Font Size

SCREEN

Cpanel
Νέα σε τίτλους:

ΕΔΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ

ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΜΑΣ.

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΤΟΥ ΤΗΣ Α.Ε.Κ. ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΡΙΟΣ
(ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗΝ Α.Ε.Κ.)

Σε κάθε εταιρεία δύο είναι οι σημαντικότερες παράμετροι που προσδιορίζουν την επιτυχία ή την αποτυχία της. Η μια είναι η αποδοχή τόσο της ίδιας όσο και των προϊόντων/υπηρεσιών της από τους καταναλωτές και η δεύτερη αφορά την εικόνα προς τα έξω του ιδιοκτήτη της. Στις Α.Α.Ε. ο ιδιοκτήτης είναι αυτός που δίνει τον τόνο και όχι η ίδια η ομάδα με τ’ αποτελέσματα της. Στην περίπτωση της Α.Ε.Κ. η ιδιοκτησιακή αλλαγή ήταν από πολλές απόψεις μια ευχάριστη έκπληξη. Είχαμε πολύ καιρό να δούμε Ιδιοκτήτη-Πρόεδρο του Δ.Σ. της Π.Α.Ε. να πηγαίνει σε εκτός έδρας αγώνες. Είχαμε καιρό να δούμε (και ν’ ακούσουμε) έναν Ιδιοκτήτη να κάνει δηλώσεις (και με τις πράξεις του να τις εννοεί) που να σέβονται (αλλά και να συνάδουν με) την Ιστορία και τις Αξίες της Α.Ε.Κ.

Προσωπικά, στην αρχή δεν είχα και την καλύτερη γνώμη για τον Μάριο. Λίγο όσα είχα ακούσει και διαβάσει για τον τρόπο που διηύθυνε την εταιρεία του, λίγο η υποψία ότι δεν είναι πραγματικός ιδιοκτήτης (τέτοιες «πονηρές» σκέψεις κάνεις για όποιον συναλλάσσεται με τον Μελισανίδη) είχα μια προκατάληψη την οποία πια δεν έχω. Γιατί ο Μάριος απέδειξε πως από άποψη φιλοσοφίας σχετικά με το ποδόσφαιρο είναι περισσότερο συμβατός με την Α.Ε.Κ. από τον προκάτοχο του.

Δεν είναι μόνο οι δηλώσεις του, είναι πολύ περισσότερο το γεγονός πως επιθυμεί στην πράξη (και όχι στα λόγια όπως ο προκάτοχος του) να μετατρέψει την Α.Ε.Κ. σε μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή ομάδα μέσω της πρόσληψης του Ριμπάλτα. Ο τρόπος με τον οποίο επιχειρεί να σπάσει το κατεστημένο στις Ε.Π.Σ. χρηματοδοτώντας την λειτουργία τους σε συνδυασμό με την πρόσληψη του Γιαννάκη Παπαδόπουλου από τον «γνήσιο Γαύρο» δείχνει έναν άνθρωπο που δεν του αρέσει το «παρασκήνιο».

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ «ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ»
(ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ)

Έφτασε η παραμονή της Πρωτοχρονιάς, μια μέρα γεμάτη ένταση και τρέξιμο καθώς όλοι τρέχουν για τις τελευταίες εκκρεμότητες/λεπτομέρειες του τελευταίου γιορτινού τραπεζιού της χρονιάς και του πρώτου της επόμενης. Παραδοσιακά στη Χώρα μας αυτές τις μέρες ελάχιστα συμβαίνουν και έτσι μπορούμε ν’ απολαύσουμε την αγκαλιά των συγγενών μας. Έτσι κι εμείς σήμερα και αύριο δεν θ’ ανεβάσουμε κάποιο κείμενο αφήνοντας σας να περάσετε κάποιες στιγμές ξεγνοιασιάς και να χωνέψετε ευκολότερα το γιορτινό μενού.

Τηρώντας την παράδοση που έχουμε δημιουργήσει σας ευχόμαστε «Καλή Χρονιά» μ’ ένα σκίτσο του «Αρκά» τον οποίο άλλοτε αγαπάτε και άλλοτε μισείτε. Ειλικρινά, μέσα από την καρδιά μας σας ευχόμαστε ότι καλύτερο τόσο προσωπικά όσο και οικογενειακά. Αν και τετριμμένη ως ευχή σας ευχόμαστε: «Πάνω απ’ όλα υγεία και όλα τ’ άλλα γίνονται.».

Όσον αφορά την ομάδα μακάρι το γράμμα μας στον Αη Βασίλη να βρει ανταπόκριση και το 2025 να δούμε στον αγωνιστικό χώρο την Α.Ε.Κ. που μας αξίζει και που θα μας κάνει περήφανους. Ωστόσο, αυτό θα το δούμε στην πορεία του χρόνου. Τώρα καλά θα κάνουμε να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας για τις προκλήσεις που έρχονται.

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΩΝ» ΣΤΟΝ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ
(ΑΓΙΕ ΒΑΣΙΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΧΤΟΝΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ…)

Αυτή την περίοδο είθισται αφ’ ενός να κάνουμε τον απολογισμό της χρονιάς που έφυγε και αφ’ ετέρου να ονειρευόμαστε την εκπλήρωση των επιθυμιών μας. Ως ενήλικες γνωρίζουμε πλέον πως ο Άγιος Βασίλης δεν είναι υπαρκτό πρόσωπο (αν και με βάση τις φήμες ο Αη Βασίλης ήταν υπαρκτό πρόσωπο μέχρι που ξέχασε μια φορά το δώρο του Τσακ Νόρις οπότε έπαψε να είναι) γι’ αυτό και δεν του στέλνουμε γράμμα με τις επιθυμίες μας. Ωστόσο, ως παιδιά πιστεύαμε σ’ αυτόν και κάποιοι από εμάς του έγραφαν κιόλας. Δεδομένου ότι αυτή την περίοδο βγαίνει στην επιφάνεια το παιδί που κρύβουμε μέσα μας θα υποκριθούμε ότι του γράφουμε. Μπορεί να μην πετύχω τον σκοπό μου, αλλά τουλάχιστον θα τα έχω βγάλει από μέσα μου κάνοντας δωρεάν ψυχανάλυση.

Το δικό μου γράμμα στον Αη Βασίλη θα ήταν κάπως έτσι:

Άγιε Βασίλη,

Σου γράφω για ακόμη μια φορά ελπίζοντας πως τούτη το γράμμα μου θα τύχει καλύτερης τύχης. Όπως θα θυμάσαι (γιατί ως άγιος σίγουρα γνωρίζεις) είμαι οπαδός της Α.Ε.Κ. Μιας ομάδας που για καιρό έχει κακοπάθει περισσότερο απ’ όσο θα της άξιζε. Μέχρι πέρυσι σου ζητούσα και έναν νέο ιδιοκτήτη γιατί όπως και να το κάνουμε ο Μελισανίδης δεν της άξιζε. Δεδομένου ότι το ζήτημα αυτό πλέον έχει λυθεί (δεν γνωρίζω Άγιε αν πρέπει να σου το πιστώσω) φέτος θα περιοριστώ στο αγωνιστικό.

Άγιε, εγώ θα σου γράψω τι θα ήθελα και εσύ αποφασίζεις πως θα τα κάνεις πράξη. Για παράδειγμα θα ήθελα:

  • οι παίκτες της ομάδας να είναι γεροί και να έχουν αντοχές. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί είτε με τον ερχομό νέων που θα πληρούν αυτά τα κριτήρια είτε με την (μαγική) αφαίρεση του «βάρους» 4-5 χρόνων από τις πλάτες των υπαρχόντων.    

Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ Α.Ε.Κ. ΓΙΑ ΤΟ 2024
(ΜΗΔΕΝ ΕΙΣ ΤΟ ΠΗΛΙΚΟΝ)

Στο τέλος κάθε χρονιάς είθισται να κάνουμε τον απολογισμό της κοιτάζοντας πίσω και εξετάζοντας τις αιτίες των αποτυχιών μας προκειμένου να μην τις επαναλάβουμε. Τις περισσότερες φορές ο απολογισμός της χρονιάς δεν είναι θριαμβευτικός είτε γιατί οι στόχοι που είχαν τεθεί ήταν υπερβολικοί, είτε γιατί στην διάρκεια του χρόνου κάναμε λάθος επιλογές ή τέλος πάντων δεν κάναμε τις σωστές. Για να έχει, όμως, νόημα ένας απολογισμός πρέπει αφ’ ενός να είμαστε ειλικρινείς και αφ’ ετέρου να θέλουμε να διορθώσουμε τα λάθη και τις δυσλειτουργίες μας. Με εξαίρεση τη χρονιά της επιστροφής στη Ν Φιλαδέλφεια και το νταμπλ οι περισσότεροι απολογισμοί της Α.Ε.Κ. προκαλούν λύπη και νοσταλγία για το παρελθόν.

Η περσυνή χρονιά της οποίας το τέλος είναι λίγες ώρες μακριά κάθε άλλο παρά καλή ήταν για την Α.Ε.Κ. Η Ευρωπαϊκή της πορεία ήταν μέτρια, αποκλείστηκε στο Κύπελλο από τον Άρη, ενώ και στο Πρωτάθλημα τερμάτισε τελικά 2η χάνοντας ένα δικό της Πρωτάθλημα. Η ειρωνεία είναι ότι τόσο το Κύπελο όσο και το Πρωτάθλημα χάθηκαν στους αγώνες με τον Άρη τον οποίο η προπαγάνδα της χρέωνε σαν «παράρτημα».

Το πρόβλημα ειδικά με την απώλεια του Πρωταθλήματος ήταν η αισχρή διαχείριση του ρόστερ της ομάδας από τον Αλμέιδα ο οποίος με βάση τα αποτελέσματα που έφερε ήταν σαν να ήθελε να τον διώξουν. Μαζί με τις άστοχες επιλογές του προπονητή της η Α.Ε.Κ. είχε την ατυχία να έχει και μια Διοίκηση η οποία μη αντιδρώντας στα παιχνίδια του παρασκηνίου το άφησε να επιβάλλει τους δικούς του όρους στην διεξαγωγή του Πρωταθλήματος αλλάζοντας την κανονική σειρά των αγώνων στα πλέι οφ.

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΔΙΟΓΕΝΗ
(ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ Η Α.Ε.Κ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ;)

Ο οπαδός στα Ιταλικά είναι συνώνυμος του ασθενή από τύφο (tifoso). Θεωρείται, δηλαδή, ασθενής. Με βάση τον φανατισμό που τον χαρακτηρίζει η ασθένεια είναι πολύ περισσότερο ψυχολογική παρά παθολογική. Ωστόσο, εκτός από την σύνδεση του με το έμβλημα και τα χρώματα της ομάδας ο οπαδός βασίζει τον φανατισμό του στα προσωπικά του βιώματα σε σχέση μ’ αυτή. Για παράδειγμα θυμάται τι ένιωσε την πρώτη φορά που πήγε στο γήπεδο και είδε από κοντά τους ποδοσφαιριστές που θαύμαζε ή που ξεκίνησε εκείνη τη στιγμή να θαυμάζει.

Προφανώς οι «μεγάλοι» παίκτες έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να γίνουν τα ινδάλματα ενός οπαδού. Ακόμα περισσότερο όταν οι παίκτες αυτοί είναι της ίδιας εθνικότητας μ’ αυτόν. Γιατί, είναι δύσκολο να ταυτιστείς με κάποιον «περαστικό» ξένο παίκτη όσο «μεγάλος» κι αν είναι γιατί όπως και να το κάνουμε σήμερα είναι στην ομάδα και αύριο δεν είναι.

Μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του ’80 όταν οι ποδοσφαιριστές ήταν δέσμιοι των ομάδων και οι ξένοι παίκτες μειοψηφία η ταύτιση του οπαδού με Έλληνες παίκτες δεν ήταν μόνο εύκολη αλλά και δεδομένη. Επιπλέον, οπαδοί άλλων ομάδων πήγαιναν στο γήπεδο για να δούνε τους «μεγάλους» παίκτες των αντιπάλων ομάδων όταν η δική τους αγωνιζόταν εκτός έδρας.

Με την πάροδο του χρόνου και τους «κοινοτικούς» αλλά και την άρση οποιουδήποτε περιορισμού συμμετοχής ξένων οι ομάδες μετατράπηκαν σε «λεγεώνες των ξένων» με τον οπαδό να ψάχνει με το «φανάρι του Διογένη» Έλληνα παίκτη στην ομάδα του. Αυτή είναι η κατάσταση στην Α.Ε.Κ. του Αλμέιδα, η οποία στη σύνθεση της διαθέτει 9 Έλληνες παίκτες! 3 τερματοφύλακες, 3 αμυντικούς, 2 μέσους και 1 επιθετικό.

ΟΙ «ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ» ΣΑΣ ΕΥΧΟΝΤΑΙ «ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ»
(ΜΑΚΑΡΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Η ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ)

Σήμερα οι «πουθενάδες» δεν θα σας κουράσουν με αναλύσεις και παρουσιάσεις. Σήμερα θα σας ευχηθούμε «Καλά Χριστούγεννα» ή όπως είχαμε συνηθίσει τα χρόνια του γνήσιου «Δικέφαλου» «Καλά ΑΕΚούγεννα». Επειδή, όμως, δεν είμαστε τίποτα αν δεν τηρούμε τις παραδόσεις (τι θα είμασταν άραγε χωρίς αυτές;) και φέτος η ποδοσφαιρική ομάδα αρνήθηκε να νικήσει και μάλιστα εντός έδρας μια από τις τελευταίες της βαθμολογίας για να κάνουν οι οπαδοί της καλά και χαλαρά Χριστούγεννα.

Το γεγονός ότι παρά τα τόσα παραπατήματα της τόσο εντός όσο και εκτός έδρας είναι μόνο 3β. πίσω από την κορυφή (4β. στην ουσία αφού ο «γνήσιος Γαύρος» μας έχει νικήσει) όχι μόνο δεν είναι επιτυχία, αλλά στην ουσία υπογραμμίζει την αγωνιστική της αποτυχία αφού χωρίς τις βαθμολογικές απώλειες με τις πιο «αδύνατες» ομάδες η Α.Ε.Κ. θα ήταν πολύ μπροστά. Ωστόσο, όσες φορές η Α.Ε.Κ. είχε σχετικά μεγάλο προβάδισμα έκανε ότι μπορούσε για να το χάσει και έτσι να δίνει ελπίδες στον ανταγωνισμό.

Σε μια χρονιά χωρίς Ευρωπαϊκές υποχρεώσεις η ανικανότητα του προπονητή μετά από 3 χρόνια να παρουσιάζει μια ομάδα που θα μείνει στην Ιστορία και θα είναι σε θέση να πετύχει τα «προβλεπόμενα» είναι παροιμιώδης. Η ομάδα που παρουσιάζει αυτή την περίοδο ο Αλμέιδα δίνει ελάχιστους λόγους σε κάποιον μη οπαδό της να την παρακολουθήσει. Το ποσοστό των Ελλήνων τόσο στην ομάδα όσο πολύ περισσότερο στην ενδεκάδα προκαλούν λύπη▪ την ίδια ώρα που οι δύο Γαύροι έχουν να παρουσιάσουν κάμποσους νέους παίκτες από τις ακαδημίες τους, ενώ ο Π.Α.Ο. διαθέτει όσους Έλληνες έχουν διακριθεί διεθνώς.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ Α.Ε.Κ. Ν.4.
(9 ΝΙΚΕΣ – 4 ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ – 3 ΗΤΤΕΣ)

Συμπληρώθηκαν για την Α.Ε.Κ. οι πρώτες 16 αγωνιστικές (4/8) του Πρωταθλήματος (μαζί με τα play-off). Μετά από 16 παιχνίδια η Α.Ε.Κ. με 31β. βρίσκεται στην 4η θέση 4β. πίσω από την κορυφή. Από άποψη επίθεσης με 25 γκολ έχει την 3η καλύτερη επίδοση, πίσω από τον «γνήσιο Γαύρο» με 28 και τον Γαύρο του Βορρά» με 31. Τέλος ο Π.Α.Ο. με 16 έχει την 7η επίδοση. Από άποψη άμυνας ο Π.Α.Ο. με 9 γκολ έχει την καλύτερη επίδοση. Την 2η καλύτερη επίδοση με 10 γκολ έχει η Α.Ε.Κ. ακολουθεί ο «γνήσιος Γαύρος» με 11 έχει ο Άρης. Τέλος ο «Γαύρος του Βορρά» με 16 έχει την 5η καλύτερη επίδοση.

Στα 16 παιχνίδια της η Α.Ε.Κ. έχει παίξει 8 φορές εντός και 8 εκτός. Συνολικά έχει 9 Νίκες, 4 Ισοπαλίες και 3 Ήττες με τέρματα 25-10.

Στους 8 εντός έδρας αγώνες της έχει 5 νίκες (Ο.Φ.Η., Βόλος, Π.Α.Ο., Αστέρας Τρίπολης & Άρης) και 3 Ισοπαλίες (Λαμία, «Γαύρος του Βορρά» & Λεβαδειακός) με τέρματα 17-3.

Στους 8 εκτός έδρας αγώνες έχει 4 Νίκες (Λεβαδειακός, Ατρόμητος, Ο.Φ.Η. & Λαμία), 1 Ισοπαλία (Καλλιθέα) και 3 ήττες (Παναιτωλικός, Πανσερραϊκός & «γνήσιος Γαύρος») με τέρματα 8-7.

Μέχρι τώρα έχει ζευγαρώσει τις νίκες μόνο με τον Ο.Φ.Η.

ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ «BIG-4» ΤΗΝ ΔΕΚΑΤΗ ΕΚΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
(3 ΝΙΚΕΣ – 1 ΙΣΟΠΑΛΙΑ)

Την 16η αγωνιστική το «BIG-4» αγωνίστηκε σε δύο δόσεις και τέσσερα παιχνίδια. Την αυλαία άνοιξε το Σάββατο βράδυ (7μ.μ.) ο εντός αγώνας του «γνήσιου Γαύρου» με τη Λαμία. Την Κυριακή το απόγευμα (6μ.μ.) οι «πράσινοι» υποδέχονταν την Καλλιθέα θέλοντας να πάρουν εκδίκηση για το αποτέλεσμα του Α’ Γύρου. Μιάμιση ώρα μετά ο «Γαύρος του Βορρά» φιλοξενούσε τον Ατρόμητο, ενώ το πρόγραμμα της Κυριακής (αλλά όχι και της αγωνιστικής) έκλεινε με τον εντός έδρας αγώνα της Α.Ε.Κ. με τον Λεβαδειακό. Κανένας από τους «4» δεν είχε περιθώρια να χάσει βαθμούς όχι μόνο επειδή έπαιζαν με θεωρητικά υποδεέστερες ομάδες, αλλά και επειδή έπαιζαν εντός έδρας.

Νωρίς το βράδυ του Σαββάτου (7μ.μ.) οι «ερυθρόλευκοι» αντιμετώπιζαν εντός έδρας τη Λαμία σ’ έναν αγώνα από τον οποίο ζητούσαν μόνο τους 3β. της νίκης θέλοντας να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις από την εκτός έδρας ισοπαλία απέναντι στην Καλλιθέα. Οι φιλοξενούμενοι κάθε άλλο παρά ήταν διατεθειμένοι να υποταχτούν και έβαλαν δύσκολα στους γηπεδούχους καθώς έχασαν 2-3 καλές ευκαιρίες. Ήταν το 64’ όταν οι «ερυθρόλευκοι» κατάφεραν τελικά ν’ ανοίξουν τος σκορ με το μοναδικό γκολ της συνάντησης και έτσι να πάρουν τους 3β. παραμένοντας στην κορυφή της βαθμολογίας.

Το απόγευμα της Κυριακής Ο Παναθηναϊκός φιλοξενούσε στο Ο.Α.Κ.Α. την Καλλιθέα η οποία την προηγούμενη αγωνιστική είχε «κόψει» 2β. από τους «ερυθρόλευκους». Στο παιχνίδι αυτό οι γηπεδούχοι είχαν 3πλο κίνητρο. Ήθελαν τους 3β. για να μείνουν ψηλά στην βαθμολογία, να «χτίσουν ψυχολογία» με συνεχείς νίκες και να «πάρουν εκδίκηση» για την ισοπαλία του Α’ Γύρου. Ότι αξίζει αναφοράς από το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι ένα δοκάρι για τους «πράσινους» στο 17’ η κόκκινη που άφησε με 10 τους φιλοξενούμενους στο 33’ και το γκολ που έδωσε τη νίκη στους γηπεδούχους στο 82’ διώχνοντας το άγχος και εξασφαλίζοντας τους ήρεμες γιορτές.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ Α.Ε.Κ. & «ΓΑΥΡΟΥ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ»
(ΕΝΑΣ ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΜΕ ΚΡΙΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ)

Ειλικρινά ενώ καταλαβαίνω, ωστόσο δεν δικαιολογώ τους οπαδούς της Α.Ε.Κ. που «κατάπιαν αμάσητο» το δόλωμα της πρόκλησης των «Γαύρων του Βορρά». Θα έπρεπε μέχρι τώρα να το έχουν καταλάβει ότι ο ιμιτασιόν Δικέφαλος τρέφεται μόνο από την κόντρα και το μίσος για την Α.Ε.Κ. Ακόμη και όταν στο παρελθόν κοντραριζόταν με τον «γνήσιο Γαύρο» το πρόβλημα το είχαν με την Α.Ε.Κ. Έτσι, προκειμένου αφ’ ενός να συσπειρωθούν και αφ’ ετέρου να δημιουργήσουν πρόβλημα σ’ εμάς επιστρατεύσαν (όπως και κάθε προηγούμενη φορά) τον καραγκιόζη που κάθεται στον πάγκο τους.

Τα «δημοσιογραφικά πιστόλια» τους (όπως και κάθε ομάδας σ’ ανάλογες περιπτώσεις) έδωσαν μαθήματα υπεράσπισης των συμφερόντων της ομαδάρας τους (βλέπε εδώ & εδώ). το τι γράφουν είναι αδιάφορο, μιας και το σενάριο είναι πάντα το ίδιο. Οι ανύπαρκτοι εντός γηπέδου παλεύουν να διασωθούν μέσω των «ρεπόρτερ» της ομάδας. Οι αιτίες για τις οποίες η ομάδα τους δεν ήταν καλή δεν μας αφορούν. Δικαιολογίες του τύπου ότι η Α.Ε.Κ. παίζει μόνο ένα παιχνίδι την εβδομάδα είναι απλά γελοίες. Αφού είχαν ως στόχο να κάνουν όσο μπορούν πορεία στην Ευρώπη ας έκαναν μεταγραφές να υποστηρίξουν τον 3μέτωπο αγώνα τους.

Η διαιτησία του αγώνα Κυπέλλου ήταν μια κλασική διαιτησία ντέρμπι: και οι δύο είχαν τα δικαιολογημένα παράπονα τους χωρίς όμως να καθορίσει το αποτέλεσμα. Σε κάθε περίπτωση το μαρκάρισμα του Λοβρέν στον Μάνταλο ήταν τόσο αντι-συναδελφικό και δεν δικαιολογείται παρά μόνο από τα νεύρα του παίκτη του «Γαύρου του Βορρά». Αν είναι οι παίκτες να κάνουν τέτοια μαρκαρίσματα επειδή ο διαιτητής δεν έδωσε φάουλ υπέρ της ομάδας τους τότε η τιμωρία τους θα πρέπει να είναι σκληρότατη.

ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο Π.Α.Ο. ΣΤΟ ΕΚΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΣΤΟ CONFERENCE LEAGUE
(ΜΙΑ ΑΝΕΤΗ ΝΙΚΗ)

Χθες ο Παναθηναϊκός έδωσε το έκτο του παιχνίδι στον όμιλο του CONFERENCE LEAGUE αντιμετωπίζοντας εντός έδρας την Ουκρανική Δυναμό Μίνσκ. Η νίκη για τους «πράσινους» ήταν κάτι παραπάνω από απαραίτητη για ν’ ανέβουν κι άλλο στην βαθμολογία. Πριν τον βραδινό (10μ.μ.) αγώνα οι μεν «πράσινοι» είχαν μαζέψει 7β. ενώ οι αντίπαλοι τους μόνο 3β. (1 νίκη και 4 ήττες). Συνεπώς, για τους παίκτες του Βιτόρια η νίκη ήταν το μόνο αποδεκτό αποτέλεσμα. Ωστόσο, όσο κι αν με βάση την βαθμολογία αλλά και το γεγονός ότι έπαιζε εντός φαινόταν πως ο Παναθηναϊκός ήταν το απόλυτο φαβορί αυτό έμενε ν’ αποδειχθεί μέσα στο γήπεδο.

Η εξέλιξη εντός του αγωνιστικού χώρου δικαίωσε τα προγνωστικά. Οι «πράσινοι» προηγήθηκαν στο 33’ του α’ ημιχρόνου με τον Γερεμέγιεφκαι αυτό το γκολ ήταν που έβαλε τις βάσεις της νίκης, η οποία όμως δεν έπρεπε να είναι αγχωτική. Το δεύτερο γκολ που θα διευκόλυνε τα πράγματα σκόραρε ο Τετέ λίγο μετά την έναρξη του β’ ημιχρόνου (54’) και 11’ αργότερα πάλι ο Τετέ με το δεύτερο του γκολ στον αγώνα έκανε το 3-0. Το τελικό 4-0 έγινε στο 84’ με τον Ιωαννίδη να σκοράρει ένα γκολ που θα μείνει αξέχαστο μετά από άστοχη εκτέλεση πέναλτι από τον Τετέ.

Με βάση την εικόνα του μέσα στο γήπεδο αλλά και το σκορ ο Παναθηναϊκός έδωσε μια βαθιά ανάσα στον κόσμο του «χτίζοντας» παράλληλα ψυχολογία η οποία και εκτός των καλών και χαλαρών γιορτών θα τον βοηθήσει και στα επόμενα παιχνίδια του (αρκεί να μην την στραβοπατήσει την Κυριακή στο Ο.Α.Κ.Α. με αντίπαλο την Καλλιθέα όπως στον Α' Γύρο).

Κ.Α.Ε. Α.Ε.Κ.: ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ Ν.4
(5-5 ΣΤΗΝ Α1, 4-2 ΣΤΟ CL)

Στην τέταρτη τετράδα αγώνων της η «Βασίλισσα» αγωνίστηκε σε 2 παιχνίδια στο Πρωτάθλημα με απολογισμό 1 νίκη και 1 ήττα και 2 για το CL με απολογισμό 1 νίκη και 1 ήττα. Πρέπει να σημειωθεί πως τα παιχνίδια για το Πρωτάθλημα ήταν και τα 2 εκτός, ενώ τα παιχνίδια για το CL ήταν από ένα εντός και εκτός έδρας. Μετά από 10 αγώνες στην Α1 η Α.Ε.Κ. βρίσκεται με βάση τις νίκες στην 4η θέση με 5-5. Στην επίθεση έχει πετύχει 801 πόντους (μ.ο. 80,1) ενώ έχει δεχτεί 801 (μ.ο. 80,1). Αντίστοιχα στο CL η Α.Ε.Κ. έχει πετύχει 494 πόντους (μ.ο. 82,3) ενώ έχει δεχτεί 463 (μ.ο. 71,2) τερματίζοντας με ρεκόρ 4-2 στην 1η θέση του ομίλου της.

Α.Ε.Κ. – Περιστέρι.

Στο ένατο φετινό παιχνίδι της στην Α1 και πέμπτο εκτός έδρας η Α.Ε.Κ. έχασε από το Περιστέρι με 07 πόντους διαφορά κάνοντας το 4-5 στην διοργάνωση.

Στο παιχνίδι αυτό η Α.Ε.Κ. είχε:

 
 
   
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Χρονολόγιο