ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
ΠΩΣ ΤΑ ΠΗΓΕ ΤΟ «BIG 5» ΤΗΝ ΔΕΚΑΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
(3 ΝΙΚΕΣ – 1 ΙΣΟΠΑΛΙΑ – 1 ΑΝΑΒΟΛΗ)
Η πρώτη αγωνιστική του Β’ Γύρου ήταν μια απ’ αυτές που οι «5 Μεγάλοι» δεν αγωνίζονταν μεταξύ τους. Ωστόσο, εξαιτίας του κοροναϊού μόνον οι τέσσερις αγωνίστηκαν καθώς το εκτός έδρας παιχνίδι του Π.Α.Ο. στη Ριζούπολη αναβλήθηκε. Οι υπόλοιποι τέσσερις αγωνίστηκαν σε δύο δόσεις την Τετάρτη και την Πέμπτη. Πρώτος «άνοιξε τον χορό» ο «Γαύρος του Βορρά» ο οποίος δοκιμαζόταν στα Γιάννινα. Ακολούθησε το βράδυ ο «γνήσιος Γαύρος» ο οποίος φιλοξενήθηκε από τον Ατρόμητο. Την Πέμπτη το απόγευμα ο Άρης καλούνταν να πάρει ότι καλύτερο μπορούσε από τον Ο.Φ.Η. στο Ηράκλειο και το βράδυ η Α.Ε.Κ. έπρεπε ν’ αποδράσει από την Νίκαια. Προφανώς και για τελείως διαφορετικούς λόγους όλοι τους χρειάζονταν τους 3β. της νίκης.
«ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ» ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ Ή ΓΙΝΕΣΑΙ;
(Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΟΣ 19ΧΡΟΝΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ)
Υπάρχουν ερωτήματα που μάλλον δεν θ’ απαντηθούν ποτέ. Δύο απ’ αυτά είναι αν «Είναι διδακτή η Αρετή» και «Αν Γαύρος γεννιέσαι ή γίνεσαι». Στο δεύτερο μόνο κατά περίπτωση μπορεί να δοθεί απάντηση και αυτή όχι οριστική. Ωστόσο, φαίνεται πως το κλίμα και οι απαιτήσεις στην ομάδα του Λιμανιού έλκουν τους «Καραγκιόζηδες»▪ αυτούς, δηλαδή, που με τα φερσίματα τους προσπαθούν να ξεγελάσουν όλους του υπόλοιπους και τελικά «να τη βγάλουν καθαρή». Όπως γίνεται πάντα οι απατεώνες (με και χωρίς «») ζουν σε βάρος αυτών που εξαπατούν (αρχικά) και όλης της υπόλοιπης Κοινωνίας (στη συνέχεια). Ακόμη χειρότερα στον βαθμό που δεν τιμωρούνται για την τέτοια τους συμπεριφορά γίνονται κακό παράδειγμα για όσους θέλουν να κερδίζουν χωρίς πολύ προσπάθεια. Μια τέτοια περίπτωση είναι του «φέρελπι» Γαύρου ποδοσφαιριστή Βασίλη Σουρλή.
ΠΩΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ «BIG 5» ΤΟΝ Α’ ΓΥΡΟ
(3 ΝΙΚΕΣ – 1 ΙΣΟΠΑΛΙΑ – 1 ΗΤΤΑ)
Η 13η αγωνιστική σηματοδοτεί τα τελευταία χρόνια το κλείσιμο του Α’ Γύρου. Από την άποψη αυτή τόσο για βαθμολογικούς λόγους όσο και εξαιτίας του ορόσημου αυτού η συγκεκριμένη αγωνιστική αποκτά βαρύνουσα σημασία. Ακόμη περισσότερο που και σ’ αυτή το «BIG 5» θα βρισκόταν για ακόμη μια φορά αντιμέτωποι. Πρώτος αγωνιζόταν το απόγευμα του Σαββάτου εντός έδρας ο Π.Α.Ο. απέναντι στον Ατρόμητο. Το βράδυ του Σαββάτου η Α.Ε.Κ. έκλεινε το πρόγραμμα αγωνιζόμενη στην Τρίπολη. Την Κυριακή τη σκυτάλη παραλάμβανε ο «Γαύρος του Βορρά» υποδεχόμενος το απόγευμα την Λαμία και δύο ώρες μετά το πρόγραμμα της αγωνιστικής ολοκληρωνόταν με τη «σύγκρουση» του «γνήσιου Γαύρου» και του Άρη στο «τηγάνι».
ΕΥΡΩ: ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΟΥ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΑΓΑΠΑΝΕ ΝΑ ΜΙΣΟΥΝΕ
(ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΤΟΥΣ)
Από την Αρχαιότητα και μέχρι το τέλος της Αναγέννησης σε καιρούς πολέμου όταν οι κάτοικοι της υπαίθρου ένιωθαν να κινδυνεύουν έσπευδαν για την προστασία τους να μπουν μέσα στο κάστρο. Το κάστρο-έδρα τους ευγενή της περιοχή, ο οποίος τους φορολογούσε και ζούσε αυτός, η αυλή του και ο στρατός του από τον ιδρώτα τους. Του ευγενή που είτε σέβονταν, φοβόνταν, αγαπούσαν ή μισούσαν (ή ακόμη καλύτερα αγαπούσαν να μισούν). Ήταν αυτές οι στιγμές που το σύμβολο της καταπίεσης μεταβαλλόταν σε καταφύγιο από τον κίνδυνο που τους απειλούσε. Σήμερα, μπορεί τα κάστρα που έχουν απομείνει να μην έχουν την ίδια χρήση αλλά η σχέση μας με τα σύμβολα της εξουσίας παραμένει αναλλοίωτη.
ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ Α.Ε.Κ., Π.Α.Ο. & «ΓΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ» ΤΟΝ ΜΙΣΘΟΥΛΑΚΟ ΤΟΥ ΚΛΑΤΕΝΜΠΕΡΓΚ;
(ΚΑΙ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΑΡΜΕΝΟΙ;)
Έχει μεγάλη πλάκα το Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο. Έχει κάτι από «αρχοντο-χωριατισμό». Είναι αυτό που περιγράφει η παροιμία: «Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους.» ή ακόμα καλύτερα «Βρακί δεν έχει ο κώλος μας λουλούδια θέλει ο …». Είτε μιλάμε για «πλάκα» είτε για παθογένειες στην περίπτωση της Ε.Π.Ο. και της Κ.Ε.Δ. είναι έννοιες ταυτόσημες. Καλύτερο παράδειγμα ΔΕΝ θα μπορούσε να υπάρξει από την επιστολή της Ε.Π.Ο. στους «BIG 4» (δηλαδή το «Π.Ο.Κ.» συν τον «Γαύρο του Βορρά») σχετικά με το κόστος της μισθοδοσίας του Κλάτενμπεργκ και των συνεργατών του (βλέπε εδώ).
ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ Α.Ε.Κ. Ν.4.
(8 ΝΙΚΕΣ, 2 ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ, 2 ΗΤΤΕΣ)
Συμπληρώθηκαν για την Α.Ε.Κ. οι 12 πρώτες αγωνιστικές (04/12) του Πρωταθλήματος (μαζί με τα play-off). Μετά από 12 παιχνίδια η Α.Ε.Κ. με 26β. είναι 6β. πίσω από την κορυφή και τον «γνήσιο Γαύρο» και 7β. μπροστά από τον «Γαύρο του Βορρά». Στην 7η θέση με 17β. βρίσκονται ο Π.Α.Ο. με τον Άρη ο οποίος έχει ακόμη την εκκρεμότητα με τους -6β. Από άποψη επίθεσης με 25 έχει την καλύτερη επιδοση. Ακολουθεί ο «γνήσιος Γαύρος» με 23 και ο «Γαύρος του Βορρά» με 22. Από άποψη άμυνας με 14 έχει την 5η επίδοση πίσω από: Αστέρα Τρίπολης και Ο.Φ.Η. με 12, Άρη και Π.Α.Ο. με 11, «γνήσιο Γαύρο» με 9 και Πας Γιάννινα με 8. Πίσω από την Α.Ε.Κ. είναι ο «Γαύρος του Βορρά» με 17.
ΟΤΑΝ Η Α.Ε.Κ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΦΑΛΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
(ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ Ο «ΤΙΓΡΗΣ» ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΝΕ ΣΤΗΝ Ε.Π.Ο.)
Μέχρι πριν την Παγκόσμια Οικονομική Κρίση και την Ύφεση που την ακολούθησε μια θέση στο Δημόσιο ήταν από τα πλέον διαδεδομένα όνειρα στη Χώρα μας. Εναλλακτικά, για όποιον δεν μπορούσε να διοριστεί στο Δημόσιο υπήρχαν και κάποιες άλλες θέσεις «αργομισθίας» σε δημόσιες ή ελεγχόμενες από το Δημόσιο επιχειρήσεις και οργανισμούς. Φυσικά για να γίνει κάτι τέτοιο χρειάζονται και τα κατάλληλα «μέσα», μιας και για τις επίζηλες θέσεις υπάρχει μεγάλος «σκοτωμός». Μια τέτοια περίπτωση φαίνεται πως ήταν ανέκαθεν (και συνεχίζει να είναι) η Ε.Π.Ο., της οποίας ο ουσιαστικός έλεγχος έχει περάσει -αν πιστέψουμε όσα γράφονται- στον Μελισσανίδη και εμμέσως στην Α.Ε.Κ.
«ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ» Ή «ΝΕΑ Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ.»;
(ΕΝΑΣ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟΣ ΙΑΝΟΣ)
Ο Ιανός ήταν ένας από τους σημαντικότερους Θεούς του Ρωμαϊκού Πανθέου (βλέπε εδώ). Ήταν ο Θεός των ενάρξεων και των μεταβάσεων, γι’ αυτό και εικονίζεται διπρόσωπος. Από αυτή την άποψη δεν θα μπορούσε να βρεθεί καλύτερη μεταφορά για την δισυπόστατη μπασκετική Α.Ε.Κ. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο πως σήμα της Α.Ε.Κ. είναι ο δικέφαλος αετός. Η μπασκετική Α.Ε.Κ. είναι δισυπόστατη γιατί από τη μια είναι η μπασκετική ομάδα και από την άλλη η ομάδα-εταιρεία, δηλαδή η «ΝΕΑ Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ.». Αυτά τα δύο πρόσωπα το τελευταίο διάστημα είναι παντελώς ασύμβατα μεταξύ τους.
ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ «ΜΕΓΑΛΟΙ 5» ΤΗΝ ΔΩΔΕΚΑΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
(3 ΝΙΚΕΣ – 2 ΗΤΤΕΣ)
Για άλλη μια αγωνιστική οι «μεγάλοι 5» δοκιμάζονταν σε τέσσερα ματς αφού οι δύο της Αθήνας έπαιζαν μεταξύ τους. Κάθε παιχνίδι από τα τέσσερα ήταν πολύ σημαντικό μιας και είμαστε μια ανάσα πριν το τέλος του Α’ Γύρου. Πρώτος αγωνιζόταν το Σάββατο το βράδυ στο Ηράκλειο απέναντι στον Ο.Φ.Η. ο «γνήσιος Γαύρος». Την Κυριακή τη σκυτάλη έπαιρναν το απόγευμα ο «Γαύρος του Βορρά» που δοκιμαζόταν στη Νίκαια και το βράδυ ο μεν Άρης που υποδεχόταν τον Αστέρα και η Α.Ε.Κ. η οποία καλούνταν να νικήσει τον Π.Α.Ο. στο Ο.Α.Κ.Α.
ΒΡΕΣ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ
(2+1 ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ)
Το σημερινό θέμα ΔΕΝ χρειάζεται πολλά λόγια. Το αντίθετο μάλιστα. Όλα όσα πρέπει να ειπωθούν τα λέει η σιωπή και όλα όσα οφείλουν να γραφτούν τα αναδεικνύει η λιτότητα (στην έκφραση). Επιπλέον, είναι τόσο ξεκάθαρα αυτά που έχουν αξία και πρέπει να κρατήσετε που απλά και μόνο διαβάζοντας τις παρακάτω τρείς αναρτήσεις καταλαβαίνετε με τη μία την ουσία κάθε ιστορίας. Η μόνη περίπτωση να μην καταλάβετε (ή σωστότερα να μην θέλετε) είναι ν’ ανήκετε στους εταιρικούς (και όχι μόνο) «χατζαβάτηδες» («Πολυχρονεμένε μου πασά, ο Θεός να μου κόβει χρόνια και να σου δίνει μέρες.»). Η πρώτη και «εισαγωγική» ιστορία αφορά μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως την «Τέσλα» και τα παιχνίδια που κάνει τόσο με την εταιρεία του και την τιμή της μετοχής της όσο και με τα «κοινωνικά δίκτυα» ο Διευθύνων Σύμβουλος της Έλον Μάσκ (βλέπε εδώ). Εκτός της εταιρικής χειραγώγησης η ανάρτηση είναι ιδιαιτέρως διδακτική για την χειραγώγηση των μαζών, η οποία είναι τόσο πιο εύκολη και πιο επιτυχημένη όσο αυτές νομίζουν πως συμμετέχουν στις εξελίξεις και τις επηρεάζουν/διαμορφώνουν λέγοντας την γνώμη τους. στο τέλος ο κερδισμένος είναι ο κάτοχος των μετοχών και όλοι οι άλλοι είναι στους χαμένους.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ «ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΥΣ» ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
(ΚΑΙ ΤΟ «ΔΙΚΙΟ» ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ)
Το έχω επαναλάβει πολλές φορές από αυτή την ιστοσελίδα πως οι ασπρόμαυροι οπαδικοί δημοσιογράφοι είναι (ή καλύτερα νομίζουν πως είναι) οι πιστότεροι και καλύτεροι θεματοφύλακες των συμφερόντων των ομάδων τους και άρα και των επιχειρηματιών ιδιοκτητών τους. από ένα σημείο και μετά τα συμφέροντα τόσο των ομάδων όσο και των ιδιοκτητών τους είναι αδιαχώριστα. Τους δίχρωμους «χατζηαβάτηδες» δεν τους νοιάζουν οι λεπτομέρειες. Τους νοιάζει η ουσία και ακόμη και τότε δεν θέλουν να πολυσκοτίζονται με νόμους και διατάξεις (τους οποίες επικαλούνται όταν φυσικά τους συμφέρει). Πάντως, για να βγάλουν την «υποχρέωση» και να μην «καρφώνονται» πιπιλίζουν πάντα την «καραμέλα» του σεβασμού της νομιμότητας.























































































Χρονολόγιο