμο που χωρίς να είμαστε υπερβολικοί μετατράπηκε σε πρακτορείο δημοσίων σχέσεων του Μελισσανίδη τόσο μέσω των ανακοινώσεων του όσο και μέσω των ετήσιων βραβεύσεων στην κοπή της πίτας του.

Η «ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ» ΠΑΙΡΝΕΙ(;) ΠΑΙΚΤΕΣ
(ΠΙΕΖΟΜΕΝΗ ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ)

«Πενία τέχνας κατεργάζεται.» λέει ο λαός μας. Τίποτα περισσότερο αληθές στην περίπτωση της «Βασίλισσας» η οποία αγωνίζεται με νύχια και με δόντια να επιζήσει. Να επιζήσει οικονομικά και κατά συνέπεια αγωνιστικά προσπαθώντας να μείνει στην κατηγορία ειδικά αν αρχίσουν οι αφαιρέσεις βαθμών. Στην προσπάθεια της αυτή προσπαθεί να φέρει πίσω παλιούς παικταράδες της στους οποίους χρωστά λεφτά, αλλά έχουν πολύ καιρό να παίξουν (δηλαδή ΔΕΝ βρήκαν ομάδα να τους δώσει συμβόλαιο). Ωστόσο, ακόμη και αυτή η προσπάθεια δεν είναι σίγουρο ότι θα στεφθεί με επιτυχία (βλέπε εδώ).

Ο «ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΝΑΤΖΕΡ»
(ΟΤΑΝ Η
FIFA ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ)

Την ίδια ώρα που στην Ελλάδα αλλά και τον υπόλοιπο ποδοσφαιρικό πλανήτη ομάδες και διοργανώτριες των πρωταθλημάτων «σπάνε το κεφάλι τους» να δουν πως θ’ αντιμετωπίσουν την επέλαση της παραλλαγής «όμικρον» του κορωναϊού «η μητέρα όλων των μαχών» στο χώρο του ποδοσφαίρου πρόκειται να ξεσπάσει. Μια μάχη που προκαλείται από την πρόθεση της FIFA να ελέγξει τον χώρο των μάνατζερ. Μια προσπάθεια προβληματική από τη γέννηση της, η οποία ακόμη και αν περάσει ΔΕΝ αναμένεται να έχει τ’ αποτελέσματα που οι εμπνευστές της επιθυμούν. Ωστόσο, ακόμη κι έτσι η εκπόνηση του σχεδίου από την FIFA είναι πάρα πολύ σημαντική καθώς έτσι αναγνωρίζεται η ανάγκη να μπουν (έστω και εκ των υστέρων) κανόνες στην ποδοσφαιρική αγορά.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
(ΜΕ ΤΡΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ)

Καλή χρονιά να έχουμε. Μακάρι το 2022 να μας φέρει λιγότερα προβλήματα και περισσότερη χαρά από τους προκατόχους του. τέτοιες ώρες συνήθως κάνουμε απολογισμό της χρονιάς που έφυγε. Δυστυχώς, για τους ΑΕΚΤζήδες οι απολογισμοί των τμημάτων δεν είναι όλοι θετικοί▪ ειδικά αυτοί των «επαγγελματικών» (τα οποία δεν λειτουργούν τόσο «επαγγελματικά»). Το πιο αποτυχημένο με βάση τόσο τα αποτελέσματα, αλλά κυρίως την αίσθηση που μας άφησε είναι του μπάσκετ. Αυτός ο απολογισμός μας θυμίζει γιατί. Ωστόσο, δεν γίνεται να τ’ αφήνουμε όλα στην τύχη▪ πρέπει ν’ αναλάβουμε τις ευθύνες μας και είτε θα πετύχουμε είτε θα συντριβούμε.

ΟΤΑΝ Η Α.Ε.Κ. ΥΠΟΘΗΚΕΥΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ
(ΕΤΣΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ)

Σε κάθε μεταγραφική περίοδο οι ομάδες δεν προβληματίζονται μόνο για τις προσθήκες, αλλά και για τις αποδεσμεύσεις. Οι οποίες αποδεσμεύσεις τις περισσότερες φορές είναι δυσκολότερες από τις αποκτήσεις γιατί οι παίκτες που αποχωρούν είναι αυτοί που δεν υπολογίζονται από την ομάδα και ταυτόχρονα έχουν και μεγάλα συμβόλαια. Έτσι, η Διοίκηση-Ιδιοκτησία μιας ομάδας οφείλει να βρει την καλύτερη (πιο συμφέρουσα) οικονομικά λύση∙ μια λύση που θα ικανοποιεί και τον παίκτη. Προφανώς, όσο περισσότερες τέτοιες περιπτώσεις αντιμετωπίζει μια ομάδα τόσο χειρότερα είναι και τα οικονομικά της. Γιατί, αν διώχνει έναν παίκτη με ακριβό συμβόλαιο που δεν θέλει πλέον αυτό σημαίνει πως ήδη θεωρεί ότι έχει δαπανήσει περισσότερα απ’ όσο αξίζει και ότι η χρηματική αξιολόγηση των υπηρεσιών του ήταν τελείως λάθος. Φυσικά, αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να γνωρίζεις εκ των προτέρων. Σε κάθε περίπτωση είναι εξόχως προβληματικό το φαινόμενο αυτό να επαναλαμβάνεται κάθε τόσο.

ΟΤΑΝ ΤΙΣ Π.Α.Ε. ΤΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ
(ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ)

Οι Π.Α.Ε. & Κ.Α.Ε. (Ανώνυμες Αθλητικές Εταιρείες κατά τον «Αθλητικό Νόμο») είναι επιχειρήσεις. Όλοι πλέον το έχουν καταλάβει αυτό και δεν έχουν καμία ψευδαίσθηση επ’ αυτού. Όπως κάθε επιχείρηση έτσι κι αυτές δυσανασχετούν απέναντι σε κάθε υποχρέωση τους επιβάλλει το Κράτος. Το οποίο Κράτος (όπως και κάθε Κράτος) προσπαθεί για να μη τις στρέψει εναντίον του και η κυβέρνηση πληρώσει το «πολιτικό κόστος» να τους επιβάλλει τις ελάχιστες δυνατές υποχρεώσεις. Στον καιρό του κοροναϊού αυτό μεταφράζεται στην τήρηση από μέρους τους των μέτρων για την (όποια) προστασία της Δημόσιας Υγείας προκειμένου να μην καταρρεύσει το Ε.Σ.Υ.

Η «ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΒΑΖΕΛΟΥ», Η ΓΕΛΟΙΑ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ ΚΑΙ Η ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
(ΚΟΡΟΝΑΪΟΣ ΚΕΡΝΑ, ΚΟΡΟΝΑΪΟΣ ΠΙΝΕΙ)

Είναι κακό να έχεις κόμπλεξ, αλλά από την άλλη αυτή είναι η πραγματικότητα: όλοι μας έχουμε κόμπλεξ με κάτι ή με κάποιον. Για παράδειγμα οι Βάζελοι έχουν κόμπλεξ με τους Γαύρους στο ποδόσφαιρο και οι Γαύροι με τους Βάζελους στο μπάσκετ. Έτσι, όταν εκατέρωθεν βρίσκουν ευκαιρία να πετύχουν κόντρα στα προγνωστικά κάποιο θετικό αποτέλεσμα σε βάρος των αντιπάλων τους «βγάζουν το άχτι τους». Μια τέτοια περίπτωση ήταν η νίκη των «ερυθρόλευκων» στο Ο.Α.Κ.Α. στο πλαίσιο της Ευρωλίγκα. Η νίκη αυτή πανηγυρίστηκε όσο δεν πήγαινε▪ δεν είναι και λίγο να κερδίζεις με 19 πόντους εκτός έδρας τον «μισητό αντίπαλο» σου. Είναι από τις περιπτώσεις που «το μέγεθος μετράει».

 
 
   
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Χρονολόγιο