ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ
ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.
ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΗΚΩΣΕ
(ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ Η «ΣΥΜΜΑΧΙΑ» ΤΩΝ «3»)
Ακόμη και αν υπήρχε η παραμικρή αμφιβολία για το αν υφίσταται η «συμμαχία» των Π.Α.Ο.-Π.Α.Ο.Κ.-Α.Ε.Κ. τα κείμενα των ρεπόρτερ του πρώτου την επομένη του αγώνα με την Ξάνθη έδωσαν την απάντηση. Για όσους δεν εθελοτυφλούν αυτή η εξέλιξη μόνο απρόσμενη δεν ήταν. Έτσι κι αλλιώς ο Π.Α.Ο. ήταν ο «αδύναμος κρίκος» της «συμμαχίας». Θυμόμαστε πως από την αρχή κιόλας είχε με αφορμή το ζήτημα της Κ.Ε.Δ. διαφοροποιηθεί και είχε κινηθεί από μόνος του.
ΠΟΣΟ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «ΑΙΩΝΙΟΙ» ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ;
(ΠΟΣΟ ΜΕΣΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ»;)
Την περίοδο που διανύουμε «κανονικά» δημοσιεύονται οι Ισολογισμοί των Π.Α.Ε. & των Κ.Α.Ε. Μέχρι σήμερα από πλευράς Π.Α.Ε. Ισολογισμό έχουν δημοσιεύσει οι τέσσερις μεγάλοι (αυτοί που κυρίως μας ενδιαφέρουν) τους οποίους και έχουμε παρουσιάσει ξεχωριστά τον καθένα, αλλά και συγκρίνει μεταξύ τους στα βασικά οικονομικά τους μεγέθη (βλέπε εδώ). Για τις Κ.Α.Ε. όμως ο μόνος Ισολογισμός για την περίοδο 2015-2016 που έχει δημοσιευτεί είναι αυτός του Π.Α.Ο. τον οποίο και παρουσιάσαμε μαζί με τ’ αναγκαία για την κατανόηση του σχόλια (βλέπε εδώ).
ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ: ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ;
(ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΙΚΟ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ)
Στην θεωρία το Κράτος είναι ένας υπερταξικός θεσμός ο οποίος επιδιαιτητεύει και εξισορροπεί την αντιπαλότητα των συμφερόντων των διάφορων κοινωνικών ομάδων και στρωμάτων (μιας και τα όρια των τάξεων έχουν από πολύ καιρό μπασταρδέψει). Για να επιτελέσει το συγκεκριμένο έργο του το Κράτος χρησιμοποιεί μια σειρά από όργανα, σημαντικότερο των οποίων είναι τα δικαστήρια ή όσα εξομοιώνονται μ’ αυτά. Τα τελευταία υποτίθεται ότι εφαρμόζουν σαφείς κανόνες δικαίου, οι οποίοι αν και ισχύουν γενικά χωρίς αλλαγή για δεκαετίες ωστόσο δεν ερμηνεύονται πάντα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
ΠΕΡΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ (ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΚΟΣΜΟΥ) ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ
(ΠΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΗΜΕΡΑ;)
Από την παιδική κιόλας ηλικία εξοικειωνόμαστε με το μέτρημα. Μετράμε τα πάντα και συγκρίνουμε τ’ αποτελέσματα μας μ’ αυτά των άλλων (του ανταγωνισμού). Μετράμε ποιος παίρνει τους καλύτερους βαθμούς, το ύψος, ενώ ανάλογα του φύλου οι μετρήσεις διαφοροποιούνται. Τα κορίτσια μετράνε το μέγεθος του στήθους τους, ενώ τα αγόρια του καβλιού τους. Όσα δε είναι φανατικοί οπαδοί μετρούν και τις κούπες που παίρνουν οι ομάδες τους (ανεξαρτήτως της προέλευσης των παικτών που την απαρτίζουν).
Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ.: ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ Ν. 9
(ΣΑΝ ΝΑ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΥΕΙ)
Με την ολοκλήρωση της 9ης τετράδας αγώνων η Α.Ε.Κ. βρίσκεται στην 3η θέση του Πρωταθλήματος με 14 νίκες και 4 ήττες. Έχει την 3η καλύτερη επίθεση (1.426) πίσω από Γαύρο (1.457) και Π.Α.Ο. (1.470), και την 3η καλύτερη άμυνα (1.231) με 47 πόντους περισσότερο από τον Γαύρο (1.184) και 72 πόντους από τον Π.Α.Ο. (1.159). Στο CHAMPIONS LEAGUE πέρασε εύκολα το εμπόδιο της Λιθουανικής Γιουβέντους και αντιμετωπίζει στην επόμενη φάση ένα από τα φαβορί της διοργάνωσης, την Μονακό.
ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΤΗΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ Α.Ε.Κ. Ν.7.
(ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΥΡΟ ΣΤΟ Ο.Α.Κ.Α.)
Συμπληρώθηκαν οι 6 πρώτες αγωνιστικές του Β’ Γύρου του Πρωταθλήματος. Στις εικοσιμία αυτές αγωνιστικές η Α.Ε.Κ. έχει 8 νίκες, 9 ισοπαλίες (οι 5 εντός έδρας μάλιστα) και 4 ήττες και βρίσκεται στην 5η θέση με 33 βαθμούς ισοβαθμώντας με την Ξάνθη πίσω από Π.Α.Ο. (38), Π.Α.Ο.Κ. (39), Πανιώνιο (41) και Γαύρο (51). Στα εικοσιένα αυτά παιχνίδια η Α.Ε.Κ. έχει πετύχει 34 γκόλ και έχει δεχτεί 18.
ΠΕΡΙ ΗΘΟΥΣ, ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ
(ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΛΕΨΙΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ)
Δυστυχώς ή ευτυχώς η επόμενη μέρα ενός Ελληνικού ντέρμπι είναι δεδομένη. Στην περίπτωση που υπάρχει νικητής η πλευρά του (όσοι τον υποστηρίζουν) βρίσκουν την ευκαιρία να ξεκαβλώσουν, ενώ η πλευρά του ηττημένου κλαψουρίζει καταγγέλλοντας τα γεγονότα που αλλοίωσαν το τελικό αποτέλεσμα. Έτσι και χθές οι αθλητικογράφοι της Α.Ε.Κ. (-ΟΓΛΟΥ & Σία) άδραξαν την ευκαιρία να ειρωνευτούν τους «συναδέλφους» τους (όπως ακριβώς κάνουν τόσα χρόνια οι «άλλοι») την ίδια ώρα που η «άλλη» πλευρά έκανε αγώνα να μειώσει τη σημασία της νίκης της Α.Ε.Κ. (και άρα της ήττας της ομάδας τους).
ΠΩΣ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΝΤΕΡΜΠΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΥΡΟ
(ΑΝ ΕΠΑΙΖΕ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ…)
Το χθεσινό ντέρμπι ήταν εκ των πραγμάτων για την Α.Ε.Κ. ένας «αγώνας επιβίωσης». Όχι μόνο γιατί η ανάγκη για βαθμούς ήταν άμεση (μπας και καταφέρει να μπεί στα πλέι-οφ προκειμένου να διεκδικήσει εκ νέου να μπεί στον Ευρωπαϊκό χάρτη), αλλά κυρίως επειδή το αποτέλεσμα του μπορεί να φτιάξει ή να διαλύσει την ψυχολογία της ομάδας. Υπάρχουν παιχνίδια τα οποία θέλουμε να θυμόμαστε (όπως η 4άρα του Ριβάλντο), άλλα που θέλουμε να ξεχάσουμε (και δυστυχώς είναι περισσότερα από τα προηγούμενα) και άλλα που ήταν τόσο αδιάφορα που μόνο η καταγραφή τους από την στατιστική αποτελεί απόδειξη ότι έγιναν.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΝ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟ!
(ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΥΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΟΥ)
Το αυριανό παιχνίδι με τον Γαύρο είναι από τα «ύπουλα». Είναι από αυτά που ενώ θεωρείς ότι δεν έχεις τίποτα να χάσεις (παρά μόνο να κερδίσεις) και προσπαθείς κερδίζοντας τα να ρεφάρεις (τουλάχιστον ψυχολογικά), αν τελικά δεν έρθουν τα πράγματα όπως τα ονειρεύεσαι τότε η απογοήτευση είναι διπλή. Το αυριανό παιχνίδι είναι από αυτά που τόσο οι παίκτες όσο και οι οπαδοί (αλλά και η Ιδιοκτησία-Διοίκηση) περιμένουν με αγωνία προκειμένου να «δώσουν απαντήσεις».
ΑΜΟΛΑ ΚΑΛΟΥΜΠΑ ΑΕΚΑΡΑ!
(ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ)
Οι «πουθενάδες» με την ευκαιρία του τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας εύχονται ολόψυχα στην ΑΕΚάρα μας σύντομα ν' απαλλαγεί από τα βαρίδια και να πετάξει ψηλά στον ουρανό. Να πετάξει πάνω από τα σύννεφα που την κρατάνε μονίμως τα τελευταία χρόνια στη σκιά. Να πετάξει στα ύψη που δικαιωματικά έπρεπε να βρίσκεται. Σήμερα που για τους περισσότερους είναι ημέρα αργίας και σχόλης μας δίνεται η ευκαιρία να στοχαστούμε σχετικά με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η αγαπημένη μας ομάδα και να σκεφτούμε πως μπορεί καθένας μας να την βοηθήσει.
Η ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΗ Α.Ε.Κ. ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ «ΕΙΔΙΚΟΥ»
(ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΝ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ)
Την τελευταία εβδομάδα η μπασκετική Α.Ε.Κ. έχει την τιμητική της. Προχθές (Τετάρτη 15 Φλεβάρη 2017) στον εκτός έδρας αγώνα με το Ρέθυμνο γνώρισε την 4η ήττα της στο Πρωτάθλημα της Α1. Μετά το παιχνίδι (όπως συνηθίζεται) κάποιοι από τους οπαδούς της ξεσπάθωσαν με μηνύματα σε ραδιοφωνικές εκπομπές εις βάρος του προπονητή (για την ώρα) Γιούρι Ζντοβτς. Προφανώς και τα μηνύματα είναι μια μορφή εκτόνωσης και μάλιστα πιο ασφαλής τόσο γι’ αυτόν που τα στέλνει όσο και γι’ αυτόν που έχουν στόχο.























































































Χρονολόγιο