ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
ΠΩΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΟΦΑΝΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΘΕΜΑ
(ΟΤΑΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ)
Τα τελευταία χρόνια με την άνθηση των «μέσων κοινωνικής δικτύωσης» μεγάλη μερίδα του κόσμου «έχει χάσει την μπάλα». Το διαδίκτυο ως μέσο έχει διευκολύνει την πρόσβαση στον καθένα δίνοντας μας τη δυνατότητα να δημοσιοποιούμε σε πραγματικό χρόνο κάθε σκέψη ή/και συναίσθημα μας. Έχουμε δεί ν’ ανεβαίνουν στο διαδίκτυο βίντεο και φωτογραφίες εγκλημάτων από τους ίδιους τους εγκληματίες, την ίδια στιγμή που για μια αυτό-φωτογράφηση χάνει κάποιος τη ζωή του. Κοινώς έχει χαθεί κάθε μέτρο.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΑ «ΩΡΑΙΑ» ΤΗΣ «ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑΣ»
(ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΕΦΤΑΣΕ Η ΧΑΡΗ ΤΗΣ)
Χθές διοργανώθηκε ένα πολυπληθές και ειρηνικό συλλαλητήριο για το γήπεδο. Ένα συλλαλητήριο με το οποίο όσοι μετείχαν σ’ αυτό (αλλά και όσοι δεν ήταν εκεί) διαδήλωσαν την απαίτηση τους για «γήπεδο της Α.Ε.Κ. στη Ν. Φιλαδέλφεια». Μέχρι εκεί όμως γιατί γήπεδο από γήπεδο έχει διαφορά, ενώ υπάρχουν παράμετροι με τις οποίες πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και δυστυχώς για τους διαδηλωτές δεν βοηθά ένα (ή παραπάνω) συλλαλητήρια στην αντιμετώπιση τους. Γιατί όπως και να το κάνουμε τα συλλαλητήρια στοχεύουν στην ψυχολογία, την ίδια ώρα που οι λύσεις στα προβλήματα του γηπέδου πρέπει να δοθούν από τεχνοκράτες στους οποίους τα συλλαλητήρια μικρή μόνο επίδραση έχουν.
ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ
(ΤΑ «ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ» ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ)
Ο Τύπος θεωρείται από παληά ως η «τέταρτη εξουσία», η οποία αντλεί την δύναμη της από την αποδοχή της Κοινωνίας, της οποίας τα συμφέροντα προασπίζεται χώνοντας παντού τη μύτη του και αναδεικνύοντας τα κακώς κείμενα. Βέβαια από τότε που ίσχυαν καθ’ ολοκληρίαν τα παραπάνω έχει κυλήσει πολύ νερό στ’ αυλάκι. Ο Τύπος έχει γίνει επιχείρηση (έστω και ζημιογόνος) και συχνά ο ιδιοκτήτης έχει και άλλου τύπου επιχειρηματικές δραστηριότητες. Απαραίτητη προϋπόθεση για οποιαδήποτε μορφή Τύπου είναι η ύπαρξη ενός δημοσιογράφου «πρώτης γραμμής». Ενός «έγκυρου» -όπως λέμε- δημοσιογράφου για την βιτρίνα.
Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ.: ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ Ν. 10
(ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕ)
Με την ολοκλήρωση της 10ης τετράδας αγώνων η Α.Ε.Κ. βρίσκεται στην 3η θέση του Πρωταθλήματος με 16 νίκες και 4 ήττες. Έχει την 3η καλύτερη επίθεση (1.589) πίσω από Π.Α.Ο. (1.622) και Γαύρο (1.628), και την 3η καλύτερη άμυνα (1.369) με 63 πόντους περισσότερο από τον Γαύρο (1.306) και 83 πόντους από τον Π.Α.Ο. (1.286). Στο CHAMPIONS LEAGUE η πορεία της Α.Ε.Κ. στη διοργάνωση σταμάτησε στο Μονακό, όπου η ομώνυμη ομάδα μας έδωσε ένα «μάθημα ζωής» σχετικά με τον Επαγγελματικό Αθλητισμό και την θέση μας σ’ αυτόν.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΧΩΡΗΤΗΡΙΟ – Ν.2.
(ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΗΣ Γ.Σ.)
Τα όσα έγιναν στην δίκη για την ακύρωση του παραχωρητηρίου της Ερασιτεχνικής στην «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.», αλλά κυρίως τα όσα εγγράφως υποστηρίζει η Ερασιτεχνική θα μας κρατούν απασχολημένους το επόμενο διάστημα. Ειδικά όσα υποστηρίζει η Ερασιτεχνική -με τα οποία όπως μας καθησυχάζει σύσσωμος ο Κ.Α.Τ. «καταρρίπτονται» οι αιτιάσεις των προσφευγόντων στην Δικαιοσύνη για την ακύρωση της Γ.Σ. και κατ’ επέκταση του παραχωρητηρίου- έχουν ΜΕΓΑΛΟ ενδιαφέρον, γιατί τα υποστηρίζει ενώπιον Δικαστηρίου όπου οι μπούρδες δεν περνάνε. Αφού λοιπόν το δίκιο το έχει με το μέρος της η πλευρά της Α.Ε.Κ. γιατί ν’ ασχοληθούμε με όσα υποστηρίζουν οι «άλλοι» (οι «κακοί» της υπόθεσης);
ΟΤΑΝ Η Α.Ε.Κ. ΔΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
(ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΓΗΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ)
Οι μεγάλες ομάδες είναι τέτοιες επειδή το αποδεικνύουν σε κάθε ευκαιρία που τους δίνεται και ειδικά στις περιπτώσεις που απαιτείται να κυριαρχήσουν οπωσδήποτε. Τις μεγάλες ομάδες τις φθονούν οι περισσότεροι και γι’ αυτό σπάνια αφήνουν να περάσει ανεκμετάλλευτη όποια ευκαιρία παρουσιαστεί για να τις «πληγώσουν». Γι’ αυτό πρέπει πάντα να είναι συγκεντρωμένες προκειμένου να πετυχαίνουν τους στόχους που βάζουν αποδεικνύοντας με τα κατορθώματα τους και όχι με τραγούδια το μεγαλείο τους.
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΧΩΡΗΤΗΡΙΟ – Ν.1.
(ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ)
Όταν έχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου είναι σίγουρο ότι θα πέσεις σε λάθη. Τα οποία είτε θα πληρώσεις (όπως στην περίπτωση της Ερασιτεχνικής Α.Ε.Κ.) είτε δεν θα πληρώσεις καθόλου (όπως όταν απέναντι σου έχεις ένα κοπάδι γαύρους). Νομίζοντας ότι είσαι στο απυρόβλητο κάνεις τσαπατσούλικες δουλειές γιατί πιστεύεις ότι δεν θα δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Έλα όμως που πολλές φορές τα πράγματα δεν πάνε όπως τα υπολόγιζες. Τότε κυριολεκτικά τρέχεις και δεν φτάνεις.
«ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ»
(ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΝ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΒΟΛΛΕΫ)
Το προηγούμενο Σαββατο-Κύριακο οριστικοποιήθηκε μαθηματικά ο υποβιβασμός της Γυναικείας ομάδας Βόλλεϋ στην Α2 κατηγορία. Ένα αποτέλεσμα το οποίο είχε προεξοφληθεί από την αρχή κιόλας της περιόδου. Ένα αποτέλεσμα το οποίο η ομάδα παρά τρίχα απέφυγε πέρισυ. Έτσι και μετά τον υποβιβασμό του Ανδρικού τμήματος δύο χρόνια πριν, τα μόνα ομαδικά τμήματα που βρίσκονται στις αντίστοιχες πρώτες κατηγορίες είναι το Χάντμπολ και το Ποδόσφαιρο Σάλας. Σε τέτοιες τραγικές στιγμές ο ένας προσπαθεί να δώσει κουράγιο στον άλλο. Συνήθως χρησιμοποιούν κάποιες τετριμμένες εκφράσεις καθώς μετά από τόσους αιώνες δύσκολα βρίσκεις κάτι που να μην έχει γραφτεί. Μια από αυτές τις εκφράσεις είναι αυτή που βάλαμε για τίτλο.
ΤΟ ΓΗΠΕΔΙΚΟ ΚΑΙ Η ΑΙΣΧΡΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠ’ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ
(ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ν’ ΑΠΟΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΛΤΩΣΕΙ ΤΟ PROJECT)
(Χθές 2 Μάρτη 2017 συζητήθηκε στο Πρωτοδικείο Αθηνών η αγωγή μέλους της Ερασιτεχνικής Α.Ε.Κ. με την οποία ζητείται η ακύρωση της Γ.Σ. που επικύρωσε το παραχωρητήριο της Ερασιτεχνικής στην «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.». Η διαδικασία κύλησε (δεδομένου του κλίματος που έγινε προσπάθεια τις προηγούμενες μέρες να διαμορφωθεί) πολύ ήρεμα (χωρίς να λείψουν κάποιες σκόπιμες για το θεαθήναι «κορόνες»). Φυσικά βοήθησε και το γεγονός ότι στα δικαστήρια υπάρχει φρουρά και ο εντοπισμός για τα περαιτέρω οποιουδήποτε δημιουργήσει επεισόδιο είναι πολύ εύκολος. Επειδή όσα έγιναν στο δικαστήριο αξίζουν ειδικής μνείας θα επανέλθουμε από βδομάδα. Από δω και πέρα το λόγο έχει η Θέμιδα.)
ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ «ΟΜΟΡΦΙΕΣ» ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ «ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ»;
(ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΜΗ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ)
Αύριο 2 Μάρτη 2017 είναι προγραμματισμένη στην Ευελπίδων η εκδίκαση της αγωγής μέλους της Ερασιτεχνικής με την οποία ζητά την ακύρωση της απόφασης της Γ.Σ. της 3ης Φλεβάρη 2015 (τι σύμπτωση). Τότε η Γ.Σ. είχε όπως-όπως εγκρίνει το παραχωρητήριο με το οποίο η Ερασιτεχνική παραχωρούσε στην «Δικέφαλος 1924 Α.Ε.» το οικόπεδο (μαζί με το γήπεδο που εν τω μεταξύ θα είχε χτίσει) για 49 χρόνια. Η παραχώρηση γινόταν χωρίς να προβλέπεται κάποιο αντίτιμο.
ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΤΗΝ Ν. ΣΜΥΡΝΗ
(ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΕ ΤΟΝ «ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑΚΙΑ»)
Στη ζωή υπάρχουν κάποιες επιλογές οι οποίες διαχωρίζουν τους άντρες από τα παιδιά, τους ικανούς από τους ανίκανους, τους τολμηρούς από τους άτολμους, αυτούς που έχουν συναίσθηση της ιστορίας και της διαδρομής τους από εκείνους που δεν έχουν. Κάθε επιλογή (ακόμα και αν αποδεικνύεται σωστή την ώρα που γίνεται) έχει το κόστος της, ένα κόστος το οποίο την συνοδεύει για πάντα. Έτσι η επιλογή του «πέστε κάτω» στο αλήστου μνήμης παιχνίδι στην Ν. Φιλαδέλφεια με διαιτητή τον Ποντίκη μπορεί να μας έσωσε από τα χειρότερα (φανταστείτε τι θα γινόταν αν μετά από τέτοια διαιτησία χάναμε από τον Γαύρο), από την άλλη όμως αποτελεί μια πρώτης τάξεως «ευκαιρία» για τους Γαύρους να μας την «πουν».























































































Χρονολόγιο